Jump to content

Variatie turatie la relanti


florinSLX
 Share

Postare recomandată

verificate supapele,senzorul de turatie cat si cel din capul axelor.In mod normal missfire nu are voie sa apara.Sa nu fie distributia decalata.Verficata bobina(am vazut cateva crapate pe spate),fisele sa aiba aceleasi valori.Sa nu fie chiar din modulul de aprindere.Verificate supapele,senzorul de turatie cat si cel din capul axelor in ultima instanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un test de compresie ar fi un bun inceput, ca sa stii daca e problema mecanica sau electrica. Adica, daca la compresie iese bine, se exclud cauzele mecanice si raman problemele de aprindere si electronica. Pentru inceput, poti muta fisele de pe 2 si 4 pe 1 si 3 pentru a vedea daca se muta rateurile pe cilindrii respectivi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cazul meu, dupa aproximativ 800 km de la curatare si readaptare clapeta cu Vag Com-ul meu 3.1, pot afirma ca sunt foarte multumit, variatiile de turatie au disparut, iar la relanti computerul de bord imi indica un consum de 0.5l/h.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

am gresit topicul....:D

Modificat de slasher
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Problema mare...la inceput au fost numai niste variatii de turatie la relanti...in primul gand am desfacut clapeta de acceleratie am curatat-o am recalibrat-o, egr-ul si teava fiind curatate cu cateva mii de km inainte. Imediat dupa ce am pus clapeta la loc (pana s-o recalibrez) martor epc aprins in bord, masina nu se mai accelera si avea niste variatii de turatii mult mai ample si mai puternice decat la inceput...am reusit sa plec de pe loc dupa cateva reporniri. M-am dus s-o recalibrez cu gandul ca asta ar fi cauza. Din nefericire nu a fost asa am recalibrat-o dar au mai fost gasite doua erori dintre care una la abs (ceva legat centrul de comanda motor) si inca una pe care nu mi-o mai aduc aminte. Mentionez ca de cca. 2 ani turometrul meu nu mai functioneaza si sta acul blocat la display-ul de la calculatorul de bord. Dupa aceea am fost s-o calc un pic niciun rezultat...cand ajungeam la intersectii motorul fluctua si mi se taia acceleratia, iar dupa cateva reporniri isi revenea... masina trage foarte bine, inca o adaugare nu-mi mai intra abs-ul decat atunci cand vrea el, am pus cateva frane bruste si a inceput sa scartaie ca dacia, iar dupa inca vreo cativa km la alta frana brusca a intrat...nu stiu ce sa-i fac m-am intors la service si a zis sa mai vin maine o data s-o mai scaneze si ca tb sa gasesc un electrician care sa-mi masoare toata instalatia electrica sa vada unde e problema pentru ca e o problema mai complexa. Eu am mai auzit la cineva de problema asta si mi-a spus ca la el a fost de la senzorul de turatie motor. Voi ce ziceti? Seat leon 1M 1,6 16V BCB...stie cineva vreun electrician bun in Galati(de preferat) sau Pitesti(in Bucuresti mi-e frica sa intru) un nr de tel. m-ar ajuta enorm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in primul rand,fa din nou o scanare si posteaza exact erorile.

Modificat de R Z F
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Hai sa mai readuc topicul in actualitate un pic.

Am schimbat bujiile cu unele OEM, am masurat fisele si toate au 6Kohmi si de curand am pus si o bobina noua(Febi), insa ralantiul tot variaza. S-au mai rarit parca misfire-urile, dar nu au disparut.

Am incercat sa scot si furtunul de la canistra de carbon(desi tacane), dar masina facea mai rau.

Pe parte electrica eu zic ca am cam eliminat cauzele.

Test de compresie n-am ajuns inca sa fac, dar daca erau segmentii dusi, nu-mi tremura si cand e motorul in sarcina?

In caz ca ajung pe la vreun mecanicos, cam cat ar trebui sa fie valoarea compresiei?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ma pricep la denumire pieselor dar ieri am vazut o problema legata de un motor 1,6 benzinar. Avea o variatie de turatie urata iar nenea electricianul nu a reusit sa faca nici adaptarea la clapeta asa ca solutia a venit rapid cu o clapeta noua in valoare de 1000 ron. A montat clapeta dar asta a ajutat doar la pornite deoarece cu cea veche (era de doi ani pe masina cumparata din dezmembrari) pornea foarte greu. In fine... In partea dreapta a motorului este o piesa care dupa ce a desfacuto si a analizato mai atent a vazut ca avea ceva mecanism din dinterior care era blocat dar nu era nici pe inchis nici pe deschis.A bagat o surubelnita si a miscat acea comonenta care sia dat drumul imediat iar dupa ce a montat totul la loc a pornit masina si a mers perfect. Nu stiu daca va ajuta cu ceva dar eu zic ca e bine de stiut.

