Jump to content

Porsche Bucuresti Vest 1


bluehunt
 Share

Postare recomandată

Catalin, daca te consoleaza cu ceva, media opiniilor e ca PBV1 au cele mai bune servicii pe VW din Bucuresti. PBN et Co. sunt mult mai rau ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am fost astazi la PBV1 , pentru un schimb de roti si inlocuit schimbatorul (nuca si husa ) la un Touran ,plus de luat niste anvelope de la ei. Am ajuns pe la un 12 , nu aveam programare si pe la 14 am plecat cu masina de acolo.Unde ai fost programat la service rapid?Pentru mine au fost ok.

In alte dati au dat rasol , am asteptat pt o inlocuire de piesa care dura maxim 20 minute chiar si 4-5 ore , dar depinde ce flux de masini au , subscriu si eu la ce a spus Bwwlan , sunt cam cei mai ok la servicii.

Modificat de b97dmt
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu imi place sa fiu trombonit si sa primesc explicatii evazive cu pretentii de pareri pertinente. Nu suport ca lucrurile sa se desfasoare sub o aura de mister, penetrabil doar de consilierii de service, petrecut dincolo de usile zonei tehnice a service-ului si nici ca explicatiile sa imi fie date sub sub forma de concesii facute, parca, unui copil obraznic si prea curios.

Plus ca nu inteleg cum, in provincie, o revizie pentru schimbarea uleiului si a tuturor filtrelor poate sa dureze pana in doua ore, iar prin Bucuresti – inclusiv la PBV1 – dureaza cel putin 3.5 spre 4 ore. Nu mai zic de faptul ca nu imi este permis sa stau la masina in timpul realizarii operatiunilor de service.

Am avut masina la PBV1 pentru doua saptamani in scopul vopsirii si montarii unui eleron pe haion si pentru vopsirea partii superioare a haionului (eu am fost plecat din Bucuresti si am preferat sa las masina la ei la plecare si sa o iau la intoarcere). Am solicitat in mod expres celui care mi-a luat masina sa transmita celor care vor lucra la ea sa nu imi zagarie sa murdareasca nici unul dintre reperele interioare ale masinii (ornamente praguri, consola de bord,volan, schimbator, frana de mana … orice pana la urma). Si sa verifice personal cu simt de raspundere masina inainte sa mi-o predea.

La ridicare am primit-o proaspat spalata, asa cum cerusem. Covorasele din interior erau si ele curate si nu am gasit mizerie inauntru – eu le-am dus-o la nivelul unei masini de showroom. Am vazut totusi niste urme de maini pe anumite butoane de la bord, dar avand in vedere ca s-au luat cu usurinta am trecut cu vederea. Ornamentele de la pragul din stanga erau proaspat sterse. Si dupa cum aratau, clar fusese atins si murdarit. Am curatat eu locul cu un spray special, cumparat de la ei – de foarte buna calitate si folosit si de ei pe masinile din showroom si pentru cele care urmeaza a fi livrate clientilor. Am trecut si peste faptul ca radioul era dat tare, ca de discoteca, pentru ca fata de alte reprezentate am considerat ca lucrurile stau aproape de perfectiune. Nu am constatat pana acum - a trecut aproape o saptamana de cand am luat-o - nici o anomalie in functionarea masinii.

Am mai solicitat si verificarea usilor si eventuale reglaje, pentru ca se cam miscau in momentul in care sasiul se contorsiona la trecerea peste denivelari(masina mea este in doua usi). Desi nu speram, zgomotele au disparut in proportie de 90%.

Calitatea lucrarii de vopsitorie este cam de nota 8 spre 9, avand in vedere ca:

  • pe partea superioara a haionului, cea care a fost vopsita, era vizibil fenomenul de panza de paianjen
  • am gasit patru puncte umflate in vopsea
  • si inca trei pe eleron.

Problema deranjanta a fost alta: eu am luat masina pe un soare generos si abia cand s-a innorat, dupa ce am plecat de la ei, am observat in ambele colturi ale haionului, in trei locuri pe spoilerul spate si intr-un loc pe montantul din spate, cel de desupra rotii stanga spate, urme de deterioare a lacului pe suprafete de dimensiunea palmei sau chiar mai mari. Posibil ca acolo lacul sa fie gazat sau atins cu mana murdara de diluant. Problemele acestea urmeaza sa le rezolv in particular, desi atunci cand le-am spus despre ele m-au chemat fara rezerve inapoi sa le remedieze, doar ca nu mai am chef sa imi omor o zi sau poate doua ducand masina la ei.

