Jump to content

Sistemul de climatizare - probleme, teste, setari...


alex
 Share

Postare recomandată

Cine ti-a zis asta nu cred ca se pricepe deoarece comenzile de Anglia tot asa sunt ca si pt continent,aerul tot la picioare sau la parbriz etc. trebuie sa mearga daca acolo e directionat nu conteaza ca e Anglia sau Germania de exemplu.Eu zic ca s-a dus softul in climatronic,am patit-o si eu,am pus unitate de Anglia si merge perfect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. Unitatea Climatronic e pentru Anglia si da toate comenzile aiurea. Cineva mi-a spus ca poate fi rescris contolerul cu softul de pe o unitate pentru Europa si ies mai ieftin decat sa cumpar alta. Cu stima.

 

se codeaza pt Europa... dar oricum nu-i stres cu ele - merg fara probleme. Una dintre diferente, este pozitionarea senzorului de temperatura interioara - la cele de la masini cu volan pe dreapta, senzorul este pe partea dreapta.... la cele pe stanga... pe stanga unitatii.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am cautat pe la dezmembrari si au doar cod incepand cu 3B2 (Anglia) si senzor in partea dreapta. Daca ar merge, as scapa ieftin ca le vand cu 80 lei bucata. Ca sa o resoftez imi ia 150 lei. Am sa le cer voie sa le pot proba inainde de a le cumpara. Sper sa ma lase. Dupa operatiunea de schimbare voi posta rezultatul Cu stima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merge fara probleme.... vezi doar sa fie de B5.5.... nu de B5.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aha. OK. O sa merg la centrul respectiv, si dupa operatiune o sa postez rezultatele. Sper sa am noroc sa functioneze sa nu fie si alt defect. Cu stima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare , am si eu o intrebare : este normal ca sa pornesc caldura in masina fiind setat pe caldura la maxim si sa plece si compresorul?? ca se schimba si turatia motorului. este vorba de un passat b5.5 1,6 alz

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ventilatorul de habitaclu este uzat/murdar ia curent mai mult si trage de alternator, poate da impresia ca a cuplat compresorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pleaca compresorul sigur pentru ca se aude si un tacanit de releu,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tacanitul se aude in bord sau afara la motor ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tacanitul se aude in zona sigurantelor si se schimba si turatia motorului , exact ca si cand dau drumul la ac

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune un prieten sa dea drumul la caldura in timp ce stai in fata motorului. Compresorul se aude clar cand cupleaza. Daca nu se aude, este explicatia de mai sus. Daca totusi cupleaza vezi daca pleaca si ventilatorul climei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la un centru de dezmembrari si am probat doua unitati Climatronic pe masina. Una de Anglia cu senzor pe dreapta si un pentru Europa cu senzor pe stanga. Nici o modificare. Toate comenzile sunt pe invers inafara (cum am mai spus) de comanda ventilatorului principal care se porneste tureaza si se opreste normal din cele doua butoane cu ventilator desenat pe ele. Cred ca mufele de la motorasele climei sunt puse aiurea ca altfel nu vad ce altceva ar putea fi. Asta ar insemna sa ma chinui pe sub bordul masinii si sa incep sa le verific. Munca de Sisif.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai descrie un pic, ca nu am vazut unde ai scris.... cum adica sunt invers comenzile ?

 

scanare ai facut, pe climatronic ? Erori ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai e c-am asa: Pornire/oprire climatronic se face normal din butoanele cu iconita ventilator (creste turatie , scade turatie, stop), in rest toate sunt pe dos. Exemplu: pe butonul albastru creste temperatura, pe butonul rosu scade temperatura, la ventilatie picioare sufla aerul sus, pentru ventilatie sus sufla aerul la picioare, pentru dezaburire parbriz imi sufla aerul in fata. Am unitatea climatronic pentru Anglia, am pus o alta unitate climatronic tot Anglia, apoi o alta pentru Europa, acelasi fenomen. Cineva mi-a spus sa incerc sa schimb pozitia firelor la fiecare motoras (in mufa din spatele unitatii ca e mai usor ). Schimband polaritatea e posibil sa sa lucre normal. Scanare nu am mai facut, daca am schimbat trei unitati si fenomenul se mentine......

Modificat de Ovidiu1967
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu cumva sa fie modificat de cineva.... dar nu vad de ce....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Maine ma apuc sa dau jos torpedoul si partea de langa volan , sa pot intra dedesubt.  Ma pun sa verific fiecare mufa de la motorase, apoi sa incerc la V68 ca e mai accesibil, sa schimb firele de alimentare , sa vad apoi ce se intampla. Si daca merge asa o sa schimb pe rand la fiecare, Cu probele de rigoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna. Nu am apucat sa verific motorasele la clima, dar am o intrebare c-am offtopic: E normal sa am un consum de 350 mA din baterie cind masina este oprita, usile inchise din centralizata si alarma dezactivata (Asta tot la VW Pasat-ul meu din 2002 pe benzina)? Cu stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU.este cam mare consumul. Nici dupa 10 minute nu scade?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am asteptat ata. Doar cat am inchis usile, si am dezactivat alarma, si consumul sa stabilizat la 350 mA. Masurarea a durat cam 10-15 sec. Nu am stat mai mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cauza asta cred ca mi sa descarcat bateria (am gasit-o cu 9,5 V).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna. Nu am apucat sa verific motorasele la clima, dar am o intrebare c-am offtopic: E normal sa am un consum de 350 mA din baterie cind masina este oprita, usile inchise din centralizata si alarma dezactivata (Asta tot la VW Pasat-ul meu din 2002 pe benzina)? Cu stima

 

sigur din cauza asta. Ai un consum de 10 ori mai mare (chiar un pic mai mult) decat cel normal.

 

Trebuie sa incepi sa cauti consumatorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. Am rezolvat cu , consumul. Am fost eu cascat. Tocmai incercam sa vad care e problema cu , comenzile inversate la clima, si am scos casetofonul (ca e dispus deasupra unitatii Climatronic) pentru a avea acces mai usor la conectori. Si dupa ce l-am montat inapoi am inghesuit un fir albastru deschis care vine din mufa casetofonului (are si o eticheta pe care scrie ATT). Nu este conectat nicaieri la masina, iar papucul de contact de pe acel fir este izolat cu un tub de plastic. Ei bine acel tub sa miscat de pe papuc, cand am montat casetofonul inapoi, lasindu-l descoperit si atingea undeva in spatele casetofonului. M-am fost speriat ca nu stiam ce anume poate consuma aiurea curent in standby din baterie. Acu este normal, curentul este de 45-50 mA cu masina in standby. Deacum ma apuc sa vad ce pot face la clima, sa-i repun comenzile pe normal.

Modificat de Ovidiu1967
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut, sunt nou pe forum si am o problema cu clima.

problema e ca desi in computer  setarile sunt la maxim nu imi baga caldura deloc( nu porneste ventilatorul).

uneori porneste cand dau cu masina in cate o groapa sau uneori la prima cheie...

are cineva idee ce probleme ar putea fi?

Ps: am citit erorile din el si am gasit 4f9 si 318 (a disparut dupa o resetare) insa 4f9 reapare constant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil de la carbunii Ventilatorului. Da-l jos si fa-i o curatare+ inlocuire carbuni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat problema. Simtomeleerau date de un "papuc" rupt care nu facea contact bine la motorasul de habitaclu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!