Jump to content

Huruie/fluiera servodirectia


octavp_2000
 Share

Postare recomandată

Salve VW Gurus,

Iar am o mica problema ( sau mai mare, habar nu am :-) ): daca masina sta pe loc o perioada ma lunga ( cateva ore ) cand pornesc si vreau sa plec daca misc de volan stanga , dreapta se aude un scartiit de parca ceva nu e uns cum trebuie. Dupa ce merg vreo 2 minute nu se mai aude. Eu banuiesc ca e lichidul de la servo ( am fost la un service acu vreun an si aia mi-au spus ca pier lichid de la servo-directie ( si mi-a completat el atunci lichidul dar foarte putin si mi-a luat o gramada de bani asa ca nu prea l-am crezut si de atunci nu am mai trecut pe la service-ul cu pricina ).

Se poate sa fi avut totusi dreptate omuletul respectiv ?

Orice idei sau directiii de investigat sunt binevenite pentru ca saptamana asta nu prea am timp de service stie cineva daca e periculos sa merg asa ( adica se poate avaria sau nu )?

Numai bine,

Octavp

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 64
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • doctorul

    6

  • C o s m i n

    6

  • Fane_Babanu

    5

  • docman

    4

Verifica nivelul lichidului (desurubeaza capacul verde al rezervorului din spatele farului din dreptul soferului) si daca lichidul nu este in limitele inscrise pe joja capacului completeaza dar NUMAI CU LICHID ORIGINAL VW - Nu achizitiona altfel de lichid de servo.

P.S daca te uiti la postul meu cred ca poti sa-ti dai seama ce masina conduc, dar daca te uiti la al tau ce concluzie tragi (legata de masina la care se face referire in topic) ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:lol: Pune-i apa cu sapun, stropesteo cu ulei pe articulatii si pune-o la soaretrei zile si trei nopti. :12: P.S. Banuiesc ca e vorba de o CARUTA!?

Am glumit. Despre ce masina este vorba? :shock:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi cer scuze ca am uitat sa scriu despre ce masina este vorba. E vorba de o "caruta" de Passat ,1.6 , benzina, fabricat in 2000.

Intre timp am reusit saa ma uit in compartimentul pentru uleiul pentru servo si .... supriza era aproape gol . L-am reumplut si acu tre sa ma duc intr-un service sa vad pe unde curge si sa incerc sa o repar.

Merci pentru informatiile primite.

Octavp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

apropos de lichid original, la metrotehnica a zis mecanicul sa completez cu ATF (automatic trasmission fluid, pt cutii automatice, etc) ca e foarte bun (????) si merge si in locul celui original VW.... m-am cam ingrozit. ar fi interesant un sondaj cati pun original si cati ATF.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai pus orice alt fel de lichid de servo (sau daca nu esti sigur de provenienta celui aflat deja pe masina) in afara de G 002 000 (original VW) indiferent de ce zic mecanicii schimba-l pe tot.

Daca nu o sa incepi sa tot schimbi la furtune, pompe de servo si casete de directie. Identifica cauza scurgerii de lichid (de obicei sunt clemele de la furtune sau in cel mai rau caz O-ring-urile de la Caseta)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca te referi la G 000 200. N-am pus altceva (din fericire) si de scurs nu se scurgea, a trebuit inlocuit tot pt ca s-a dus un furtun care iese din baia de servo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca repet e vorba de G 000 200. captura atasata. de la mama ei :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur este vorba de G 002 000 (cum de altimnteri scrie si in poza atasata de tine - 5 randuri mai jos) Acolo este o greseala de tipar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:lol: se pare ca da!

oricum partea faina este ca am dat comanda cu codul exact ala si a venit ce trebuia din ungaria cumparat. n-am scris ce e... doar codul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In general daca pierderea este masiva, iti vei da seama unde pierde uleiul de servo. Uite ce am patit eu de curand: Am avut de schimbat o bieleta de directie (am dat cu masina in zid - e mai complicat, nu intrebati) si cand au schimbat-o IDIOTII de la Augsburg au pus clestele (mops sau patent) sau ceva similar DIRECT pe cremaliera in zona de lucru. Au ciupit metalul si au facut un "grad" care a tot ciupit semeringul de etansare si in final l-a taiat. A tot pierdut pe acolo pana s-a umplut burduful. Cand s-a umplut burduful avand o teava de comunicare cu celalalt a curs prin celalalt si atunci am vazut sub masina picaturile.

Povestea a fost ca dand jos caseta de directie toate chestiile in calea operatiunii erau blocate/intarite si a dat la calduri de mi-a venit rau. Reasambland caseta cu alte semeringuri si avand cremaliera reparata a curs de data asta la imbinarea casetei (s-a deformat la desfacere); s-a rezolvat cand a pus niste oring-uri acolo (a facut pe strung niste santuri).