Atunci cand am lasat masina i-am informat despre niste anomalii in functionarea motorului si am rugat pe unul dintre consilieri sa o porneasca de cateva ori pe parcursul celor doua saptamani cat a stat masina la ei. Ce pot intelege din faptul ca, desi am avut o discutie destul de lunga cu dansul, nu mi-a spus nimic despre rezultatul eventualelor verificari?

Personal ma simt mult mai comod sa merg la ei decat la PBN sau Midocar.

Modificat de Dun
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Suspend si warning pentru userul ni82, sterse restul posturilor replica pentru ca nu-si aveau rostul.

PS: SFAT: Folositi butonul REPORT POST, nu mai raspundeti la astfel de flame-uri pentru ca intrati in aceeasi oala cu starterul acelui flame.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Un mare plus din partea mea pentru serviciile prestate, modul de comunicare si relationare cu clientul si consiliere in alegerea unor produse/ servicii utilizand vouchere promotionale. Am avut masina in service la ei pentru mai multe dosare de dauna - pot spune cu mana pe inima ca a iesit impecabil. Relationarea consilier - client s-a desfasurat oportun, eu fiind informat permanent despre starea evolutiei reparatiei si a primirii acceptelor de plata din partea asiguratorului. Profesionalismul de care au dat dovada (Cristian Ilie, Bogdan Maracine si Bogdan Hoitan) imi intareste convingerea ca se poate si la noi, ideea este numai sa vrei si sa tratezi clientul asa cum se cuvine si sa iti dai tot interesul pentru rezolvarea problemelor acestuia. Toata stima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu sustin spusele lui pronet. Am un Passat CC cumparat de acolo, de fiecare data cand am fost (revizie, schimbat parbriz, urmeaza vopsit prag sofer si bara fata) s-au comportat exceptional...si sunt si prietenosi :)

P.S. cea mai buna vopsire dintre toate reprezentantele VW (din pacate, testat)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PBV1 este intradevar renumita pentru serviciile de vopsitorie - calitate net superioara fata de alti parteneri similari. Nu vreau sa le fac lobby, sa nu se inteleaga gresit ca am vreun avantaj din partea lor, dar ce este corect este corect. Eu unul cel putin de fiecare data cand am fost la ei m-am simtit tratat ca intr-o reprezentanta din zona de vest a Europei (cea mai adevarata mi s-a parut Mahaag-ul - chiar imi venea sa nu mai plec de acolo). Se poate si la noi, ideea este sa se vrea. Un cuvant important il are politica de marketing promovata - o parere personala - un marketing agresiv nu va avea succes decat pe o perioada scurta, pe cand unul dezvoltat in functie de piata si centrat pe clientii care iti trec pragul - va avea succes - cel putin la noi. Este de apreciat chiar promotiile care le fac - clar, se incearca si atragerea clientilor - efectuarea unor reparatii pe CASCO de exemplu, in urma carora beneficiezi de servicii in cuantumul unor sume deductubile virtual - acoperite de voucher.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am fost multumit de ei pe partea de mecanica , dar anul trecut , in iarna , la Golf V s-a indoit coltul de la usa sofer. Am vopsit-o prin ianuarie -februarie anul asta si la a 2 a spalare , jos la colt a inceput sa zboare vopseaua.Perfecti nu sunt , dar fata de alti dealeri , sunt ok din punctul meu de vedere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu a afirmat nimeni ca sunt perfecti. De ce nu te-ai dus sa-ti rezolve din nou problema? Ca doar banuiesc ca ai primit garantie pe lucrarea respectiva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer, din cauza faptului ca aveam nevoie de masina , am tot amanat si trecuse perioada de garantie...Dar anul acesta am colaborat cu ei si pe partea de piese ,anvelope si am fost multumit, am primit reduceri etc.

