Jump to content

Ce se intampla daca folosim doar arcuri sport?


Bebeee
 Share

Postare recomandată

Inca nu am reusit sa aflu nimic de pe site de la astia de la Eibach. Am primit si poze de la arcurile respective si codurile de pe ele si m-am gandit sa le postez poate ma ajuta vreunul mai priceput.

Alta intrebare ar fi cum imi dau seama daca arcurile respective sunt duse sau inmuiate in afara de faza cu montajul ca baiatul care le vinde este la 500km(sau nu exista aceasta problema la arcuri sport)?

In cazul in care nu se vad bine in poze codurile le ai aici:cele mari au:11/1500703VA si cele mici:11/8501405HA.eu am cautat pe internet,si nu am gasit nimic

post-11369-1238585166_thumb.jpg

post-11369-1238585173_thumb.jpg

post-11369-1238585226_thumb.jpg

post-11369-1238585234_thumb.jpg

Modificat de Auras
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 184
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • zebrocksky

    10

  • Bogdan_wrc

    8

  • Bebeee

    7

  • hangyouridols

    7

de ce nu le pui pe masina?se potrivesc sigur....sau vrei scrisoare oficiala de la eibach ?:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Inca nu am apucat sa iau arcuri si nici nu stiu ce sa fac.

Am mai gasit un set de arcuri de Golf 5 Gti. Oare sunt compatibile pe amortizoarele stock de Golf 5 1,9 tdi? Oare sunt prea dure?

Din ce m-am documentat coboara doar cu -1,5cm si cred ca ar fi destul pentru ce vreau eu.

Si inca ceva daca iau o suspensie completa de pe un Golf 5 GTi(cineva care si-a pus reglabila) merge pusa pe masina mea 1,9 tdi?

Pentru cei care ati mers cu Golf 5 Gti pana acum si cu 17 daca puteti sa imi dati cateva impresii despre cum se comporta masina si cum e cu denivelarile si drumurile mai proaste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vlad WPL-UL

va salut ... ieri mi`am montat arcuri eibach pe amortizoarele stok la un golf 5 ... fata intre 45-50 mm spate intre 30-35 mm ... m`am chinuit enorm deoarece sistemul pe fata este groaznic ... pe spate a mers imediat in 20 de min era gata .... pe fata mi`a luat 3 ore .... nu mi se pare mare diferenta la tinuta de drum .... dar aspectul este foarte tare :)

Modificat de Vlad WPL-UL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Auras: mie tocmai mi-a venit din DE un set de arcuri Eibach Pro Kit. Codurile sunt identice cu cele postate de tine, deci daca te hotarasti pt. ele, fii sigur ca merg pe Golf 5.

Bafta.

Modificat de Acidutzul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Tocmai am montat si eu un set de arcuri eibach pe un golf 4,tot negre ca si cele ale lui Auras, stiu sa va spun doar codul de la cele de pe spate : EW 1540002HA ( la cele din fata nu l-am retinut si poza nu am facut ), tinuta masini la drum este cu mult inbunatatita , ce sa mai spun de aspect ( asta a fost si prima cauza pt care le-am schimbat, masina fiind foarte ridicata ) , acum masina arata foarte bine si in curbe sta cu mult mai bine decat ma asteptam, de asemenea se compora foarte bine la viraje scurte si bruste ( cum ar fi ocolirea unui canal ). Din cate am inteles de la mecanic aceste arcuri sunt facute pt amortizoare stoc. Ce ar trebui sa mai precizez este ca pe masina am jantesi cauciucuri pe 17 225/45 (cauciucuri YOKOHAMA ). Saptamana viitoare fac un drum de brasov si o sa vedem ce si cum o sa fie :) . O sa revin cu impresii . Eventual poate cineva sa confirme dacaa ceste arcuri sunt ok pt telescoape stoc ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de unde si-a dat mecanicul seama ca arcurile sunt pe amortizoare stock?

ori sunt arcuri sport, ori stock. arcuri sport (mai scurte) nu au cum sa mearag ideal cu amortizoare sport. poate doar sa fie aceeasi lungime, dar mai dure...dar nu am auzit de asa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din reactia ta inteleg ca nu sunt pt telescoape stoc ( adevarul este ca nici nu ma asteptam sa fie ) :D . Oricum deocamdata merg asa pana cand se duc telescoapele acestea si apoi intentionez sa le schimb cu ceva de la koni , am intels ca arcurile se inteleg bine cu fsd-urile de la ei , si din cate am citit prin amortizoarele lor cu arcurile acestea iese ceva ce mi-ar placea mie ( nici sa iti rupa spatele dar nici sa fie masina barca in curbe ).

