Jump to content

Upgrade de la 1.8 8v la 1.8 16v


elikratos
 Share

Postare recomandată

Salutare!

Elikratos, te pot ajuta eu , dar doar in privinta integratului de sub parbriz, acela este SIGUR(WABBIT a avut dreptate) integratul pentru aprinderea electronica, deci el doar de atat se ocupa, tu neavand delcou cu platina, ci cu un senzor care primeste tensiune de la integratul respectiv.

In legatura cu acea cutie de langa ventilator, astept si eu o poza nerabdator!

Succes in continuare!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Momentul adevarului... pozele buclucase cu "cutia neagra" Hella si modulul Telefunken. Pareri, opinii? Va reamintesc ca este un KR - injectie mecanica, iar pe Hella scrie "Hella 5DA 005 155-01 Motorsteuergerat EZ-1 4 Zyl 16V".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imagine panoramica - compart. motor al GTI-ului donor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imagine panoramica - compart. motor al GTI-ului donor.

dupa cum banuiam (si altii...) la KR nu are ce fi altceva decat :

FEI control unit: Calculatorul ce controleaza aprinderea:

uite aici:

la KR-ul meu e Bosch, ...

nu stiu daca a fost o idee asa de buna transplantul, 16V-ul e mult

mai "pretentios" decat un 1.8 GTi si are doar vreo 20 cp in plus.

plus KR-ul parca sta prost la capitolul "cuplu in turatii joase" ... :scratch:

un fel de anti-diesel

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu daca a fost o idee asa de buna transplantul, 16V-ul e mult
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la toate modelele sport ale tuturor constructorilor auto... :-)

de ex. la ... VOLSKWAGEN ? :scratch:

nu ma intelege gresit , si eu cred ca motorul KR e destul de cool (de asta am si eu pe masina) . Doar ca ... nu se poate repara ca ala de Dacie, si incapatinatii de mecanici romani insista sa-l repare "dupa ureche" pt. ca ei sunt "experimentati" si nu vor sa citeasca manualul de instructiuni.

Dupa ce au terminat de lucru jumatate din caluti s-au enervat si si-au luat zborul. :12:

Tipic romanesc.

In concluzie :

Sa nu desfaci KR-ul... oricat de prost ar merge va merge si mai prost :) :)

o recomandare :

take a look pe www.scirocco16v.com

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK, multumesc ptr. sfat... :lol: Frumoasa tara avem, pacat ca e locuita...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scirocco, ti dau dreptate in privinta mecanicilor din Romania si KR-u, dar uite, eu am avut un mare noroc ca m-a indrumat cineva inainte de a-l face pe al meu, respectivul acelasi lucru spunandu-mi: nu e nimeni care sa il faca in afara de un singur om (pe care il stia bineinteles, ca or mai fi si altii). Concluzie: motorul l-a facut acest super mecanic (fara sa exagerez) facut cu o mare pasiune pt VW(el numai asta repara) in cea mai mare curatenie posibila, NUMAI DUPA CARTEA DE SERVICE pe care multi o ignora ca stiu ei de la dacii ca merge si "dupa ureche" si cu o sticla de vodca in bot, si merge ca nou KR-ul!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si unde este omul acesta? floare rara, intr-adevar...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am de gand sa imi incredintzez motorul de KR - ptr. preparare / intinerire - unui mecanic de la Labell (cei din Brasov stiu despre ce este vorba), in conditiile in care cei de acolo au de-a face zilnic cu masini tari si f. tari... banuiesc ca au strans ceva experientza. Cate motoare de Mercedes si BMW (in special) am vazut desfacute acolo... ce mai, este my best shot...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cazul KR-ului, problema se pune asa: repararea/ reglajul sistemului de injectie inseamna mecanica fina impinsa la extrem. Specialisti pentru asta nu prea gasesti... Mi se pare mult mai usor sa repari un motor cu injectie electronica, ai la indemana uneltele de diagnoza,si reparatiile sistemului de injectie/aprindere se cam rezuma la la inlocui senzori si module.

Nu cred ca in Romania o sa gasesti un banc de diagnoza pentru KR, desi exista si asa ceva. ( o masinarie infernala cu mii de vacuum-uri plus un analizor de gaze) :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma gandeam ca baietzii de care am amintit mai sus sa se implice la partea de improspatare a motorului efectiv (o segmentare, ceva), urmand ca ptr. reglajul injectiei sa caut un mester faur - cum ar fi cel pomenit de Alex DUB sau cel din Sibiu (parca amintea cineva de pe forum de un meserias sibian care se stie la asa ceva). So help me God!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate, elikratos, mecanicu asta de care iti pomeneam e in Buc, si isi dubleaza service-u ca si constructie, asa ca pana in toamna oricum nu e disponibil. Si eu de-abia astept sa termine constructia ca al meu nu prea trage bine(el urca rau de tot in ture, dar nu cum trebuie), s-ar parea ca are ceva capul de injectie ca ii da prea multa benzina, si din reglaje nu mere. Bine ca am apucat sa facem motoru inainte sa se apuce de service!!!

Bafta!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau punctul de start... pt. 16v tech info:

http://forums.vwvortex.com/zeroforum?id=35

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, tari de tot linkurile, imi aduc aminte cu nostalgie de iarna trecuta in care am facut si noi acelasi lucru si exact in aceleasi etape cu scosul motorului, cu curatatul, ......

La fel de ordonat si de curat , dar mai rapid am lucrat si noi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!