Jump to content

Faruri Bixenon Adaptive (OEM)


justi
 Share

Postare recomandată

F l o r i n

cat mai repede - praf, umezeala, etc... si o sa se iti distruga farul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine costa 77 lei cel de la scurta si 72 lei cel de la pozitie. M.i se par foarte scumpe, dar pana la urma nu am ce face :dry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

din pacate, asa este.... altfel risti sa distrugi farul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista faruri cu xenon de fabrica care nu sunt adaptive? sau sa intreb altfel: cate tipuri de faruri exista pe passat b6(din fabrica, bineinteles)? Eu stiu ca sunt 2 tipuri: cele cu halogen(cu lupa si un h7) si cele bixenon adaptive(cu lupa cu d1s, un h7 pus in unghi pt cornering si un w5w pt pozitie). mai sunt si alte tipuri de faruri???

Atasez si poze cu cele pe care le stiu eu.

 

post-136718-0-50540300-1401745825_thumb.  post-136718-0-22610700-1401745965_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exista 

 

- faruri cu halogen

- faruri bi-xenon adaptative, fabricate pana in 2007

- faruri bi-xenon adaptative, pentru masinile dupa 2008

 

ultimele doua arata la fel pe exterior, dar nu se potrivesc de la un sistem la altul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As avea si eu o nelamurire, pe farurile OEM Bixenon exista cele 2 becuri galbene gen pozitie ce stiti se pot folosi legal ca si daylight in sensul sa nu mai aprind xenoanele pe timp de zi pentru a nu le mai consuma degeaba?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

te referi la cele de pozitie chiar ?,,, pozitia e pozitie, faza scurta - faza scurta. Legal - faza de intalnire nu suntem obligati sa o folosim in oras - in afara localitatilor, ne supunem legislatiei in vigoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aha, deci luminile de zi la masinile care vin din fabrica cu aceasta dotare oricare ar fi ele de pe orice masina sunt ilegale in afara localitatii, concomitent trebuie sa ai si faza scurta aprinsa ca sa nu ai probleme cu politia, am inteles bine nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alea au alte becuri.... pe far sau proiector, in functie de model. Pozitia e pozitie... separat. Depinde de cine te opreste.... 

 

Conform OUG 195 in circulaţia pe autostrăzi, pe drumurile expres şi pe cele naţionale europene (E) conducătorii de autovehicule sunt obligaţi să folosească şi în timpul zilei luminile de întâlnire. Portiunile din drum ce traverseaza localitatile, cu exceptia municipiilor, fac parte din drumul national sau european si sunt administrate de catre Compania de Autostrazi si Drumuri Nationale. Conform acestei prevederi regulamentare in toate cazurile in care se circula, in interiorul localitatilor, pe o strada ce face parte dintr-un drum european (traseul de tranzit al localitatii) trebuie aprinse luminile de intalnire.

 

despre DRL vs luminile de intalnire, se discuta in acest topic http://vwforum.ro/topic/67438-drl/page-4

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aha, deci luminile de zi la masinile care vin din fabrica cu aceasta dotare oricare ar fi ele de pe orice masina sunt ilegale in afara localitatii, concomitent trebuie sa ai si faza scurta aprinsa ca sa nu ai probleme cu politia, am inteles bine nu?

Constructiv, nu poti avea si DRL si faza scurta aprinsa la masinile care au din fabrica DRL.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru poliția româna nu exista drl sau alte fineturi. Ca sa nu îți dea amenda trebuie sa ai faza de întîlnire aprinsa. Așa scrie la lege....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am si eu o intrebare, am comandat doua faruri cu Bixenon (codurile 3C0941753K si 3C0941754K), as vrea sa stiu daca vin cu toate capacele? Si ce mai trebuie luat pentru ele separat?

Modificat de Toni.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna, va rog daca ma puteti ajuta:

     Astazi dupa amiaza cand am pornit masina Passat B6 fabricatie Sept 2005(in acte 2006), mi s-a aprins in bord martorul de AFS Inoperative... :icon_confused:  Am verificat toate luminile: faza scurta-lunga, corneringul stanga-dreapta, pozitiile fata-spate, nr inmatric, ceata fata-spate toate ok. Alta data eraunul din becurile H7 de cornering, dar acum si acelea sunt ok.

