Jump to content

Rog pareri pentru reparatie


mradoi
 Share

Postare recomandată

Buna,

sunt Mihai si am achizitionat o broscuta, cu motor diesel, de golf, de 1,6. Dupa cum o sa vedeti si in poze radiatorul nu are o pozitionare potrivita: ca urmare se incalzeste foarte tare si nu pot sa merg cu ea. Instalatia electrica cred de asemenea ca are nevoie de o mana priceputa, poate si altele... Nu sunt un priceput in ale mecanicii, ca urmare as dori sa nu o fusaresc ci sa o repare o persoana priceputa. V-as ruga sa-mi oferiti cateva informatii despre mecanici in Timisoara, sau persoane care se pot ocupa, sau ma pot sprijini cu un sfat, in Timisoara.

Ideea ar fi, daca puteti sa-mi spuneti: cam unde as putea sa merg cu ea pentru reparatie, cam ce sa ii repar (din cate se vede), cam cat estimati ca ar costa reparatia.

Multumesc,

Mihai.

Numita: broscuta, motor de golf, 1600 cmc, diesel.

Am cumarat-o recent, la 1000 euro. Problema este ca radiatorul a fost pus in fata, vedeti din poze ca nu are prea mult spatiu si se incalzeste foarte tare motorul. Practic nu pot merge cu ea decat maxim la 50 kmph. Nu stiu daca din cauza asta, sau nu- dar bateria nu se incarca. Apoi bateria moare in 15 min.

Ideea este ca nu ma pricep la mecanica si nici nu vreau sa o fusaresc. Va rog sa-mi dati cateva detalii despre mecanici sau pasionati din Timisoara, care doresc si pot sa ma ajute. Eventual o estimare de cost a reparatiei m-ar ajuta.

Multumesc,

Mihai.

Raspuns aici si/sau radoi_mihai@k.ro

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca la Andrei. tel: 0742 111 448

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Urata lucrare! Puteau cel putin sa monteze mai frumos radiatorul. Pare ca a fost aruncat in portbagaj!

Ca sa nu mai ai problema supaincalzirii trebuie sa revizuiesti doua lucruri.

1. Datorita distantei uriase a circuitului de apa, pompa originala sigur nu face fata.

2. Circulatia aerului la radiator trebuie imbunatatita. Incearca cu un ventilator suplimentar si niste fante pe unde sa intre aerul proaspat iar altele pe unde sa pooata iesi aerul cald.

Problema cu incarcarea e simpla. Mergi la un electrician auto pt a identifica cauza. Sunt prea multe motive pt care nu incarca (perii alternator, releu, intindere curea, baterie, etc)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Aici http://www.kafer.ro/castane.html vei vedea poza 51. Este o broscuta cu acelasi motor ca si tine a unui broscar din Baia Mare.

Nu stiu sa-ti spun cum il cheama dar asta este site-ul lor. incearca sa iei legatura cu el. Dupa cum vezi el a adoptat o alta solutie pentru racire modificand capota.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa arata acum masina a mai facut niste modificari la capota.

Numele proprietarului este Nicu Vanciu.

Numarul de telefon il poti afla cu siguranta de la Karcsi.

Broasca diesel

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poi si Telcean are GTI pe broscutza. El cum il raceste? ca nu am vazut sa aiba in fata radiator.

Broasca mov acum arata muuuult mai bine ca inainte. noua masca e beton. felicitari. :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta nu e broasca din Resita care a fost vanduta acuma un an si ceva?Pe vremea aia mergea bine si consuma 6 litri doar ca tremura ca nebuna.Ar trebuii sa vorbesti tu cu cel care a facut-o si sa vii cu ea la el sa-o aranjeze.

Modificat de prepeleac
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru radiator uitati-va aici ce a facut acest tip. sigur este 1302, dar eu zic ca se poate face si la cel clasic:

http://vw1302rsi.multiply.com/photos/album/10

mie personal nu imi place ce am vazut mai sus(cel violet), sorry. asa ceva , ce a facut acest tip mai sus, pot aprecia.

este o metoda in care se pune dupa scaunul din spate si o intrare pentru aer care vine de dedesupt.

vezi situl shoptalkforums la "conversion perversion"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

forumist tacut

Parerea mea: motor de broscuta; motorul racit cu apa si radiatorul oricum nu stau acum cum trebuie si cer timp, bani si energie. Cred ca motorul de broscuta presupune cam acelasi efort, doar ca este mai "elegant" si sta la locul lui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

nici eu nu sunt adeptul schimbarii motorului. si asta din mai multe puncte de vedere. dar daca tot e asa atunci eu zic sa vorbesti cu Bugtuner ca el are una watercooled cu motor de audi. si se pare k ii merge ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, masina aia a fost foarte reusita la vremea ei dar a trecut prin niste maini nu tocmai pricepute. in primul rand este prima broasca diesel din romania facuta de un bun prieten de-al meu la resita. te pot ajuta cu cea mai mare placere dar nu din poze sau povesti. masina trebuie vazuta, vazut ce nu merge si reparat. personal sunt de parere ca cea mai potrivita persoana pt reparatia partii mecanice a acestei masini este mircea de la resita, stiind cel mai bine ce si cum a facut. nr lui de tel este 0740085890. pentru orice nelamuriri sau alte probleme poti sa ma suni oricand pe nr asta de tel 0742111448 si te ajut cu cea mai mare placere, daca pot. salut si spor la broscarit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!