Jump to content

Ce v-a facut sa va indragostiti de MK1/MK2 ?


iZOTOPE
 Share

Postare recomandată

Sorin Golf 3 cabrio
si ce treaba are pretul aberant la cabrioletul ala cu subiectul topicului acestuia ? :)

un pret corect la masina aia e undeva pe la jumatate ;)

cauta pe autoscout sau mobile.de si o sa gasesti MK1 la 10.000 eur daca asta era ideea ...

Nu ma intelegeti gresit, ideea era ca totusi exista si cabriolete diesel, iar gandul ca intr-un cabrio mirosi fumul motorinei eu zic ca este problema anilor '80.

Cat despre performantele motoarelor TDI nu cred ca este locul potrivit pt a discuta acest lucru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

baitezi hai sa lasam cearta ok ?

multi au mult mai multe de povestit decat de certat mk1 vs mk3 :) sau restul

toate sunt masini ale grupului vag, deci de ce sa ne certam cand suntem din familie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un prieten de-al meu avea MK1 diesel, si cum si eu vroiam un diesel si Mk1 nu prea imi placea, am ales MK2.

Inainte am avut o Dacie din 91' pe care am ingrijit-o dar de Golf chiar m-am indragostit.

La noi intradevar sunt multe golfuri 1 care arata urat din cauza ca nu au fost ingrijite, dar asta nu inseamna ca atunci cand vezi unul ingrijit nu intorci capul dupa el.

La faza cu MK1=Mk2, eu cred ca MK2=MK3, normal cu deosebirile de rigoare, adica forme mai rotunjite, bord cu aceaisi iluminare simpla, in rest aceasi forma si cred ca si aceiasi tehnica pe dedesupt.

Bafta si fara certuri ca nu are rost.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum 6 ani veneam de la Mamaia spre Constanta pe la 2 noaptea eram cu un prieten cu un opel omega , mergeam constant cu 120 pustiu in jur si in trafic .

La un moment dat spune prietenu '' IA UITE-L PE ASTA '' apuca sa dea semnal dar nu a apucat sa faca dreapta pe prima banda ca a trecut prin dreapta....(un vuiet si un vant de s-a balansat masina de vreo doua ori)

Am reusit abia dupa vreo 300m sa vad cam ce forma avea si am vazut ca a tras pe drepta la 1 km in deal.

Am oprit si noi sa vedem ce a fost : Era o bomba lasata in pamant rosie mk2 gti 16v ( nu-mi venea sa cred ca are 260km pe bord)

L-am intrebat cu cat a trecut ---240 :P

Dupa aproximativ 2 luni numai mi-am luat si eu una :P

De fiecare data cand ma dau rau la ia ma gandesc ca si cei care trec pe linga iei traiesc ce am trait eu atunci :D

Iubesc masinuta asta :D

Cea mai mare mandrie a mea: LA 230 AM DEPASIT INCET UN PORCHE CHAYEN sunt convins ca mai putea dar totusi la ce sa se fi gandit el cand l-am depasit ;)

Modificat de eugen_zim
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe vremea cand am luat primul Golf, cel mai bun prieten al meu avea unul - Golf TD din '91 - adus din Austria de 7 ani, practic tragea de el in fiecare zi mai des decat adidasii proprii. Am ramas asa de impresionat de rezistenta masinii incat am zis ca daca o sa imi iau vreodata o masina aia va fi.

Plus ca imi placea la nebunie sunetul caracteristic al motorului Diesel de 1.6 - stiam de la coltul strazii ca el el. Mai tarziu conduceam si eu un TD din '91 si admiram sunetul motorului cum se rasfangea in blocurile din jur :) Am mers cu el cam 2 ani pana cand mi-a ajuns la oase vibratiile si comfortul relativ rudimentar al Golf-ului. De atunci am avut un Mercedes 300TD si un Golf pe benzina dar nici unul nu a fost ca primul Golf.

Prietenul meu mai are si acum Golf-ul ala desi "padocul" familiei s-a marit mult mai mult (cu un Ford Galaxy, Ford Transit, Audi A6). Si chiar daca tatal lui a zis ca il ajuta sa isi ia alta masina mai noua a preferat sa isi bage toti banii in Golf - injectoare noi (dupa atatia ani chiar era nevoie), suspensii si o vopsea.

