Jump to content

senzor G40 HALL


lucian victor
 Share

Postare recomandată

Multumesc, domnule! :) Dupa ora 15:00 ajunge mecanicul la fata locului, i-am spus sa aduca un delcou, o bobina si o pompa de benzina (just in case), vedem noi care e buba. Distributia daca nu era pusa la punct nu ajungeam sa "ma joc" cu ea o zi (cred eu). A mers pe DN ca albina, era alta masina, avea vlaga in ea, apasam acceleratia si o lua ca unsa :) doar sa nu fi sarit de la punct, daca asta e termenul. Totusi cred ca e problema pe partea electrica, pompa se aude ca lucreaza (nu am scos furtunul sa vada daca vine benzina pentru ca nu le am cu mecanica si la mine in masina n-am o cheie sau un patent... le tin acasa) dar nu cred ca ii da scanteie, nici macar sa balbaie, sa incerce. Singurele sunete sunt de la pompa de benzina, cand pun contactul, si de la electromotor, cum intoarce. O sa revin cu detalii diseara, sper sa rezolvam :) Doamne ajuta!
Numai bine din banat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 130
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Acrim17

    9

  • Valentin

    8

  • denismoc

    8

  • paizisc

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am desfacut bujile, erau ude... le-am uscat (le-am ars la aragaz) a pornit la sfert. Dupa o tura de mers la 120 - 130 km/h timp de 10 minute si-a aratat alt talent, si anume, dupa ce s-a incalzit motorul isi dadea in nas cand apasam acceleratia :( ne-am intors la atelier, am schimbat bobina si chestia aia mica care pulverizeaza benzina, cred ca injector ii zice :) toate bune si frumoase pana s-a incalzit si iar si-a dat in nas... :( cand zic asta, ma refer la faptul ca nu mai urca in turatie cand apas acceleratia, trebuie sa schimb intr-o viteza inferioara sa poata urca acul peste 2000. Daca apas brusc acceleratia, aproape ca da sa moara motorul, daca accelerez treptat, usor, urca greu in ture. Cand ajung la Lipova saptamana vitoare o sa o pun la o diagnoza. Eh... am mai schimbat si sonda lambda, nici cand am dat-o jos, nici cand am pus alta de pe alt golf, nu am vazut nicio imbunatatire... sunt curios ce o sa arate la diagnoza.

Sa-mi fie cu iertare daca deranjez prin postarile mele "stufoase" dar ma gandesc ca daca dau suficiente detalii, am sanse mai mari ca cineva sa se fi intalnit cu asemenea probleme si, astfel, sa-mi intinda o mana de ajutor printr-un sfat exact.

Numai bine din banat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Să nu fie regulatorul de presiune combustibil. Ar trebui verificat cu manometrul dacă este ok şi ţine presiunea şi de asemeni verificat debitul.

Temperatura arată ok în bord?

Când ai schimbat corpul clapetă ai schimbat şi senzorul de temperatură din el, că şi ăla poate face figuri.

Verifică să nu ai evacuarea crăpată înainte de sonda lambda.

Alte idei nu prea mai am.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te gandesti la faptul ca ar putea sa-i dea prea multa/prea putina benzina? Unde se afla regulatorul ala de presiune combustibil?  Evacuarea mai mult nu e decat e... adica scoate fumul pe toate partile :( trebuie sa o schimb cap-coada. Termostatul care l-am pus s-a blocat si iar mi-a urcat apa, i l-am dat mecanicului sa-l duca inapoi la magazin si sa ii dea altul, acum e pe direct (fara termostat). Iar despre corpul clapeta nu stiu la ce senzor te referi, mecanicul nu a amintit nimic de un astfel de senzor. Nu vreau sa crezi ca te iau peste picior, dar m-ar ajuta o poza, doua, cu senzorul de temperatura din clapeta si cu regulatorul de presiune combustibil.
P.S. daca regulatorul de presiune combustibil se afla in/la pompa de benzina, nu am umblat deloc acolo.
Multumesc! :)
Numai bine din banat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toate sunt în corpul injector.

