Jump to content

Probleme EGR


calin_bm
 Share

Postare recomandată

impresii..cum e masina acum? simti vreo diferenta? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are ce diferenta ,majora s fie benefica ,din contra....inainte masina ar fi trebuit sa fie mai sprintena cand nu functiona egr mai putin economica intradevar se ecologica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer am facut numai un drum scurt cu ea... 2 3 minute...nu am vazut nici o diferenta...am schimbat egr pt ca scuipa f mult ulei. O sa vad maine cand am ceva drumuri daca sunt diferente vizibile. Mai trebuie sa schimb suportul de la joja ca s-a rupt si pierd si pe acolo ulei. Revin maine cu observatii asupra noului egr

Sunt curios si eu la cobsum daca se a simti putin... Nu ma astept la litri in minus dar sa se simta ceva. Plus upa ce voi schimba si distributia sa mai scada ceva..si asa incet incet sa ajung la un 7 8 vara in oras

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer am facut numai un drum scurt cu ea... 2 3 minute...nu am vazut nici o diferenta...am schimbat egr pt ca scuipa f mult ulei. O sa vad maine cand am ceva drumuri daca sunt diferente vizibile. Mai trebuie sa schimb suportul de la joja ca s-a rupt si pierd si pe acolo ulei. Revin maine cu observatii asupra noului egr

Sunt curios si eu la cobsum daca se a simti putin... Nu ma astept la litri in minus dar sa se simta ceva. Plus upa ce voi schimba si distributia sa mai scada ceva..si asa incet incet sa ajung la un 7 8 vara in oras

Cum adica scuipa ulei? Ajunge uleiul in egr, il unge cumva?
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu ma pricep f bine la mecanica.. Nici nu stiu exact mersul uleiului prin toate conductele, dar mai scapa putin ulei si prin egr....asa cum mai ajunge sa iasa si prin toba la multe masini...iar daca e sparta membrana egrului sau nu functioneaza bine acesta mai da afara putin ulei.. In cantitati fff mici. Dar cu timpul arata urat si se aduna pe furtunasele de langa egr. Sper sa nu fi gresita cu ceva...rog colegii sa ma corecteze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uleiul care iti ajunge la EGR vine de la turbo si de la motor,de la filtrul epurator ai o conducta mica care merge conectata pe furtunul gros ce e conectat pe turbina si in timp aerul impinge acel ulei/vapori de ulei catre EGR si o parte mica ajunge si in motor,unde este ars. La EGR iti pierde pe la axul clapetei de shut-off,acele 2 gaurele laterale. Cam toate motoarele diesel au acesti vapori de ulei pe circuitul turbo,dar e important ce cantitate iti pierde pe la axul turbinei si iti recomand sa verifici cat ulei ai in intercooler si jocul la axul turbinei,daca zici ca pierde mult,ca nu cumva sa iti ia motorul pe ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de explicatii si sfaturi...oricum prin primavara o sa ma duc la un service sa verifice tot la motor. Scurgeri, consum, injectoare, distributie. Oricum ma bucur ca am schimbat egrul. Si am curatat putin pe acolo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai avut mult ulei in zona EGR iti recomand sa nu mai astepti pana la primvara si sa te uiti in intercooler daca ai ulei mult acolo ca nu cumva la o talpa mai serioasa sa ai surprize.E simplu: pui masina pe groapa/elevator si scoti furtunul mic ce vine de la turbina catre intercooler si vezi cat ulei curge,asta daca curge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa simplu e verificatul....perfect...voi face zilele acestea cand voi fi liber atunci. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

impresii..cum e masina acum? simti vreo diferenta?

