Jump to content

Ce se intampla daca folosim doar arcuri sport?


Bebeee
 Share

Postare recomandată

Rau am ajuns,auzi,sa inebunesc oamenii :vaidecapulmeu: ;mergi cu telescoape pe ulei cu arcuri sport si vezi ce-o sa inebunesti atunci :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
  • Replies 184
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • zebrocksky

    10

  • Bogdan_wrc

    8

  • Bebeee

    7

  • hangyouridols

    7

stiu ca e un subiect super si ras discutat...dar, am mers recent cu un set de arcuri eibach pro kit montate peste amortizoare stock de ceva vreme (8mii km)...in afara de faptul ca nu am simtit ceva deranjant la trecerea peste denivelari, am remarcat imbunatatirea raspunsului comenzilor...de la schimbare brusca de directie,viraje luate in forta etc...ce sa zic..in mare parte mi le voi monta si eu..

voi ce parere aveti? eibach pro kit astea sunt progresive cum am citit eu pe topicul asta? nu imi doresc sa alerg cu masina pe circuit,doar sa o cobor putin la trecerea de la 15'' la 17''. astept sfaturi de la cei care au procedat in acest fel..multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VA salut,am o octavia 2 ,am pus pe ea eibach pro kit fara sa mai schimb amortizoarele,in 2000 de km s-au dus flansele.Concluzia:platesc de 2 ori manopera la montaj,tot trebuie schimbate amortizoarele,distrugi flansele care cu tot cu rulment am comandat la autok doar pe fata 2,7 milioane vechi,sfatul meu este sa puneti suspensia completa altfel platiti cum am facut eu mult mai mult.

Ps :stie cineva de unde pot cumpara amortizoare pentru aceste arcuri(as fi profund interesat de preturi),bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca ceva bilstein galbene, sau koni str-t

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Arcurile alea sunt prea tari si nu prea sunt pt o2 sunt pt g5 mai mult, acuma or avea ele aceeasi greutate dar repartitia maselor nu prea cred, mai bine iti iei ceva complet decat asa, probabil telescoape bune gasesti la orice magazin de piese auto,

Nu prea imi vine sa cred ca ai dus flansele in 2000 de km de la arcuri...cine ti-a spus te-a aburit.eu le am de 20 de mii si nu au nimica si nu sunt singurul, stiu altii care au si peste 50 de mii cu ele si nu au probleme, poate masina ta are prea multi km si erau dinainte duse doar ca acuma si-au facut aparitia.

Poate montarea arcurilor nu este sau nu a fost bine facuta , pe ce jante merge masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu sunt de aceeasi parere cu gabriel..am vb cu oameni care au montat eibach sau h&r inclusiv pe logan,coborandu-l chiar cu 5cm fara a schimba amortizoarele si nu s-au plans..cat despre eibach pro kit (-30mm) nu este necesara schimbarea amortizorului( daca acesta este in stare buna si nu a atins limita de uzura).informatia este preluata de pe site-ul eibach.la fel mi-au spus si cei de la racing nick cu privire la eibch pro kit.inclin sa cred ca nu ar minti..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cei de la acea firma pot spune orice sa isi vanda marfa, eu cu un set de arcuri eibach de la ei m-am pacalit....Nu au fost bune s-au schimbat la loc cu cele normale si ei de oameni buni ce sunt le-au vandut la altii mai departe spunand ca nu au nimica...

Eu te sfatuiesc sa cauti alta firma pt arcuri, eibach-urile sunt prea dure si nu isi pastreaza propietatile in fiunctie de temperatura.

Cand era mai cald era mai ridicata si cand era mai frig era mai lasata, pe fata se lasa 3 cm si pe spate 2 sau invers, cert e ca nu erau ok...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In momentul in care am pus arcurile masina avea 45000 de km acum are in jur de 48000km,am uitat sa mentionez ca masina avea pdg,probabil asta a fost cauza distrugerii rapide,ma indoiesc ca ar fi aceleasi arcuri ca,si la cele fara pdg(masina are jante pe 17)

Poate imi mai puteti da firme si preturi ,multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Eu aveam de gand vara asta sa trec la arcuri Eibach Pro Kit, cu amortizoarele standard, sau eventual daca problema e asa grava cu cele standard, sa apelez la unele AM, gen Koni FSD.

Dar din cate am citit pe aici, au aparut ceva probleme la mai multi cu aceste arcuri. Gabriel, poti sa detaliezi putin, ce ti-au zis cei de la Racing Nick? nu au vrut sa ofere altele la schimb? sau e problema generala?

Ce alte arcuri -30mm recomandati atunci? si in combinatie cu ce amortizoare?

