Jump to content

senzor G40 HALL


lucian victor
 Share

Postare recomandată

Pentru urmatoarele probleme:

- consum mare

- pornire grea fie la cald fie la rece

- rateuri la ralanti

- ezitari ale motorului la accelerari, la mers constant sau in depasiri

- raspuns slab al motorului

- ralanti instabil

inainte de orice ar trebui sa verifici senzorul lichidului de racire, este o cauza comuna pentru toate situatiile enumerate mai sus(mai sunt si alte cauze cum ar fi presiunea insuficienta la combustibil, probleme la injectoare, valva de control al aerului la ralanti, senzorul de pozitie al clapetei).

Iti recomand sa cauti Autodata (il gasesti tu ca esti baiat mare :lol: ) si acolo gasesti cauzele posibile pentru fiecare manifestare ciudata si la unele dintre ele modul de verificare.

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 130
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Acrim17

    9

  • Valentin

    8

  • denismoc

    8

  • paizisc

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

MS. Pompa e schimbata, nu cred ca sunt probleme de presiune. Vad insa ca nu ai amintit nimic de zenzorul HALLE.

Eu doar la el a gandesc....el cred ca e buba.... :blink: .... Are cam toate simptomele pe care le-ai enumerat.

Zici ca nu ar fi din senzor? Cam peste tot s-a vorbit ca de aici ar fi problema...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sunt mecanic sa-ti spun exact daca din senzorul asta e problema, mi-am dat cu parerea si am aruncat un ochi in autodata.

Ti-am atasat o procedura de verificare a G40, dar eu zic sa verifici si ECT (vezi atasament).

Cand am zis de presiune m-am gandit la regulatorul de presiune , pompa baga dar poate nu-si face asta treaba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am probat 2 senzori HALL si tot nu a pornit. M-am gandit sa ii scot mufa si....surpriza...a pornit. Cum o pun la loc , cum porneste.

Am avut un senzor second si unul nou, dar care, nu prea pare a fi ca cel de pe mashina, dar am incercat totusi.

L-am pus pana la urma tot pe al meu cel vechI. Porneste chiar cu mufa pusa. Concluzia e ca tre sa cumpar senzor HALL nou , nout si sa gasesc exact modelul...ceea ce e cam greu. De fapt ,..greu de bani. Sunt intr-o criza groaznica si ma costa aproape 2 mil senzorul..

Asta e... Deci de smunict, tot ma smunceste...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa scoti pe rand mufele de la senzor temperatura, sonda lambda si clapeta de acceleratie sa vezi cum se manifesta. Ar trebui sa porneasca dar cu o turatie putin mai mare pentru ca ECU porneste in regim de avarie dupa o harta predefinita. Atunci iti vei da seama de unde este problema. Si va trebui sa o pui pe un vag com si sa stergi erorile dupa aia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

care e mufa la clapeta de acceleratie? E aia care intra in filtrul de aer jos, in partea dispre far?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am rezolvat problema!! AM VANDUT MASHINA RO%20flag.gif

Insa inainte de asta am curatat abosolut toate mufele de la senzori cu spray contact. Halle, lamba, ala de pe volant , alalalt de langa el, pe cel de la clapeta de accelratie, pe cel care intra in filtrul de aer, mufa de la bobina de inductie, cealalta de langa el care trimite comanda la ECU. Si tot puneam pe vagcom si imi dadea eroare pe lambda desi e noua!!! Are cateva luni. Am scos iar mufa de la lambda , am dat cu sprat contact, m-am tot jcuat ier cu testerul. Ba zicea ca nu o citeste, ba ca era in scurt desi eu o pusesem bine, ba nu dadea valori...Etc... Pana la urma nu a mai facut figur 2 zile pana am vandut-o ! :D

Sunt acum fericitul posesor al unui A4, din 1999 DIESEL, 1,9. Ca m-am saturat de problemele benzinarelor...

Oricum, B4 raman masini tzapane!!

Drumuri bune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari! De ceva timp G3 imi mananca zilele. Se opreste in timpul mersului fara nici un fel de semnal, deodata si trag pe dreapta.

Problema este ca ma lasa cu tot cu copii chiar in mijlocul campului si am stat si 2 ore pana sa porneasca "din senin", alta masina, nici nu se poate discuta,asta e!

Ce se intampla: masina se opreste, reusesc sa trag pe dreapa si incerc sa dau cheie si atat, porneste din senin dupa un timp anume. S-a oprit in ultimii 10000 de km si la plecarea de pe loc dimineata, si la 130 km/h, si imediat ce parcam si urma sa scot cheie din contact.

Am observat ca se opreste cand masina e mai aproape de subturatie, in pante sau la plecarea de pe loc cu masina usor subturata (sa zicem 800-1200 rot/min), se opreste si pe GLP si pe benzina, dar cand se opreste pe benzina porneste mult mai repede in cca 5 minute, ultima data a pornit la cheie cand masina inca mai mergea din inertie.

