Jump to content

Huruie/fluiera servodirectia


octavp_2000
 Share

Postare recomandată

Cureaua slaba sau dusa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 64
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • C o s m i n

    6

  • doctorul

    6

  • Fane_Babanu

    5

  • ingerul_danutz

    4

ingerul_danutz

doar cateodata raman usor fara servo la relanti....sper sa nu devina o obisnuinta.

Bughy unde e pompa de vaccum?

theo ms pt sfat, maine am sa verific cureaua

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vad legatura cu pompa de vacuum. Este de vina pompa de servodirectie care nu face presiune suficienta la turatia de relanti din cauza unei pierderi ''interne'' in pompa. Ori s-a uzat statorul, ori s-a zgariat locasul valvei de suprapresiune, urmari ale uleiului murdar. Ai schimbat uleiul? Daca nu, schimba-l si vezi cum se comporta, desi cred ca-i tardiv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

doar cateodata raman usor fara servo la relanti....sper sa nu devina o obisnuinta.

Bughy unde e pompa de vaccum?

theo ms pt sfat, maine am sa verific cureaua

Pana la pompa de servo verifica intai cureaua care o antreneaza si intinzatorul ei.

Apoi ajungi la pompa de servo. Lichidul de servo trebuia inlocuit din capul locului,

vorba lui Trami, e cam tarziu acum. Toate mizeriile care au ajuns in sistemul hidraulic datorita defectarii vechii casete sau cauze ale acestei defectari (noroi, gudroane, resturi de cauciuc) le-ai pus la loc si se aduna in caseta si pompa de servo.

Iti recomand spalarea sistemului hidraulic cu solutie speciala si inlocuirea lichidului de servo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vad legatura cu pompa de vacuum. Este de vina pompa de servodirectie care nu face presiune suficienta la turatia de relanti din cauza unei pierderi ''interne'' in pompa. Ori s-a uzat statorul, ori s-a zgariat locasul valvei de suprapresiune, urmari ale uleiului murdar. Ai schimbat uleiul? Daca nu, schimba-l si vezi cum se comporta, desi cred ca-i tardiv.

Sry am zis ca de denumire nu sunt sigur ( pompa de vacuum e pe frana) dar ma refeream la pompa care face presiunea aia e bulita

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Salut! Sunt si eu curios cum ai rezolvat problema. Ceva asemanator patesc si eu, doar ca la mine se aude un zgomot suspect la relanti (daca accelerez dispare), iar in momentul in care virez se aude un suierat, chiar agata uneori. Am mers la un mecanic si mi-a spus ca e o problema de la volant alternatorului. Din explicatiile lui am inteles ca volant are joc si se blocheaza intinzatorul de pe curea (sper sa nu fie si acesta defect... am inteles ca pretul lui sare de 500 ron); curea ce angreneaza si sitemul de servodirectie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am avut aceeasi problema pe un Golf, adica la relanti la inceput fluiera dupa care am ramas fara servo - problema a fost pompa de servodirectie care s-a dus din cauza uleiului neschimbat timp de 3-4 ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine s-a rezolvat problema... inlocuit fulie alternator (pret piesa = 280 ron)

P.S. scuze pt formularea din postul anterior (corect era "fulie" si nu "volant" alternator)... cred... :huh: :huh:

fulie = roat

Modificat de ciprian_68
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ceva asemanator patesc si eu,numai k la mine suiera cand virez la maxim indiferent daca e stanga sau dreapta.ma poate lamuri cineva pls? :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fulia de la alternator, dar ca sa fii sigur mai trage o fuga pana la mine sa vedem care e treaba acolo

Modificat de cipos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e scumpa fulia de la alternator?... da si la mine face figuri mai nou la viraj maxim... bine ca incerc sa nu iau viraj maxim niciodata da uneori e neaparat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am mai facut un post p chestia asta si am trecut p la cipos cum mi-a spus.dar precum omul care se face bine in drum spre doctor,masina nu mai clantzanea.astazi cu motorul rece,iar se auzea clantzanitul.cum s-a incazit motorul nu se mai auzea.fericit nevoie mare l-am sunat p cipos si i-am zis.mi-a zis k e vb despre"fry"daca am scris corect.faza este ca dupa ce am vb cu cipos,iar a incepit sa se auda,si ma dispera.am constatat ca troncane si la denivelari.nush ce sa mai fac si ce trebuie sa schimb.macar de ar face mereu.dar nu face.si daca merg cu ea constant sa zik cu 60/h,ir se aude constant.daca incep sa accelerez usor,tace.si dupa cum se aude,zgomotul vine din partea stanga a motorului.faza este ca scartaie si daca virez maxim stanga -dreapta,dar nu foarte tare.ca sa intelegeti mai bine,se aude exact ca o tabla care intra in rezonanta.help pls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut kelu..

trebuie sa intrevin deoarece si eu am trecut prin aceeasi problema

cu masina din semnatura :offtopic:

exact aceleasi simptome si o singura rezolvare:

am inlocuit rola de pe alternator.

