Jump to content

DIPSTICK SENSOR


RaduI
 Share

Postare recomandată

  • Replies 89
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • RaduI

    27

  • notchman

    17

  • alexserb2000

    15

  • victori

    11

Top Posters In This Topic

bai deci pe magazinele alea pretul era cam la 25-40 de euroi...depinde de care sonda vrei: pe surub de evacuare ulei sau pe joja :scratch:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E , eu le pot face pentru voi fara ceas, la un prets de sub 20euroi, si nu conteaza de care, dar singura buba, este ca trebuie recalibrat pentru orice alt tip de ceas.(simplu se baga in apa aflata la temp de fierbere, etc)

Am zis ca este mai simplu cu un indicator cu led'uri (3 -ce semnalizeaza -sub temp, temp de 90 grade , peste, sau cu 10 led) sau cu indic de vumetru modificat si facut sa arate foarte comercial, si gata calibrate, si cu indic astea cu tot nu se depaseste suma de 25 euro .

Ca indicatoarele alea suplimentare de Dacie sunt vreo' 500 mii, si nici nu sunt foarte fiabile dupa parerea mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce inseamna recalibrare ? Are indicatorul vre-un surub, ceva, de reglare ? Banuiesc ca nu e mare scofala sa faci calibrarea cu apa fiarta si un termometru ...Prefer ceasurile - chestie de design....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da are un semireglabil, din care reglezi indicatoru, atunci cand 'bagi sonda in apa fiarta

Dar mai apare o problema si anume indicatoru' vostru sa aiba rezistentza in marja petru care este facut sa functz aparatu'

Dar asta deja am facut un manual de utilizare de genul 'PENTRU TOnTZI' :scratch: , (fara suparare, este o gluma, am vrut sa spun ca explic in amanunt totul, inclusiv schema electronica) .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Domne, pana la coada probabil ca o sa iau un indicator dublu de Dacia, n-are sens sa mi-l trimiti tu de acolo, si pe aici cam tot atat e.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

notchmane ce se mai aude cu senzorii de temperatura ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu vreau tot cu senzor pe busonul de golire. pare mai ok decat pe joja. dar din ce am mai citit si eu temp citita nu e chiar cea din motor pentru ca in baie uleiul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Baaaaaaaa, mi-ai luat painea de la gura ! M-au cautat aia sa faca spotu' cu a mea, dar n-am verificat mailu' si am pierdut cioaca ! :bounce:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stiu Radule ca si eu l-am verif simbata si nu am avut timp sa anunt pe nimeni....ma gindeam la tine dar era deja prea tirziu :cry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DOVADA:

"Buna ziua !

Ma numesc Catalin Cristutiu si va caut din partea Saga Film, o casa de

productie de publicitate. Va caut in vederea unei eventuale colaborari. Am

avea nevoie sa inchiriem o broscauta pentru o filmare de o zi, pentru un

spot publicitar la o companie de telefonie mobila. Problema ce mare este

insa ca filmarea va avea loc maine, poimaine sau sambata. Din aceasta cauza,

va rog sa-mi dati un raspuns cat mai repede posibil, oricare ar fi acesta.

Ma puteti contacta si la telefon: 0744.657.040.

Va multumesc!

Catalin Cristutiu, asistent

de productie"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Baaaaaaaa, mi-ai luat painea de la gura ! M-au cautat aia sa faca spotu' cu a mea, dar n-am verificat mailu' si am pierdut cioaca ! :bounce:

:lol: metodele clasice sunt mai bune - m-au abordat direct, cand au vazut masina

~Nautilus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Coane Notch, ce se mai aude cu senzorul meu, ca ma bate gandu' sa schimb uleiul, si as schimba si busonul cu ocazia asta ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa incerc in sambata asta sa ma duc la strungar, cu un bushon dala (sa'l caut) si sa'mi faca o gaurica in iel, si daca rezolv cu asta , estem gata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Esti boier daca ma rezolvi cu asta, restul (cadrane, fire) le cumpar eu de aici. Mai trebuie ceva ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Citind acest topic mai vechi, sunt si eu curios cum s-a facut pana la urma cu senzorul de temperatura ulei si cum functioneaza.

Si-a montat cineva? Unde cum cine poate monta etc.

Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai discutat asta, dar repet.

Solutia care mi se pare mie cea mai buna este cea pe care a adoptat-o Nautilus.

Senzor de temperatura de dacie cu ceasul respectiv.

Senzoerul se monteaza in locul capacului supapei de presiune ulei(supapa care trimite uleiul cald catre racitor). Aceasta supapa se afla in blocul motor in stinga spate cum te uiti la motor din spatele masinii.

Filetul este la fel M18*1.5 iar senzorul are diametrul astfle incat intra pe interiorul arcului supapei (nu altereaza caracteristica supapei).

Temperatura citita este mult mai exacta decat cea a uleiului din baie (care este mai rece decat del din circuitul de ungere) deoarece este temparatura uleiului din circuit.

Pentru a vedea unde se afla acea supapa atasez o poza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci Victor.

Eu deja am acolo un senzor de Dacie montat. Vroiam sa stiu care sunt parerile celor care au sistemul functional (dupa ce au trecut prin vara).

asta una. In al doilea rand, din cate am inteles eu acea supapa are rolul de a lasa uleiul sa treaca atunci cand este rece si poate deschide supapa, uleilu ducandu-se spre arbore fara a mai trece prin radiatorul de racire. Cand se incalzeste uleiul nu mai are "puterea " sa deschida supapa si se duce prin radiatorul de ulei. Crect?

Deci daca atunci cand este cald, el nu mai deschide supapa, inseamna ca nu ajunge nici la senzor (care este sub supapa si arc). Exact atunci cand ar trebui sa cunoastem temperatura uleilui. Corect?

sau gresesc eu in rationament?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect, ai si tu dreptate. Acum ca ma gandesc acolo nici nu ar trebui sa fie ulei datorita pistonasului supapei care ar trebui sa fie etans.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand uleiul este cald asa ar fi teoretic cel putin ...tot uleiul sa se duca in radiator, si deci sa nu ajunga pe senzor...??????

Deci cum ramane cu chestia asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite ca m-ai incuiat. Nautilul spunea ca are si ca ii indica cam 95 grade pe timp de vara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva sub ce temperatura incepe sa lucreze acea supapa, sau altfel spus peste ce temperatura incepe uleiul sa se duca in radiator?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Supapa lucreaza in functie de presiunea uleiului si nu de temperatura teoretic .Din cate am vazut pana acum cea mai eficienta metoda de masurat temperatura uleiului este aceea in baie ,asta vara la viteza de 115 km/h aveam 85 grade temp ,la 125 km/h se indrepta vertiginos spre 95 .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!