Jump to content

Sistemul de climatizare - probleme, teste, setari...


alex
 Share

Postare recomandată

salut am si eu o problema va rog sa ma ajutati si pe mine pierd freon pe la capatul furtunelor unde se cupleaza cu radiatorul de clima.sant prinse cu doua surubele fiecare conducta cate unul,are cumva garnitura sau oring in acel loc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, are niste oring-uri speciale acolo, mov.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc frumos Cosmin,sti unde gasesc asa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La reprezentanta. Sunt vreo 2-3 lei bucata.

Pozitiile 56, 58.

post-8441-0-06477800-1312482316_thumb.pn

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Si la mine a aparut o problema cu climatronicul ...nu mai baga aer rece.

La autodiagnoza a aparut codul 444 02.

Ceva pareri ar fi binevenite...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Da...sisa revin cu rezolvarea problemei:

climatronicul a functionat normal pana acum trei zile,cand din senin nu mai a bagat aer rece deloc.

ma informez pe forum fac mai multe autodiagnoze si intru in ceata...deasa.

la o diagnoza imi arata 444 00 ,la alta 444 02.

am mers aseara la cineva sa imi faca o diagnoza cu VCDS si iarasi nici o eroare.

astazi ma hotarasc sa fac o verificare a instalatiei AC si umplerea cu freon si ulei a acesteia.

dupa ce am mers la service mecanicul a pus aparatul sa isi faca treaba si la sf. operatiunii rezultatul

0,090ml freon respectiv 0,0ml ulei se afla in instalatia masinii.

mecanicul a incarcat in instalatie 0,600ml freon si 0,050ml ulei,afacut o verificare sa nu fie scurgeri .

pornesc masina ,dau drumul la climatronic si rasuflu usurat...FUNCTIONEAZA !!!

pret 148 RON plus garantie 90 zile a lucrarii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate 600 ml, nu 0,600 ml.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti, am si eu o problema, imi spuneti si mie cum se schimba filtrul dezumidificator, trebuie vreo chieie speciala va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am si eu o problema la climatronic.

Sufar de "clipocitul" clasic al climatronicului cand pun contactul (dureaza cam 10 secunde).

De asemenea mi se parea ca nici aerul nu e super rece cum era o data. Am fost la service si mai aveam cam 300 g de freon in instalatie (e prima data cand am verificat freonul la masina si pt 10 ani mi s-a spus ca pierderea a fost normala).

Dupa 2 saptamani de mers cu masina baga aer f. rece si constant, insa tot am clipocitul climatronicului cand pun contactul! (nu intotdeauna, dar in cele mai multe cazuri). Dupa ce isi "face treaba" totul merge normal cu climatronicul. Doar are retinute erori si se poate strica mai rau daca merg cu el asa? :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se strica....face asa de la servomotoare. Ele nu mai stiu cand ajung la cap de cursa...se pot da jos, desface si reconditiona - curatat, intarit contactele, etc, si nu vei mai avea probleme. Eu asa am facut la toate, inainte sa montez climatronicul pe masina. Totul e belea, nicio eroare, niciun zgomot.....

Problema la tine, e sa le demontezi....e ceva de munca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Florin! :) M-am uitat pe topicul acesta si am vazut ca e destul de complicat de demontat acele motorase :( Cred c-o sa aman ceva timp :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DAca acum ai freon inseamna ca senzorul de presiuen de sub farul din dreapta a masinii nu e bun sau firele care duc la el sunt intrerupte.

Am facut si eu diagnosticarea astazi si mi-a dat eroare 318. Freon exista in cantitate normala... Tind sa cred ca are ceva senzorul. Are cineva o poza sau ceva cu acest senzor? :) M-ar ajuta sa nu bajbai pe acolo.

P.S. Tind spre "senzor stricat" sau cablaj deficitar deoarece astazi nu mi-a mai clipocit deloc climatronicul si am am avut multe stop/start.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iata-l. In spatele spoilerului fata, pe partea pasagerului.

post-30007-0-64543800-1316026728_thumb.p

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! :) Pun si eu o poza cu masina fara bara fata... Este vorba de obiectul incercuit acolo? (o demontez cand sunt plecat din bucuresti si vreau sa ma asigur ca nu sunt probleme :), de aceea am revenit).

---

Astazi iar mi-a dat eroarea asta, insa AC_ul merge normal. Chiar imi amintesc ca imediat dupa ce am umplut cu freon mi-a dat eroarea :) Ma indoiesc c-am probleme cu presiunea, desi n-am verificat-o de 1 saptamana...

Ar mai fi problema ce sa-i fac cand sunt "fata in fata" cu "inculpatul"? :) Sa incerc sa-l misc/spray de contacte sau sa incerc direct sa-l schimb? Exista asemenea reper individual sau se schimba cu o piesa mai complexa.

Scuzati-mi, va rog, intrebarile enervante :)

post-8852-0-18711200-1316107418_thumb.jp

Modificat de Executron
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ala e. Spray de contacte, doar la mufa....... daca nu face nimic, schimba-l.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Unde e scurgerea pt aerul conditionat la b5.5? Am impresia ca e infundata si s-au adunat bacteriile acolo, caci imi miroase a otet cand dau drumul la climatizare. Doar pe Econ. Pe auto nu se mai simte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trage mocheta la picioarele pasagerului, de sus, de sub bord....si o sa vezi scurgerea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe auto nu se simte pentru cafrigul atenueaza mirosul. ca sa tragi mocheta trebuie sa tragi si de capacul de pe stalp, altfel nu poti trage de mocheta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai desfacut pe acolo dar nu tin minte sa fi vazut vreo scurgere. O sa ma uit sa vad ce rezolv. Ms de sfaturi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mergi si tu pe clima o perioada, si dupa aia verifica. Eventual, vezi sa nu o bage pe gurile de aer de la picioare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

wrong, porneste masina la relanti si tine-o pe HI un sfert de ora maxim cu usile inchise se vezi cum isi revine. ideea e sa usuci mediul de dezvoltare a bacteriilor carora le place umiditatea.

Modificat de gicu4motion
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil sa da, posibil sa nu.....oricum, daca nu merge asa, trebuie sa mergi sa iti faca o igienizare a instalatiei de AC, ca pana la urma e vorba de sanatatea ta si a celor care calatoresc cu tine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

im mediu uscat acestea mor. igienizarea e pentru reclama sau pentru mirosuri sensibile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, cum pornesc motorul sau dau contactul clima incepe sa mearga automat ,apas pe se segeata pana la OFF. cum sa fac sa nu mai porneasca clima automat. Inca ceva , cand nu e dat drumul la aercond. simt ca intra aer cald. ce sa fac si cu asta? va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!