Jump to content

Este normal?


maggiolino
 Share

Postare recomandată

hallo

am si eu o nelamurire! este normal ca de la motor sa miroasa a ars :rolleyes: (dupa ce am circlat cu masina prin oras)??

fara sa o turez mai mult decat de obicei.... :lol:

aa....era sa uit....este vb despre un motor de broscutza 1300

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum adica a ars? fii si tu mai explicit...

a incins? a ebonita arsa? , a cauciuc incins? cum?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adica a cauciuc ars, incins....

dar miroase asa tare de se simte si in timpul mersului in masina... :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cauciuc ars sau a ceva ars? ca pot fi frane blocate si, mai degraba, discul de ambreiaj pe moarte (sper ca la stopuri nu tii masina in viteza cu ambreajul calcat)

motorul se incinge?

Modificat de niq_ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:rolleyes: deci.....a cauciuc ars..... cand am deschis ieri la motor se simtea tare

si nush daca este grav sau nu.... :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu iti aluneca cureaua?

sau vreo cirpa atrasa de ventilator pe la spate?

Modificat de tibimakai
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa nu te speii foarte tare. Poate fi doar ulei care se pierde pe la tijele culbutorilor. Acest ulei are prostul obicei de a cadea direct pe esapamentele care fac si treaba climatizarii (de aici mirosul de ars la interior).

Observa bine daca ai pata de ulei sub masina, mai ales cu motorul pornit pe loc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

io zic , ca sunt franele blocate pe spate si se incing jantele si miroase a cauciuc

daca trage greu masina da-te cu ea prin orash si cand simti mirosul de ars pune dosul palmei pe jante

daca frig fa-ti franele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cel mai probabil este uleiul care picura si se arde. imi place sa o iau de la lucruri mai simple la inceput, dar fiecare are dreptate, toate astea pot cauza problema ta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

parerea mea: doar motor incins...daca erau frine aiurea miroseau si pina acum...pune un pet de 1L intre capota si fusta.. sa stea 1 pic deschis... p-orma vezi daca mai miroase.

A! presupunem c-ai verificat curelutza aia sa fie in "toate mintzile" si ca n-ai scapt cirpe prin motor... (oricum alea putzeau altfel) :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

io zic , ca sunt franele blocate pe spate si se incing jantele si miroase a cauciuc

daca trage greu masina da-te cu ea prin orash si cand simti mirosul de ars pune dosul palmei pe jante

daca frig fa-ti franele

Apropo de frane blocate. Sti de ce soferii de tir scuipa pe jantele camionului?

Ca sa vada daca roata merge infranata! Se vede dupa sfarait! Poti incerca asa, ori mai elegant, poti stropi janta cu putina apa.

In nici un caz sa nu atingi o janta supraincalzita!!! Iti poate ramne pielea acolo! Doare, iti garantez!

Modificat de dihorul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

forumist tacut

Nope Iulia, nu estem normal; si pana nu vede un nenea mecanicu sau un nenea avizatu' nu are rost nici sa-ti iei de-o grija si nici sa-ti faci griji inutile; poate ar trebui s-o vada careva ... :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi mult tuturor pt sfaturi. ma duc maine la un mecanic sa o vada....va au de veste cum sta treaba...

mersi inca o data :rolleyes: :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bai, la mine e un miros specific, de ulei ars. Dar m-am obisnuit. pot gasi masina in parcare legat la oki numai dupa miros. Daca nu miroase nu e broasca, parerea mea, hic! :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

al meu nu are miros de ulei, dar cind il umplu cu benzina, in curbe miroase a benzina de numai.

furtunul de la gitul rezervorului scapa un pic si intra inauntru. nu stiu unde sa gasesc acest furtun. aici nu gasesc numai de diametru mic si al meu este mult mai mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pana n-o lumea pe aratura, ar mai fi o sursa de supraincalzire a motorului... uleiul... eu pana acum il schimbam la 2-3000km (desi in carte scrie ca pe la 5000km) ... daca nu stii cand a fost ultima data inlocuit, asta ar fi prima operatie ;)

