Jump to content

servo-directie la "buba"?


florea
 Share

Postare recomandată

oameni buni, se poate monta o servo - directie pe un astfel de autoturism?

are cineva?

:ceuameni: da-ti-mi un sfat, ca nevasta-mea a facut bataturi de la volan...

:scratch:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buba inseamna gogoshar, VW Transporter? Cred ca se poate adapta o caseta de directzie cu servomecanism de la o duba cu acelashi gen de directzie, dar... nu vad rostul- volanul gogosharului meu merge super-ushor. Oricum, adaptarea e destul de grea- tre' sa se pupe caseta cu coloana de directzie, cu prinderea pe shasiu si cu bara longitudinala de directzie, pe urma tre' pusa pompa pe motor si furtune/conducte intre pompa si caseta. Eu am adaptat o caseta facuta de Compa SA Sibiu la un troleibuz (fost autobuz) Saurer, dar acolo macar aveam pompa de servo si conductele pana la caseta....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

repara masina sau foloseste manusi de piele :ceuameni:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bre... omu' vorbeste despre broshcutza.... io cred ca un volan original ar simplifica treaba......vorbesc din experienta...am avut un volan mai mic... cu care eram f multumit.... e! de cind am pus volanul original.... sun multumit la maxim :ceuameni:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aaaa, la broasca vroia el servo? Forget about it!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bre... omu' vorbeste despre broshcutza.... io cred ca un volan original ar simplifica treaba......vorbesc din experienta...am avut un volan mai mic... cu care eram f multumit.... e! de cind am pus volanul original.... sun multumit la maxim :rolleyes:

asa am patit si eu cu tevile originale de la esapament. am incercat tot ce este pe piata si pina la urma tot cel original este cel mai misto.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toata lumea care se urca la volan la broasca mea ma intreaba daca are servodirectie pentru ca se poate invarti foarte usor volanul. Binenteles ca am volanul original. Cu unul mai mic cred ca ar fi mai greu si dimensiunea anvelopelor cred ca influentzeaza un pic, asa e? :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:(

ce sa repar fratilor, ca nu cred ca e vreo mare defectiune, dar sunt rotile cam late si volanul mic...

si cand e vorba de facut o intoarcere din 3 miscari e cam naspa...mai ales pentru o dama...

:blink:

la directie are doar un pic de joc din capetele de bara care, cica , ar trebui batute putin...

deci tre sa-mi iau gandul...

:P

dar, daca-mi permiteti alta intrebare, e normal pe caldurile astea sa traga mai greu motorul?

:P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai vezi, asa suntem noi, gandim nepractic. Cel mai simplu este sa renunti la volanul mic si sa revii la clasic al corui dimensiuni au fost si ele gandite. Eu zic ca e mai simplu si ieftin asa decat sa te complici cu servodirectie.

Revenind la intrebarea ta, da e normal sa traga mai greu pentru ca aerul este mai putin dens deci mai putin oxigen deci arderi mai proaste deci putere mai mica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:D

ce sa repar fratilor, ca nu cred ca e vreo mare defectiune, dar sunt rotile cam late si volanul mic...

si cand e vorba de facut o intoarcere din 3 miscari e cam naspa...mai ales pentru o dama...

:D

la directie are doar un pic de joc din capetele de bara care, cica , ar trebui batute putin...

deci tre sa-mi iau gandul...

:D

dar, daca-mi permiteti alta intrebare, e normal pe caldurile astea sa traga mai greu motorul?

:D

"Reparatia" presupune intoarcerea la niste cauciucuri cu dimensiuni decente in cazul in care ai "sarit calul" volanul sa fie cel original ( alea mici de vitan chiar mi se par hidoase), verificarea unghiurilor de directie ( cadere si unghiul de fuga) de asemenea poate cineva a strins caseta de directie pina la gasit gaia ca sa preia jocul .......

Pentru "batutul" capetelor de bara iti recomand si alte metode mai bune de sinucidere .....

