Jump to content

Sistemul de climatizare - probleme, teste, setari...


alex
 Share

Postare recomandată

daca nu iti merge electroventilatorul automat iti creste presiunea in instalatie si un senzor iti taie compresorul. Deci e posibil sa iti apara din cauza ca nu ai electroventilator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am constatat ceva ciudat la clima. Inafara de reglaj turatie ventilator, toate celelalte comenzi merg pe invers, adica la buton albastru scadere temperatura intra aer cald, la buton rosu crestere temperatura intra aer rece, aer la picioare imi urca aerul in fata, iar la aer sus imi sufla la picioare. Si as vrea sa stiu daca o fisura mica in teava de aluminiu clima una din cele doua din partea stinga cum stai cu fata la masina se poate lipi cu Poxipol sau Poxilina. Stima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se poate lipi o teava care lucreaza la 32 bari.

Sent from my  using Tapatalk.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum in acea teava de aluminiu (pare destul de fragila), se ajunge la o asa presiune?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine e fisurata teava din stinga care intra in bord , deci nu am freon in instalatie dar nu-mi clipeste displayul la pornire. Functioneaza normal doar ca nu baga aer rece.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. Maxim admis este 32 bari. Uzual lucreaza pana in 20.

Sent from my  using Tapatalk.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o problema destul de grava zic eu. Am demontat tot bordul (calorifer spart) si dupa montare intampin o problema la ventilatorul de habitaclu. Cand pun contactul, imi arde siguranta. Am demontat ventilatorul si i-am scos partea electronica a acestuia. si am conectat-o fara motoras si tot imi arde siguranta la punerea contactului. Am fost pe la dezmembrari si nu vor in nici un fel sa imi dea sa testez ventilatorul de habitaclu. Imi amintesc ca atunci cand am spalat tubulatura pe unde vine aerul am omis sa scot un "senzor" sa zic asa. Este de fapt un cablaj dreptunghiular care are pe el o componenta tip SMD. Imi poate spune cineva mai multe despre acest senzor si unde se afla( ce trebuie sa demontez sa ajung la el) ca altceva nu vad ca ar fi devina pentru problema mea. Astept pareri. Va multumesc.

Modificat de Planetara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai gresit ceva la montaj. Cred ca ai prins un fir intre doua piese si la strangerea unui surub s-a dezizolat. Siguranta se va arde indiferent de prezenta ventilatorului pentru ca scurtul nu este pe instalatia AC. Care dintre sigurante se arde ? Fa poze in rezolutie buna la partea electronica si pune-le aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat problema. Am ciupit firele pe undeva. Am anulat cele 3 fire care ajung de la unitatea de clima la ventilator si am tras altele si nu a mai facut probleme .Va multumesc pentru sfaturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut!

Am achizitionat un golf 1998 1.6 si am o problema la climatronic.Baga doar aer cald dar cupleaza compresorul fara nici o problema.Am citit pe internet ca pot face autodiagnoza  ceea ce am si facut rezultandu-mi eroarea 4b6 00 -Semnal durata de viata - dupa care 444 00.Eroarea nu stiu de la ce provine si din cate am inteles pe forum are corespondenta pe vag com cu  01206 - Signal for Duration of Ignition Off Time.Nu pot sa-mi dau seama ce are si nici nu inteleg din descrierea problemelor de pe site-ul Ross-Tech.Va rog frumos sa ma ajutati ca nu prea stiu de unde incepe....Multumesc anticipat!

Possible Causes

  • Ignition Switch faulty
  • Wiring between Instrument Cluster (J285) and Climatronic Control (J255) faulty
  • Instrument Cluster (J285) faulty
  • Climatronic Control (J255) faulty

Possible Solutions

  • Check Ignition Switch
  • Check Wiring between Instrument Cluster (J285) and Climatronic Control (J255)
  • Check Instrument Cluster (J285)
  • Check Climatronic Control (J255)
Modificat de veronrazvy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E posibil sa fie dus servo-motorasul care face comutarea intre aer cald si aer rece sau cum a fost cazul meu sa fie dusa unitatea de comanda.Incearca o diagnoza cu vag com si eventual un basic settings sau o recodare a modulului de clima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai, probleme la contact, modul de comanda climatronic, ceasuri sau cablaj.

