Jump to content

Variatie turatie la relanti


florinSLX
 Share

Postare recomandată

si la mine face exaact la fel:cand e motorul rece are relantiul foarte jos si tremura apoui daca se incalzeste se stabilizeaza un pic...nu stiu ce poate fi.....daca afli ceva sau rezolvi problema sa ma anunti si pe mine!!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu cu aceeasi problema a relantiului instabil si pornire subturata.....s-a uitat cineva la motorasul pas cu pas si cand pornesc nu se misca deloc..a zis ca e motorasul dus.intrebarea mea este daca intr-adevar problema relatata de mine poate avea ca si cauza acest motoras.va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca acel motoras functioneaza cand accelerezi nu are cum sa fie dus. Probabil este murdara clapeta si primeste mai putin aer decat trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai ideea este ca acel motoras functioneaza cand nu accelerezi....adica la relanti si pornire...mai ales cand e rece,ECU il comanda in functie de anumiti parametri si motorasul deschide clapeta iar la mine el nu mai face asta...la pornire el nu mai misca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am crezut ca te referi la motorasul de la clapeta dar tu te referi la motorasul de la socul automat. Cand pornesti la rece ar trebui sa verifici daca vine vreo tensiune in mufa lui sau integritatea firelor de la mufa la ecu. Se poate masura si motorasul chiar daca este pas cu pas.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din cate stiu eu este un singur motoras la clapeta unde are si rolul de soc automat si relanti....daca voi stiti altceva ...va rog sa detaliati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am si eu o problema asemanatoare la masina din semnatura

turometru ramane blocat si oscileaza in turatii am curatat clapeta am adaptato fara VAG-COM

se aude si un fasait pe la motor ca si cum am pirde aer..am schimbat garnitura de la clapeta acc dar degeaba nici o schimbare

 

Sfaturi? Ce ar mai trebuii sa verific??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

celelalte furtune care duc sub clapeta de acceleratie direct in galerie, mai ales cel de servofrana e pacatos...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Buna seara , am  cumparat de curand un golf 4 1,6 16v  si  dupa ce am fost la test cu el i

A iesit ca are numai problema   la electromotor , ca are un sunet ciudat dupa ce porneste probabil de la bendix  

Cand pornesc masina  turometrul sta la 1100 rpm si cand dupa ce intra in sarcina motorul  isi revin al normal

Apropo care e turatie normala la ralanti (relanti)

Dupa un pic de condus si de oprit la interminabilele  semafoare  incepe acul de la turometru sa varieze intre 750 si 950 la intervale mici de timp si o tine asa constant . cand pornesc  ac se redreseaza la 950 si daca il opresc iara incepe  variatia  la turometru.

Cand variaza  turatia  variaza si intensitatea luminoasa de la farururi.

A mai patit careva  asa ceva?

Stima si respect

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti incepe cu o curatare a clapetei de acceleratie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

am rezolvat-o in cele din urma.era clapeta de acceleratie,norocul meu a fost ca am luat masina de la promotor blah.gifblah_.gif si am dus-o la temeco pe lugojului unde baieti de acolo foarte amabili au rezolvat-o in 10 minute icon_thumright.gif .totul a fost din calculator. Driver.gifDriver.gifDriver.gif                                                                                                                   la ce anume au umblat,au schimbat-o?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salutare tuturor.Astazi, dupa ce am iesit din supermarket,am pornit masina si  turatia motorului a scazut  undeva la 300-400 rpm si nu mai aveam putere in pedala de aceleratie.am oprit masina,am asteptat un pic si am dat din nou cheie.aceeasi problema.din fericire a treia oara nu a mai facut nici o figura.dar ceea ce e dubios, e ca in bord nu imi aparea nimic.acum un an jumate a facut aceeasi figura ,dar in bord imi aparea check si a trebuit sa schimb o bobina(din 4).posibil sa fie o alta bobina?multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

salutare,

am un golf 4 1,4 motor BCA 

pana sa vina frigul la pornirea de dimineata intra socul automat(sa i zic asa cu toate ca nu e soc automat),

acum cand e mai frig dimineata porneste la ralanti normal,pe vagcom nici o eroare,temperatura apei nu oscileaza,

vreo idee???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valy,e posibil (90%) sa ai probleme la clapeta de acceleratie sau conexiunile ei(mufa).Nu cumva a ramas aprins EPC?

Ai raspuns pe celalat topic.Nu ai citit regulamentul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze pentru greseala facuta.Atunci a fost prima si ultima data din fericire cand a facut figuri.Nu aveam nici un senzor aprins.De curand am facut o revizie totala si nu am descoperit nimic.La inceput eram putin preocupat,deoarece trebuia sa fac un drum de 5000 km si nu vroiam sa am probleme.Pana la urma am facut 6000 km si tot nu am avut nici o problema .Sper sa fi fost doar prostie.Dumuri bune tuturor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut

Am si eu o mica problema careia nu ii dau de cap

Am un vw polo 9n3 an 2006 gti 1.8 t totul este perfect la ea in afara de o mica oscilatie la relanti de care nu scap

Pus tester pe masina nici o eroare

Am schimbat:-bujii,bobine inductie,valva pcv,senzor temperatura apa, senzor temperatura galerie adms nimic, am curatat clapeta am setat-o

Oscilatia persista nu stiu ce sa ii mai fac iar auto nu mai trage cum tragea innainte

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Bosch am dat pe ele 150 de lei

Prima data la porsche mu-au pus aia njg dar pt lpg de imi statea la rece ca la moto dupa care le-am schimbat cu unele de la auto total

Bobinele le-am schimbat degeaba asa ca daca stii pe cineva?

multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Am si eu o problema la relanti cand motorul este cald si anume imi scade turatia intre 400-600 si uneori se si opreste(nu face mereu are momente: drum de 16 km totul perfect. Acelsi drum scaderi de turatie la relanti si oprirea motorului de 3-4 ori). Am curatat clapeta si am fost la diagnoza unde prima data nu se putea conecta, iar mai apoi a zis ca nu ii mai poate face adaptare si sa cumpar alta. Ma poate sfatui si pe mine cineva daca sa dau banii pe clapeta si sa existe posibilitatea sa nu fie ea devina sau sa mai verific si altceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nuuuu are cum sa fie clapeta

Schimba mecanicul oricum toti sunt niste prosti nu mai gasesti decat montatori demontatori dar nu mi-ai spus ce masina ai ce motor cateva date

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Golf 4 1.4 16v 75CP an 98 acceleratie pe cablu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am dat capacul la filtru de aer jos si am accelerat motorul iar cand dadeam drumu brusc la acceleratie clapeta se inchidea de tot moment in care se opresta motorul dar nu de fiecare data se comporta la fel. Am scos sonda lambda nici o schimbare, am scos sonda de la temperatura apei si ramanea turat apoi am pus-o la loc si mergea normal dar cu opritul nu ii dau de cap. Am uitat sa precizez ca e motor AKQ.

Mulțumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cele din urma am schimbat clapeta de accelerație si se pare ca pana acum nu s-a mai oprit. Cu asta se comporta puțin diferit fata de cea veche.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!