Jump to content

Faruri Bixenon Adaptive (OEM)


justi
 Share

Postare recomandată

Imi poate spune cineva daca exista siguranta electrica separata pentru spalatoarele de faruri? Pentru ca ale mele nu declanseaza atunci cand spal parbrizul si farurile sunt aprinse

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exista si siguranta si releu - totusi, in majoritatea cazurilor este pompa defecta si necesita inlocuire.

 

siguranta este nr.35 din panou bord stanga.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@tonyzg si ceilalti..

Am atasat tutorialul de schimbat becurile xenon (care de altfel a fost pus pe forum de mai multe ori)

Eu am facut operatiunea singur, si nu mi s-a parut ca as fi avut nevoie de ajutor. Nu am detasat bara de tot, ci doar cat m-a lasat furtunul de la spalatoare, si am sprijinit-o pe o cutie mare de carton, ca sa nu atarne. E nevoie doar de atata loc cat sa bagi surubelnita la suruburile de sub faruri. Din ce-mi aduc aminte mai sunt niste suruburi de ghidaj ale farurilor care ar fi bine sa nu fie dereglate.

Eu am considerat ca e o operatiune migaloasa care n-am vrut s-o las pe mana mecanicilor care lucreaza contra timp si "au mana mai grea", si pretul la manopera depinde si de atelier.

Passat_headlight_removal.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema cu aceste faruri, cred ca este o problema la senzorul de leveling care se afla pe bascula din spate. Daca masina este goala portbagaj/bancheta spate, farurile bat ok, daca masina este incarcata lupele nu se lasa in jos ci raman in aceeasi pozitie iar de aici rezulta un frigider plin de carne din partea colegilor din trafic + ca abia mai vad ceva pe drum, faza lunga o vad doar daca am ceva copaci pe margine.

Mentionez ca nu am nici o eroare in bord si nici pe calculator, cand pornesc farurile isi fac reglajul pe verticala si orizontala, am schimbat azi uleiul si m-am uitat atent la senzorul din spate si totul pare ok. Am zis ca fac si un reglaj la faruri daca tot sunt in service, pune mecanicul acel aparat de reglat faruri in fata si imi zice ca este totul ok, incarcam masina cu 3 oameni solizi in spate si diverse lucruri prin portbagaj si rezultatul este ca bat prea in sus, lupa nici nu se misca. In afara de asta eu stiu ca farurile au AFS, eu personal nu am vazut niciodata in timpul mersului sa se miste stanga-dreapta in curbe, am vazut cateva filmulete pe youtube si este destul de vizibil acest AFS

 

Stima

Modificat de proteus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar cand o incarci cu 3 persoane valoare senzorulor spate si fata se modifica ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am stiut ca se poate, in ce grup se gaseste valoarea pe care o da senzorul?

Stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU stiu grupurile pe de rost, le gasesti in blocurile de masura de pe modulul de xenon, headlight range.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit, e vorba de senzorii g78 si g76. Problema este ca am facut o tura de cartier si am facut un log, valorile nu se modifica deloc nici pe fata nici pe spate.
Pe fata am 43.6% si pe spate 62.4%. Am incercat sa ma urc cu roata stanga fata si dupa cu stanga spate pe niste borduri mai inalte fara nici o modificare....

Edit: am gasit ceva cu denumirea de movement, front si rear suspension iar aici valorile se modifica

Edit2: am gasit alte grupuri pentru g76 su g78 si valorile se modifica si acolo, deci e in regula din punctul asta de vedere.

Modificat de proteus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema rezolvata, era de la senzorul de pe spate, era pus in alta pozitie iar cand masina era incarcata se ridicau si mai mult. Acum la incarcare se lasa in jos.

 

Tot cand am rezolvat problema asta am dat de altele:

-cand incarc masina si lupa din dreapta se lasa in jos se misca in suturi si se aude cum ar opune rezistenta, cel din stanga se misca frumos. Se poate desface cumva si curata gresa acele mecanisme ? 

-am probleme cu faza lunga sta cateva secunde si trece pe faza scurta, eroarea este urmatoarea 02498 - left low beam reflector motor (v294). Nu stiu daca este coincidenta sau nu dar problema cu faza lunga este de cand am schimbat bec-urile de la pozitie si numar (acum 2 luni erau led-uri si tot led-uri am pus). Mecanicul la care am fost eu este ferm convins ca este de la xenon si trebuie inlocuit. Eu din ce am cautat pe internet nu prea vad sa aibe legatura acel motor cu xenon-ul.

 

 

Stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o problema la unul dintre faruri, becul din dreapta cu xenon cand se aprinde cand nu. Cand se aprinde parca e mai albastru, dar in genera sta stins si am eroare in bord? E pe duca becul?

 

Cel din stanga e ok, nu face figuri.

 

Am xenon din fabricatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, e pe duca. Schimba-l cu unul de marca buna. Vezi macar ultimele 2-3 pagini ca s-a mai discutat si de simptome si de marci de becuri recomandate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Am si eu o problema legata de farurile bixenon adaptive.

Pana nu demult farul dreapta mi se stingea ocazional si in bord imi aparea eroarea obisnuita cu AFS innoperative.