Acum am un MB 500 Sel W126 tot Diesel de care sunt la fel de "indragostit" ca de primul Golf dar din cu totul alte motive ;) Motorul de 3000cmc este infinit mai silentios si suspensiile iti dau senzatia ca plutesti pe drum. Daca as avea posibilitatea si spatiu suficient as tine 2 masini - un Golf 2 TD pentru oras, agilitate si drumurile scurte si un S-Klasse din '90 pentru drumurile foarte lungi, vacante si mers la Opera :) .

Modificat de Golfer
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum sa nu iubesti asa ceva...spuneti voi!

masina este in constructie...mai este de munca...dar tot este frumoasa!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sharky frumoasa masina ai :) aproape ca m-am indragostit pentru a 2-a oara :D

imi place sa vad un proiect mk1/mk2 cum reinvie pentru a ajunge a 2-a oara gloria ingineriei germane :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum vreo 6-7 ani si-a cumparat unchiul meu un MK2 GTi 16v, o bijuterie, m-am indragostit instantaneu de ea, de sunetul motorului, de demaraj etc. Acum am un MK3 GT de care nu cred ca o sa ma despart vreodata, cu toate ca MK2-ul a fost prima dragoste. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Pai eu am Golf 3.

Prima data am vazut un Golf 3 prin 94 cand niste vecini sasi plecati din Romania au venit in concediu acasa.

Uitandu-ma dupa masina am dat cu capul intr-un stalp.

Se pare ca mi-a intrat masina in cap....=))

Imi place designul, fiabilitatea, consumul, rezistenta.

Daca as avea timp probabil as cumpara un G1 GTI doar pentru a-l restaura si a-l conduce de distractie.

Spatele arata putin ciudat insa forma masinii privita din lateral si din fata este frumoasa.

Golful 2 e dragut insa personal nu mi se pare foarte diferit de G1.

Daca scriu aici ca mi se pare ca G3 arata mai bine decat G4 o sa ma injure multi.

Insa ca sa inchei, sunt convins ca nu va exista vreo serie de masini ca si Golfurile care sa fie atat de indragite atat cat lumea asta va exista.

Sunt curios cate exemplare au fost fabricate in total G1-->G5.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iubim masinutele noastre care au o varsta... si asta chiar e ceva special. mie imi face cu ochiul seria aniversara de G5 GTI (cel de 230cp, care are multe alte chestii deosebite), insa, chiar daca ar fi sa primesc asa ceva cadou (la 21.000 pret de pornire, CIP, nu cred ca-mi permit :hainoroc:) golfuletul 2 GTI tot il voi pastra... si cred ca mai sunt multi ca mine, care nu ar renunta la "batranica" asa usor, chiar daca la usa ameninta un vw nou nout :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar de ce? Chiar o intrebam zilele astea pe prietena mea: de ce iti place asa de mult Golf-ul 2?! N-am reusit sa scot un raspuns clar de la ea dar un lucru e sigur - cand va fi sa isi ia masina Golf 2 o sa fie. Si nu orice Golf 2 ci unul pe care sa il faca de showroom. De S Class nici nu vrea sa auda... ;)

Eu tin si acum minte durerile de spate si carceii din maini dupa drumurile lungi pe care le faceam cu Golf-ul meu TD din '91. Practic asta a fost motivul pentru care l-am dat pana la urma. Nu mai rezistam vibratiilor care, vorba unui prieten, puteau sa-ti mute imediat pranzul in calcaie ;)

Dar acum tot ma bate gandul sa-mi iau si un Golf II pentru "zburdat" fara grija pe campii. La Merti se simte la buzunar imediat ce ai luat-o la deal :D , in rest o masina ireprosabila dar tot Golf-ul starneste pasiuni :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca mai sunt multi ca mine, care nu ar renunta la "batranica" asa usor, chiar daca la usa ameninta un vw nou nout :D

sa sti ca ai perfecta dreptate eu unu merg cu masina prietenei un ford 1.4 tdci si mititica sta sub prelata in curte la mine dar sambata duminica cand dau prelata jos si-o scot pe strada nu mai are loc inima-n piept si parca nimeni nu-i ca mine si sincer nu cred ca l-as da chiar daca vb ta mi-ar bate la usa o masina nou-nouta.