 

Trebuie facute mai multe verificari.

 

La o masina am gasit eroarea asta si dupa verificari, am rezolvat-o cu inlocuirea modulului de comanda climatronic.

 

Incearca cu unul de proba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok.Astazi voi schimba modulul climatronic sa vad care este situatia  si o sa revin...Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna, asa ii si la.mine problema cu căldura, după ce i—am dat in gura cu spray de contact si electoronice in prima grila acolo unde ii ceva senzor bănuiesc totul functioneaza perfect. incearca asa daca nu ai alt climatronic la indemana.

have a good time.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi cer scuze de off, postul 1413 l-am postat gresit, si am intales eu gresit, oricum rezolvarea la mine a fost valabila dar mie imi baga numai rece, la passat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la constatare cu problema climatronicului si mi-a zis ca trebuie sa schimb compresorul(cu toate ca el se declanseaza normal -costul reparatiei fiind 500 ron compresor de la ei si al meu dat la schimb + incarcare freon + mana de lucru)..Eroarea de care vorbeam cu 4b6 00 apare doar cand masina sta pe loc ;oricum incerc varianta cu compresorul si vedem la urma.Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

salut! am un vw bora 1.6 si de curand cand dau drumu la clima se opreste masina... imi apare senzorul de la baterie. daca opresc clima cand pun contactul porneste fara nici o problema. de la ce sa fie??? 

multumesc!


ma gandesc ca ar putea fi un scurt. ptr ca daca merg un pic cu ea nu imi mai face la fel... sa nu fie vre-un calbu care face scurt... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fa o scanare, sa vedem ce erori ai stocate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna. De ce toate comenzile de pe climatronic sunt pe dos? Doar pornit, oprit, reglaj turatie ventilator principal lucra normal, celelalte sunt pe dos, Adica pentru suflat aer la picioare imi sufla in fata, pentru suflat aer in fata sufla la picioare, dezaburire parbriz imi sufla tot in fata. E posibil sa se fi umblat si schimbat mufele de alimentare la motorasele climei? Cu stima.

Modificat de Ovidiu1967
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine cand s-a intamplat asta a trebuit schimbata unitatea de comanda a climatronicului.Incearca o setare de baza sau fa o proba cu o alta unitate de comanda imprumutata daca ai de la cine,se demonteaza relative usor,rama si  4 suruburi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As mai avea o intrebare. In tulumba climei, vaporizatorul si caloriferul de caldura sunt impreuna in aceeasi cavitate sau fiecare este in cavitatea lui, izolate intre ele? Este posibil ca in momentul in care este o scurgere de antigel din calorifer sa se scurga prin orificiul evacuare condens ? Cu stima.


Cum se face setarea de baza la clima , ca sunt in ceata.

Modificat de Ovidiu1967
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

starea de baza, o poti face usor cu VCDS-ul.

 

evaporatorul si caloriferul sunt in aceeasi incinta.... separate un pic de ceva distanta, dar antigenul, poate ajunge pe acolo, eventual sa navaleasca pe la picioarele pasagerului.

 

daca ai avea spart caloriferul, pe vremea asta, cand dai drumul la caldura, se depun vapori de antigel pe geamuri, parbriz, etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am intrebat chestia cu separarea dintre vaporizator si calorifer, deoarece sub masina gasesc cate o balta de lichid dupa ce rulez cu masina, balta fiind pozitionata exact sub zona bateriei. Nu mai stiu sigur daca fenomenul se petrece daca rulez cu clima pornita sau nu. Curios e ca scurgerea poate aparea imediat dupa ce stationez sau poate dura si cateva ore dupa care incepe sa picure ca la robinet. In masina nu se observa condens sau urme de antigel sau miros specific de antigel, iar mocheta este uscata si la mine si la pasager. Ma gandeam ca sa nu curga din calorifer in tulumba climei si de acolo prin oroficiul evacuare condens sub masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Da. Unitatea Climatronic e pentru Anglia si da toate comenzile aiurea. Cineva mi-a spus ca poate fi rescris contolerul cu softul de pe o unitate pentru Europa si ies mai ieftin decat sa cumpar alta. Cu stima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!