Era suficient sa sting luminile din comutatorul de la bord si sa le reaprind si farul isi revenea dupa cateva secunde. Desi am incercat in repetate randuri sa descopar cauza, nu am reusit (mufele toate la locul lor, bine fixate, motorase functionale etc). Singura cauza la care ma mai putem gandi era ca ar putea fi o problema de calculator far cu probleme, insa nu m-am grabit sa il inlocuiesc.

 

Recent, in urma unui mic incident pe care l-am avut cu masina a trebuit sa inlocuiesc celalalt far, respectiv cel de pe partea stanga.

Asa ca am cumparat un far stanga complet cu balast si calculatoare de la dezmembrari. Avand bara demontata mi-a venit si ideea de a incerca sa repar si farul dreapta dreapta inlocuindu-i calculatorul cu cel de pe noul far cumparat (care insa repet era de stanga, nu de dreapta). Balastul a ramas cel original de pe far. Dupa inlocuirea calculatorului, am dus farurile la service, le-au montat, le-au testat, se aprindeau, isi faceau autotest, fara erori in bord, deci all ok.

 

Dupa ce am ridicat masina din service la primul drum cu farurile aprinse am primit din nou eroarea AFS innoperative, de data aceasta insa fara a mi se stinge farul. Partial problema mea se rezolvase, daca farul statea aprins  :).

In scurt timp insa m-am lamurit si care e problema si aici e putin de cascadorii rasului.

La viteza mica am constatat ca farurile lucreaza invers: cand iau de volan stanga se aprinde cornering-ul dreapta, iar cand virez dreapta se aprinde cornering-ul stanga :biggrin: . Cand spun cornering ma refer la halogenul care se aprinde cand virezi pe loc.

La viteze mari xenoanele sunt intepenite, nu se misca.

La pornire, autotest-ul cateodata e ok, alteori functioneaza doar pe partea stanga, xenonul dreapta cu calculatorul schimbat nu se misca.

 

Intrebarea este: se pot resofta calculatoarele de far in asa fel incat sa functioneze ok?

Nu as vrea sa montez vechiul calculator pe masina, din punctul meu de vedere e clar ca avea o problema si ca din cauza lui se stingea xenon-ul.

Daca se pot rescrie, ma poate ajuta cineva cu procedura pt vag-com?

 

Multumesc!

Modificat de novgaby
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU se pot rescrie. 

Iar parerea mea este ca , calculatorul de cornering si leveling nu are treaba cu stingerea farului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posteaza o scanare de pe 55 - xenon, sa vad ce ai acolo - coduri, erori, etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin si cu scanare imediat ce reusesc sa o fac zilele acestea. Multumesc pt ajutor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reusit sa schimb becurile xenon. Pana la urma am mers pe Osram Night Breaker, iar montajul l-am facut la un service de cartier doar ca sa imi dea foaia pentru garantie. Singurul aspect negativ, farul din stanga nu este aliniat chiar perfect cu aripa, in sensul ca iese foarte putin in afara. Banuiesc ca asta pot regla din cele 2 suruburi de deasupra, fara a mai da iar bara jos :)

 

Rezultatul: e altceva! Acuma vad si eu pe unde merg. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Revin in completarea post-ului #1063 cu o scanare facuta pe modulul 55.

Am facut si o stergere a erorilor precedente, acum nu se mai aprinde cornering-ul invers, ba chiar nu se mai aprinde deloc....

Singura eroare ramasa este cea de mai jos.

 

                Adresa 55: Bataie far       Eticheta: ROJ\5M0-907-357-V1.lbl
                    Numar VAG: 5M0 907 357     HW: 5M0 907 357 
   Componenta si/sau versiune: AFS-Steuergeraet    X016
                  Codare soft: 0000001
                Numar atelier: WSC 42706 126 04710
      Informatii suplimentare: 7L6941329   AFS-Lst.-Modul l    X017   7L6941330   AFS-Lst.-Modul r    X018   
                      VCID: 71E3BE31684CCEA9905-8024
1 cod a gasit:
 
02628 - Senzor de pozitie pentru modul escamotabil: dreapta 
            014 - defect - MIL aprins
             împrejurari cod:
                    Stare defect: 11101110
                    Priorit.defect: 3
                    Frecv. defect: 1
                    Resetare contor: 17
                    rulaj: 132519 km
                    Indicator de timp: 0
                    Data: 2015.11.04
                    timp: 20:14:28
Modificat de novgaby
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nimeni? Nicio parere?  :icon_confused:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/02628

02628 - Sensor for Swivel Module Position; Right
02628 - Sensor for Swivel Module Position; Right : Defective
Possible Symptoms
Malfunction Indicator Light (MIL) active
Possible Causes
Wiring/Connectors from/to Sensor for Swivel Module Position Right faulty
Connectors not properly attached AND/OR Pins widened
Connectors wet/corroded
G475 - Sensor for Swivel Module Position Right faulty
Possible Solutions
Check/Repair Wiring/Connectors from/to Sensor for Swivel Module Position Right
Check/Replace Sensor for Swivel Module Position Right
Sensor may be part of the Headlight and the complete Headlight may need to be replaced
Special Notes
When found in the RoW (Rest of World) market Volkswagen Passat (3C): Headlight Leveling, check TPI 2012732.
If the Fault Code is static (not intermittent) and the Right Subsystem/Slave Swiveling Module has Software Level X017 or lower just replace the Swiveling Module - do NOT replace the Headlight/Housing at this point.
If the Fault Code is intermittent and the Right Subsystem/Slave Swiveling Module has Software Level X017 or lower replace the Swiveling Module and the Headlight/Housing.
If the Right Subsystem/Slave Swiveling Module has Software Level X018 replace only the Headlight/Housing.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pt detalii.