450 ron :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atat costa chestia aia?480?am vazut mai sus ca cineva la dat 280.ceva diferente la calitate?

Modificat de MIGUEL
nu mai da "quote" la mesajul anterior !
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In general, la orice masina , cum se efectueaza schimbul lichidului de servo?adica ce trb desfacut?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

eu am schimbat fulia si rola cu telescop si s-a rezolvat problema.

rola cu telescop - 700.000

fulia - bosch - vr-o 3..4 milioane...nu mai stiu exact.

manopera 1 milion.

Bafta!

P.S. la reprezentanta VW iti cere vr-o 15 milioane !!!

Modificat de alexovy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este exagerat, nu imi vine sa cred....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mda...dar ei iti spun ca tre sa schimbi si aia...si alta. Nu iti rezolva ei problema asa cum stii tu. Ce...adica tu stii mai bine ca ei ce e de facut? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Discutand cu un coleg de pe forum despre diverse experiente, am dat de ceva care m-a cam ingrijorat. Problema ce o pun este pur teoretica (pentru mine).

Se da un Passat in deplasare, pe un drum cu serpentine. In cazul in care motorul se opreste surprinzator in mers, exista vreun sistem de rezerva pentru asistarea la directie si la franare? Am incercat sa scot masina din garaj fara sa pornesc motorul, dar e foarte greu sa virezi sau sa franezi fara servo!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In acea situatie, daca ti se opreste motorul, mai ai o rezerva de vacuum pe care o poti folosi la vreo 2 franari, dupa care pedala se intareste si frana devine ineficienta. La directie... tre sa faci muschi ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cosmin, deci sa inteleg ca rezerva de vacum exista doar la franare, nu si la directie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La servodirectie daca esti in deplasare nu se invarte asa de greu ca si cum ai sta pe loc. De ce zic asta ? Pentru ca stiu pe cineva care mergea cu sharanelul fara servodirectie. Pleca greu tare de pe loc daca avea viraj de efectuat, dar in mers eu zic ca se descurca destul de bine. La viraje , depasiri tragea destul de tare de volan dar era cat de cat ok.

Problema e alta : socul sau surpriza de a ramane fara servo directie! Daca nu te blochezi/panichezi trebuie sa te descurci. Trebuie sa treci de moment si sa tragi de volan destul de tare. Aici e buba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se presupune ca masina era bagata in viteza, si ramane sa se deplaseze din inertie, asa ca "frana de motor" care se intampla , ca sa zic asa, in continuare, ajuta si frana si directia, cred eu...

incearca sa opresti motorul in mers, cu masina scoasa/nescoasa din viteza!desigur, la viteze mici si drumuri libere!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum spune si doctorul, chiar daca se opreste complet motorul, daca masina e in viteza (orice treapta) ai in continuare servodirectie si servofrana la 100% capacitate. Poti sa tragi pe dreapta si sa opresti in siguranta. Atentie, DACA apesi ambreiajul iti moare instant servodirectia si frana mai ai doar pt 3-4 franari.

Cand sunteti remorcati sa nu va fie frica sa bagati din cand in cand a 5-a (sau a 6-a, dupa caz) si sa lasati incet ambreiajul. Aveti pe moment servodirectie, si veti avea din nou vacuum pt alte 3-4 franari. Conditia e sa nu aveti probleme la motor si transmisie (planetara sau curea de distributie rupta, ...).

Testat pe propria piele, am fost remorcat in trafic ~35 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

pe scurt: uneori, fooarte rar, cand rotesc volanul pe loc, aud un "planset" inainte de a ajunge la caputul cursei.

rotesc la maxim in partea cealalta: LA FEL.

PANA ce nu misc masina de pe loc zgomotul nu se repeta!

ieri, dupa 1000 de rotatii la diversele semafoare din Bucuresti, nu am reusit sa mai aud nimic.

la un moment dat mi-am dat seama ca faceam manevra cu piciorul pe frana.

este posibil oare ca zgomotul sa fie provocat de o foarte usoara miscare a rotii, si scrasnetul sa fie dintre placute-disc de frana?

ca tonalitate s-ar potrivi...

cred ca am explicat clar.va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!