Un mare plus pt dl Elekes si pt dl Berbec din partea mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Vineri, 28 Februarie am sunat la relatii cu clientii pt. a solicita o programare in care sa fie investigate cateva manifestari dubioase (si neesentiale) ale masinii aflate inca in perioada de garantie (le-am relatat pe larg in aria Passat B7, in topicul dedicat problemelor acestui model). Domnita de la casca m-a programat rapid pt. lunea imediat urmatoare la ora 9:00 la dl. Marius Postelnicu, conform preferintei mele... discutasem cu dansul in toamna la telefon si mi-a lasat o impresie buna. Au putut fi constatate 3/5 probleme reclamate de mine (celelalte doua nu au putut fi reproduse acolo si nici ulterior) si din care una singura a fost remediata: inlocuirea paravanului portbagajului. Celelalte doua situatii au intrat la capitolul "asa fac toate" si, oricat de tare m-ar scoate din sarite acest argument, n-am avut nimic de reprosat in primul rand pt. ca banuiam acest lucru (si-n plus am avut la proba o alta masina similara pt. a verifica) si, in al doilea rand, pt. ca - cel putin momentan - chiar nu ar fi nimic de facut in aceasta privinta. Toate verificarile au durat aproximativ 2 ore (inclusiv o plimbare pe A1), timp in care ma intorsesem acasa (locuiesc in apropiere), am luat o alta masina din curte si-mi "reconfigurasem" programul pe ziua respectiva. Am revenit sa iau ceva din masina ramasa la ei si... gata... puteam s-o iau. La dracu'! M-am trezit acolo cu doua masini, toti prietenii erau la munca, pe tata il chemasem deja o data sa ma aduca acasa, sora-mea plecase si ea in oras. La rugamintea mea, dl. Postelnicu a gasit un coleg mecanic dispus sa ma urmeze cu masina mea pana acasa, unde am lasat celalta masina, l-am adus pe om inapoi la munca, i-am multumit si m-am dus in treaba mea. Marti dup-amiaza a sosit piesa ce necesita inlocuire (dar n-am fost pe faza sa raspund la telefon) si miercuri am venit pt. montaj si incheierea solicitarii.

Prin urmare, nu am absolut nimic de reprosat, dimpotriva... faptul ca am fost programat in timpul cel mai scurt la consilierul de service dorit, felul in care am fost tratat si rezolvarea rapida a comenzii, faptul ca am fost ajutat promt si dezinteresat sa-mi duc masina acasa constituie plusuri ce trebuie remarcate.
Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...
  • 3 months later...

Sunt intr-adevar super profesionisti! Am fost pentru prima data la ei pentru revizia de 60.000 km si s-au comportat extraordinar. Deci se poate si in Romania :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Buna zuiua tuturor,

Vreau să vă spun că din partea mea au o bilă mare neagră! Experiența mea cu ei (până la o problemă în garanție) a fost ok pentru că este mai greu să îi verific dacă schimbul de filtre și ulei l-au făcut ok, mai ales că sunt și femeie. Bilă albă la programări și amabilitate (dacă nu ai ceva contradictoriu cu ei).

