Jump to content

electromotoare


silviustan
 Share

Postare recomandată

ale mele doar caraie, imping masina putin si , de cele mai multe ori, o ia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 92
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • cristobob

    14

  • MishuL

    8

  • UVeul

    6

  • seby

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

uveule, nu ai dreptate

Daca bucsa este uzata, aproape inexistenta, rotorul atinge de stator, si se scurtcircuiteaza, si invarte foaaarte greu sau deloc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in cazul meu, bucsa a fost pusa noua acum 5000 de km (cred ca in km pot exprima cel mai bine situatia), de atunci nu am mai verificat-o.

Ce ma nedumereste este altceva: de ce , dupa ce face caraitul ala de nnnnnnnnnnnnnn si o inping putin bagata in viteza, porneste? nu face clanc sau clinc, ci (un fel de ) nnnnnnnnnnnn.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da' , intreb, nu poate fii volant(a/ul)? adica, sa aiba probleme la dinti.

am dat jos electromotorul si am avut o surpriza neplacuta : s-au dus dintii volantei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e clar ca nu ai imperechiar cu volant care trebuie.

probabil era volant cu 109 dinti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema la electromotor (pe 6 v, puus impreuna cu motor de 1600 cu volant cu 109 dinti):

asa am zis de la inceput.

seby, vrei sa spui ca electromotorul de 6 v se pune cu volant cu 130 dinti?

Nu cred, deoarece:

1. trebuie polizata carcasa cutiei de viteze

2. (cred, inca nu am verifcat, dar voi verifica) dintii nu se pupa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai verifica odata tot.

cand dai jos motoru, si demaroru, invarte demaroru pe dinti, si vezi daca calca cum trebuie.

coroana de la volant este demontabila?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai cum sa iti dai seama ce volant e pe un motor (109 sau 130 dinti) fara sa dai motorul jos? la noi problema e asa: avem un electromotor functional de bruasca (scrie 12V pe el) axul are 12 si un pic mm. am scos bucsa veche din cutie pentru ca era mai mica la interior (11mm presupun), am cumparat bucsa noua de la UNIX (cota ext 13,6 cota interioara 11) o sa o facem la interior de 12,4 cum am gasit scris pe undeva (ramane 0.6 in carne ceea ce mi se pare putin).... ce ziceti? pana aici e bine? dar cum stiu daca electromotorul e compatibil cu volant?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai verifica odata tot.

cand dai jos motoru, si demaroru, invarte demaroru pe dinti, si vezi daca calca cum trebuie.

coroana de la volant este demontabila?

am verificat si, parerea mea, erau bine imperecheate. Ilectromotorul cu tija groasa, cel de 12v , nu calca bine pe dinti, in schimb, cel de 6v - da.

dintielectromotor6v.jpg

asta- pe 6v

.

dintielectromotor12v002.jpg

asta-i pe 12v

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se vede clar din prima poza a ultimului post ca pinionul electromotorului de 6 nu se pupa cu volantul....

asta era problema

pinionul de 6 e pentru volant de 109 dinti si tu ai de 130...

Modificat de UVeul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta am eu, si volantul are 109 dinti:

.

dintielectromotor6v.jpg

Modificat de cristobob
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atunci e invers...

in orice caz, nu vezi ca NU se pupa? electromotorul tre sa "sara" spre josul pozei sa treaca de la un dinte la altul si pe deasupra tre sa "patineze" pe varful dintelui volantei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

electromotor6si12v001.jpg

electromotor6si12v002.jpg

ced din stanga (in ambele poze) este pe 12v (diferntiat prin ax mai gros si dinti mai mari), iar celalalt, evident pe 6 v.

atunci e invers...

in orice caz, nu vezi ca NU se pupa? electromotorul tre sa "sara" spre josul pozei sa treaca de la un dinte la altul si pe deasupra tre sa "patineze" pe varful dintelui volantei.

Da, bendixul tre sa "sara", doar ca in poza le-am "indesat" ca sa pot vedea daca e ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cel cu axul subtire trebuie sa fie de 12 v iar cel cu axul gros de 6v

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel cu ax subtire trebuie imperecheat cu volant cu 130 dinti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Dupa ce am masurat cu sublerul cateva electromotoare si dupa ce in weekend am dat jos doua motoare si am vazut care cum erau imperecheate am ajuns la urmatoarea colcluzie:

Trebuie plecat de la dimensiunea volantei:

Tipul 1: volant cu 109dinti - trebuie imperecheat musai cu un electromotor cu axul gros al bendixului 12,3mm deoarece diametrul pinionului este de aprox 29mm rezulta 2 variante de bucsa in functie de cutie: diam int 12.4 diam ext 13.5 sau 16.5

Tipul 2: volant cu 130dinti - axul subtire al bendixului 11mm diametru pinion 25mm rezulta 2 variante de bucsa: diam int 11 diam ext 13.5 sau 16.5

in concluzie nu conteaza daca electromotorul in sine e pe 6V sau 12 V mai ales ca piesele pe la noi cam toate au fost masluite in decursul timpului ci imperecherea volantului cu bendixul corespunzator.

mai exista si electromotorul de bus dupa 76 cu ax de 11mm dar pinionul si axul sunt mai lungi.. nu merg pe bruasca!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

bug me videos, the second video, de la minutul 25 explica destul de clar situatia... :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

va deranjez si eu cu o intrebare: se gasesc capace de electromotor pt t2, si daca da, la ce pret?

are cineva un t2 de vanzare si cica doar atat are stricat, in rest totul merge bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

capace de electromotor??? alea ce'or mai fii?

chiar daca are electromotul defect, se poate inlocui cu altul de broasca, doar daca masina are ca an de fabricatie maxim 1975

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca omu s-a incurcat (posibil sa il fi trezit din somn). ori nu este din 89 asa cum a spus, ori este t3, nu t2 (am citit pe wikipedia ca nu s-au fabricat t2 in 89). asa ca poate a spus capac de electromotor dar o fi alt capac buclucas.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tot ce e posibil. tu masina ai vazut-o macar in poze? ii duba din aia patrata sau mai rotunda?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am trecut o data pe langa ea. este (din pacate) patrata. din pacate nu am intrebat daca are itp valabil (inmatriculata este), ca sa va cer o parere in legatura cu cat ar tb sa ii ofer.

nu ma pricep la asemenea masini, nu stiu ce se strica si ce e scump de inlocuit, nu stiu ce sa verific la ea. maine o sa imi spuna si cat costa, daca aveti niste sfaturi in legatura cu ce ar tb sa il intreb, v-as ruga sa imi spuneti.

la cate detalii am dat, cred ca nu se poate estima un pret, nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fara poze cu masina interior/exterior nici nu poti face un pret aprox. :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!