Acum cât urcă apa? Măsoară cu un ohmetru rezistenţa senzorului când este apa la 90 grade şi zi cît este.

Toba poate să scoată fum pe unde o vrea numai înainte de sonda lambda să nu scoată :D

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Abia daca urca cat sa vezi ca s-a miscat acu' :) O sa o duc la Lipova la alt mecanic... cred ca e al patrulea :D sper sa aibe ohmetru, manometru, VAG COM si asa mai departe... ma omoara masina asta cand vad ca bat pasul pe loc si nu stiu pe ce sa pun mana sa schimb si sa mearga cum trebuie... O sa revin cu detalii dupa urmatoarea interventie. 

Mare multumire! :) Toate cele bune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut,

Am si eu o problema cu golf-ul meu, nu mai vrea sa porneasca. In prima faza am verificat sa vad daca am scanteie, la bujie nu-mi ajunge, am scos fisa centrala care vine de la bobina in delcou si am pus-o pe blocul motor am pus pe cineva sa dea cheie, n-am avut scanteie, am departat un pic fisa de blocul motor m-am gandit ca poate nu trebuie sa stea atins si tot n-am avut scanteie. M-am gandit ca e de la bobina, am luat alta bobina si tot n-a pornit, am pus bobina mea pe alt motor si merge fara probleme.

Am facut o diagnoza si mi-a dat eroare pe G40 senzorul hall dar eroarea asta o aveam de fiecare data cand aveam motorul oprit, daca porneam eroarea disparea(cineva mi-a zis ca eroarea apare din cauza ca distributia nu e pusa la punct, insa daca era sa nu fie la punct nu cred ca faceam 25.000km cu ea fara sa am probleme).

Senzorul hall se poate schimba separat sau trebuie schimbat intreg delcoul? Ce ar mai putea fi defect?

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate schimba doar senzorul.

Sent from my HTC Desire S using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu o intrebare, e posibil sa nu am scanteie si din alte motive in afara de bobina si senzorul hall din delcou?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Am probleme asemanatoare, porneste si dupa aproximativ 3 minute se opreste si nu mai da nici un semn. Am citit ca ar fi o problema la evacuare sparta pana in sonda lambda, la mine este sigur sparta ca iese fum chiar la evacuare si este afumata si zona respectiva... asta sa fie problema la mine? Calculatorul primeste informatia asta de la sonda lambda si opreste motorul?! Am sa sudez evacuarea (saxofonul) si am sa va comunic daca este de acolo...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am ajuns la concluzi ca toate problemele erau de la senzorul de apa... Maine voi face un drum mai lung cu ea sa vad cum functioneaza. Cred ca am un consum excesiv si asta de la sonda lambda deoarece am si saxofonul crapat pana in ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Va salut, am schimbat senzoru G40 HALL, si imi arata pe tester ca nu e pus corect, e vorba de distributie , nu e bine pusa ?? :dry: :tuktuk:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are cum sa-ti arate pe tester ca distributia nu este pusa bine,vezi ca senzorul hall da eroare cu motorul oprit,motorul porneste?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da porneste, da merge urat..si da eroare si cu motorul oprit si pornit, daca o sterg masina merge perfect. Daca opresc si pornesc apare iar.. :icon_cry: :mellow:

Modificat de JalgoczyRBY
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba calculatorul sau reseteazal...


Am schimbat senzorul de apa dar nu asta era problema, marea problema pleca de la debitmetru... am gasit cu greu si acum functioneaza si consuma super OK!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu era ok distributia la mine. :dry:  Merge brici acum :D

Modificat de JalgoczyRBY
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

salutare tuturor!

mi-am facut curaj si va scriu si voua caci am ajuns la disperare! deci: 1.6 abu nu porneste deloc! invarte de-i sar capacele,  benzina vine in injector, scanteie este si la fisa centrala si la fise-deci bobina e ok- bujii noi, capac delcou nou, pipa noua.. sa fie senzorul hall defect? si... cum se reseteaza calculatorul?