taica-meu mereu imi zice s-o vand ca m-ajuta el sa-mi cumpar o masina din zilele noastre (opel astra, golf4 diesel etc :) )

a si dc-mi place golfu??... chiar nu stiu pote ca a fost prima masina dar un lucru il stiu sigur am momente cand mi-as pune un scaunel in fata masinii si m-as uita ore in sir la ea ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact senzatia pe care am avut-o eu la prima mea masina... sau primul meu Golf.

Sau poate era din cauza ca era galbena si Golfului II ii cam sta bine in galben ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Golful 1 este o masina care a facut legenda, eu nu ma pot despartii de ea in nici un fel tocmai de aceia Golful 4 este tarat prin oras si bagat prin toate gropile iar G1 sta in garaj cu alarma pusa :)

Fiind prima masina ma port altfel cu ea, pina acum am bagat peste 3000E in ea dar nu regret nimic. Este adevarat ce spune Sorin, Mk1=troaca asta daca stai sa compari strict confortul, dar dupa ce merg cu Mk1 citiva km nu m-as mai da jos, chiar daca ma doare spatele si stau cu genunchii in gura :)

Daca nu as fii avut Mk1 si as fii avut direct Mk3,Mk4 poate nu dadeam doi lei pe Mk1, dar cind aceasta masina m-a invatat mecanica nu pot sa nu iubesc aceasta masina .

Modificat de Bogdan_G
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Golfuletul l-am luat in 99(am facut recarosare avand unul din 78) si avea 220.ooo km pe bord si un motor de 1.1 benzen care scotea toate nuantele de fum :lol:

Masinuta a avut pina acum 3 motoare, un 1.5D care a tinut pina in 2001(a crapat la propriu), un 1.6D care a tinut pina in 2005 (dupa care a fost vandut) si acum are un 1.6 TD care are 320k km (luat de pe un Passat B3) .

Motorasul e impecabil, chiar nu am ce sa schimb la el .Oricum e un motoras cu potential, deja mi-am bagat nasucul in el si am mai stors ceva caluti .Mai am de pus un intercooler si ma declar satisfacut .

Acum masinuta are 321.ooo km si merge struna dar am schimbat tot ce se putea schimba, evident cu piese noi tocmai de aia am ajuns la peste 3000E cheltuiti in 7 ani cu masina .

Modificat de Bogdan_G
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Din punct de vedere al fiabilitatii, nu cred ca are rost sa compari golf Mk 1sau 2 cu 3,4 ... etc. Golf 1 si 2 au fost ceea ce se numeste "overengineered" in enlgeza. Nemtii au realizat ca o masina inbatraneste moral mult prea tare in comparatie cu starea tehnica in care se afla. Deci din punct de vedere economic nu e rentabil sa le mai faca asa de durabile... Jeremy Clarkson a presentat in unul din episoadele Top Gear mai demult cum o skoda Octavia diesel era mai sprintena decat Golf 4 gti contemporan... Parerea mea e ca Vw a realizat ca reclama facuta prin succesul Golf 1 si 2 e suficienta pentru a scoate golf 3,4 fara prea multe griji legate de partea inginereasca. Am pe cineva care are Golf 1,2,3,4! Mi-a spus ca SINCER nu se poate desparti de nici unul din ele. Adica le=ar vinde prea ieftin pentru cat ii sunt de dragi:). Mie personal imi place Golf 2 la nebunie. Insa e greu sa gasesti unul la pret rezonabil si in conditie buna. Mi-as fi luat oricand.

