Jump to content

Sistemul de climatizare - probleme, teste, setari...


alex
 Share

Postare recomandată

Ai masurat daca senzorul este alimentat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, este alimentat, am verificat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci trebuie schimbat senzorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, mersi frumos.

Ca si producator de astfel de piese HELLA este ok?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Au venit calduriile si am constatat ca nu mai merge aerul conditionat( nu baga aer rece). Este A/C manual masina din semnatura.Problema este ca nu are modul separat drept urmare nici nu stiu unde sa ma uit, sa verific care este problema. Am schema, am inceput sa verific tot ce pot sigurante toate ok.

Ambreajul verificat ca rezistenta ok dar nu vine tensiune de 12 V pe el.

A-si verifica senzorul de presiune inalta G65 dar nu stiu unde sa ma uit cu Vag-com.L-am scos din mufa si am observat ca se opresc ventilatoarele din fata de la radiator, presupun ca ar functiona.

A-si verifica cu Vag-com Ambient temperature Switch-off, dar nu stiu unde. L-am verificat fizic si am observat canu este un intreruaptor si este o rezistenta termica care schimba impendenta in functie de temperatura, care a si functionat incalzind si racind. Intrebarea este si daca in parametri normali.

Ce am putut verifica cu VAG-com este la motor grupul 2, a 3-a fereastra care indica un numar binar de 011 care semnifica:

2,3,Operating Cond/AC,speed/throttle/AC

;xxx

; 1 AC compressor switched on

; 1 Throttle Position switch closed

;1 Inc. idle speed as AC switched on

Deci presupun ca sezizeaza ca butonul de A/C este activat dar nu comanda motorului sa mareasca forta ptr. activare A/C

Presupun ca undeva nu se indeplineste o conditie si de asta calculatorul nu executa acesata comanda.

Intrebare daca stie cineva unde m-asi putea uita cu Vag-com pentru cele doua senzori? Ca a functionat excelent pina acum nu-mi vine sa cred ca a-si avea probleme cu freonul sau cu presiunea.

Poate imi recomandati si un servis care este ok din punct de vedere A/C ca daca amestecul nu este ok esti bun de plata, si nu sunt vremuri ptr. asa ceva

Multumesc

Modificat de stabi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cu VCDS se verifica AC manual, ci masurand pe fire conform schemei. Si cel de ambient switch off se masoara simplu, la temperatura ambianta actuala trebuie sa indice 0 pe aparatul de masura setat pe ohmi.

Din ce an e masina ta?

Ca in functie de an, cel de presiune se poate masura sau nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2002 si am masurat ~550ohmi la 23 de grade

Si eu m-am gindit ca ar trebui sa fie 0 fiind switch dar nu este. Oricum am suntat mufa de la senzor dar nimic

Modificat de stabi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

astazi am facut prima data diagnozala climatronic si a aparut eroarea 4FA.va rog un ajutor.multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am incercat sa sterg eroarea si afiseaza 444 02.nu stiu ce inseamna.multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

04FA Motor clapa presiune 0x25

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verificat instalatia ca etanseitate ok completat 250g si tot nu merge. Cum pot verifica senzorul de presiune, cu circuit deschis sau inchis nu conteaza si ce valori trebuie sa am? Az dupamasa suntezi din nou senzorul de temperatura sa vad daca functioneaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A desfacut cineva "J293 Radiator fan control unit", se poate repara, are cineva schema electrica sau ceva documentatie?.

Se pare ca buba la masina se afla acolo.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se poate repara?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde ce e defect in el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare, fratilor! Recent am probleme la climatronicul masinii din semnatura in sensul ca nu mai baga aer rece. Anul trecut prin iunie am bagat si freon si ulei si toata toata vara nu am avut probleme. Cum s-a racit vremea nu am mai mers pe auto ci pe econ, la fel si pe perioada iernii. Recent am vrut sa fac iar rece in masina si pe auto baga aer cald, decat cu recircularea mai pot sa racesc putin interiorul. Am observat un lucru, inainte cand pe auto functiona corect la cateva secunde dupa ce apasam butonul se auzea un zgomot din directia fantelor centrale ca si cum s-ar deschide o supapa si s-ar mari debitul de aer(ma rog ceva semanator) iar acum zgomotul asta nu se mai aude. Asta ar fi singura diferenta fata de perioada cand functiona corect. Ventilatorul de clima(cel din partea stanga cum privesti spre masina) porneste imdediat ce am apasat pe auto. Climatronicul nu mai afiseaza toate segmentele precum atunci cand nu aveam freon. Aveti idee ce ar putea fi in neregula? Salutari!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Ai facut o scanare, sa vezi ce apare, in blocurile de masura ?

