Jump to content

Porsche Bucuresti Vest 1


bluehunt
 Share

Postare recomandată

Am inteles. Deci e un fel de loterie. Sa vedem ce noroc am maine. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se poate sa asisti. Cel putin sa mai intri din cand in cand insotit de consilier.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am avut probleme cu lichidul de racire si am dus masina la PBV 1 pt constatare in garantie. Cu aceasta ocazie, le-am cerut sa pozeze ornamentele cromate de la praguri (din interior); de regula tin masina in garaj, insa iarna trecuta mi-am facut doua vacante pe la munte si a trebuit s-o tin afara, timp in care au inceput sa rugineasca ornamentele respective din cauza condensului. Am observat petele tarziu, pt ca cel ruginit puternic era in dreapta-spate. Aaaa... nu se pune problema sa balteasca apa cu sare in masina, nu transport bivoli nesimtiti cu dricul si o ingrijesc cum stiu mai bine.

Programez masina cu o saptamana inainte intr-o joi la 8:30 si ajung la ora stabilita. Persoana de la receptie se ocupase anterior de dosarul de dauna in care mi-a fost schimbata bara spate avariata intr-un accident usor. Acolo au fost probleme cu decontarea pe RCA din partea celor de la Asirom (data viitoare o voi repara pe Casco) insa reparatia a decurs foarte bine, nici o diferenta de culoare, bara si ornamentele aliniate corespunzator, interval de reparatie decent. In fine, imi iau catrafusele si ma asez la o masuta sa-mi fac temele. Ii spun omului ca banuiesc pompa de apa, pt ca nu sunt furtune umede ori zeama pe caroserie sau plastice si ma asigura ca-i vor face o verificare de 30 de minute a presiunii. Masina era incarcata pana la refuz pt. ca urma sa plec in acea zi la Cernavoda la pescuit si-i spun omului ca tre' sa plec intr-o scurta vacanta, dar nu-i nici o graba, sa-si vada mecanicii de treaba. Stau cat trebuie, aia e. Nu vad pe monitoare masina, insa n-am acordat importanta... majoritatea masinilor erau negre si poate nu reuseam s-o disting pe-a mea. La 12 ma duc sa intreb cum sta treaba, ca urma pauza de masa si n-aveam de gand sa pierd toata ziua in service, doar ma trezisem la 6 sa stau pe balta. Masina nu intrase cu prima serie, cum se elibereaza un stand, cum intra. Pt o verificare de juma' de ora asteptasem aiurea 3 ore, cu toate ca venisem la ora comunicata. Cu aceasta ocazie, observ pe biroul respectivului ca masina era programata la 8, la prima ora. Pai bine, omule, nu ti-am zis ca tre' sa plec? Nu vezi ca am dricul incarcat? Nu puteai sa-mi spui de la inceput ca nu mai e loc si pt. mine? Pana sa revin la masa, vad pe monitor cum intra masina in service. Astept jumatatea de ora cat ar fi trebuit sa dureze verificarea si nu se apropie nimeni de ea. Cat de complicat era sa-si aduca utilajul, il legau sub capota, il lasau acolo si reveneau sa vada rezultatele, interval in care se puteau ocupa de alta masina? Imi iau dricul si plec plin de spume, printre scuzele celui de la receptie, care predase masina unui mecanic pe care eu nu l-am vazut nici o secunda in cadru. Trezit de la 6, imi culeg pocnita la 13:00 (ora la care trebuia sa fiu deja cu berea in brate uitandu-ma pierdut in bambine) si plec in durerea mea, cum trebuia sa fac de la bun inceput.

Eram hotarat sa nu mai trec pe la PBV1, insa stiind ca e o problema de garantie, daca apelam la alt service, constatarea trebuie sa ajunga la Porsche si cine stie cat dureaza pana este aprobata (pt. schimbarea spirei de la volan am asteptat 2 luni si mai bine pt. aprobare), insa n-aveam de gand sa completez in ciorba toata vara pana si-ar fi dat acceptul. Revin cu masina miercurea urmatoare la alt flacau de la receptie, pe care, de asemenea, il cunosteam. Programarea la 8:15, pe fituica de pe biroul lui era trecuta ora 9, iar in computerul sau nu apaream deloc. Ii amintesc si de praguri, pe care le pozeaza dar observa ca sunt zgariate si s-ar putea sa refuze schimbarea lor. Ii zic ca toate sunt zgariate mai mult sau mai putin, dar eu solicit schimbarea celor doua care au urme vizibile de rugina, nedatorate zgarieturilor; nu era rugina pe zgarieturi. In fine, a avut dreptate... Au refuzat schimbarea ornamentelor pe motiv ca sunt deteriorate. Nu ramane asa, voi discuta despre asta la urmatorul drum... mai am un senzor de parcare ce-mi piuie cand ploua, dar nu reusesc sa-l chitai in prezenta lor. In final, era pompa de apa, iar cea noua are un cod diferit, ultimele doua caractere (nu mai stiu daca erau cifre ori litere) difera fata de cea originala, semn ca este o problema cunoscuta, iar producatorul a schimbat echipamentul. Au schimbat si cureaua de distributie pt. ca avea urme de lichid de racire pe ea. 

Cel care se ocupa de masina mea pana acum a plecat la Bavaria, in Baneasa. Va spun sincer ca-l voi vizita sa-i spun personal ca-i duc dorul. Am colaborat foarte bine cu dansul si-l recomand posesorilor de BMW de pe acest forum,... PM.

Concluzie:

Rezolvat buseala bara spate, vopsit si montaj, foarte ok, cu toate ca a trebuit sa insist la Asirom si nu sunt convins ca era treaba mea. Insa, ridicasem masina din service omitand sa-l anunt pe cel de la receptie si m-am simtit oarecum obligat sa-l ajut din cauza neglijentei mele. Evident ca l-am anuntat telefonic dupa vreo doua ore cand mi-am amintit ca parca nu era normal sa ma urc in masina si sa plec, fara sa semnez nimic.

Prima vizita in service referitoare la problema pierderii lichidului de racire, un fiasco!

A doua vizita, succes partial... schimbat pompa de apa si cureaua de distributie fara poticneala, insa mai trebuie sa ne lamurim in privinta celor doua ornamente ruginite de la praguri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Bine că ți-au schimbat cureaua de distribuție. Și eu am avut probleme cu pompa de apă în garanție (pe care au schimbat-o) iar cureaua de distribuție mi-au montat-o pe cea veche și au mai pus-o și invers. Le-am făcut reclamații peste reclamații, inclusiv la VW Germania ... însă sunt convinsă că încă nu a venit schimbarea. Păcat de echipamentele pe care le au ... până la urmă profesionalismul ține de oameni nu de dotare.

Eu am scapat de garanție ...  :blah: 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, citisem cu atentie postarea ta atunci cand am observat ca pierd lichid de racire. Banuiam ca ma aflu in aceeasi situatie si eram pregatit sa nu plec fara sa rezolve problema. Povestea ta mi-a fost utila. Multumesc!

Modificat de BubuBeshi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu multă plăcere și mă bucur că a ajutat!

Poate așa o să reușim să îi civilizăm noi și să își facă treaba  :icon_thumleft: 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!