Ca sa revin la subiect, fa asa:

Uita-te daca sub masina sunt picaturi si unde daca da. Posibile locuri de scurgere ar fi:

- Rulment de la pompa de servo

- furtunuri de cauciuc duse

- conducte metalice neetanse

- neetanseitati la vasul de compensare

- semeringuri de etansare la caseta de directie.

Ia-o metodic si vei vedea unde curge. Mergi la un service ieftine doar pentru constatare. Nu au ce strica. Trebuie doar sa dea scutul jos (presupun ca nu vor reusi sa il strice) si sa vada unde curge daca curge si atat. Si sa stai langa ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
ingerul_danutz

cand am schimbat conducta /furtunul de la pompa servo - cutie, se aude un fluierat / suierit ..nu tot timpul, doar la plecarea d p loc. Are legatura cu lichidul de servo? pt k eu l-am pus tot pe cel vechi, care era km negru ....decurand am luat lichidul recomandat de german, dar nu i-am facut schimbul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand nivelul de lichid este cat trebuie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ingerul_danutz

DA este la nivelul normal, eu stiam k face asa deobicei cand ia aer pe instalatie....maine poate reusesc sa schimb lichidul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Exact in momentul in care plangeam mai tare de bani, masina mea draga s-a gandit sa-mi faca o surpriza...

Pe scurt: cand motorul e la relanti si iau maxim de volan se aude un scartait urat. Daca turez motorul dispare. Sa fie pompa de servo? Care curea trece p-acolo? Aia de accesorii? Sper sa fie nevoie doar sa o intind, altfel o sa scartaie pana dau de bani... :P In acelasi timp (nu cred ca e doar o simpla coincidenta), la decelerare, cand ajunge motorul la turatie mica, se aude si un zgomot dubios, cam cum era la Dacie ala facut de rulmentul de la pompa de apa, un huruit infundat.

Loviti-ma cu pareri! Spuneti-mi va roooog ca nu e ceva nasol! :D

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi ca la curea este un intinzartor hidraulic, dal jos si vezi cz sau uzat bucsele... dute la un strungar, fa bucsele alea si gata... numai sunt probleme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci! Totusi as mai avea nevoie de niste lamuriri si parca am vazut ca m-ai putea ajuta si cu o testare. Imi dai un nr al tau de tel si facem cumva sa ne intalnim?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Am aceeasi problema cu scartaitul. Am fost la service si problemele sunt:

- Rulmentul cu frei de la alternator se blocheaza si ca atare nu mai patineaza pinionul de la alternator. Asa cum ti-a spus si colegul, se duce si intinzatorul hidraulic.

Solutie: inlocuire pistonash intinzator, frei alternator si eventual cureaua.

Pret total +/- 6.000.000 ( include cureaua)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cica ar fi "doar" fulia de la alternator, fara legatura cu intinzatorul ala. Pret: intre 180 ron (da' tipu' era in concediu si n-a putut sa ma ajute) si 350 ron la augsburg, fara sa incerc la porsche. Pret final : 270 ron fulia (de la volksman) si 50 ron manopera (cineva de la porsche). Dimineata ma duc sa o schimb, va zic ce si cum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai mult ca sigur e fulia de la alternator... Eu am patit la fel si am primit chiar si mesaj in bord . Generator werkstat... ( asa parca se scrie ) .

Am mai mers eu asa cu masina cam 500 de km si a sarit fulia de pe axul alternatorului.

Bafta a fost ca nu a spart nimic pe la radiator sau altceva ...

Oricum .. a facut cureaua bucati , iar ca efect masina s'a oprit si am cam ramas fara directie din cauza ca si pompa de servo era angrenata tot de acea curea .

Ia si schimba repede ca sa nu patesti la fel si sa doamne fereste sa plece fulia prin radiator sau sa imi manance filetul la alternator ....

Pe mine toata afacerea m'a dus cam la 4.5 mil ...

Vrea 3 mil fulia, 600 mil parca cureaua .. si parca un milioan manopera ...

Mult oricum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fulia nu are cum sa sara in radiator, deoarece are ventilatorul in fata, eventual sare in el

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa a fost, fulia era de vina. Intinzatorul ala e ok, cureaua la fel. Concluzie: 270 roni fulia + 50 ron manopera = 320 lei grei. Si cam o ora a durat toata lucrarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
ingerul_danutz

alta prblema legata de servo- directie!

cateodata la relantii nu mai am servo directie, daca acelerez isi revine....iar zgomotul (fluieratul) persista tot timpul, sa fie de la pompa servo ? caseta? sau conducta ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cazul asta verifica pompa de vacuum ( parca asa ii zice)...si verifica si traseul de furtunase...s-ar putea sa-ti dea lichid si pe retur invers...bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!