Zgomotul nu are legatura....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Florine! Scanare cu testerul sau scanare cu ajutorul climatronicului? Am testat din climatronic apasand pe ECON si recirculare aer si apoi am pus contactul rezultatul fiind 444 si 2 in partea dreapta. Imi puteti recomanda o persoana sau service din Ploiesti la care pot apela pentru un tester la preturi accesibile?

Salutari!

Modificat de Xender
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare. Am si eu o problema si singura cu adevarat deranjanta de pana acum cu passatul meu 1.6 101 cp 2003 fabricatie si 129.000 km. Pornesc motorul si merge asa cum trebuie, adica impecabil! Pornesc si climatronicul si la intervale de aprox. 7-8 secunde scade relantiul pana la 500 rot/min pt 1 sec. dupa care revine la turatia normala de relanti. Opresc climatronicul si motorul merge fara intreruperi. Aceeasi problema e si in mers, indiferent de treapta selectata sau de viteza de rulare. Anomalia maxima e ca uneori nu face asta si merge bine si frumos asa cum a mers si pana acum cu clima pornita, indiferent de temperatura setata... Mentionez ca si inainte se sesiza o oarecare pierdere de putere la pornirea climatronicului. Acum in schimb e de-a dreptul disperant!! Rece sau foarte rece face in continuare dar tot in sensul ca atunci cand vrea face.. cand nu, baga asa, racorel.. Daca prind pe acceleratiile la plecare momentul in care pierde turatia, pot sa fiu si in 4000rot/min si nu se intampla nimic. Am incercat si pornirea in rampa. E aproape imposibil cu climatronicul pornit. Ce am putut sa fac e sa masor curentul la bornele bateriei in timp ce am pornit toti consumatorii, adica motor, xenon, plafoniere aprinse si tensiunea era pana in 12v. Dupa ce dau drumul la clima scade undeva la 11,4v. A mai patit cineva asa ceva?

multumesc anticipat :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Cine imi poate spune cum se baga freon la o instalatie doar cu o supapa pe radiator,a doua nu exista ,se face intr-un anumit fel dar nu stiu cum.Pentru un A4B5 stiu ca si pe Passat exista pe unele modele.Merci.

Nu este gluma baietii din service nu stiu sa umple decat acele instalatii cu doua supape o intrare-o iesire. :)

Modificat de iulian_1976
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu imi mai merge clima nici mie... in ultimele 3 luni a bagat din ce in ce mai slab si acum nu mai merge deloc. Compresorul merge, ca il aud cand pun AC, dar nu stiu daca are freon in instalatie, ca nu a fost completat sau incarcat niciodata de cand a iesit din uzina.

Iata erorile:

3 Faults Found:

01271 - Positioning Motor for Temperature Flap (V68)

35-10 - - - Intermittent

01272 - Positioning Motor for Central Flap (V70)

35-10 - - - Intermittent

01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)

35-10 - - - Intermittent

Address 08: Auto HVAC Labels: 3Bx-907-044.lbl

Control Module Part Number: 3B1 907 044 H

Component and/or Version: CLIMATRONIC B5GP 0009

Software Coding: 17000

Work Shop Code: WSC 05311

VCID: 2649DAEDC2FC2C3

Cum aflu daca are freon in instalatie? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,te duci cu masina la un service sa iti verifice daca mai ai freon in instalatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare

Am si eu o problema cu clima la masina vw passat 2001 , ventilatorul electric nu imi porneste decat din cand in cand si atunci pe treapta mare de viteza.

Am intelesc ca ar fi un regulator de turatie ptr el , ma puteti ajuta pe unde este pe masina.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este o rezistenta montata pe o tabla de aluminiu sub lonjeronul stang al masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o poza , cod ceva, ai idee daca se poate repara sau tre sa cumpar alta. Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se repara , trebuie sa cumperi alta,

8D0959493A cred ca asta e codul de piesa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!