Merci de raspuns

Modificat de bufu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu nu stiu de arcuri sport/dure care sa mearga cu telescoapele stock. poate doar arcurile de pe un nivel de echipare mai sport...gen Sportline de pe golf V, sau ceva de genu....dar poate gresesc eu, de aia am intrebat.

arcurile aveau aceeasi lungime ca cele stock? sau cum? de unde stia ca sunt pt amortizoare stock...:P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai crezi ca daca imi putea demonstra ca sunt pt telescoape stoc mai scriam aici ? . Am vazut o diferenta intre arcurile stoc , cele sport line si cele sport ( dure ) . Ale mele sunt cele mai scurte si presupun ca si de aici presupun ca sunt sport si nu sunt pt telescoape stoc . Aici este link-ul cu diferentele intre arcuri : http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=1586160 . Ale mele sunt cele mai scurte (fata - spate ) . Dupa tine cam in cat timp sau mai bine zis in cate mii de kilometri trebuie sa ma gandesc la telescoape noi , avand in vedere ca circul cu grija :P ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intrebam pt ca mi s-a parut ca ai crezut ce a zis mecanicul..si ma gandeam de unde si-a dat seama...si ce informatii ne lispesc. :)

depinde pe ce drumuri circuli...dar ma indoiesc ca iti poate da cineva o cifra, fie si ea aproximativa...

depinde si de starea initiala a amortizorului, depinde cum circuli...sunt prea multi factori. dar probabil singurele informatii care ti le poate da cineva e din propria experienta, dar si asa..sunt multe variabile care difera...

(una e cand pui arcuri sport pe amortizoare stock la o masina cu 200 000 km si alta la una cu 35 000km...sau cand o masina merge pe drumuri proaste si alta pe drumuri bune...)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exista unele arcuri care se numesc progresive si ele intr-adevar se muleaza mai bine pe suspensie stock dar nu sunt special facute pentru aceasta. le deosebiti ca au distantele dintre spire tot mai mari/mici de la una la alta si la o denivelare mai mica sunt mai moi iar la una mai mare sunt mai tari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin la ce am zis ieri cu arcurile progresive ... eibach -25/-25 la care scrie "can be used in conjunction with O.E.- shocks" (adica merg pe telescop stock)

http://cgi.ebay.co.uk/SKODA-FABIA-VRS-1-9-...3%3A1|294%3A200

Modificat de abstrakt
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hangyouridols

Ieri mi-am montat arcuri eibach pro kit -30mm,din prospect scrie ca se pot folosi cu amortizoare stock,dar se recomanda amortizoare sport.Ca prime impresii:comfortul este acelasi,suspensia nu este mai dura(pt mine este un mare plus,nefiind fan al suspensiei dure);masina nu este prea joasa,deci se poate merge linistit si pe drumuri ceva mai rele;in curbe...mi-a pus un zambet pe buze,masina se inscrie perfect atunci cand sunt abordate cu viteza,dar,atentie,pt cei ce le place sa forteze curbele sa aiba cauciucuri bune,ca altfel se pot trezi ca masina aluneca in decor;la viteze mari are un plus de stabilitate.Per total ma consider multumit,considerand compromisul perfect intre sport si comfort;va ramane de vazut cat timp vor rezista amortizoarele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am promis ca revin cu impresii si uite ca am revenit :D . Drumul spre vwfest a fost primul ( cluj - brasov) care l-am facut mai lung. Pe serpentine masina este extraordinara eu sunt foarte multumit de rezultat . Cand am mers spre brasov a fost destul de aglomerat si nu am riscat sa fac vreo prostie nefiind sigur de cat poate masina dupa ce am montat arcurile. In schimb cand am veni,t serpentinele au fost libere si atunci am calcat pedala putin mai mult si am abordat altfel curbele , cauciucurile au scartait putin dar nu au alunecat nici o clipa la un moment dat la inclinarea serpentinelo am crezut ca mi se ridica o roata ;) . dar era doar o impresie un prieten care era in spate a spus ca masina s-a asezat foarte bine pe asfalt si nu s-a mai inclinat deloc ca si inainte , daca inainte masina statea sa se rastoarne acum singurul care era sa se rastoarne eram eu , asta daca nu ma tineam bine de volan si daca nu stateam in scaun cum trebuia . Acum astept sa fac upgrade-ul la telescoape koni fsd ( oricum ma mai documentez pana atunci pt a pune ce e mai compatabil pt arcuri si masina )

@ mcornel inseamna ca ai pus acel model de arcuri progresive , despre care vorbeste mai sus abstrakt . La mine unu s-a intarit suspensia dar pe mine nu ma deranjeaza. Atat timp cat vrei performanta trebuie sa renunti cat de cat la confort.

Modificat de bufu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hangyouridols

S-ar parea ca am tras lozul castigator :vaidecapulmeu: ,am ramas cu acelasi comfort,dar masina are un plus de sportivitate;chiar daca am sa schimb telescoapele la fiecare 30k km,tot stock am sa pun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hangyouridols

Cateva poze cu noua suspensie si garda la sol.

post-30690-1248617223_thumb.jpg

post-30690-1248617301_thumb.jpg

post-30690-1248617352_thumb.jpg

post-30690-1248617377_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Buna,

Vreau sa va intreb ce stiti despre marca Raceland ? Vreau sa cumpar arcuri si sunspensii sport de la Raceland si nu stiu nimic despre aceasta marca.