Care este senzorul G475 la Passat, este localizat in far sau in alta parte? Se poate schimba separat sau e nevoie de alt far in caz ca senzorul ar fi defect?

Si inca o intrebare, cum se verifica versiunea de software X017, X018 etc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vorbim de senzorul de swievel, este in far si se schimba odata cu farul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Salut,

 

Revin in completarea post-ului #1063 cu o scanare facuta pe modulul 55.

Am facut si o stergere a erorilor precedente, acum nu se mai aprinde cornering-ul invers, ba chiar nu se mai aprinde deloc....

Singura eroare ramasa este cea de mai jos.

 

                Adresa 55: Bataie far       Eticheta: ROJ\5M0-907-357-V1.lbl
                    Numar VAG: 5M0 907 357     HW: 5M0 907 357 
   Componenta si/sau versiune: AFS-Steuergeraet    X016
                  Codare soft: 0000001
                Numar atelier: WSC 42706 126 04710
      Informatii suplimentare: 7L6941329   AFS-Lst.-Modul l    X017   7L6941330   AFS-Lst.-Modul r    X018   
                      VCID: 71E3BE31684CCEA9905-8024
1 cod a gasit:
 
02628 - Senzor de pozitie pentru modul escamotabil: dreapta 
            014 - defect - MIL aprins
             împrejurari cod:
                    Stare defect: 11101110
                    Priorit.defect: 3
                    Frecv. defect: 1
                    Resetare contor: 17
                    rulaj: 132519 km
                    Indicator de timp: 0
                    Data: 2015.11.04
                    timp: 20:14:28

 

 

da jos farul si verifica conectorii, mai ales la modulul AFS, sa nu ai pini corodati, etc.

 

daca totul este ok, problema este din far - si necesita inlocuirea lui.

 

Salut,

 

Revin in completarea post-ului #1063 cu o scanare facuta pe modulul 55.

Am facut si o stergere a erorilor precedente, acum nu se mai aprinde cornering-ul invers, ba chiar nu se mai aprinde deloc....

Singura eroare ramasa este cea de mai jos.

 

                Adresa 55: Bataie far       Eticheta: ROJ\5M0-907-357-V1.lbl
                    Numar VAG: 5M0 907 357     HW: 5M0 907 357 
   Componenta si/sau versiune: AFS-Steuergeraet    X016
                  Codare soft: 0000001
                Numar atelier: WSC 42706 126 04710
      Informatii suplimentare: 7L6941329   AFS-Lst.-Modul l    X017   7L6941330   AFS-Lst.-Modul r    X018   
                      VCID: 71E3BE31684CCEA9905-8024
1 cod a gasit:
 
02628 - Senzor de pozitie pentru modul escamotabil: dreapta 
            014 - defect - MIL aprins
             împrejurari cod:
                    Stare defect: 11101110
                    Priorit.defect: 3
                    Frecv. defect: 1
                    Resetare contor: 17
                    rulaj: 132519 km
                    Indicator de timp: 0
                    Data: 2015.11.04
                    timp: 20:14:28

 

 

da jos farul si verifica conectorii, mai ales la modulul AFS, sa nu ai pini corodati, etc.

 

daca totul este ok, problema este din far - si necesita inlocuirea lui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Buna seara. Am si eu o problema legata de faruri. Becul din dreapta era cam palid si am decis sa l schimb cu un Osram Night Breaker D1S, iar cel din stanga a ramas cel original adica Philips Xenarc. Poate fi o problema ca sunt 2 becuri de marci diferite? Dupa vreo 2 zile becul cel nou a inceput sa palpaie puternic si se stinge din cand in cand. Dupa reaprinderea farurilor isi revine o perioada. Ce poate fi? Multumesc.

  Despre becul cel nou sunt 90% ca este original. L am verificat cu metoda magnetului si adera la baza sticlei. (am vazut pe youtube ca la fake-uri nu adera magnetul)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta cu magnetul...e cea mai tare verificare.

 

90% original.... incerca totusi si cu alt bec - scoate-l pe cel care merge - dar trebuie sa demontezi iar bara - tot asa, cand inlocuiti recomand sa schimbati ambele becuri - sa fie aceeasi culoare, luminozitate... si oricum se va strica cat de curand si cel vechi

 

si eu am facut zilele trecute un retrofit la un B6 la faruri bixenon de la halogen - am montat becuri noi, Osram - nicio problema cu ele - originale 100%, cumparate de la Ausburg.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!