Jump to content

Faruri Bixenon Adaptive (OEM)


justi
 Share

Postare recomandată

Leon 2008 are faruri adaptive ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bună ziua,

 

am văzut foarte mulți specialiști pe acest forum,și chiar în acest topic, de aceea vin cu următoarea întrebare:

 

Se pot modifica faruruile OEM cu AFS, de la un model CC 2009 să semene cu cele de la CC 2013 ?

 

Pe un forum din străinătate cineva a făcut ceva de acest gen. Vezi poza atașată.

 

Aspectul de bi-xenon arată mult mai bine.

 

Dacă cineva poate interveni asupra farurilor OEM în vederea modificării (dacă nu double-barrel de "fake" bi-xenon, atunci măcar montarea de inele de plasmă sau bandă de leduri) vă rog să mă contactați.

 

Nu vreau să intervin eu asupra lor, ne-fiind specialist, și în plus pot apărea probleme la AFS dacă fac ceva greșit.

 

Mulțumesc,

Vlad

post-164120-0-04892800-1453879446_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Caut o pereche de faruri pt a face retrofitul xenon la passat cc. Am si posibilitatea de a achizitiona faruri noi Magneti Marelli cu xenon pt Passat CC. Are cineva experienta cu acestea? Sau cu orice far replica dupa oem pt Passat CC? Asta inseamna MM si eventual Hella. 

 

Din ce am citit, este un parteneriat MM-Hella-Bosch. Astfel, Automotive-Lighting este coproprietate atat a MM cat si a Bosch.

 

Problema este ca cei de la piese auto mi au spus ca sunt mono xenon, si nu bi-xenon. Asta inseamna ca faza lunga nu va fi pe lupa, ci pe un bec h7. Mai sunt si alte modificari-deosebiri intre Xenon si Bi Xenon? Va rog.

 

PS. Am alta varianta de balast pt acest var in afara de cel oem? cel oem nou are un pret de ~ 1700 lei pe bucata, si pe olx majoritatea sunt in stare f proasta.

Modificat de Christian.B77
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apropos de intrebarea anterioara a unui coleg de verificarea deplasarii farurilor in curbe si eu la masina din profil cu bixenon am senzatia ca orientarea lor este invers.  Toata treaba a inceput de lau un nepriceput la un service care pentru un balast defect a schimbat intre ele atat balasturile ducind la arderea si a celui bun cat si a calculatorelor de cornering.  Prin repozitionarea corecta  a calculatorelor de cornering lampile de cornering sa aprind acum corect  dar deplasarea farurilor la viteze mai mari decat cea pana la care sunt actionate becurile de cornering mie mi se pare a fi in directie opusa.  Nu am erori pe bixenon, isi face testarea stanga dreapta sus jos la pornire am facut si un basic setting din vcds dar tot traiesc cu impresia ca se duc invers. Se poate testa corectitudinea directiei altfel decat in mers , eventual pe ceata ? 

Modificat de Paul_L
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca bine imi amintesc, in output test.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin si eu cu o situatie legata de farurile OEM bixenon in cazul unui Passat B6, in urma unui retrofit de la cele standard

 

Farurile bixenon mai au in interior, pe langa becul D1S, becul H7 de cornering si becul de pozitie w5w, un bec H7 care in mod normal ar trebui sa asigure DRL-ul pe timp de zi tocmai pentru a proteja becul D1s de xenon.

 

Ma puteti ajuta cu activarea lui?

 

De asemenea, nici corneringul H7 din interiorul farurilor nu functioneaza. Exista cumva vreo siguranta suplimentara in tabloul de sigurante?

 

Nu gasesc in Central Electric 09, desi l-am rasfoit pana am innebunit.

 

Mentionez ca am si senzor de ploaie si comutator bloc lumini cu functia AUTO, dar NU si senzorii de pozitie din spate si calculatorul de xenon de langa torpedo.

 

In schimb, bixenonul si becul de pozitie functioneaza normal.

 

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu ai si calc central de xenon nu poti sa faci sa se aprinda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru promptitudine.

 

Ma gândeam ca atat timp cat cornering-ul poate fi activat pe proiectoarele de ceata, acesta poate functiona si pe becul din interiorul farurilor. Similar si DRL-urilor H7, avand senzor RLS.

 

Insa mai e un detaliu deranjant.

 

In studierea acesti topic am observat ca anumiti posesori de bixenon pe Passat B6 sunt nemultumiti de reglajul farurilor, unii dintre acetia sustinand ca acestea bat prea sus. La mine e invers. Comparativ cu halogenul, xenonul chiar bate foarte jos, undeva la 12-15 m si asta cu farurile ridicate la maximum manual din reglajul acestora.