Inainte dura cam 25-60 minute fara sa dau cheie si pornea. Acum stau si 10-15 ore pana cand sa porneasca. Mentionez aceste lucruri pentru ca am observat ca atunci cand nu mai dau cheie (nu se mai invarte electromotorul) si astept sa traca timpul de mai sus, porneste din prima.

POstez aici deoarece cu masina oprita imi da eroare la senzorul HALL si sonda Lambda, (atunci cand chiar se opreste nu am tester). Am schimbat bobona de inductie dar evident degeaba.

Am scris ceva mai mult poate poate are cineva vreo idee. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La senzor Hall tot timpul da eroare cu motorul oprit, vezi sa nu ai probleme ori in contactul cheii ( partea electrica sau cea mecanica) ori cu imobilizatorul.

Ar trebui sa rezolvi si cu sonda lambda dar asta influenteaza doar la consum, daca da eroare atunci ECU trece in regim de avarie si merge cu o valoare prestabilita pentru sonda lambda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"contactul cheii ( partea electrica sau cea mecanica) ori cu imobilizatorul" care e imobilizatorul si cum gasesc problemele la contact? exista releu de pornire sau ceva asemnator ?

Modificat de Acrim17
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand nu porneste electromotorul se invarte, ti se aprind martori in bord?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

electromotorul merge fara probleme si se aprind tot timpul martorii, pana cand nu mai ramane baterie, daca dau prea mult la cheie

O data cand am ramas in drum a venit cineva si mi-a curata senzorul si a pornit, dar dupa nu a mai mers miscarea orice as face nu merge

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca iti da eroare la sonda lambda scoate borna acesteia si mergi fara, e cam aceeasi chestie. Ca sa mai probezi cativa senzori faci in felul urmator cand nu porneste : scoate mufa de la senzorul de temperatura al agentului de racire, daca porneste imediat acesta este de vina; scoate mufa de la sonda lambda si incearca in acelasi mod sa pornesti, poti scoate si mufa de la clapeta de acceleratie, sa vezi daca porneste cu ea scoasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un link pe unde gasesc fizic la masina sonda de temperatura si sonda lambda?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sonda lambda este chiar inaine de catalizator pe esapament.

Senzorul de temperatura este sub delcou (o mufa cu 4 fire) n-ai cum sa o ratezi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gasit. Mersi! Dar cum scot sonda lambda? se ajunge greu!

A schimbat cineva senzorul Hall si pote sa imi exlice si mie cum sa procedez?

Modificat de Acrim17
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai simplu schimbi cu totul delcoul ! ai nevoie de inbus (daca nu ma insel) si sa faci semn pe delcou cum era pus ca sa nu modifici avansul.

Ca sa nu il schimbi degeaba daca zici ca nu porneste da la automat si vezi daca vine curent pe fise. Daca bobina e ok si nu vine curent pe fise inseamna ca e de la hall.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu ai joc in axul delco nu cred ca are rost sa il schimbi, senzorul Hall il desfaci dupa ce dai capacul delco jos, scoti aparatoarea de plastic si pipa si vei vedea parca doua suruburi cap cruce, le desfaci si scoti senzorul de acolo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat pana la urma senzorul - 210 RON, si acum ma doare inima, dar daca nu mai face probleme e de bine. Nu am reusit sa desfac senzorul din cele 2 suruburi si a trebuit sa dau jos tot corpul delcoului, mai era o siguranta pe ax care mi-a dar ceva batai de cap dar a mers, am facut semn la suruburi innainte sa le scot de pe delcou si a mers bine dupa ce am terminat de montat. Am 400 km pana acum, sa speram ca nu ma mai lasa in drum. Multan' de ajutor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa ne ti la curent cum functioneaza, ma bate gandul sa schimb si eu acest senzor, merci

Modificat de Tase bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa stii ca si eu am avut probl cu HALL la un B4. Pur si simplu nu am gasit senzor exact cum e al meu si nu l-am mai schimbat. Cred ca era modificat ceva pe acolo. Nu tre sa te doara inima pt 210 ron, Eu m-am apucat eu acasa sa scot axul, cu tot corpul delcoului si cand l-am pus inapoi am pus gresit rotitza aia cu dinti de jos si....cand am dat la automat...nu pornea....mi-a sarit de la punct pt ca nu s-a invartit axul acolo in motor. Si bani cheltuiti la greu.... Pune la punct, cumpara alt delcou ca mi s-au bushit dintii la axul ala...si tot asa...

Asa ca...ai scapat ieftin tare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

850 km si inca merge!

am 1juns la 1600 km cu senzorul schimbat dar m-a lasat bobina de inductie noua [150 RON] avand aceleasi simtome ca la senzor, noroc ca o avem pe cea veche in masina si am zis sa incerc, culmea a mers si e bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai cred ca bobina pe care ai schimbat-o nu avea nimic. Totul era din senzor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!