Motorul cum a zis si Victor are un randament mai scazut dar el se apropie de insesizabil, daca e o chestie "deranjanta" ar trebui sa verifici daca nu e vorba de o supra incalzire a motorului .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

observ ca sunt total paralel cu mecanica la broscute...

asa ca in loc sa-mi dau cu parerea sau sa pun intrebari tampite...voi apela la un personaj priceput...

oricum, mersi pentru sfaturi si rabdare...

:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

-eu am anvelopa din fata de 195 si volan zic eu normal(ca marime) nu imi amintesc de marime si nu am probleme.

-vezi ca toate piesele(rotule) sa fie in conditie optima(frecare minima), caseta sa aiba ulei si sa fie reglat cum trebuie(altfel se uzeaza foarte repede)

-nu poti sa impumuti un volan mai mare sa vezi diferenta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

observ ca sunt total paralel cu mecanica la broscute...

asa ca in loc sa-mi dau cu parerea sau sa pun intrebari tampite...voi apela la un personaj priceput...

oricum, mersi pentru sfaturi si rabdare...

:D

Salve!

Vrei servo? Nimic mai simplu si mai scump. Te orientezi spre o pompa de sevo elecrica+caseta de directie. Citroen Saxo ori Peugeot 106, 206 are asa ceva (printre altele). Apoi incepi sa modifici la greu. Dupa ce ai cheltuit bani si timp poti obtine rezultate bune.

Cel mai bine e sa asculti de vocea majoritatii. Ce spune Tibi e cel mai corect.

Verifica tot sistemul de directie si cu un volan de dimensiunile originalului ar trebui sa mearga usor.

Daca si asa merge greu, incearca sa iti faci un abonament la o sala de forta..... :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune cauciucuri 155/15 si covrig original si o sa fezi ce frumos merge.

Daca ai joc in capetele de bara da-le la recond., la Magheru de ex., nu le bate pt ca "reparatzia" va tzine f putzin si iar vor avea joc. De preferintza, cand le recond., zi sa ti le faca "cu capacel", sa potzi umbla in ele....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sincer sa fiu, la rotile late voi renunta cel mai greu pentru ca mie mi se pare ca arata bine.

cu directia , as umbla la capetele de bara, dar asta inseamna sa le trimit pe la bucuresti pe undeva, ca la noi in focsani nu cred ca se pricepe cineva...

dar mi-e cam teama ca nu stiu nici un astfel de atelier...si sa trimit piesa la cineva necunoscut...

vad eu ... ma descurc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

-nu anvelopele sint de vina!! sigur cele subtiri merg mai usor. ridica fiecare roata si vezi ce joc ai la ele in ablele directii(sus-jos=rulmenti, lateral=directie: caseta, capete de bara)

-ridica ambele roti si vezi cum merge volanul, usor, greu?

-poate ai probleme la unghiul rotilor

-eu as repara ce trebuie reparat, nu este greu deloc iti trebuie doar o presa de desfacut rotule si citeva chei, as pune un volan original sau macar ca dimensiune ca cel original si dus la reglat unghiuri

-cine nu poate repara aceasta masina(poate in afara de motor) nu se poate considera mecanic(tehnologie de 50 de ani!!!)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

domule tibi, v-am urmat sfatul...am fost la un mecanic, nu de broscute , da un om ingrijit si atent

a gasit joc la "bielete de directie"- zice el, adika 2 bare metalice ciu niste articulati la capete care vin de la caseta de directie pana undeva deasupra rotii

e una mai lunga (63 cm) si una mai scurta (36 cm, parca)

nenea mecanicul a zis ( ca si voi) ca asa ceva nu "se bat" se schimba.

si cand iti zic 2 ca esti beat ...

asa ca, daca aveti idee de unde se pot procura asemenea nazdravanii, da-ti-mi un mesaj...

masina e din 62, are roti 195/65/15 cu flanse in exteriorul tamburului ( asta daca ajuta la ceva)

:blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In catalogul BBT sigur gasesti ce ai tu nevoie.:blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!