Jump to content

Sistemul de climatizare - probleme, teste, setari...


alex
 Share

Postare recomandată

Uite pe unde scăpa. Mama ei de mașină. 

 Mulțumesc tuturor pentru sfaturi. 

IMG_20230629_155719.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Buna ziua am o problema la clima de la b5.5 meu in sensul ca temperatura aerului cu clima pe Low este cu aprox 2 grade mai rece ca aerul de afara una din tevile de ac este ff rece cealata calda normal orice sfat indrumare este binevenita multumesc.Screenshot_20230718_125730_Gallery.thumb.jpg.f245a28a441d943c13c87b3ed8ebb164.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce erori ai? Posibil vreun motoras/clapeta dirijare aer sa nu functioneze corect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

A rezolvat cineva problema cu inghetatul conductelor? 

La mine ingheata bocnă ambele conducte și filtrul și radiatorul din interior, probabil și compresorul chiar și în deplasări scurte 

Am schimbat compresor, conducte, radiator răcire, filtru dezumidificator, a rămas doar radiatorul din habitaclu din instalația veche.

 În instalație sa băgat 600 g freon, nu a pierdut deloc, am verificat. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate cu un orificiu de expansiune puțin mai mare se rezolva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sa rezolvat prin schimbarea supapei de expansiune. 

 Încerc sa ii schimb din nou filtru deshidrator și sa ii mai fac o spălare.  

 Mai are cineva idei din ce cauza ar putea îngheța? 

În pozele atașate gheata formata e doar cu mașina staționata și la relanti. În mers ingheata bocnă.  Eroare pe tester am avut presure swich intermitent. Probabil a făcut dop de gheata. 

IMG_20230827_110114.jpg

IMG_20230827_110053.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce presiune face compresorul? La cat ajunge?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Compresorul e nou. Nu știu cata presiune face, dar cei la care am încărcat a zis ca funcționează perfect... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aici la temperaturi în vag pare ceva în neregula. Temperatura afara este de peste 35 grade. În vag și pe bord arata doar 20 de grade 

IMG_20230827_121137.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul de temperatura exterioara raporteaza 51 grade. E o problema...senzor,cablaj sau climatronic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand e cablaj cu probleme,  arata -50 de regula. Incearca intai sa schimbi senzorul de temp exterioara

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca cu o incarcare de freon mai mica de 600g, de exemplu 540g. Eroare de presiune mare pe pressure swich ar fi o indicatie ca poate ai freon prea mult pentru capacitatea instalatiei tale sau se formeaza un dop de gheata in interiorul instalatiei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am scos tot freon ul, am schimbat filtru deshidrator, am facut curățare și am băgat 550 grame freon, tot face o bruma pe conducte dar nu mai ingheata radiatorul din habitaclu, nu mai blochează fluxul de aer. 

Posibil ca conductele after market sa fie puțin mai mici în diametru și nu mai are nevoie de 600 grame în instalație. Dacă mai face probleme mai scot 50 grame de freon. Oricum, baga rece foarte bine, la 38 de grade afara  cu clima pe auto 22 grade, ventilatorul merge la 2 linii pe climatronic. Mulțumesc pentru răspunsuri. Mai aștept păreri. Bruma aia nu mi se pare normala. Mai am un Ford și nici pe recirculare nu face bruma, doar condens. E doar AC și merge non stop la maxim. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Filtru de habitaclu e curat?

Bruma este pe ambele tevi de la supapa de expansiune? Pe ce distanta de la supapa de expansiune se formeaza? Ajunge pana in compresor?

Nu scoate 50g caci e prea mult. Ce tip de compresor ai pus, ai o poza a etichetei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Screenshot_2024-06-27-15-06-30-545_com.android.chrome-edit.thumb.jpg.76e46d0e4d69eb914610019404d5cc92.jpgScreenshot_2024-06-27-14-30-46-095_com.android.chrome-edit.thumb.jpg.3aacb2cf94414a608174ecbf7d0e8cf3.jpgScreenshot_2024-06-27-14-31-09-889_com.android.chrome-edit.thumb.jpg.c65a0d8cdbb6a7be03d28192df094fc0.jpgScreenshot_2024-06-27-15-06-51-536_com.android.chrome-edit.thumb.jpg.366092b33ea9591f18e5bd5cdfafaaff.jpgSalut,îmi poate spune cineva unde se afla supapa de suprapresiune pe acest compresor?

Am înțeles că pe compresoare ar exista o supapa care în caz de electroventilator sau senzor de presiune defect ar arunca din freon afara la o anumită presiune pentru a nu sparge ceva pe sistem!!!

Sau evental daca are așa ceva acest model de compresor.

 

Modificat de AlexCosmin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe capacul cu 2 șuruburi de sus, are gaura pe mijloc. Cred ca pe la 30-35bari se declanșează.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

42miticutza

Daca pozele de mai sus sunt luate de pe net, nu este exact modelul pentru Passat.

19240620_161740.jpg

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 1 oră, 42miticutza a scris:

Daca pozele de mai sus sunt luate de pe net, nu este exact modelul pentru Passat.

19240620_161740.jpg

Compresorul meu arata exact că în pozele pe care le-am pus,același model 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut băieți,scriu acest post în speranța că poate ajuta pe cineva care are exact problema mea!!!

 

Până la urmă compresorul meu pierde freon pe la oringul de etanșare de la conducta subțire exact unde intra in compresor!!!

Nu știu dacă e conducta de înaltă presiune sau de joasa presiune!!

Scurgerea a apărut în urma încărcărilor periodice cu freon fara ca electroventilatorul sa funcționeze iar presiunea de aproape 30 de bari in sistem a făcut să forțeze pe la acel o-ring iar după schimbarea electroventilatorului presiunea nu trece de 17 bari.

Am înțeles că normal compresorul trebuia să se decupleze la acea presiune dar la mine se decupla și se cupla la intervale de 5 secunde numai la semafor sau la relanti când presiunea era peste 30 de bari.

Țin să menționez că electroventilatorul pleca doar pe treapta a doua când deja presiunea se apropia de 30 de bari el niciodată mergând pe treapta 1 cum am înțeles că trebuia să meargă imediat când e acționat butonul de clima.

Acum întrebarea mea!!!

Se găsesc separat acele o-ringuri de etanșare?

 

 

Modificat de AlexCosmin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Screenshot_2024-06-29-18-50-42-547_com_miui.gallery-edit.thumb.jpg.35ab637706a0584e39f487010f5d48cc.jpgasta e imbinarea pe unde se pierde tot freonul in maxim o luna 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!