Jump to content

indicatoare bord "cazute" - Audi A4 2000


Dac
 Share

Postare recomandată

masina a fost cumparata de cateva zile doar si prima problema a si aparut:

indicatoarele de bord nu mai functioneaza: turometru, kilometraj, temperatura apa.

computerul de bord functioneaza -mai multe detalli nu am, masina fiind a unui prieten.

sigurantele sunt bune.

am citit pe forum ceva topic-uri cu probleme asemanatoare dar nimeni nu a postat o solutie.

ma puteti ajuta?

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 50
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Dac

    8

  • time

    5

  • F l o r i n

    5

  • Mad79

    3

Top Posters In This Topic

Ar fi bun un Output Tests cu VAG-COM, plus o interogare a memoriei de erori, ambele operatiuni pe modulul Instruments. A mai fost un TT cu o problema similara, care din cate imi amintesc si-a gasit rezolvarea pana la urma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand pui contactul nu se ridica acu de la benzina?se aprinde vreun bec?Raspunde-mi ca sa iti spun si de ce.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc de raspunsuri!

alexrosiu: se poate interoga memoria de erori fara VAG-COM? de genul contact pus si o combinatie de contacte etc - nu stiu cum e la AUDI, stiu cum functioneaza asta la Opel cu metoda "agrafa". Probabil ca se va merge cu ea la tester pana la urma.

Iuliane: maine o sa pot sa ma uit personal la bord si sa fac testul de care zici, plus o sa am mai multe detalii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate nu exista niciun altfel de mod de diagnoza, inafara de tasta CHECK.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

update:

scoaterea bornei bateriei rezolva problema dar doar temporar.

dupa o stationare mai lunga (>10 ore) se poate ca problema sa apara din nou, plus ca se reseteaza memoria computerului de bord.

??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hai sa iti zic...am avut si eu aceeasi problema la Audi V8 al meu...nu mai mergea nimic in bord totul mort....dar ideea era ca nu pornea,invartea electromotoru in prostie.cauza a fost una:eu am 3 circuite auxiliare puse pe sistemul de pornire,toate cu relee ascunse,contra furt,si unul din releee s-a stricat asa ca puneam contactul....totul era mort si masina nu pornea....

Noroc ca am un super electrician prieten si a rezolvat-o in cateva ore.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iuliane: mersi de tip, problema in cauza e putin diferita fata de a ta dar e bine de verificat ce ai zis tu.

ideea e ca porneste fara probleme, totul merge perfect, doar ca se poate ca indicatoarele de bord (cele cu ace) sa nu mai functioneze si memoria computerului de bord sa se reseteze, "peste noapte".

daca se scoate borna, totul merge din nou! :P

ciudat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

revin cu descrierea exacta a problemei in speranta ca voi gasi rezolvarea:

dupa o stationare mai lunga (>3-4 ore) in momentul in care se pune contactul, displayul elecronic al BC incepe sa clipeasca haotic - daca se porneste motorul in acel moment indicatoarele de bord nu vor functiona

in schimb daca se ia contactul si se repune, este foarte posibil ca displayul de bord sa nu mai clipeasca si atunci indicatoarele de bord sigur vor functiona la pornirea motorului.

unde sa fie problema?!

va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Completeaza orasul la profil sa stim cine te poate ajuta. Intervalul de care zici este sigur 3-4 ore sau este > 2 ore? Intreb pt ca, dupa 2 ore se face resetarea computerului 1. Poate are legatura cu asta. Cum zicea si alexrosiu, o scanare cu VAG este obligatorie (sau cu altceva asemanator) pentru a depista cauza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Servus,

Majoritatea indicatoarelor analogice din borduri se alimenteaza de la o sursa stabilizata integrata( un circuit integrat gen 7805, 7812 etc ) care de regula se afla pe cablajul din spatele panoului cu instrumente. Exista posibilitatea ca acel circuit integrat sa fie "pe duca", asta explicand de ce dupa ce se scoate borna exista posibilitatea sa functioneze normal...

Un electronist bunicel cred ca te poate ajuta.

Bafta :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

multumesc de sfaturi.

am completat orasul la profil - poate e cineva din zona care poate face mai multe :lol:

deci sa revin cu update-uri:

masina a fost dusa la tester, cica e o problema comuna la masinile din anul 2000, cel de acolo zicand ca are/va avea 50 de cazuri cu problema asta: ar fi de vina un microcontroler M74 sau M73 (nu retin exact denumirea) si nu stie nici pretul... care trebuie si resoftat?!

problema apare la pornire, cand motorul e rece

- indicatoarele de bord s-ar putea sa mearga sau nu, depinde cum se manifesta afisajul la punerea contactului - daca clipeste atunci nu merge, masina insa porneste si merge fara probleme doar ca indicatioarele sunt "moarte"

- dupa un timp de mers cu ele asa ("moarte"), sa zicem cand motorul e cald, daca repornesc motorul indicatoarele isi revin si totul merge ok de atunci incolo - pana cand se face o stationare mai lunga... si se reia povestea

mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar fi bun un Output Tests cu VAG-COM, plus o interogare a memoriei de erori, ambele operatiuni pe modulul Instruments. A mai fost un TT cu o problema similara, care din cate imi amintesc si-a gasit rezolvarea pana la urma.