Personal cred ca nu mai este nimeni in lume care sa produca vreo masina apropiata calitativ de Golf 1-2, mai ales 2. Evident ca bordul nu e grozav la ea, poate interiorul oarecum, ceea ce a fost imbunatatit mult la golf 3 de ex. Insa inginereste vorbind, Golf 2 a fost un SUPERSTAR si va ramane asa. De exemplu primele modele de golf 3 aveau FIX motoarele de Golf 2 pe ele, fara nici o schimbare,

Cutia de viteze de la Golf 3 diesel incepand era extraordinara in comparatie cu 1 si 2 insa..., ca si comfort.

Diferenta de acceleratie intre GTI 8V sau 16V nu e relevanta decat la viteze mari.

Oricum, am o poveste cu un Golf 2 implicat intr un accident unde nu a patit nimeni nimic, nu stiu unde s-o postez dar e tare de tot. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa o postezi aici sau pe http://vwforum.ro/index.php?showtopic=17074

Adevarul este ca tocmai fiabilitatea si astfel de intamplari i-a facut pe unii dintre noi sa aprecieze astfel de masini. Eu inclin mai mult spre fiabilitate ca motiv principal (nu-mi place sa imi petrec vacantele tractand masina jumatate de tara).

Cat despre crash-teste se pare ca numarul de stelute ale Golf-ului MK2 nu mai sunt deja suficiente (din cate tin eu minte avea aceeasi protectie la o lovitura frontala ca si celebra Broscuta): http://www.sicurauto.it/crashtest/speciali...generazioni.php

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu nu am povesti...am doar 3 argumente.

1.Simplitatea masini... MK1

2.Formele caroseriei .

3.Faptu ca a lansat un curent ! acela de poket roket ! ! !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diferenta de acceleratie intre GTI 8V sau 16V nu e relevanta decat la viteze mari.

iti dau dreptate dar aici ai gresit ... 16valvele il face incepind din treapta 1 pe 8V, mai precis de la 4000 RPM in sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema ramane siguranta: doar 1 stea din 5 (http://www.sicurauto.it/crashtest/speciali/tre_generazioni.php).

Frumos spus.. pocket rocket :) Numai sa nu se trasforme intr-o cireasa japoneza (aia pe care calareau kamikazii). Dupa ce am ajuns sa vad cum stau lucrurile pe drumurile patrei am ajuns sa ma deplasez intr-o masina de 2 tone si tot nu ma simt in siguranta (sminteala la tot pasul).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... 16valvele il face incepind din treapta 1 pe 8V, mai precis de la 4000 RPM in sus.

Sigur e asa cum zici daca accelerezi cu pedala in fund...Practic nu stiu cat de mare e diferenta daca nu accelerezi exagerat, ca in treapta I-a de viteza cantitatea amestec e mai mica si poate fac fata si cele 8 supape de exemplu. Desi poate ca peste 4000 e greu sa faca fata oricum....:)

Modificat de I_am_Stealth
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

sincer daca eram in logan in loc de golf nu cred ca mai scriam acest reply... s-a intamplat intre craciun si revelion sa merg de la arad la brad via mintia (langa deva) si undeva pe la valisoara cred ca ii spune ocupat fiind cu telefonu (my bad) vad in fata brusc in fata mea un perete de stanca (curba periculoasa la stanga) fara sa fi fost vreo limita de viteza, panouri succesive sau macar atentie curba...) + ca marginea exterioara a curbei era foarte murdara...viteza de croaziera intamplator 80 kmph normal ca accelerez si virez.... cand ies din curba inca o surpriza... curba periculoasa la dreapta... hop o iau si pe asta... si dupa ce am iesit din amandoua curbele efectiv m-am simtit ametit de la virajele stramte luate la limita... cunoscand si cum se conduce un logan sunt convins ca nu scapam asa usor.... cum sa nu te indragostesti de un gII - a treia varianta de boldi ar fi fost un mercedes 124... probabil luam mult mai usor curbele alea dar ma indoiesc ca viteza de croaziera ar fi fost doar 80.. asadar poate nici rezultatele... precizez ca eram prima oara pe drumul ala si ca o persoana draga mie care circula des cu matizu pe acolo mi-a zis ca nu poate intra cu mai mult de 30 pe acolo... concluzia: nu va bazati pe administratia drumurilor... intr-adevar nu exista nici un avertisment in zona..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!