Se simte o mica scadere de putere la pornire dupa cum miam dat seama eu...dar nesemnificativ. Iar la consum am observat o mica scadere..aprox 1 L% .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca 1l/100km. inseamna o ,,mica scadere" inseamna ca iti consuma cat un TIR.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Psi consumul mediu pe ultimii 1800 km e de 10.6 L% in oras. La un stil de condus normal...o mai calc din cand in cand dar nu exagerat si nici nu ma duc la consum. In afara orasului ia cam 6.5%. O sa vad dupa ce mai schimb si distributia la vara :-/

Psi consumul mediu pe ultimii 1800 km e de 10.6 L% in oras. La un stil de condus normal...o mai calc din cand in cand dar nu exagerat si nici nu ma duc la consum. In afara orasului ia cam 6.5%. O sa vad dupa ce mai schimb si distributia la vara :-/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Buna ziua,am si eu o problema cu Passat-ul meu b 5,5 din 2001,awx,130 cp,ctie manuala.Se intimpla anul trecut in preajam Craciunului,cind a fost o perioada rece.La un moment dat masina inepea sa se smuceasca inainte,inapoi,se reducea singura,scadea viteza,incercam sa o accelerez,nimic,citeodata se oprea din mers,alteori se reducea relanti-ul cind ajungeam la semafor si daca nu eram atent sa o accelerez,se oprea motorul.Necazurile au culminat cu refuzul de a mai porni.Iar cind a pornit in sfirsit dupa mai multe chei,a mers minute bune cu o turatie de realanti foarte mica undeva pe la 600 rot./min.si scotea fum negru.La un momente dat,masina isi revine,de parca s-a deblocat ceva,relanti-ul a revenit la normal,cam 820 rot./min. iar fumul a disparut.A doua zi cind incerc sa o pornesc.Dupa multe chei nu a mai vrut sa porneasaca deloc,electromotorul de pornire invirtea motorul,dar nu pornea,de parca nu primea motorina.Am chemat un mecanic auto sa ma ajute,in final masina a pornit,dar scotea un fum cu o nuanta de gri.Am intrebat mecanicul care a fost cauza defectiunii.Mi-a spus ca a gasit EGR-ul blocat.Dupa ce a plecat mecanicul am montat o alta baterie ca cea anterioara s-a  consumat dupa atitea chei date si a alarmei auto,pornesc masina la prima cheie,dar tot ca inainte fumul avea o nuanta de gri.Mai tirziu dupa vreo 3 ore,incerc din nou sa o pornesc,dar degeaba,dau 4 chei,nimic,masina nu porneste,doar motorul este invirtit,la fel ca inainte, nu ajunge motorina la motor.Desfac capota motorul si caut EGR-UL.Dau peste tija EGR-ului si o apas cu mina.Tija se deplaseaza si isi modifica pozitia.Apoi ii dau o cheie si porneste din prima.Mecanicul imi spusese ca trebuie curatat EGR-ul.Intrebarea mea este:care este cauza acestei functionari anormale a masinii,si ce ar trebui facut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Curata-l vezi daca se rezolva, problema este de la mizerie, daca nu altul nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3 hours ago, costirazvan said:

.Dau peste tija EGR-ului si o apas cu mina.

Poti sa ne explici cam cum ai apasat tija egr-ului cu mana?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 10.04.2016 at 2:41 PM, l@u said:

Poti sa ne explici cam cum ai apasat tija egr-ului cu mana?

Pai stind cu fata spre motor,in partea mea stinga se afla EGR-ul.Iar linga EGR este o tija neagra pe care am gasit-o iesita mult inspre stinga.Am apasat tija cu degetul spre dreapta si asta a fost tot.Apoi am pornit masina din prima cheie.Am mers putin cu ea astazi,nimic iesit din comun,doar ca am gasit nivelul uleiului din baie un pic mai mare,eu stiind ca era aprox.1mm sub nivelul maxim,iar acum imi arata aprox.2 mm peste nivelul maxim.Trebuie sa vad de ce a crescut nivelul si sa-l tin sub observatie sa vad daca mai creste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil i se blocheaza clapeta shut off.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai de aceea am si intrebat, el are capsula vacumatica de la clapeta shut off dusa, nu egr-ul.

BILD0552.jpg

Modificat de l@u
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutari!

