Jump to content

Sistemul de climatizare - probleme, teste, setari...


alex
 Share

Postare recomandată

Salutdaca este cineva amabil sa mă ajute și pe mine cu niste răspunsuri am a mulțumii!!

Am un compresor Denso pe mașină(un Passat B5 AJM) care pierde pe la supapa din poza,cred că este compresorul original din fabrica!

Se poate remedia acea scurgere sau nu merita incercat?

Ce brand-uri de compresoare se recomanda între Mahle,Denso, Delphi sau Nissens??Am văzut chiar și Valeo

Menționez că folosesc clima pentru dezaburire și trebuie să rezolv problema!

Mulțumesc anticipat

 

637534675_leakairconcompressor.jpg.01e84287d3dcfa509393c3e294ec3066.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acolo este un o-ring care se poate schimba. Dar daca este zgomotos compresorul, ar trebui schimbat. Cele mai bune, Denso si Valeo. Denso este OEM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Compresorul nu este zgomotos deloc și răcește instant,singura pierdere e la supapa aia care e prinsa cu o siguranță cu două urechi!!

Modificat de R_a_z_v_a_n
Renunta la QUOTE pentru postul anterior.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La varsta lui n-are cum sa nu faca zgomot rulmentul de presiune. Nu ma refer la zgomot in functionare pe masina ci invartit cu mana. Poti determina daca face zgomot numai daca ai experienta unuia nou.

 

Este nevoie sa citezi un post anterior ca sa raspunzi doar daca intre acel post si raspunsul tau mai sunt alte postari fara legatura cu subiectul.

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Până la urmă am luat un compresor nou valeo la 1300 de lei,Denso era undeva la 1600,dar culmea toți mecanicii mi-au recomandat Valeo in ciuda notorietății brandu-lui Denso.

 

Cred că nu voi înlocuii filtru uscător,pentru că, compresorul vechi îl schimb pentru simplu fapt că pierde freon pe la supapa de control dar inca receste exemplar nu e terminat!!

Doar voi face un vid mai lung la încărcarea cu freon!!

 

Ceva sfaturi privind înlocuirea O-ringurilor de pe îmbinările de la conducte privind procedura? Mulțumesc 

Modificat de AlexCosmin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca instalatia nu a stat desfacuta, adica la demontarea compresorului s-au pus capace imediat pe conducte nu este nevoie de filtru uscator. Altfel filtrul nu este scump. O-ringurile, daca pe instalatie nu s-a umblat nu este nevoie de schimbat. Pe compresorul nou vin o-ringuri noi. De obicei o-ringurile se strica la montaj, nu in functionare. Asa ca mare grija, se pot ciupi la montaj. Acestea se ung inainte de montaj cu acelasi ulei pag 46. Conectorii se introduc in mufe cu grija la garnituri. Totul se face pe cat posibil repede a.i. aerul atmosferic sa intre cat mai putin in instalatie. Compresorul nou are capace cauciucate, iar la interior azot cu putin peste presiunea atmosferica. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acesta este compresorul,care bineînțeles este Made in China,a venit și cu O-ringuri noi,sper că mecanicul să aibă cât mai multă dexteritate la montaj pentru că am pățit că după schimbarea oringurilor legături care inca aveau scurgeri sau cel puțin că un guler verde fara sa se umfle la pulverizarea cu soluție de detergent!!!

 

Screenshot_2024-10-11-20-45-02-032_com.miui.gallery.jpg

Screenshot_2024-10-11-20-44-58-577_com.miui.gallery.jpg

Screenshot_2024-10-11-20-49-19-376_com.miui.gallery-edit.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce vad acolo, compresorul nou are prindere in 3 prezoane si cel vechi in 4. Trebuie verificat suportul de pe motor daca permite montajul in 3. Daca nu, trebuie luat suportul din dezmembrari. Cred ca-i mai usor decat de schimbat compresorul nou.

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In prima poza in care am prezentat scurgerea am vrut doar sa evidențiez supapa prin care pierde freon,dar este o poza luată de pe net cu un compresor asemănător,eu pe mașină am modelul asta!

Sper sa se potrivească cel nou!

compresor-clima-cod-8d0260808-vw-passat-3b3-19-tdi-avf-id507699.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca-i asa nu-s probleme. De cat timp aveti masina ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mașină o am din 2012 ea fiind din 99 dar i-am refăcut odată motorul in 2014 și de atunci decât distribuții și ulei iar anul asta și-a cerut dreptul kitul de brațe,amortizoare kit de distribuție,pentru că nu am schimbat nimic în tot acest timp iar clima a fost nefuncțională de când am mașina și mi sa pus pata sa o rezolv!!

Cred că am făcut investiție în ea de peste 8 mi de lei în ultimile doua luni!

 

Screenshot_2024-10-12-12-23-38-056_com.miui.gallery-edit.jpg

Screenshot_2024-10-12-12-24-18-907_com.miui.gallery-edit.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In situatia asta, conductele tur-retur,  trebuie schimbate, zic asta pt. ca au 25 ani si cauciucul n-are cum sa reziste atat. Au pori care nu se vad dar arata bine cand se videaza instalatia, vor pierde cate putin si veti completa anual cu agent. Zic asta din experienta nu povestile altora. Conductele se pot comanda noi sau pot fi reconditionate la firme care schimba furtune noi pe conectorii vechi. Pe mine m-au ajuns 150 ron bucata. Si condensatorul are fagurii plini de insecte, praf, nisip, cu compresorul nou nu va face fata. Totodata vor trebui curatati fagurii la radiatorul de antigel.

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Condensatorul a fost dat jos când am schimbat electroventilatorul pentru că,cupla numai pe treapta a doua când presiunea în instalație cu clima pornită trecea de 27 de bari,pe prima treaptă nu mergea deloc!!

Eu am crezut că scap cu schimbarea electoventilatorului și cu schimbarea oringurilor de la îmbinarea de pe compresor pentru că era verde și credeam că scurgerea principală era de acolo pentru că acolo bolborosea freonul,nu și la supapa aia!

Condensatorul am vrut sa îl schimb și pe ăla dar și mecanicul a zis că nu arata deloc rău,practic niciun fagure nu era atacat.

 

Cu bătrânul compresor vine aer rece in 10 secunde de la pornirea climei pe Low și cu un termometru de camera am masurat -2 grade de la grile in treapta 2,dar pierdea freonul in 3 săptămâni,acum după schimbarea oringurilor a trecut o luna și răcește că în prima zi DAR tot pierde!!

Modificat de AlexCosmin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat compresorul,a fost decât o singură problema la montaj...pinii din mufa compresorului nou erau mai in spate și făceau contact imperfect (rezolvarea,alta mufa de pe un compresor vechi)

 

Până acum nici un semn de vreo scurgere de ulei cu UV!!

Oare mai trebuia adăugat ulei ceva in compresor sau vin pre-filled din fabrica??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vine cu ulei din fabrica. Dar dupa vidare aparatul de service introduce ulei in admisie. Uleiul din carter nu iese la vidare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu toate compresoarele vin cu ulei din fabrica. 

Si intotdeauna trebuie verificata /ajustata cantitatea de ulei din compresor, chiar daca are din fabrica.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare, am un passat variant din 2004, 101 cp si nu am ventilatie la picioare. Ce as putea face in acest caz, care ar fi pasii de urmat pentru rezolvarea problemei?? Mentionez ca pentru grilele de ventilatie de sus am si aer cald si rece, inclusiv dezaburirea functioneaza. Multumesc !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Servomotor defect. Fa o diagnoza intai, sa vedem erorile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!