multumesc anticipat de sfaturi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bujiile au scanteie,benzina vina pana in injector ......dar in piston ajunge?curent ai la injectoare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La el este monomotronic. Verifică injectorul după cum arată în pdf

Practic dacă scoţi mufa cu 4 pini între 3 şi 4 spre calculator dacă pui un led (înseriat cu o rezistenţă de vreo 200 ohmi, vezi că este importantă polaritatea, + este pe 4) şi dai la automat trebuie să licăre led-ul, dacă nu se verifică cablajul până la ECU, iar între 3-4 spre injector trebuie să ai vreo 2 ohmi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am desfacut capacul la injector si am vazut cum da jet de benzina!

 

am facut rost de un delcou complet de pe un 1.8 (90cai) si l-am montat in delcoul meu -- senzorul--nu delcoul :P ...chinuiala maxima sa-l dau jos de pe delcoul ala-siguranta am scos-o cu bormasina pana la urma... ei bine: tot nu porneste...dar am si mari indoieli in legatura cu senzorul de pe 1.8 pt ca e altfel...cu toate ca am gasit info pe net ca cel de pe 1.8 (am gasit un cod de produs si motoarele pe care se potriveste) se potriveste si pe 1.6 si pe 18 si pe 2.0 plus ceva motoare de pe audi-uri etc...iar in imaginile de pe net...toate arata la fel...pana la urma l-am montat inapoi pe cel vechi

...ultima chestie...incerc sa verific si calculatorul...sa nu fie defect el... poate gasesc de proba pe la cineva cu 1.6abu! HELP!!!

 deci...HELP!!!!...ca nu mai am mult si ori ii dau foc ori o dau la dezmembrari...


si intrebare: daca ar fi calculatorul defect/ars ar mai pulveriza benzina injectorul? dar scanteie ar mai da la fise?

Modificat de ionut m c
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai scanteie la fise si injectorul pulverizeaza benzina atunci nu ai probleme cu ECU, bobina sau senzor Hall. Posibil sa ai inecat motorul. Scoate bujiile, usucale bine la flacara si apoi cu o perie de sarma sa le cuteti bine. Incearca dupa aia sa o pornesti cu mufele de la senzorul de temperatura si sonda lambda decuplate. Dar sa fii sigur ca ai scanteie pe toate fisele si injectorul sa pulverizeze benzina. Incearca sa usuci bine si capacul delco .

Trimis de pe al meu Allview 2 Speed QUAD folosind Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

noutati astazi

am facut o diagnoza

 

prima e ok... senzorul hall...nu era pornit motorul

a treia era si inainte, cand mergea motorul fara probleme, in sensul ca se deschide termostatul, arata ok pe ceasurile din bord...deci ok...e in plan si schimbare senzorului de temperatura

--a doua nu stiu ce e cu ea?

00281- vehicle speed sensor (G68    03-00 - no signal)    tipul care mi-a facut testul a spus ca asta e de vina pt ca nu porneste motorul...dubios!? ... stie cineva pe  unde este pozitionat acel senzor si cum l-as putea verifica...gen alta metoda de verificare, si eventual un cod de produs... motor 1.6 ABU......

ceva idei?!

 

sa fie de fapt Senzor turatie arbore cotit?

si daca da...unde este acest senzor pozitionat???

 

@denismoc:   bujiile, capacul la delcou si luleaua sunt noi noute, dar voi incerca si treaba asta

post-14341-0-78035100-1393259009_thumb.j

Modificat de ionut m c
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ABU nu are Senzor turatie arbore cotit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred că are treabă Vehicle speed sensor cu pornirea. Senzorul ăsta dă informaţii la bord şi-ţi afişează viteza de deplasare. Cred că este poziţionat pe cutia de viteze (de obicei pe acolo este).

Se face confuzie cu Engine speed sensor care este o altă denumire pentru  Senzor turatie arbore cotit care într-adevăr poate împiedeca pornirea. Numai că maşina ta nu are aşa ceva ci numai senzorul Hall.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!