Daca aveti ceva informatii va rog sa imi spuneti si mie.

Merci anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Ieri mi-am montat arcuri eibach pro kit -30mm,din prospect scrie ca se pot folosi cu amortizoare stock,dar se recomanda amortizoare sport.Ca prime impresii:comfortul este acelasi,suspensia nu este mai dura(pt mine este un mare plus,nefiind fan al suspensiei dure);masina nu este prea joasa,deci se poate merge linistit si pe drumuri ceva mai rele;in curbe...mi-a pus un zambet pe buze,masina se inscrie perfect atunci cand sunt abordate cu viteza,dar,atentie,pt cei ce le place sa forteze curbele sa aiba cauciucuri bune,ca altfel se pot trezi ca masina aluneca in decor;la viteze mari are un plus de stabilitate.Per total ma consider multumit,considerand compromisul perfect intre sport si comfort;va ramane de vazut cat timp vor rezista amortizoarele.

Te pot intreba de unde le-ai cumparat? din tara sau eBay?

As vrea si eu sa cumpar ptr un LUPO, cel mai probabil in primavara, dar as prefera de aici, ca nu ma descurc pe eBay... Si caut tot ce ai luat tu: sa micsoreze garda, imbunatateasca tinuta dar sa nu strice extrem de mult confortul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Ieri mi-am montat arcuri eibach pro kit -30mm,din prospect scrie ca se pot folosi cu amortizoare stock,dar se recomanda amortizoare sport.Ca prime impresii:comfortul este acelasi,suspensia nu este mai dura(pt mine este un mare plus,nefiind fan al suspensiei dure);masina nu este prea joasa,deci se poate merge linistit si pe drumuri ceva mai rele;in curbe...mi-a pus un zambet pe buze,masina se inscrie perfect atunci cand sunt abordate cu viteza,dar,atentie,pt cei ce le place sa forteze curbele sa aiba cauciucuri bune,ca altfel se pot trezi ca masina aluneca in decor;la viteze mari are un plus de stabilitate.Per total ma consider multumit,considerand compromisul perfect intre sport si comfort;va ramane de vazut cat timp vor rezista amortizoarele.

Asta-i exact ce as vrea si io, dar is o gramada de feluri de arcuri.....cum recunosc un arc care sa faca asa cum a descris omul mai sus? Or fi alea cu distanta dintre spire constanta pe toata lungimea arcului sau alea cu distanta intre spire variabila sau care mama lor? Care din pozele de mai jos sa fie? :D

post-11482-1256904117_thumb.jpg

post-11482-1256904131_thumb.jpg

post-11482-1256904248_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Arcurile sunt mai scurte,adica "lipsesc" spire ca sa zic asa,nu sunt mai comprimate;pe site-ul fiecarui vanzator scrie pt ce model sunt arcurile si cu cat sunt mai joase;btw,pozele atasate de tine sunt pt diferite marci de masini,deci e normal ca si modelul sa difere.Revin cu impresii dupa mai bine de 15k km,totul la superlativ;totusi,trebuie evitat de a urca borduri sau a merge pe drumuri de tara prea...sparte,va atinge pe dedesubt.Aaa,sa nu uit,sa aveti telescoape bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pt. raspunsul prompt, am inteles acum! :D Faza e ca io daca iau, voi lua de la un magazin si acolo aia pot sa incerce sa ma abureasca (intentionat sau chiar din nepricepere) si mie de obicei imi place sa fiu documentat cand merg sa cumpar ceva, ca asa voi fi mult mai greu de aburit! :D De exemplu io pot merge la ei sa cer clar "arcuri care se pot monta pe telescoapele stock", iar ei sa-mi dea arcuri sport, pt. telescoape sport si daca io intreb "sigur e ce-am cerut io?", ei sa zica "daaaaa domnu, clar astea sunt 100%"......ca am mai patit io de astea (si multi altii).....unii o fac chiar intentionat, ca sa faca vanzare, altii saracii vai de ei, ca nici ei nu stiu, zic doar asa ca sa para destepti! :( Telescoapele mele sunt bune, bune! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de asta imi era frica... am amortizoarele cam pe la 60-65% eficienta... in urma unui test am aflat asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ALEX-F1,merg amortizoarele stock pe arcuri pana la 1,5-3cm mai joase,dupa -3cm va trebui amortizor sport pt ca la denivelari,fiind cursa mai scurta a amortizorului iti va bate in "cap";de asta am si precizat ca va trebuie amortizoare bune si nu pe ulei,ci pe gaz(sunt mai dure).

Modificat de mcornel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Alex, stiu ca ti-ai pus arcuri sport si ca esti mutumit de ele. In caz ca nu ne intalnim miercuri scrie si tu aici ce ai cumparat si cu cat ai grada mai jos. A, si spune-ne si daca telescoapele tale de pe masina sunt pe ulei sau pe gaz ca m-a inebunit Cornel si pe mine. :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!