Modificat de paul_e88
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ba da, dupa multe insistente le-au schimbat a fost nevoie de garantie la ei si certuri ca le schimba dansu dar dansa nu mai voia si asa mai departe, au fost inlocuite cu unele de la KW parca cu diferenta de bani.

Nu asta e problema grava , problema e ca doar vazusem si eu si propietarul si ei ca alea nu erau ok si ei le-au vandut imedioat la altcineva...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o mica intrebare de noob :)

am de 1 an aproape arcuri vogtland -40mm pe amortizoare stock ( monroe pe gaz ) si nu stiu inca pe ce sa trec .Koni , Bilstein , Eibach ... as mai putea sa o cobor daca montez amortizoare sport asa separat ? sau ar fi fixa ? si mai bine as lua suspensie reglabila completa?

Modificat de forceturbo
Respecta regulamentul forumului si regulile limbii romane.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

postez si eu aici ca vad ca e activ topicul.

Am luat de curand un VW EOS, acesta este echipat cu pachet sport, din cate am inteles jante de 17" si suspensii sport care implica o garda coborata cu 15mm.

Ce diferente tehnice sunt intre o masina venita din fabrica sport si cea standard? Adica pe romaneste ce piese difera?

Arcuri? Amortizoare? Brate? Bucse? Pivoti?

Daca se strica ceva (incepe sa trancane de la gropi) si trebuie sa schimb, trebuie sa iau tot sport?

Pot face roll-back la sistemul standard? Cam cat m-ar costa? Sincer imi vreau cei 15mm inapoi :Driver:

LE: daca nu v-ati dat seama pachetul asta sport a fost un "bonus", masina fiind sh, stiind starea drumurilor de la noi mai mult ma ingrijoreaza decat ma incanta, toata stima pt baietii cu "garda jos", dar eu mai scap si in cate o groapa, in Iasiul nostru drag sunt zone unde efectiv n-ai cum ocoli gropile... Ceva sfaturi cum sa menajez aceste suspensii sport? In afara sa o las la 10km/h cand trec peste linii de tramvai, zone cu cratere neocolibile, etc

Modificat de executivul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

brate, pivoti, bucse sunt la fel. cred ca pentru 15 mm, doar arcurile difera.....in cel mai rau caz si amortizoarele.

la audi a4 cu pachetul sport stiu ca sunt diferite si arcurile si amortizoarele, in rest, otul era la fel ca la un a4 "inalt"

dar ce ce vrei sa o menajezi ? cred ca daca opresti la fiecare groapa, in loc sa bagi bani in amortizoare , vei baga in ambreiaj :icon_thumright: . mergi linistit cu ea , ca nu e ferrari, 15 mm nu inseamna ca e culcata pe burta masina, ce naiba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am un Passat B6 cu arcuri si amoritzoare standard. De ceva timp sunt in cautare de niste jante pe 17, iar daca tot fac pasul asta am zis sa o si cobor putin. Puteti sa imi recomandati niste arcuri sport care sa o coboare cam cu 2cm? Stiu ca eibach pro kit, h&r coboara cu 3/3.5 cm si sincer cred ca e cam mult pentru mine. Am vreo alta alternativa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dark_master

Sal,

Am eu un set de arcuri de Passat de pe model-ul ala care vine cu "Garda coborata cu 15 mm" cum spun ei in catalog .

Si au venit cu roti pe 17, cand am luat masina .

Daca le vrei da-mi in PM .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-ai mai spus de arcuri si pe un topic de pe aria Passat. Din pacate, mai mult ca sigur, masina ta are si alte amortizoare. Am intrebat pe vwvortex si am primit part numbers pentru suspensia normala si pentru suspensia sport si difera atat amoritzoarele cat si arcurile.

Din acest motiv caut niste arcuri care sa mearga cu amortizoare stoc.

Modificat de dark_master
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am pe un A4 B5 de -40mm arcuri si n-am nici o problema de 6 luni de cand sint puse, si alerg destul de mult prin oras.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Montat de curand Eibach pro kit (-30mm) pe masina din semnatura cu amortizoare stock...dupa multa documentare in care am aflat...mai nimic...iata rezultatele si impresiile:

1.Dupa montare arcuri, am pus si jante pe 17" (trecere de la 15") si cauciucuri noi ca sa fie treaba treaba

2. Arcurile se monteaza relativ repede, fata e putin mai complicata, in spate nu e deloc greu.(30 min ambele pe spate)

3.Trebuie neaparat facuta geometria fata-spate

4.Cand am coborat masina de pe elevator, aveam inima cat un purice..ma gandeam ca o sa cada pe burta, ca e coborata prea mult,etc..DAR surpriza! Nu era deloc coborata mult, se vedea foarte bine chiar!Loc destul intre aripa si roata!(Inainte intrau 4 degete, acum 2 si un pic)

5. Si am plecat cu ea la drum, si primul loc in care m-am dus Bd. AVIATORILOR! Stie toata lumea cum arata acum..ca dupa bombardament..mi-am zis ca daca nu ma zgaltaie acolo,nici ca o s-o faca in alte locuri..

