Jump to content

Huruie/fluiera servodirectia


octavp_2000
 Share

Postare recomandată

dukku, postul tau este total off-topic si nu raspunde la intrebarea colegului. Din acest motiv a fost sters si tu ai Avertisment Verbal. Mai multa atentie pe viitor cand postezi.

doctorul, ai putea verifica lichidul de la servodirectie si rolele + cureaua de accesorii. Zgomotele de genul celor descrise de tine au deseori cauza aceasta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 64
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • doctorul

    6

  • C o s m i n

    6

  • Fane_Babanu

    5

  • docman

    4

lichidul l-am verificat instantaneu.este acolo unde trebuie si a fost schimbat acum mai putin de 2 ani.

m-am mai gandit si eu la role si la curele...dar care si cum sa le verific?unde mai pui ca acest mic "planset" nu prea se aude din afara masinii, si mai ales nu dinspre 'botul" ei!

n-ar trebui sa se manifeste mai pregnant daca as tine fortat de volan?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am oprit la semafor.picior pe frana, volan la maxim, usor planset inainte de final.

ridicat de pe frana, liniste si pace.

chiar numai la mine face asa?si nici cu piciorul pe frana nu face decat rar!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Doctore, stiu ca sfatul meu o sa sune ca cel ce l-am primit eu de la un alt doctor, dar nu mai tine piciorul pe frana in timp ce virezi. Nu vad motivul. E clar ca e fortata mult mai tare caseta, cand rotile se opun mai tare miscarii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu o faceam cu intentie, da in timp ce dai inainte-inapoi, intre doua masini, poti ramane involuntar cu piciorul pe frana!

oricum, M AM LAMURIT: rotind usor volanul, am avut timp sa surprind apartia zgomotului, si in acelasi moment sa ridic piciorul de pe frana,miscarea volanului a continuat sa curga, zgomotul disparand instantaneu..

aviz amatorilor de fineturi din astea, ca mine!

cred ca se poate inchide topicul, sa ramana doar spre luare aminte! :icon_thumright:

Modificat de doctorul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut,

Am si eu o problema si sper sa ma puteti ajuta cu niste sfaturi. Saptamana trecuta am schimbat rola intinzatoare cu amortizor de la transmisie (INA = 530 Ron) + curea transmisie (ContiTech=460 Ron) pentru ca aveam un "huruit" cand viram stanga sau dreapta. De atunci motorul s a mai calmat (adica nu mai tremura asa tare si mi a disparut si "huruitul"). Insa azi dimineata in drum spre munca mi a aparut iar acelasi "huruit". Daca nu trag de volan nu se aude asa tare, insa daca trag catusi de putin stanga sau dreapta huruie in draci si la sfarsitul cursei volanului "chitaie". Va rog daca cineva s a lovit de problema asta sa mi dea si mie niste sfaturi.

Multumesc anticipat

O zi buna tuturor :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uleiul din servo cum e? Trage intr-o seringa si vezi cam ce culoare are.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Sincer nu stiu ce culoare are pentru nu a trebuit sa completez niciodata de cand am luat masina.O sa verific cand o sa ajung la masina si daca nu corespunde ca si culoare ce e de facut?Trebuie schimbat? Si daca da, cat trebuie?Din ce am mai citit si in alte posturi ar putea de vina si fulia de la alternator (nu stiu daca a fost schimbata vreodata) sau asta ar fi ultima solutie?

Multumesc

O zi buna tuturor :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai prima data ce e mai ieftin. Trebuie sa fie verzui in mod ideal, dar in NICI un caz ca si cafeaua. In plus de asta, pornesti motorul, lasi putin sa mearga, misti un pic dreapta - stanga si in timp ce merge desfaci busonul vasului de la servo si vezi daca ai bule ca la bere pe-acolo.

Alte detalii... aici: http://vwforum.ro/index.php?showto...28&hl=servo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chestia cu bulele ca la bere am verificat prima data cand am schimbat piesele enumerate mai sus, si era limpede si fara spuma. Mai ramane sa verific culoarea si daca nu e verzui sa l schimb. Acum eu intreb ce cantitate de lichid imi trebuie ca sa l schimb?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar oare link-ul de ce l-am pus? :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze, my bad ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

S a rezolvat problema in weekend. Se pare ca problema a fost fulia de la alternator (INA = 160 ron).Ambreiajul fuliei ramasese blocat de asta huruia. Lichidul de servo l am verificat si este curat si arata bine. Am scapat de huruit si masina mere minunat.

O zi buna tuturor :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am tras ieri intr-o seringa putina zama de servodirectie. Culorea este de-o cafea foarte slaba (maro-galbui) dar este curata ca lacrima. Nu face nici un zgomot chiar daca dau volanul la maxim stanga sau dreapta.

Trebuie schimbat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In mod normal se schimba la 2 ani. Acuma, daca tu stii ca ai 2 ani cu el, schimba-l. Daca nu, il schimbi doar cand incepe sa tiuie sau sa huruie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!