Jump to content

Probleme EGR


calin_bm
 Share

Postare recomandată

Fenomenul este complex. EGR-ul doar il face vizibil. Fumul poate fi alb datorita vaporilor de apa. Daca ai anulat egr obturand furtunul de vacuum, a crescut temperatura gazelor, astfel nu se mai vad vaporii de apa. Ma gandesc ca ai schimbat chiulasa cu una fisurata sau garnitura cu probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se poate sa nu fie chiulasa stransa bine?zic asta ca cei de la service unde am facut reparatia m-au chemat dupa 2 saptamani sa se uite la ea dar nu am mai fost deoarece m-am cam certat cu ei cand am plecat.


astazi m-am plimbat putin cu ea ,am bagat furtunul inapoi in egr si trepida putin,fum tot scotea dar nu asa mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu avem de unde sti.  Daca nu scade vizibil nivelul in vas nu te complica. E situatia in care cheltui banii in service-uri si la final vezi ca n-ai rezolvat. Trebuie sa gasesti un pasionat de motoare. EGR-ul tau are cumva racitor de gaze ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu sa zic daca are sau nu dar din cate am inteles cele tiptronic au asa ceva si al meu este tiptronic.cred ca are.cum pot verifica daca are sau nu?multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauta postul 358 in topicul asta (pag. 18), poza a 2-a, si vezi un EGR fara racire. Daca al tau are in plus conducte cu antigel inseamna ca este cel racit. Daca ai asa ceva pe masina  este foaret posibil sa fie defect schimbatorul de caldura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am meu este la fel ca cel din imagine,nu are conducte nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum spuneam mai sus, trebuie sa cauti un pasionat la tine in zona.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu cred ca am sa gasesc asa ceva in constanta,toti sunt carpaci,m-am saturat de oameni de nimic,chiulasa sau garnitura nu cred ca este,nivelul a scazut un milimetru in 2 ani,cred ca daca era ceva se ducea pana acum,totusi am sa incerc sa schimb egr cu unul de la dezmembrari poate am noroc si este el vinovatul,iti multumesc foarte mult pentru sfaturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... Fumul alb, il vezi in oglinda, la drum, in sarcina, sau la semafor ?

Incearca sa raspunzi la toate intrebarile, aparent neimportante. A mers cineva in spate sa vada fumul ?

Oglinda te poate insela.

Daca este vb. doar de 2mm cred ca motorul tau n-are nimic.

Si repet, egr-ul este ok. Un motor cu egr defect nu-si schimba mersul daca scoti furtunul din capsula.

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu a mers nimeni in spatele meu,fum la semafor si in mers nu scoate,am stat cu ochii in oglinda,daca bag furtunul inapoi motorul se potoleste nu se mai aude asa tare,dar parca trage putin mai greu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lasa furtunul la locul lui si da-i talpa, motorina si...drumuri bune !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai si fumul alb care il scoate?ce fac cu el?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La vremea asta toate masinile scot fum alb. Priveste in trafic, in jur sa vezi.

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai linistit. Poate sa fie si abur. Chiar am observat zilele trecute ca apa era in bord la 90 si in spatele meu abur. Daca nu iti dispare antigel sau ulei nu mai baga in seama ca mai mult ca sigur este abur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna, ma ivesc si eu tot cu aceasta problema dar la mine am depistat cauza ca fiind Actuatorul vacuum de la racitorul de gaze, acesta avand carcasa din plastic s-a topit si pierde vacuum, mi se aprinde martorul spirala, imi limiteaza motorul si turbina, am scos acest actuator si am oprit furtunul de vacuum, s-a stins eroarea dar mi-a crescut consumul + fum.

La fel va cer sfatul daca pot sa circul asa si sa blochez acea clapeta de la racitor pe deschis, s-au datimi un sfat la achizitia Actuatorului separat ? dat fiind ca nu se gaseste decat complet cu racitor la 1500 lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este vorba despre capsula vacumatica din poze. Completez ceea ce a spus matyasu_xgp

 

Va rog daca se poate sa ne dati un sfat referitor la rezolvarea problemei. Am cautat o gramada de racitoare de gaze SH , dar majoritatea cu acea capsula de vacum topita. Nou este 1500-1700 lei ...

Cei care ati mai intalnit problema asta va rog veniti cu o rezolvare.

 

Multumesc frumos !

 

post-36419-0-39008700-1422434030_thumb.j

post-36419-0-34577100-1422434040_thumb.j

post-36419-0-02444300-1422434046_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu noi poze...Am reconstruit corpul capsulei din aluminiu , la sfatul lui Rune (caruia ii multumesc pentru rabdare si idei)

Sambata urmeaza sa montam capsula vacumatica sa vedem daca este sau nu functionala. Din ce pare tine vacumul , dar sa speram ca e de durata.

