Jump to content

Temperatura normala la ulei , care este ?


Mihai GTi
 Share

Postare recomandată

deci , am un golf 2 GTi , 1,8 16 valve , cod PL 129 HP.

dupa cum bine stiti , computerul de bord imi indica temperatura la ulei.

in ultimul timp , parca este tot mai ridicata , ajungand si pana la 150 de grade , dupa vreo 2 liniutze.

uleiul pe care il folosesc este Mobil 10w40.

deci , care ar fi temperatura optima , si la ce temperatura incepe sa fiarba uleiul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nadir@boosted.ro

la gti 16v temperatura este undeva intr 98 si 112 la uni mai sta si la 120 (maxim) eu zic ca una optima ar fi cuprinsa intre 98-105

bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Temperatura optima este cum zice nadir, dar ar fi bine sa verifici senzorul de temperatura care se afla in spatele chiulasei si are fir verde.

La 20 grade trebuie sa aiba cam 1200 ohmi.

Acul de la apa indica si ala mult sau indica normal?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Temperatura uleiului la mine era 110 max si dupa ce i-am pus si radiator de ulei nu trece de 96 de grade in cele mai dure conditii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa ce i-am pus si radiator de ulei

scuze de offtopic... @eugen_zim i-ai scos "radiatorul" ala cu apa original si i-ai pus din ala cu un mic radiator si doua furtune pt. ulei ?

si on-topic : si mie imi statea pe la 90 dupa ce am instalat un radiator de racire mult mai mare decat cel original (de 800 mm) ... tot timpul stateam cu ochii pe temperatura uleiului o data chiar m-a ajutat a inceput sa creasca vizibil pana pe la 130 cand am oprit si am vazut ca nu mai aveam apa deloc in radiator .... :)

Modificat de scirocco
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scuze de offtopic... @eugen_zim i-ai scos "radiatorul" ala cu apa original si i-ai pus din ala cu un mic radiator si doua furtune pt. ulei ?

si on-topic : si mie imi statea pe la 90 dupa ce am instalat un radiator de racire mult mai mare decat cel original (de 800 mm) ... tot timpul stateam cu ochii pe temperatura uleiului o data chiar m-a ajutat a inceput sa creasca vizibil pana pe la 130 cand am oprit si am vazut ca nu mai aveam apa deloc in radiator .... :)

Am si sistemul de racire al uleiului cu apa si radiatoru acela care are supapa sti cel de pe gti mk1

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Radiatorul de ulei are cumva termostat pe undeva pe instalatie???Ca eu am un radiator de opel si ala are termostat. Si inca o chestie, un radiator de mk1 gti 1,6 se potrive pe kr?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Faci improvizatie cu ala de opel si nu merita...sistemul original de pe mk1 gti are si o supapa acolo din cate stiu eu si de potrivit se potriveste la fix.

Modificat de eugen_zim
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci la mine bateria de filtru e asa cum arata in poza asta, banuiesc ca ala e racitor cu apa.....post-14538-1190981743_thumb.jpg

Daca vreau sa pun si radiatorul asta de ulei, ce trebuie modificat?post-14538-1190981791_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Seara buna forumistilor. Stiu ca s-a discutat despre problema data aici, dar vreau sa ma lamuresc si eu mai detailat. Deci, dupa cum se pare, am acelasi motor ca si autorul topicului, adica un 1.8 16V cod motor PL. De ceva timp imi face fise mari, si nu imi pot da seama de ce.Deci: se supraincalzeste, imi creste rapid temperatura lichidului de racire (mentionez ca recent am schimbat tot sistemul de racire, inclusiv si termostatul l-am reparat ca era blocat). Am bord electronic (digifiz), si imi arata temp uleiul in cifre. Dupa cresterea temperaturii peste 90-95 grade, mi se aprinde martorul de ulei insotit de un sunet enervant (un fel de pic-pic-pic-pic). Cand ajunge la 110 grade, pur si simplu imi moare motorul si nici in ruptul capului nu-l pot porni pana nu scade sub 100*C. Temperatura apei parca e normala, desi uneori se duce peste normal, dar nu cred ca e mare problema. Un prieten care se ocupa cu uleiurile pentru motoare (lucreaza la Shell) mi-a zis ca e posibil sa-mi nimereasca benzina in ulei, dar nu mi-a dat in cap sa miros batul pentru masurarea lui sa vad daca miroase a benzina.

In timpul mersului mai am alta problema: Ma zmunceste de ma rupe. La apesarea pedalei de acceleratie, ori nu vrea sa accelereze si se gandeste mult, ori ii cad turatiile si moare. Totul se intampla doar cand motorul se incalzeste putin. Ma gandeam ca e pompa de benzina, si o sa o verific zilele astea, dar cred ca mai tare e de la motor ceva, posibil injectoarele/injectorul.

Sper sa ma ajutati macar voi, caci la cine nu m-am adresat, nimeni nu stie :blah_: Nici mecanicul nu poate sa isi dea seama normal ce e, fara sa desfaca motorul, ceea ce costa bani pe care la moment nu-i am.

PS: Masina mea: VW Golf II GTI din '88

Va multumesc si cer scuze pentru "romanul" pe care l-am scris :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!