     Din Vag-com daca sterg eroarea apare imediat inapoi. Pana maine cand ma gandesc sa merg la reprezentanta VW(desi mi-e teama deoarece manopera la ora de lucru este 90 € +TVA - locuiesc in Austria) as avea nevoie de o clarificare si anume:

 

 

Adresa 55: Distanþã iluminare        Eticheta: 5M0-907-357.lbl
   Numãr VAG SW: 5M0 907 357     HW: 5M0 907 357
   Componenta comandatã: AFS-Steuergeraet    X016  
   Revizie:   H09       Numãr serial:               
   Codare: 0000001
   Atelier: WSC 00028 028 00001

   Numãr VAG: 7L6 941 329
   Componenta comandatã: AFS-Lst.-Modul l    X017  
   Codare: 00000035

   Numãr VAG: 7L6 941 330
   Componenta comandatã: AFS-Lst.-Modul r    X017  
   Codare: 00000035

1 cod a gãsit
02629 - Senzor de pozitie pentru modul escamotabil: stânga
            014 - Defect - MIL aprins
             împrejurãri cod:
                    Starea defectului: 11101110
                    Priorit.defectului: 3
                    Frecv. defectului: 1
                    Resetare contor: 175
                    Indicator de timp: 0
 

 

   Conform erorii citite cu Vag-com-ul, la ce sa ma astept :

    - este dus modulul de AFS de pe farul din stanga 7L6 941 329 ,

    - modulul 5M0 907 357(care nu am idee unde se afla) ,

    - sau este mai grav (ceva defect in far) si trebuie sa schimb farul?

Intreb deoarece ma gandesc ca daca este de schimbat unul din cele doua module, ...sau farul sa le cumpar de pe net si sa le schimb eu( nu le mai platesc diagnoza, piesa si manopera la VW).

 

    Multumesc, O seara placuta!

 

 

 

L.E.    Acum ca s-a inserat am facut un drum de vreo 4 km si observ ca pe ambele faruri, faza scurta bate la max 4-5 m in fata masinii, iar faza lunga 20-25 m. De asemenea nu isi mai face autoleveling-ul dupa pornirea motorului.

Modificat de Adi 36
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Jos farul si verificate mufele - sa nu constati ca ai pini oxidati la modulul de AFS.

2. 5M0 907 357 - calculatorul de xenon/leveling - in partea stanga a bordului, sub capacul de plastic

3. daca toate astea sunt ok, conectica, cablajele,etc..... atunci, din pacate o sa ai nevoie de alt far.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi sa nu fie cablajele. La mine asta a fost si din cauza lor mi s-au ars ambele calculatoare de pe xenon. Cablurile vizual pareau in regula, numai ca la interior erau stricate, faceau scurt circuit.

 

Cel mai bine e sa iti iei cabluri noi si dupa aia sa vezi ce se mai intampla, mai ales ca sunt in jur de 300 de lei ambele.

 

La mine nu mai mergea xenonul si desi am schimbat calculatorele era de la cabluri. Era sa ard si calculatoarele noi, daca nu mergeam la cineva care stia de problema asta.

 

Oridinea ar fi asta: cabluri noi, daca nici atunci nu merg farurile inseamna ca s-au ars calculatoarele si trebuie luate altel calculatoare noi (unul costa in jur de 400 de lei, parca tot Valeo cum are si masina din fabrica dar nu original).

 

Cablurile se gasesc doar originale.

 

Daca vrei iti dau si electricianul care mi-a reparat, care mi-a fost recomandat tot aici de pe forum de la cineva care a avut o problema similara. Cu ajutorul lui am reusit sa nu ard doua calculatoare nou-noute din cauza unor cabluri proaste.

Modificat de geovadim
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Conectica - asa cum i- am spus. Altfel poate sa fie motorasul de swivel defect.....in multe cazuri acesta e de vina. Oricum- inainte de toate, jos farul sa vedem ce gaseste in mufe....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mufele in general nu au nimic, la mine erau ca noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc de sfaturi.