Am fost extraordinar de surprins sa nu simt nimic deranjant!!!Credeti-ma, nu era mare diferenta! Nu suna nimic aiurea, nu troncane,nu bate,nimic..Nu se mai ridica de bot la semafoare,nu mai cobora pe frana, nu mai subvireaza cand intri tare intr-un sens giratoriu..La viteze mici nu e mare diferenta intre cele Eibach si stock..DAR..atunci cand iei un viraj in forta,cand schimbi banda rapid,cand ocolesti un canal...uita-te in oglinda si vei vedea un zambet imens pe fata ta..PUR SI SIMPLU e alta masina..

Apoi, am fost nevoit sa iau in masina 4 persoane, cu bagaje full,inclusiv pe bancheta..S-a efectuat drum de 80km in afara bucurestiului..Avand in vedere volumul si greutatea bagajelor, s-a lasat putin spatele, fata nu s-a mai ridicat ca inainte..Tinuta de drum impecabila in depasiri,viraje,etc.

Pana in mom asta recomand upgrade-ul asta tuturor,merita investitia, nu e chiar atat de costisitoare...

Si ma mai gandeam la cei care si-au montat combinatia KONI FSD+Eibach..Se pare ca e lozul castigator prntru Golf V!

SFAT TESTAT : (SI pt cei care spun ca masina sta stramba,ca nu sunt arcurile bune,etc..)

Cand le cumparati, cumparati-le exact pentru tipul vostru de motor fratilor, altfel va cobora mai mult pe spate si mai putin pe fata! (Sunt coduri diferite in functie de greutatea motorului : pentru 2.0Tdi,1.9 Tdi,1.4 TSI, combinatiile cu DSG etc.. ) Nu poti sa pui arcuri de benzinar pe diesel pt ca va cobora mai mult de 30mm,dieselul fiind mai greu..si invers!

In rest, le stau la dispozitie tuturor cu sfaturi,atat cat stiu, si poate si cu o tura pentru cei care sunt nehotarati.

O sa revin periodic cu impresii despre combinatia asta,sper cat de curand si poze.

Salutare tuturor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la ce pret ai gasit arcurile? eu ma gandeam sa pun unele de gti pe g5 2.0tdi am gasit unele la 350 ron merita?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

blue25

Sa nu cumva sa faci prostia asta cu arcurile !!!!!!

Motorul de 2.0 TFSI de pe GTI este mai usor ca cel 2.0 TDI .

Masina ta va sta mult mai aplecata de fata din aceasta cauza .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intr-adevar, masina va sat putin mai aplecata pe fata, nu exagerat, intrucat motorul este mai greu.Mai ales daca ai si DSG.

Ca sa iti vin in ajutor uita-te pe site la Eibach sa vezi cam ce motoare se aseamana la greutate.Unele motoare (indiferent benzina/diesel) permit instalarea de arcuri Eibach cu acelasi cod de produs. Uite aici pdf : http://performance-suspension.eibach.de/cm...rformance_guide

Uita-te atent si o sa vezi in ce categorie te incadrezi.Aici scrie si ca arcurile lor sunt facute sa fie folosite cu amortizoare stock.

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Mi-am montat si eu arcuri Eibach Pro Kit -30mm pe Fabia, acum vreo 10 zile deja, am schimbat si amortizoarele stoc cu Bilstein B4 gaz. Astea sunt amortizoare normale nu sport. Dupa cateva sute de km pot spune ca sunt foarte multumit, confortul ( la gropi ma refer aici ) e foarte putin diminuat, iar tinuta de drum e excelenta, masina nu mai are aproape deloc ruliu pe curbe, nu se mai apleaca pe fata la franari bruste, se simte mai agila ;) Ca si look, diferenta nu e mare, eu ma asteptam ca masina sa para mult mai agresiva dar adevarul e ca numai cineva foarte avizat si-ar da ( poate ) seama.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am seat leon top sport 1.8T....suspensie sport de fabrica....ma obsedeaza de cateva luni bune cat de ,,in pom'' e...

Am ocazia sa i-au doar arcuri Koni....merita sa i-au doar arcurile ?? prob cu amortizoarele mai incolo ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ia kitul cu toul, daca tot ai de gand sa le cumperi si asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Nu stiu unde sa postez deci postez aici. Am citit topicul, parerile le-am inteles. Totusi in prima faza vreau sa merg doar cu arcuri sport. Daca stie cineva de unde pot procura niste arcuri sport... Sa fie noi si de preferinta H&R. Merci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!