Rezolvarea in cazul meu a fost inlocuirea Instrument Cluster-ului. 800 Euro + 100 Euro manopera. Nu intotdeauna Output Test pe Instrument reflecta realitatea. IC-ul zapaceste toata masina. Mie imi porneau electroventilatoarele la punerea contactului, imi apareau alarme false te temperatura apa, nivel ulei, combustibil... si toate astea s-au amplificat in timp. Se pare ca asta e una din problemele Audi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut !

Am si eu o problema legata de indicatoarele de la bord, imi arata tot timpul ca nu mai am motorina, stie cineva cum pot rezolva problema asta?

Multumesc anticipat !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca e de la sonda litrometrica. S-ar putea ssa fie dusa.

De proba poti sa atingi firele de la sonda si cine va sa observe ( cu contactul pus) daca se misca acul spre maximum.

Daca nu e din instrument cluster.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca si eu am ac problema....de vreo 6 luni destul de rar imi cadea acul de la motorina ori pe 0 ori pe full si isi revenea instant,acum de 2 sapt am sesizat alta problema(la inceput am dat vina pe frig)dupa ce pornesc motorul vad acele(tutormetru si restul) cum cad brusc pt 2 secunde maxim..dupa care merg cum trebuie ..cateodata le mai vad si in mers dar tot la fel pt o perioada f scurta....odata cand am pus contactul, afisajul sa aprins dar nu se vedea nimik pe el, mi-am dat seama ca facea chek-urile obisnuite deoarece daca priveam f indeaproape se putea obs insa la un contrast fffffff slab ,daca repuneam contactul sigur mergea.apare vreo eroare daca pun vag-com-ul?????ce poate fi???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a rezolvat...

Aseara m-a ajutat un amic sa-mi activez cu vag-com indicatorul din bord a centurii de siguranta, ca nu se aprindea. Intamplare aface ca nici motorina nu prea mai era in rezervor in acel timp mi-a aparut la bord ca nu mai am motorina, am zis ca tre' sa alimentez, astazi am pus jumatate de rezervor de motorina si la bord imi tot indica lipsa motorinei in rezervor, am scos borna de la baterie si tot asa facea, asa ca am modificat la loc cu vag-com modificaea de aseara si acum e OK.

Intrebarea mea e...cum as putea totusi sa am si semnalul luminos in bord pt centura de siguranta fara alte probleme?

Modificarea a fost facuta in

17(Intruments)

07(Coding)

la Software Coding era 00000 s-a modificat cu 03000 si a aparut problema descrisa mai sus la fel a facut si cu 06144

imi poate da cineva un sfat ?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vazand termenul "instrument cluster" m-am documentat pe net ce e si ce probleme au fost intalnite la el:

e exact problema pt care scriu! indicatoare de bord cazute, lumina bord cazuta...

e o problema des intalnita.

puteti sa-mi spuneti cat costa piesa? am vazut pe net firma care iti repara IC-ul tau: pret 120Lire - 250 $

aveti idee la noi cat ar fi reparatia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru "DAC"

3 probleme mari are Audi 2000-2002

1 Radioul-nu a sa mai mearga volumul

2 Bordul,cad acele si palpaie luminile

3 Abs,nu o sa mai comunice cu masina

Din pacate tu ai trecut direct la 2

Daca nu rezolvi,si vii la Bucuresti,putem sa rezolvam problema.Chiar mi-am comandat componentele care strica frecvent in bord

Ai dreptate,se manifesta numai la rece si isi revine cind este cald in masina

Toate cele bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

;) ;)

de curand mi-am cumparat masina si am probleme cu indicatoarele analogice (asa am luat-o) , in sensul ca nu functioneaza nimic pe bord in afara de display. ;)

am vazut ca problema e cunoscuta aici pe forum si as dori sa-i rog pe cei care au avut-o sa-mi ofere si mie detalii legate de modul de rezolvare, in cazul in care se poate face ceva, si eventuale costuri ale interventiei.

multumesc....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutari , am vazut ca sunt multi cu probleme la bord pe aici :8:.Am si eu o intrebare,.Are careva vre-un bord care l-a schimbat si are display-u bun?? ,al meu face dungi,nu afiseaza corect si e enrevant tare cant te chinui sa vezi ce zice ala :).Nu am solutie decat sa schimb display-u sau sa schimb tot bordu care e cam scump.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum as putea rezolva problema indicatorului de temperatura a apei?Imi arata 120 grade C!

Am schibat senzorul de temperatura,dar DEGEABA!

Vin in vara acasa,si vreau sa ma pot baza pe instrumentele de bord!

Am de facut 5000 km,dus-intors!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

faci un test cu vag com si o sa constati ca nu e bine pusa limba la locu ei.desfa bordu pune limba corect faci testu cu vag com sa corespunda si gata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!