Jump to content

Probleme EGR


calin_bm
 Share

Postare recomandată

In primul rand verifica sa tina vacuum capsula lui daca e putin fisurata e pa. Verifica capsula  shut off sa tina vacuum si sa fie in regula. Verifica axul clapetei de oprre motor ca sa nu aibe joc, daca are pe acolo o sa iti piarda ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuipa mult ulei....tin sa cred ca e sparta membrana.... Deci daca suflu in supapa nu e ok sa scape aer...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu suflii ci tragi aer,faci vacuum.Pierde ulei pe la axul clapetei de shut-off.Cea sh s-ar putea sa fie exact ca si a ta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un egr de la awx 130 cp se potriveste la un atj 115 cp? De aratst am vazut ca arats la fel...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu eu nu este mai mare in dianetru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si egr poate influenta consumul masinii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA daca e anulat/se incalzeste mult mai greu motorul/clar consum de combustibil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa este , dar motorul o sa mearga doar cu aer curat , nu o sa mai ai depuneri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si daca am un egr cu membrana sparta...poate consuma mai mult decat cu unul bun?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Normal, ca nu isi face treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun...e ceva de schimat pt a scadea consumul de la 11%... Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consumul acela nu e dat numai de un egr defect. Ai schimbat de curand distributia sau ai umblat in motor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu...dar trebuie schimbata distributia...in 2 ani de cand o am am schimbat doar uleiul+filtru si debimetrul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate sa imi zica cineva sigur daca un egr de pe un motor awx de 131 cp e bun la un motor atj 115 cp? Nu numai daca se potrivesc...daca si influentraza cu ceva motorul,consumul....tinand cont ca e de la 131 cp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 AUDI A4 (8D2, B5) 1.9 TDI 03-2000 - 11-2000 85 116 AJM limuzina  

 AUDI A4 (8D2, B5) 1.9 TDI quattro 03-2000 - 11-2000 85 116 AJM, ATJ limuzina  

  AUDI A4 (8E2, B6) 1.9 TDI 05-2001 - 12-2004 74 101 AVB limuzina  

 AUDI A4 Avant (8D5, B5) 1.9 TDI 03-2000 - 09-2001 85 115 AJM combi  

 AUDI A4 Avant (8D5, B5) 1.9 TDI quattro 03-2000 - 09-2001 85 115 AJM, ATJ combi    

AUDI A4 Avant (8E5, B6) 1.9 TDI 11-2001 - 12-2004 74 101 AVB combi  

 AUDI A6 (4B, C5) 1.9 TDI 07-2000 - 01-2005 85 115 AJM limuzina  

 AUDI A6 Avant (4B, C5) 1.9 TDI 07-2000 - 01-2005 85 115 AJM combi  

 FORD GALAXY (WGR) 1.9 TDI 03-1995 - 05-2006 66 90 AHU, 1Z, ANU microbus  

 SEAT ALHAMBRA (7V8, 7V9) 1.9 TDI 04-1996 - 03-2010 66 90 1Z, AHU, ANU microbus  

 SKODA SUPERB (3U4) 1.9 TDI 08-2002 - 10-2005 74 101 AVB limuzina  

 VW PASSAT (3B2) 1.9 TDI 08-1998 - 11-2000 85 115 AJM, ATJ limuzina  

 VW PASSAT (3B2) 1.9 TDI 02-2000 - 11-2000 74 101 AVB limuzina  

 VW PASSAT (3B2) 1.9 TDI 4motion 08-1999 - 11-2000 85 115 AJM, ATJ limuzina  

 VW PASSAT (3B3) 1.9 TDI 11-2000 - 05-2005 74 101 AVB limuzina    

VW PASSAT Variant (3B5) 1.9 TDI 02-2000 - 11-2000 74 101 AVB combi  

 VW PASSAT Variant (3B5) 1.9 TDI 08-1998 - 11-2000 85 115 AJM, ATJ combi    

VW PASSAT Variant (3B5) 1.9 TDI 4motion 08-1999 - 11-2000 85 115 ATJ combi  

VW PASSAT Variant (3B6) 1.9 TDI 11-2000 - 05-2005 74 101 AVB combi  

 

 

Cam astea ar fi compatibilitatile pentru egr-ul tau, se pare ca nici constructiv nu este la fel.

Modificat de l@u
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc...ma gadeam si eu ca nu prea sunt ok...dar am zis ca intreb sa fiu sigur...multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prinderea la tine se pare ca este pe colier pe cand la 131cp AVF/AWx este pe siguranta rapida.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ne este vb neaparat de prindere...una are turbina de 17 cealalta de 15 si de aici diferenta de diametru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun...e ceva de schimat pt a scadea consumul de la 11%... Multumesc

Eu am avut termostatul defect si consuma cam 10%, l-am schimbat cand am schimbat distribuția si a scăzut consumul la 5,4 extern Modificat de CataAB
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun...e ceva de schimat pt a scadea consumul de la 11%... Multumesc

Eu am avut termostatul defect si consuma cam 10%, l-am schimbat cand am schimbat distribuția si a scăzut consumul la 5,4 extern
La mine e ok termostatul....nu vad sa am probleme cu el...dar e cevade stiut pe viitor ... Desi mi se pare csm mare diferenta de consum....

Oricum planul e sa schimbnegr cat mai repede...din pacate cu unul second si pe viitor sa apuc sa pun unul nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

as vrea sa stiu cum anulez EGR-ul , mai precis care furtun trebuie infundat cel de pe ciuperca de metal sau cel de pe partea din plastic

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel de pe ciuperca de metal trebuie infundat,cel de pe partea de plastic comanda valva de shut-off.Dar de ce vrei sa-l anulezi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de curand am achizitionat masina si partea proasta ca la primul drum dupa achizitionare  am primit primul limp . Am primit limpul cu masina blana in treapta a 3-a  la aprox 3200 de ture dupa care am luat contactul l-am pus din nou si i-am dat blana iara dar de aceasta data am ajuns cu masina la 170 fara probleme. limpurile se tot repeta incepand cu treapta a 3a doar atunci cand fortez masina , daca schimb la 2500 3000 nu intaimpin nici o problema . consumul la relantiu este de 0,8 0,9 l/h si un consum mediu de circa 7 7,5 l . citind pe acest forum zilele trecute am incercat sa curat valva egr.pentru ca am vazut scurgeri de ulei din ea am dat jos cam tot ce am putut din aceasta . Era plina de negreala era blocata si asa cred ca a si ramas , intru-cat sigur boltul nu mai poate culisa . galeria de admisie are depuneri vizibile . daca tot am dat jos egr-ul am decis sa curat si senzorii maf si map . MENTIONEZ ca tot nu am scapat de limp , in bord nu am nici o eroare si la relanti se aude  din cand in cand acel oac oac !!!  as vrea sa vad daca scap de acel sunet daca infund furtunul !

Modificat de BN03NTI
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!