Ma gandeam sa elimin si eu EGR-ul. 

Dar spre deosebire de poza de mai sus, eu am ce-am descoperit ca este un EGR Cooler (atasat poza de pe net).

De ce Passatul meu are asa ceva si altele identice nu au? Daca elimin EGR-ul l-as elimina si pe el?$_1.JPG

Poza 2 de pe masina mea!

DSCF0066.JPG

Modificat de Executron
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CA tu ai cutie automata ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ah, da :) Dar mi-ar pune probleme in eliminarea EGR-ului?... Vreau sa pun o teava in loc de EGR ... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

42miticutza

Schimbarea cu teava ar elimina si clapeta shout off. S-au discutat toate astea, trebuie citit in urma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
costirazvan
On 12.04.2016 at 5:53 PM, l@u said:

Pai de aceea am si intrebat, el are capsula vacumatica de la clapeta shut off dusa, nu egr-ul.

BILD0552.jpg

Am curatat EGR-ul am mers fara probleme cam 1 luna de zile dupa care a inceput sa faca probleme din  nou.Cind pornesc masina relanti-ul este neregulat,turatia variaza de le 820 pina pe la 1000-1100 ,masina se zgiltiie stinga-dreapta,si scoate putin fum negru.In mers pe autostrada la fel.Pornesc de pe loc,viteza intii,apoi trec in a-2-a pe la 2200,dar se aude un tacanit,un carait,(unii de pe forum spun oracait de broasca)ca ar veni de la EGR,insotit de un fum negru.Accelerez mai mult turatia  ,undeva peste 2200,pe la 2300-2400 si dintr-odata caraitul EGR-ului(oracaitul broastei dispare)dispare,dispare si fumul si se simte cum masina zvicneste inainte,se infige la drum.Toate bune cu conditia sa tii motorul turat peste 2300-2400.Chiar si la 2100-2200 de turatii tot apare oracaitul EGR-ul insotit de fum negru.Cind ajung la semafor,iar incepe calvarul,relanti neregulat,fluctueaza de la 820-1100,se misca masina stinga dreapta,si putin fum negru.Nu stiu ce sa mai fac ,m-a bulversat mult EGR-ul asta.Am mai citit pe forum cum ca ar putea fi de vina valva care comanda EGR-ul si anume n18,sau cum ai spus si tu sa fie dusa capsula vacuumatica de la clapeta shut off.Unde ar trebui sa verific mai intii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Orăcăitul" îl scoate N18 şi este posibil să nu mai închidă vacuum-ul atunci când EGR trebuie să stea închis şi să nu mai recircule gaze. Când începe să aibă probleme scoate un zgomot numai la oprirea motorului, dar când face şi în mers trebuie văzut ce este cu el (se poate decapsula şi curăţa, tai cu o pilă inelul din aluminiu acolo unde este mai îngust, la remontare pui peste inel un colier cu şurub, găseşti tutoriale pe net).

Partea de verificat membranele la valva egr şi cea de shutoff este simplă: scoţi tubulatura de admisie, scoţi furtunaşele de vacuum, cu un furtunaş de combustibil tragi aer cu gura şi te uiţi dacă pistonaşul de la EGR (cel de de sus) are cursă completă, şi de asemeni clapeta de shutoff. Pentru moment încearcă să vezi cum merge cu EGR anulat (scoţi furtunaşul de la EGR, cel de deasupra şi-l înfunzi cu un şurub băgat forţat ca să nu pierzi vacuum). Dacă maşina merge bine atunci problema este la N18, dacă tot face figuri atunci este posibil ca EGR să nu mai închidă cum trebuie. Bineînţeles este obligatoriu ca pe timpul funcţionării motorului clapeta de shutoff să fie complet deschisă.

Faptul că ralantiul nu stă constant ar putea indica şi ceva probleme cu turbina. În mod normal cu egr complet deschis ralantiul trebuie să fie ok.

Anulează prima dată EGR şi spune ce se întâmplă.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!