PS: daca ajungi la un mecanic cu masina, discuta si de montarea unei sonde de presiune si un ceas... eventual si sonda de presiune... asa ai mai multe informatii despre starea motorului

Modificat de niq_ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tacheti + Aprindere + Carburator:

1. reglaj culbutori

2. reglaj avans/dwell

3. reglaj carburator

daca dupa astea se mai incinge, inseamna ca e alceva - roata infranata, flapsuri de racire inchise (Btw, verifica daca ai asa ceva pe motor)

cel mai simplu iti dai seama daca are roti infranate cand mergi si o lasi pe liber (la punctul mort) - daca nu se duce usor din inertie si se opreste rapid, clar ceva blocat pe la roti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu m-as abtine sa ma duc la Nea Mecanicu' Oarecare Specialist in Dacea si sa-i cer sa-mi puna sonde de temperatura, presiune etc. din motive de noi toti stiute. Niq are bafta cu un service in familie, unde nu e facut din vorbe si incarcat la nota...

Mai intii, inainte de plecare, o inspectie sub motor, daca e pata mare de ulei sub capacele chiulaselor, e clar de unde vine duhoarea: de la uleiul ars pe incalzitoare.

Apoi, revizia distributiei, a carburatiei si a aprinderii, cum bine zis-a domnul MikeRG, apoi toate verificarile expuse mai sus de pretenii.

Cum nu ne poti trimite o proba de miros :P , ne putem da cu presupusu' pina in secolul viitor. Poate e si toba sparta... si intra gaze in masina, nimic neobisnuit la broscute, de unde si mirosul lor inconfundabil. :P

Modificat de bubu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bai baieti...... mashina aia e nou noutza!!!! pana mea.. mai aveti 1 pic si- o trimiteti la remat.....

pt informarea voastra... mashina e in brasov (si a fost refacuta acolo).... deci chestii de-astea cu "pata de ulei" sau alte lucruri..... nu cred....

da' oricum cred ca trebuie dat motorul jos.... :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie, cu garniturile de capac de chiulasa vechi de 30 de ani, nu-mi curgea strop. M-a mincat in trei sa le schimb cu unele noi-noute si, de atunci, picura ca la nebuni si, bineinteles, pute!

Cind am mers 5 km cu frina de mina trasa :P -- n-o si asta vreo cauza? -- mirosea atit de tare de credeam ca am luat foc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai dreptate Pacule!! Acuma, trebuie DAT JOS motorul, da motorul cui? Ca in rest, poate sa miroase a cauciuc ars din varii motive( si daca a trecut un tir prin zona cu o roata blocata, ambreiaj patinat etc). Iulia, sant curios ce-ti gasii la masina mecanicul!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai dreptate Pacule!! Acuma, trebuie DAT JOS motorul, da motorul cui? Ca in rest, poate sa miroase a cauciuc ars din varii motive( si daca a trecut un tir prin zona cu o roata blocata, ambreiaj patinat etc). Iulia, sant curios ce-ti gasii la masina mecanicul!

pai azi am umblat in nou cu ea si....nimik....totul normal....nu mai mirase....nu tiu ce a avut :)

poate s-a suparat pe mine ca nu am spalat-o :) :)

sper sa nu mai fie probl

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sigur era de la praful de pe ea ..... da' nu te speria...asha fac toate daca le neglijezi 1 pic... sau daca le-arati ca ai alta preocupare... mai importanta :)

hmmmm... acu' imi pare rau ca n-ai desfacut motorul..... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sigur era de la praful de pe ea ..... da' nu te speria...asha fac toate daca le neglijezi 1 pic... sau daca le-arati ca ai alta preocupare... mai importanta :)

hmmmm... acu' imi pare rau ca n-ai desfacut motorul..... :)

stii eu am invatzat sa nu ma bucur prea repede.....asa ca poate se supara o data si mai tare pe mine....si sincer nu as vrea.....stie ca o iubi mult...dar ma mai trage de maneca cand o neglijez :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!