Jump to content

Nu mai pot sa dorm !


UKWarrior
 Share

Postare recomandată

Am dat asta iarna (primavara) chiulase jos. Am dus la chiulasa din dreapta la bucsat si sudat .. a iesit sooper frumos, si am pus tot la loc. E ... de atunci nu mai fuge cum fugea .. acu fuge cum mergea .. adica nu mai are aceeasi putere.

Am reglat supapele, am schimbat platina (ca se impuscase), am cumparat capac delcou bosh, pipa beru, fise silicon champion, am reglat aprindera si ..... tot nimic

am reglat din nou supapele .. erau defapt bine .. tot nimic

SI ACU VRE'O CITEVA ZILE OBSERV CA PE DREAPTA SPATE CAUCIUCUL E MULT MAI UZAT DECIT PE STINGA!

de atunci NU MAI POT SA DORM NOAPTEA..e posibil sa nu'mimai traga bine pe stinga ?

Bgam 135 cu ea innainte, urcam panta calumea cu a 3'a , acu p*** ma rog cu a 2'a

si mai e o chestie .. se mai infunda bujia de la pistonul 4 (adik tot pe stinga)

CE ZICETI?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca esti sigur ca e singura interventie ..masoara si tu compresia...la un service auto si . in functie de rezultat iei masuri.. legat de bujia 4... sanse mari sa ai joc (mult prea) mare intre piston si camasa sau segmenti dusi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ia verifica poate merge infranata din roata aceea... io am ramas in"pana" pt. asa ceva, se blocase circuitul si oricat o ambalam abia se taraia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am sa verific si asta .. cu motoru nu cred ca ar putea fi probleme .. are 10.000 km in 2003 a fost refacut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

avand in vedere ca ai scris ca ai avut o interventie la chiulasa (sudura si bucsare), revin cu insistenta de a face masuratori si teste..ca asa iar se discuta 5 pagini fara a realiza tu ceva la masina ;)(

Modificat de niq_ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce sa intimplat cu chiulasa de a trebuit sa-l sudezi? si unde au sudat chiulasa? nu sa strimbat si nu inchide ca lumea?

am mai dat idea asta cu masuratul compresiei si la nicu si vezi acum iti da si tie tot acelas sfat :D

si eu tot asta iti spun, masoara compresia si stii dintr-o data daca motorul are probleme interne sau ceva de afara. daca pina sa-l sudezi a mers bine si numai dupa sudura nu merge, atunci cauta acolo problema.

cum este garnitura la galeria de admisie? sufla cu un carburator cleaner si vezi imediat daca se tureaza sau nu, daca da iti trage aer fals.

pot fi prea multe probleme aici, deci trebuie luat pas cu pas. cine a schimbat bucsele, a facut o treaba ca lumea, a slefuit supapele ca sa stii ca iti inchid ca lumea supapele? cine a sudat sigur nu a stricat filetul bujiei si bujia nu inchide ca lumea(nu se infileteaza pina jos) si asa mai departe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chiulasa au sudat'o .. adica i'au pus o bucse de aluminiu si au sudat'o .. avea una de bronz care stricase filetu (adica eu stricasem filetul) .. la sudura e ok

la admisie am pus garnituri noi

am sa merg sa'mi masor compresia ..

nu stiu cu m e carburator cleaner si cum sa suflu sa vad daca ia aer fals

intern .. nu ar trebui sa fie nimic .. mtor schimbat integral(interior, innafara de carcasa) 2003

10.000 km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

-in primul rind de ce ati refacut chiulasa(motivul refacerii ce a fost)?

-nu am mai auzit sa se sudeze o bucsa pentru bujie. se mareste gaura si se refileteaza la urmatorul diametru de filet si se introduce un insert filetat pe dinauntru si pe din afara

vezi aici cum arata:

http://www.sjdiscounttools.com/kd2125.html

-carburetor cleaner este un spray cu care se spala carburatorul, dar se poate folosii in ocazii cind nu vrea sa-ti porneasca masina(nu vine benzina)si se aplica in gura carburatorului(amortizarea carburatorului), dar se poate folosii si la verificarea unui aer fals la vreo incheietura, inbinatie de furtune, galerii. se poate aplica cu motorul in mers la fiecare inbinatie suspecta, ca galerie de admisie si chiulasa, galeria de admisie si carburator, etc.. daca turatia creste dupa aplicare, inseamna ca acolo iti trage aer fals. este o metoda foarte buna si eu zic ca inainte sa se faca orice reglara a motorului, aprinderii este bine de stiut ca nu ai probleme din astea si numai dupa asta sa se inceapa reglajele.

trebuie avut grija unde se sufla pentru ca este inflamabil la scintei!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai da , mai demult nu se suda bucsa ... o sudura in alumoniu era imposibila .. dar azi se poate ..

si e mai sigur .. acolo aveam o bucsa sooper mare care tot iesea cind desfaceam bujia si am stricat filetul

si cei de la REAX Sacele (linga Brasov) tot asta au facut .. gaura largita bucshe si pe deasupra si o sudura

si e iar chiulasa o singura bucata

am sa fac chestia cu carburator cleaner

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!