Sa vad dupe ce termin serviciul sa gasesc un loc unde pot demonta bara fata, ca aici poti primi imediat amenda daca te apuci sa repari la masina cum se obisnuieste la noi in tara: "la coltul blocului"

Oricum ar mai fi o intrebare: De ce nu mai face autoleveling-ul nici pe farul din dreapta?

Modificat de Adi 36
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru ca asa lucreaza sistemul - cand ai o problema pe xenon (in general) nu mai face secventa de leveling....

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna, va rog daca ma puteti ajuta:

     Astazi dupa amiaza cand am pornit masina Passat B6 fabricatie Sept 2005(in acte 2006), mi s-a aprins in bord martorul de AFS Inoperative... :icon_confused:  Am verificat toate luminile: faza scurta-lunga, corneringul stanga-dreapta, pozitiile fata-spate, nr inmatric, ceata fata-spate toate ok.

Sa postezi te rog daca vei rezolva problema deoarece si la mine s-a intamplat de cateva ori dupa care si-a revenit, a disparut eroarea!

Oricum iti doresc sa o rezolvi fara multa cheltuiala!

Modificat de flocosti
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

passat3c-bkp

Daca s-a intamplat imediat dupa ce ai spalat masina sau mers prin ploaie,posibil sa ai capacul fisurat si a intrat apa la modul si s-a zapacit.Daca e asa ar fi o sansa.Scoti modulul afara,dar si din carcasa lui,il incalzesti foarte tare cu un feon puternic pana se evapora in totalitate apa care a intrat sub cipuri,sau poti sa il lasi la soare o zi intreaga.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu a fost dupa spalatul masinii si nici nu a mai plouat de vreo saptamana aici. La VW mi-au dat ideea de a verifica prin schimbarea farurilor intre ele si vazut ce apare la diagnoza, apoi modulele de AFS intre ele si iar diagnoza, asta ca sa nu o las la ei sa-mi dea bara jos si sa faca ei toate astea. Asa voi putea restrange posibilitatile si sper sa determin cat mai exact ce a picat. Din ce am vorbit cu ei si au avut cazuri, de cele mai multe ori a picat ce nu se poate repara din far( nu am inteles exact in germana) si a trebuit schimbat farul cu totul. Printre altele, intreband si ce procent a fost defect modulul din bord, mi-a spus ca foarte foarte rar a fost acesta de vina.

Va mai tin la curent.

Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca sunt firele care au stricat computerul de far (sau balast parca ii spune).

Modificat de geovadim
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avand eroare pe partea stanga, am testat in felul urmator:

-farurile inversate intre ele = eroare pe dreapta.

-farurile pe locurile originale dar inversate modulele de AFS intre ele = eroare tot pe dreapta.

Deoarece in ambele cazuri in care eroarea a aparut pe partea dreapta, modulul de AFS din stanga se afla in partea dreapta, ma face sa ma gandesc ca acest modul este de vina, insa ma intreb totodata si daca calculatorul care comanda ambele faruri stie sa faca diferenta intre modulul original de pe stg/dr si indiferent pe ce parte il montez da eroarea exact pe el, sau citeste de pe ce parte din instalatia masinii a primit eroarea stanga sau dreapta si in acest caz arata doar de pe ce parte a primit eroarea.

Am cautat pe net acest modul/calculator AFS 7L6 941 329 care il am eu, dar ma incurc in cateva date:

- Am gasit module cu terminatia A, B si C. Al meu nu are nici o litera la sfarsit dar observ ca cele cu A au aceeasi forma patrata si dispunere de conectori.

- Apoi am observat ca exista pe langa x017 cat am eu si x018 sau altele nu sunt sigur...

- eu am H 06 dar sunt si 07 sau altele...

Ce coduri, combinatii intre datele care apar pe eticheta s-ar potrivi pentru masina mea?

Modificat de Adi 36
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu merge altceva, in afara de 7L6 941 329 - il gasesti pe B6 pana in 2008 si pe Toaureg pana in 2007

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!