Acum despre experiența mea. Luna trecută, mai exact în luna Mai am avut probleme cu pierdere de antigel. Menționez că dețin un VW Polo 1.4 benzină din 2011, cumpărat de la cei de la Porsche Vest 1 în anul 2011. În 2011 sau 2012 (nu mai rețin) am cumpărat acea garanție extinsa (la vremea aceea 1050lei) pentru încă doi ani, garanție care a expirat luna aceasta pe 20. Deci cumva la ”țanc” s-a stricat pompa de apă. Cum Polucă avea toate service-urile făcute la reprezentanțe VW (în Italia până în 2014) ... deci garanția încă era valabilă ... am mers la Porsche Vest după ce am programat-o la ”diagnostic”. Mai avea o mică problemă, înainte de a pierde antigelul a fost a doua oară când nu a pornit decât după vreo 4-5 încercări. Cu o încredere ”naivă” ...poate să nu îi spun altfel ... citind și forumul cât de minunați și corecți sunt ... am lăsat-o acolo. M-au sunat a doua sau a treia zi...nu mai știu exact, și mi-au spus că dacă nu constată nimic la ea, plătesc constatarea de 350 lei. Am zis ok, dar sper să găsiți problema. Următoarea zi m-au informat că este pompa de apă și că o vor înlocui fiind în garanție. Toate bune și frumoase, minunat spun eu, că au găsit problema având în vedere că sunt au sediul într-o zonă fără prea mult acces daca nu te duce nimeni. Între timp, având un văr care a lucrat într-un service, având la bază o școală de mecanică auto, citind și pe forum ... descopăr că atunci când se înlocuiește pompa de apă trebuie să se înlocuiască și distribuția. Eh ... am zis ... ce știu unii ... hai că mai întreb vreo 2 mecanici. Surpriză ... toți au susținut că așa scrie în manualul service VW că trebuie înlocuită. Când am ajuns acolo și am întrebat (într-o vineri), la service domnul care se ocupase de ea nu era și am vorbit mai mult cu d-na de la informații. Cum urma weekendul nu am vrut să las mașina acolo și deja începusem să am îndoieli la ceea ce au făcut (pentru că nu mi-au scris nicăieri că pompa este înlocuită, nu au consemnat nicăieri să își asume răspunderea). De aici a început balamucul! Au refuzat să îmi scrie undeva și mi-au dat până la urmă un istoric unde scria ”demontat/motant pompa apa”. În limbajul comun aceasta nu înseamnă înlocuit! Au susținut sus și tare că se poate înlocui doar pompa de apă și se poate refolosi cureaua/curelele de distribuție, chiar și la o mașină de 4 ani cu aprox 67000km (așa cum este Polucă). Le-am spus că pentru mine este lipsă de profesionalism și mai ales că nu au scris niciunde că pompa este nouă. Cum sunt Toma Necredinciosul am scris la cei de la VW Germania, la fabrică. Primul răspuns a fost standard apoi le-am spus și lor ce le-am spus și celor de la Porsche Vest 1 și anume să fie convinși că pe mine m-au pierdut de client și experiența mea o voi spune tuturor. Cu cei din Germania am schimbat 3 mailuri și au evitat să îmi răspundă dacă pompa se poate schimba fără distribuție.

Acum 2 zile am decis (după ce am avut o convorbire telefonică cu Marian Văduva de la Porsche Vest 1 care a încercat să îmi explice că nu există un interval de schimb al distribuției la acest tip de mașină și că pot să mă duc să îmi consrmneze reparația) să merg totuși să schimb distribuția. Am găsit un service recomandat de un prieten, niște băieți de treabă și cu simț de răspundere (este prima data când am mers deci asta a fost prima impresie), am stat lângă mașină și am încercat să văd și să înțeleg ce este pe acolo. Mecanicul mi-a spus și mi-a arătat cum cei de la Porsche mi-au montat cureaua de distribuție în sens invers (adică scrisul de pe ea nu se poate citi dinspre roata dreapta față) și cum un șurub nu era de VW, de la Polucă (am zis însă merci că erau toate). Bineînțeles că mi s-a spus care erau consecințele dacă se rupea ... Oricum discuția a fost lungă cu Porsche Vest 1, i-am informat despre situație ... și răspunsul a fost pe măsură: a încercat să mă ”prostească”, să mă ducă cu pluta ... probabil că fiind femeie ... că cei care mi-au făcut reparația sunt neavizați și mi-a vorbit de o altă curea decât cea menționată de mine.

Cam asta este experiența mea cu ei și nu îi recomand! Pentru mine au fost lipsiți de profesionalism și de responsabilitate! Nu merită efortul și banii! :huh:        

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Revizie de 30000km facuta la 26000km, timpi de asteptare ffff mari, ajuns la 9 si plecat la 13 dupa mari presiuni, pentru un schimb de ulei :) nici nu vreau sa ma gandesc pentru o distributie, cort, cazare, uitat de masina vreo saptamana..., inca un inconvenient, am fost notificat ca trebuie refacuta concentratia de antigel si reglat stergatorul soferului (cica s-ar fi deplasat de la presiunea jetului de apa de la spalatoriile auto) am acceptat remedierea lor si i-am supravegheat pe camerele/monitoarele montate in sala de asteptare....nici macar nu s-au uitat la ele ca sa nu mai vorbim de remediera lor, operatiuni facturarate....

 

Nu cred ca mai calc pe acolo, se promoveaza in fata o imagine high class, iar in spate plin de dorei cu minim pe economie si vrem servicii de top, glume....