 

Exista posibilitate ca dupa montarea calculatorului central de xenon si a modului autoleveling de pe puntea spate sa le pot ridica mai mult? Sau eventual a altor optiuni?

 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ele sunt coborate acum deoarece sistemul nu e complet. Dupa ce o sa fie complet, o sa fie OK.

proiectoarele sunt comandate de centrala electrica, cele de cornering de calc din far , care discuta cu cel central de xenon, si daca tu nu il ai .....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, asta incerc sa inteleg, eu le am ridicate la maximum din reglajul lor, in sensul ca proiectorul bixenon atinge partea superioara a farului si nu as mai vrea sa iau si autolevelingul tinand cont ca ele oricum bat acum jos chiar si ridicate la maxim. La asta ma refeream când intrebam daca autolevelingul le poate ridica mai sus. Scuze pentru insistenta.

Modificat de andreiCJP
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ori faci un retrofit cap/ coada asa cum scrie la carte, ori nu te mai apuci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Ok, am montat si sistemul auto-levelling, totul functioneaza normal, inclusiv cornering-ul, nu am erori stocate, mai putin DRL-ul oem din far.

Daca ma poate ajuta cineva care are activata aceasta functie cu un long coding de pe Bornetz i-as fi foarte recunoascator.

untitled.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, imi poti spune si mie unde le-ai facut? Mie nu-mi functioneaza auto si nici cornering si as avea nevoie de un diagnostic/reparatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

14 hours ago, andreiCJP said:

Ok, am montat si sistemul auto-levelling, totul functioneaza normal, inclusiv cornering-ul, nu am erori stocate, mai putin DRL-ul oem din far.

Daca ma poate ajuta cineva care are activata aceasta functie cu un long coding de pe Bornetz i-as fi foarte recunoascator.

untitled.png

La B6 acela nu este becul de DRL ci este pozitia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

As dori sa-mi instalez si eu pe Passat B6 faruri cu bixenon. In momentul de fata am farurile cu halogen.

De ce sisteme as avea nevoie si cam la ce pret ar ajunge (in caz ca a mai facut cineva de curand).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

56 minutes ago, F l o r i n said:

La B6 acela nu este becul de DRL ci este pozitia

In spatele "globului" de pozitie sunt 2 becuri H7, unul de cornering si celalalt e DRL. O sa revin cu o poza

Probabil codarea centralei e asemanatoare cu a Passat-ului CC, unde DRL-ul e pe faza lunga. Stiu ca ai ajutat pe cineva cu un long coding al            Bornetzului

Modificat de andreiCJP
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

H7 este pentru cornering.....celalalt pentru pozitie. Trebuie sa vedem ce posibilitati ai, pentru a muta DRL pe ele...ca direct nu merge. La CC difera conexiunile...etc.

Radu - ai nevoie de farurile complete, senzorii de leveling, calculator leveling si cablajul aferent...mufe faruri, etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, F l o r i n said:

H7 este pentru cornering.....celalalt pentru pozitie. Trebuie sa vedem ce posibilitati ai, pentru a muta DRL pe ele...ca direct nu merge. La CC difera conexiunile...etc.

Radu - ai nevoie de farurile complete, senzorii de leveling, calculator leveling si cablajul aferent...mufe faruri, etc

Permite-mi sa te contrazic.

In spatele becului de pozitie care este w5w care este in interiorul globului exista 2 becuri: un bec H7 pentru DRL si un H7 pentru cornering

Sper sa se vada in poza pentru ca cel pentru DRL este orientat cu varful spre obiectivul aparatului foto.

IMAG3570.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tare mi-e ca e doar o refexie a becului de cornering. Prin absurd, sa zicem ca ar fi alt bec acolo... cum ar lumina spre fata autovehiculului? Ca doar oglinda becului de pozitie n-o fi transparenta. Si de ce ar fi asezat atipic fata de orice alte becuri, adica transversal fata de directia unde ar trebui sa lumineze?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este doar un singur bec H7 celalalt este doar o reflexie. Drl la b6 cu faruri xenon este pe becul xenon. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect, e doar o reflexie a becului acolo, am dat farurile jos anul trecut sa schimb becurile xenon si este doar un bec H7 acolo nimic mai mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, aveti dreptate, am dat jos becul de cornering si se vede reflexia lui.

Totusi ar fi interesant un DRL pe becul de cornering...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum sa pui DRL pe un bec ce lumineaza inspre lateral, si nu in fata ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!