Poate se mai intalneste cineva cu aceasta problema , si sa aiba un punct de reper , tinand cont ca nu se gaseste separat aceasta piesa .

 

Cu respect ,

post-36419-0-62465700-1422567120_thumb.j

post-36419-0-75726500-1422567133_thumb.j

post-36419-0-40957600-1422567143_thumb.j

post-36419-0-59184600-1422567162_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asteptam cu interes, feedback dupa montaj ... si mai ales sa vedem cum se comporta in timp  :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

sunt ceva kit uri de curatare a EGR ului care se pot cumpara de pe la noi? am vazut ceva pe youtube

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca s-a mai postat undeva acest video, daca nu chiar in acest topic undeva mai in spate,iar daca bine imi aduc aminte nu e recomandat ,treaba serioasa faci cand demontezi tot si cureti tot circuitul de la turbina pana la galleria de admisie.Eu sunt l-a al 2-lea Passat , la ambele am facut aceasta operatiune si nu mai am treaba cu ele.Uite o poza ca sa-ti faci o idee:post-58309-0-04407200-1424023002_thumb.j In poza nu apare turbo-ul dar l-am facut bucati si curatat si pe el:))

Modificat de terminatoru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. De aproximativ o luna jumate a început sa-mi arunce ulei pe cele 2 orificii ale EGR-ului. Știe cineva care poate fi cauza? De asemenea va rog sa-mi spuneti si mie ce este si ce face capsula neagră, din plastic, cu tija, montata pe EGR? Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. Citesti frumos in topic. Ca nu-s 40 de pagini cu baliverne.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
blaga alexandru

am si eu o intrebare sau o rugaminte mai mult tot referitor la egr si la rolul supapei. la mine in momentul in care motorul merge la relanti daca in mana pe galeria de admisie aceasta se incalzeste f tare. are cineva idee daca este normal sau acea supapa egr a ramas deschisa si motorul absoarbe doar gaze calde din evacuare?


daca vrea cineva sa verifice acest lucru ii multumesc anticipat.

tin sa precizez ca si mie imi  scapa ulei pe acolo pe la gaurile din egr, dar acest subiect l-am inteles din citirea topicului. cand o sa am timp o sa-l curat si eu. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexandru  daca citesti mai aten vei gasi ca gazele ptr recirculare vin racite, deci pe conducta de la turbo la galerie este un racitor.

 

la relanti valva EGR nu sta deschisa continuu, intradevar dupa cateva minute de stat la relanti  valva egr incepe sa deschida in anumite intervale  dar nu sta continuu deschisa.

 

Intre compresorul turbo si  galerie se gaseste montat si  intercoolerul, din pacate cand masina este stationata racirea aerului in intercooler nu este eficienta, Eficienta intercoolerului se poate testa cu VCDS...daca cauti sigur vei gasi cum, de aceea nu mai scriu inca o data ca ma iau  moderatorii la 11 m.

 

Cand masina este stationata si motorul este pornit sigur galeria se incalzeste deoarece e motata pe chiulasa si sob galerie de evacuare.

 

Cand EGR ul  scuipa ulei pe la gaurile de aerisire, acest lucru nu semnifica ca membrana este sparta, acest lucru semnifica ca bucsa de ghidare a axei supapei este uzata si scapa presiune  turbo.

 

Curatatul  nu indeparteaza uzura bucsei respectiv pierderea presiunii, curatatul e asa o ocupatie  de sfarsit de saptamana...

Modificat de Rune
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexandru  daca citesti mai atent vei gasi ca gazele ptr recirculare vin racite...

Atentie ....faci confuzie, doar gazele de carter vin racite, prin EGR trec gaze arse direct in admisie, gaze arse racite, doar la cei care au EGR cu racitor de gaze.

 

 

am si eu o intrebare sau o rugaminte mai mult tot referitor la egr si la rolul supapei.

EGR-ul a fost introdus ca o masura de reducere a poluarii. Cum reduce poluarea ? Intoarce o cantitate de gaze arse (lipsite de oxigen) in camera de ardere. Avand mai putin oxigen, ECU injecteaza mai putin carburant. Ideea este sa consume carburant cat sa mentina turatia de ralanti. De aceea supapa are deschiderea maxima la ralanti.

Si daca ''acea supapa egr a ramas deschisa si motorul absoarbe doar gaze calde din evacuare?'' atunci s-ar opri motorul din lipsa de oxigen.

Si  ''daca tin mana pe galeria de admisie aceasta se incalzeste f tare''.  Nu-ti bate capul, asa se incalzeste.

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!