Jump to content

Probleme EGR


calin_bm
 Share

Postare recomandată

EGR nu se curata asa,demontat de pe masina eventual iar cu privire la consum eu zic ca ai un consum ok pt masina ta,7,5 in oras e ff bun pt un motor de 131 cp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

liviuplenicianu

am inteles :-) cred ca am uitat eu valorile de cand n-am mai mers cu ea :-). merci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Are cineva o schema electrica pentru EGR? Vreau sa stiu care sunt pinii de alimentare si sa-l testez direct pe baterie! Din VAG-COM la Output tests nu face nimic si sa nu fie vreun fir intrerupt ceva, de asta vreau sa verific direct! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi mai jos şi cum se verifică cu ohmetrul. Dacă rezistenţele sunt ok atunci este blocat. Încearcă cu ceva spray şi aplicare de tensiune pe actuator poate-şi dă drumul.

post-40889-0-57291900-1440091993_thumb.j

EGR actuator.pdf

EGR valve sensor.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc foarte mult! Ca sa nu gresesc asta este pentru verificarea firelor, nu? Si vad ca e pentru 1.6 16v azd! Al meu este 1.6 alz passat! Este diferit? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ştiu că este ALZ (dacă te uiţi la denumirea fişerului poză, aşa l-am şi intitulat), firele sunt la fel, doar că nu am găsit procedura la ALZ şi am pus-o pe cea de la AZD ca să-ţi dai seama ce să măsori. Între 1 şi 5 este actuatorul care ar trebui să reacţioneze când dai output test. Dacă are rezistenţa care trebuie şi vine tensiune pe el atunci este blocat. Dacă nu vine tensiune cum zice în pdf, verifică fire până la ECU şi la siguranţă (vezi schema)

Senzorul este de fapt un potenţiometru care spune ECU în ce poziţie este actuatorul.

După curăţare vezi că trebuie să faci adaptarea cu vagcom-ul (nu ştiu dacă şi la motoarele de 1,6 este problema asta, dar la cele de 1,4 (cele cu ECU Bosch Motronic ME 7.5) nu trebuie ca lichidul de răcire să aibă mai mult de 50grade)

alz schema.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc! Am sa verific!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,cum ai rezolvat aceasta problema pana la urma?

multumescd anticipat.


salut,cum ai rezolvat aceasta problema pana la urma?

multumescd anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, nu am rezolvat inca, am fost ocupat! Maine sper sa reusesc si revin cu informatii!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi am reusit sa fac ceva teste! Am masurat partea cu Voltajul si este bine! In schimb partea cu rezistenta nu m-am descurcat ca banuiesc ca trebuia sa masor pe EGR si nu l-am mai dat jos din lipsa de inbus sa desfac suruburile, si pozitia nu permitea sa pun acele de la multimetru acolo! In schimb am reusit sa trag 2 fire de la baterie si sa le pun la pinii 1 si 5 de pe EGR sa aud daca face vreun clic in schimb nimic, doar scantei cand atingeam pinii cu firele! Am desfacut ECU, am scos mufele si am verificat continuitatea cablurilor care sa dovedit a fi buna! Acum nu ramane decat sa mai scot odata EGR sa incerc fortat sa misc actuatorul poate este inepenit si o sa-si dea drumul daca il misc un pic, daca nu, alt EGR! Acum as vrea sa stiu, actuatorul ala se misca de sus in jos sau de jos in sus? Ca pe o gaura se vede tija cu o parte din el si pe cealalta gaura se vede doar capul actuatorului si banuiesc ca aici ar trebui sa imping in jos, nu?

In schimb @lupo_bv nu stiu unde se afla acea siguranta de la EGR, sa o verific, cu toate ca tensiune vine pe fire pana la mufa dar penru mine sa stiu!

Va mai tin la curent cu ce mai aflu! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu un update si anume am dat EGR-ul jos si cu un inbus de 3 am impins actuatorul de JOS in SUS si si-a dat drumul! Se impinge din gaura unde se vede tija si se baga partea mica a inbusului cu varful in sus si se face ca o parghie! La mine si-a dat drumul, l-am conectat la cablu direct la baterie si a functionat si i-am dat si test din Vag-Com si acum functioneaza si de acolo! Acum sa vad daca mai revin erorile!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

fratilor eu nu stiu ce sa mai fac cu egr ul.primul simptom a fost ca masina se inecca pur si simplu.in viteza 1 si 2 imi murea motorul.i-am scos furtunul,l-am astupat si masina si-a revenit ok,merge foarte bine.am cumparat egr nou pierburg ,l-am montat azi si motorul suna iar ca inainte,parca gafaie asa si da sa se inece iarasi.am fost la florin,am facut log in mers etc,toate bune si frumoase insa nu imi explic de ce o ineaca si egr ul nou?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa fi umblat cineva la soft?

Eu am patit o chestie dinasta cand am conectat furtunasele gresit. Incearca si cu alta electrovalva.

Modificat de Planetara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai facut BS003?S-a umblat la reglajul turbo?

Ce valori ai?nu cumva ai rata mare de recirculare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca si cu o alta electrovalva vaccumatica n18. eventual daca nu ai de la cine imprumuta, poti face si rocada intre n18 si n75

Modificat de kosmyn_aurel89
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

incerc azi si varianta cu rocada intre cele 2 valve sa vad cum se comporta motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fratilor eu nu stiu ce sa mai fac cu egr ul.primul simptom a fost ca masina se inecca pur si simplu.in viteza 1 si 2 imi murea motorul.i-am scos furtunul,l-am astupat si masina si-a revenit ok,merge foarte bine.am cumparat egr nou pierburg ,l-am montat azi si motorul suna iar ca inainte,parca gafaie asa si da sa se inece iarasi.am fost la florin,am facut log in mers etc,toate bune si frumoase insa nu imi explic de ce o ineaca si egr ul nou?

 

verifica daca nu cumva a ramas electrovalva blocata si iti baga gaze si ineaca motorul.

 

noi am probat cu EGR-ul suspendat, cand era bagat se oprea....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact - vezi sa nu fie blocat, da-l jos si testeaza-l cu 12v - sa vezi daca lucreaza sau nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am facut rocada intre N18 si N75 si nu se mai ineaca.nu am avut cu ce sa il testez la 12v.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Direct de pe baterie.Deci alt N18.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un coleg imi recomanda sa schimb odata cu N18 si N75..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De probă. Sunt nişte mici diferenţe între ele. Plus că o să-ţi meargă EGR bine şi cu turbina ce faci?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca el se refera sa schimbe ambele electrovalve deodata chiar daca numai una e defecta,desi cred ca e suficient sa o schimbi doar pe cea defecta.

Modificat de terminatoru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa imi comand maine N18 si N75 si ma gandeam sa iau si N239..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!