un si o poza cu piesa respectiva dar sper sa intelegeti ceva pentru ca e mica poza

post-94683-0-96558700-1352269877_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ala pare sa fie EGR-ul ( Exhaust Gas Recirculation) O parte din gazele de esapament sunt trimise din nou in admisie, dar nu si la ralanti. Probabil EGR-ul era blocat si baga gaze si la ralanti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EGR-ul l-am cumparat nou, acum vreun an. Parca i-am facut si adaptare acum 2-3 saptamani si a mers. Cred ca pana la urma o sa-l desfac, poate s-a blocat si asta. :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca are un an e greu sa fie blocat de mizerie. Eu l-am curatat pe-al meu dupa 2 ani jumate de mers zi de zi cu masina si nici cand am cumparat-o nu l-am curatat si n-a fost asa murdar si nici nu s-a simtit vreo diferenta in bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

am si eu un golf 4 1600 Akl. am fluctuatii la relantii si destul de mari.am schimbat debitmetru de aer si la fel.acum am curatat clapeta de acceleratie si motorul merge bine la relanti dar nu mai trage motorul.precizez ca inainte tragea perfect si chiar sportiv .acum merge inecat. nici nu mai stiu ce sa fac. clapeta am curatat-o cu borna de la baterie+ data jos.aveam inainte si fluctuatii ce se vedeau in faruri. pe tester nu arata nici o eroare inainte

daca ma poate ajuta cineva cu o idee

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Frate AKL-ist :) nu stiu exact ce ar fi la tine, dar la mine au fost fluctuatii urate cand un furtun din zona clapetei de acc. era iesit. Ma gandesc ca daca ar fi fisurat tot asa ar face. Senzatia de cai putere in plus am avut-o si eu cand furtunul era iesit, dar posibil sa fi fost iluzie din cauza ca am schimbat si filtrul de aer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am toate filtrele schimbate,furtunele la fel,ca la inceput asa am zis si eu ca prinde pe undeva aer fals.dar dupa curatare nu am calibrat clapeta.nu credeam ca trebuie si ca se calibreaza ea singura.acum merge relantiul perfect dupa curatare...dar nu mai trage masina.au disparut fluctuatiile de relanti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am o mare problema, in primul rand se tureaza singura la relanti, iar problema cea mai mare este ca nu mai raspunde la pedala de acceleratie, practic nu o mai pot misca de pe loc, nu mai raspunde deloc la comanda de la pedala... Martorul EPC este aprins in bord, dupa ce-i scot borna merge bine cateva minute iar apoi se aprinde iar martorul EPC si incepe sa nu mai raspunda... Clapeta de acceleratie este curatata recent, acum vreo 2 luni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rey toleda...fa o adaptare a clapetei

mario coman...cu mufa de la egr scoasa,cum merge?

Modificat de zebrocksky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am adaptat-o iar chiar acum 15 min, metoda am citit-o aici pe forum cu borna + scoasa 5 min... Dupa adaptare relantiul e stabil,masina merge bine, dar doar pana da sa moara motorul, daca o las in a2a sub 1000 ture sau plec cu a1a doar din ambreiaj apare iar EPC in bord si dupa cateva minute incep iar simptomele, cu relanti instabil si ajungand chiar sa nu mai primeasca comanda de la pedala de acceleratie. Cred ca singura varianta ramane demontarea si o curatare adevarata, a mai fost curatata acum vreo 2 luni dar doar dat cu spray pe suprafata metalica care este la vedere sub capacul filtrului de aer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

curata si mufa cu un spray de contacte ca problema pare a fi electronica,nu din cauza murdariei...bine ar fi daca ai face o scanare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut o diagnoza cu vagcom si apare altceva, nu clapeta de acceleratie... A mai avut cineva problema asta la 1.6 16v ? Nu stiu pe unde e acel senzor.

post-58492-0-57042100-1357650955_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ala e mapul...langa joja,in partea de sus(langa aia portocalie)bagat in galeria de admisie...de asemenea ai si aer fals

Modificat de zebrocksky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Furtunul de vacuum din admisie poate cauza acea eroare ? L-am gasit azi si nu era prins pe admisie,atarna pe acolo langa firele care vin pe langa joja. Am desfacut azi clapeta acceleratie, egr cu tot cu tubulatura, am gasit depuneri mari si pe acolo, maine dupa ce le montez la loc sper sa nu mai faca nici o surpriza. Am scos si map-ul acela desi nu eram sigur ce e, l-am curatat si pe el :D

post-58492-0-98167800-1357680130_thumb.j

post-58492-0-29920500-1357680148_thumb.j

Modificat de rey toledo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

absolut.ambele erori au la baza acel furtunas cazut,scurgeri admisie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pt ajutor, dupa remontarea pieselor au disparut problemele, nu imi citeste EGR-ul pe diagnoza dar masina merge foarte bine, o las asa cum e ca relantiul e stabil si raspunde bine la acceleratie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!