Jump to content

GPL ?


Fikat
 Share

Postare recomandată

cum faceam io curat prin computadoru de acas, am dat peste o poza.

explicatii:

plamanu se incalzeste cu un circuit de apa simplu de tot: tzava de cupru pe evacuarea de la cilindri, pompa electrica care circula lichidul, un rezervoras de apa, merge de stropitor de parbriz cred... daca nu e apa prea fripta.. plamanu incalzit astfel e numa bun pt gazu care alimenteaza za car...

pompa electrica ar merge poate de la un lastun ceva, ori cu mai mare chinuiala se poate pune pompa de apa de fiat 850, prin curea de transmisie, desi electrica e mai buna din motive obiective.

masina din imagine e un polski fiat, 126P, 650 cmc, aircooled, 2 cilindri in linie, 24 cai, tractiune spate.

consum mediu 4-5% (cat de zgarcit sa fii sa pui GPL pe o masina care ia atit de putina benzina? :( )

pliz dati cu roshii daca cumva am reinventat roata si s-a mai discutat in nenumarate randuri... nu am apelat la search :rolleyes:

LE imi acord 2 roshii pt ca nu am dat cu search.. topic dezbatut si disecat. a se sterge sau a se lasa aici.

Modificat de Fikat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau poti baga in plamin in loc de apa calda uleiul care vine la radiatorul de racire.

P.S. De fapt plaminul este un schimbator de caldura care ajuta la vaporizarea GPL-ului. cele doua compartimente sint practic separate prin metal. Problema care trebuie sa o rezolvi (dpdv teoretic) este rezistenta peretilor schimbatorului la presiunea MAXIMA de ulei din circuit, ALTFEL SE SPARGE INSTALATIA SI PIERZI ULEIUL CU TOATE CONSECINTELE DE RIGOARE.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci inseamna ca la presiunea mea de 0,7 bari merge cu succes :lol: :lol: :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu ma gandeam sa duc tzeava de apa pe langa toba de eshapament. si, intr-adevar, mai e un topic :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Eu ma gandeam sa duc tzeava de apa pe langa toba de eshapament. si, intr-adevar, mai e un topic :D

E cam complicat pt ca trebuie sa mai montezi in circuit o pompa de recirculare si trebuie sa mai supraveghezi un circuit cu lichid (si ca nivel si ca temperatura)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...
Sau poti baga in plamin in loc de apa calda uleiul care vine la radiatorul de racire.

P.S. De fapt plaminul este un schimbator de caldura care ajuta la vaporizarea GPL-ului. cele doua compartimente sint practic separate prin metal. Problema care trebuie sa o rezolvi (dpdv teoretic) este rezistenta peretilor schimbatorului la presiunea MAXIMA de ulei din circuit, ALTFEL SE SPARGE INSTALATIA SI PIERZI ULEIUL CU TOATE CONSECINTELE DE RIGOARE.

Da" daca se baga uleiul cu o ramificatie mai ingusta si ii mai scade din presiune??? Toti cred ca se baga uleiul direct din pompa...Daca se baga racord dupa radiatorul de ulei, unde numai e presiunea de la intrare???Cu pompa de lichid de apa de parbr. nu merge precis, ca aia, dupa 10 min s-a ars, e conceputa numa" pt. per. mici de folosire. Deci: ori dupa pompa- cu racord cupru cu diam. mic-mic(de vazut) ori dupe radiator olei, cu acelasi diam. si se pastreaza pres de ungere...Da" stie cineva care-i presiunea la ashtia cu apa???Ca-s si masini cu 4 cil. si cu 6...tot pa gaz....Toa" au aceeashi pres.???EEEEEE??????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce presiune bre, presiunea gazului? Aia e cam la fel, iar tu in functzie de cat ia mashina reglezi debitul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E de preferat sa iei uleiul INAINTE de a intra in radiator ca sa fie cald. Altfel va trebui sa astepti un pic mai mult pina ajunge la temperatura minima optima pentru a vaporiza gazul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!