Jump to content

Sistemul de climatizare - probleme, teste, setari...


alex
 Share

Postare recomandată

"Planetara" ai avut dreptate, pe langa problema cu papucul am descoperit ca si carbunii...sau cea mai ramas din ei (si din rotor) sunt dusi.

O idee de unde pot face rost de asemenea carbuni are cineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Carbuni oem nu gasesti. 

Te duci cu ei in mana la magazine de piese auto si cumperi ceva asemanator pe care eventual ii mai ajustezi putin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauta carbuni pentru Aro-Saviem de Urziceni. Ii modelezi cu un traforaj cum incap acolo. Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salut si la multii anii  la totii va rog daca poate sa ma ajute cineva am o problema cu clima si ami da o erroare  01271 daca poate sa mi spuna si mie cineva ce anseamna asta si cum pot sa o rezolv

 

 va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

01271 - Positioning Motor for Temperature Flap (V68): Faulty

Possible Causes

  • Wiring/Connectors from/to Positioning Motor for Temperature Flap (V68) faulty

Positioning Motor for Temperature Flap (V68) blocked

Positioning Motor for Temperature Flap (V68) faulty

Possible Solutions

  • Check Positioning Motor for Temperature Flap (V68)

    • See Measuring Value Blocks (MVB)

  • Perform Output Test

Perform Basic Setting

Check/Repair Wiring and Connectors

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poti sa ma ajuti cu ceva poze unde este  si cum sa l repar

ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa ii faci output test sau basic setings si poate isi revine. E un diy aici pe forum unde iti zice pas cu pas ce sa faci.

 

 

 

edit:http://vwforum.ro/topic/60897-diy-demontare-motorase-climatronic-si-remediere-defectiuni-ale-acestora-

Modificat de Planetara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scuze ca un  te am raspuns  planetara dar am avut o problema si am plecat

 

ms pentru raspuns raman dator

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

vin si eu cu o problema la climatronic...

La frig nu porneste afisajul, lumina si nu functioneaza tastele dar porneste ventilatia cum era setata inainte. Chestia asta se intampla daca sa la frig periodic... si nu porneste pana nu se incalzeste un pic si repornesc motorul..

Stiti cumva care e problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desfa panoul de climatronic si curata contactele de la afisaj si de la taste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut, am un passat 1.9 tdi motor ajm (pompe duze) si am probleme la clima.dupa diagnosticare imi apar codurile 30b  si 4f8. cand merg cu masina si o fortez, adik daca sar de 3000 de r/m sau urc un deal imi baga aer rece dar este pe hi in timpul acesta cand nu baga cald temperatura motorului sare de 90 de grade, poate ajunge  si la 130 de grade porneste si ventilatorul de la radiator.am avut probleme cu termoflotul dar l-am schimbat si am observat ca vasul de antigel are ulei pe pereti.cand stau pe loc si turez motorul la 2000 de r/m se aude cv in bord, ca niste "soricei" (la caloriferul de caldura).am desfacut si pompa de apa am crezut ca patineaza axul dar nu are nimic ( are paletii de fier).mentionez ca am faruri halogen cu instalatie si stopuri cu leduri.nu stiu ce sa ii mai fac.am bagat-o pe tester nimeni nu poate sa ii dea de cap.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe tester apar erorile:

 

17965 charge pressure control

p1557-35-00 pozitiv deviation

17953 mass airflow

senzor g70 p1145-35-00 short to plus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. suprapresiune turbina - intra in limp - verificata si posibil dat jos turbina, pentru curatarea/inlocuirea geometriei variabile.

2. debitmetru - se pare ca trebuie inlocuit - verifica-i cablajul inainte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am o mica nelamurire, turbina si debimetrul are vreo legatura cu racirea motorului? de nu imi baga mie caldura,

pana ajunge la 90 de grade baga cald, si daca merg cu ia in 2500 r/m tot baga dar cum am accelerat peste baga rece.

am mers cu ia ,turata peste 2500 r/m apa a sarit de 90 de grade , am oprit masina fara sa opresc motorul am deschis capota am pus mana pe furtunele de la calorifer, alea de intra in bord si sunt reci, am stat 6-7 min si si-a revenit, erau fierbinti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

-turbina si debitmetrul nu au nicio legatura cu temperatura lichidului de racire

-apa nu are voie sa sara de 90grade mai ales pe frigalaul asta

 

tind sa cred ca ai o pb la pompa de apa..probabil la turatie mai mare iti patineaza elicia pe ax

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am dat-o jos am fortato nu se misca deloc din ax.am scris mai sus probleme pe care le am

 

multumesc


si mai am o mica problema cand cald frana mi se aprind ledurile din bord si pozitiile,la stop pe frana am puse leduri pe spate si la pozitii, cand aveam becuri normale nu se intampla nimic,sa fie oare si pe partea electrica ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apa trece de 90 de grade - posibil termostatul sa ramana blocat pe inchis. A fost vreodata inlocuit? Cu caldura - daca ai avut ulei amestecat in instalatia de racire, cauta o solutie G052188A3 - VW AUDI COOLANT SYSTEM CLEANING AGENT FLUID FOR REMOVING OIL. Tragi antigelul afara si torni asta in instalatie. Citesti pe bidon instructiunile, cat trebuie lasat motorul sa mearga ca sa isi faca treaba.

Modificat de ionutctn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut. Un prieten si-a adus din Germania un VW pasat 2001. Ref la climatizare. In interior scrie undeva Klimatronic, poti regla temperatura in int. dar nu am gasit butonul pentru pornirea aerului conditionat. Poate avea Klimatronic si sa nu aiba aer conditionat? Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nicu 7774: Nu inteleg ce vrei sa spui. Incearca sa fi mai explicit!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in dreapta climei este un buton pe care scrie ECON

 

daca apesi pe el opreste/porneste compresorul aerului conditionat

daca pe display scrie ECON compesorul este oprit, daca apesi pe buton, dispare ECON de pe display si cupleaza compresorul

 

23865129_1_644x461_afisaj-climatronic-pa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e ala, pe al prietenului scrie Klimatronic. Cu K. E alt model, mai vechi.

Klimatronicurile n-au aer conditionat, au decat klima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

la un passat din 1999 cu climatronic am incarcat-o cu freon si nu ii porneste AC, nu ii vine curent la compresor, dar ventilatorul porneste. Am pus testerul pe ea si singura eroare e 00787 - Temperature sensor in fresh air intake duct (G89) - 30 - 00 - open or short to plus . E posibil ca acesta sa imi taie curentul ? sau ce poate cauza aceasta problema ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA, se poate. daca el vede ca intra aer inauntru la -30 grade, de ce sa mai porneasca AC?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!