 

Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Referitor la ce zici cu antigelul si stergatorul, am si vazut o emisiune la TV cum in Anglia service-urile isi rotunjesc veniturile exact din operatiuni din astea care nu pot fi verificate (lichide completate sau inlocuite, la fel si reglaje diverse nefiind defapt nevoie de ele).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Confirm timpul enorm pierdut in service. Programat la 9, masina a intrat la ora 11 jumate. Am asistat cum si-au luat ei pauza de masa. Daca veneam la 12 inteleg, dar sa vin la 9 sa pierd 2 ore timpin care masina a stat afara, am facut presiuni. Cand intra dupa putin timp oamenii iau pauza de masa jumate de ora. Eu inteleg ca trebuie luata, dar cand termini o masina ori e ceva complicat de facut. Ca asa in total revizia a durat maxim 2 ore (cu schimbat bujii, reglat faruri), asteptatul per total inca 2 ore jumate. Bataie de joc.

Incarcatul facturii cu operatii fictive se intampla cand nu te lasa sa stai fizic langa masina. Pe de-o parte ti se face sila cand o amarata de revizie se termina la 4 ore dupa programare si nu iti mai vine sa le zici ca de fapt nu au facut tot ce au spus, pe de alta parte trebuie trasi la raspundere.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Personal, inteleg motivele de nemultumire cuzate de timpii lungi de asteptare si suspiciunile legate de faptul ca isi umfla factura cu operatiuni inutile trase la maxim. In realitate, insa treaba sta in felul urmator: fiecare operatiune este normata de producator si tarifata in consecinta, in conformitate cu tarifele din tara respectiva: astfel, daca pentru schimbatul unui simering la cutia de viteze sunt normate ca grupa superioara de operatiuni maximum 129 minute, ei doar atat au voie sa tarifeze. Restul, ca ei au de fapt, nevoie de 270, inseamna ca pentru restul de 141, freaca menta degeaba impingand aerul din stanga in dreapta.

Sumarizand: factura se compune din piese (pretul lor de achizitie + adaos comercial) si manopera (timpi normati de catre producator). Taiatul frunzelor la caini nu are rubrica speciala pe factura :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect. Daca durata normata are x unitati de timp atat se factureaza indiferent daca operatiunea se efectueaza in x-n sau in x+n unitati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-am spus ca factureaza statul degeaba si nici n-am adus in discutie costul. E un cost acceptat cand te duci acolo. Pentru cine e in garantie e putin impus acest cost daca nu stai sa verifici si alte reprezentante. Pierderea de vreme cand ai o programare este nesimtirea. Un schimb de ambreiaj sa dureze ca timp efectiv cat o revizie + geometrie + reglat faruri mi se pare deplasat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Placut surprins in alte  serviceuri....nu cele al grupului VAG, in care operatiunea/reparatia s-a efectuat sub timpi standard, iar facturarea s-a facut conf. timpilor impusi, deci se poate....

 

Pentru un schimb de ulei cu cat credeti ca este normat vs. ajuns la 09.00 si plecat/terminat dupa 13.00. dupa ce am facut scandal ca intru peste ei sa iau masina?

Nu vand niciun sens cu discutia normariilor de la fabrica etc, sunt depasite detaliile aceaste cu mult de indiferenta trepadusilor din reprezentante, ca sa nu mai vorbesc de faptul ca ai programarea la 09.00 si ei te baga in seama dupa 1-2 ore, :) si asta face parte din normare?

 

ps. lucru confirmat si la PBN,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca o mica paranteza, la Autoklass am fost cu un E-Klasse in garantie pentru schimb amortizoare hayon. Programat miercuri la 12, ajung, intreb: "cand pot ridica masina?" Se uita ala in fisele lui, "vineri dupa pranz intra, probabil luni. Va sunam noi.."

Marturisesc ca nu ma asteptam la raspunsul asta, eram pregatit pentru ceva de gen: "intr-o ora, puteti veni dupa 3 s-o luati."

Am crezut ca isi bate joc de mine. Cand m-am lamurit ca omul era serios, am plecat. Le-am luat si le-am schimbat singur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Se poate sta langa masina in timpul operatiei? Maine am si eu programare la revizie cu schimb de ulei la Haldex si reglaj far xenon (setare care se face la 3 ani).

Este prima de acest gen si am ales sa o fac la PBV1. Sper sa fie ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La "unii" se poate, la "altii" nu se poate. Nu stiu exact de ce depinde. Pe mine nu m-au lasat, au zis ca "nu se poate".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!