Jump to content

carburatoare cu bucsa la axul clapetei


bubu
 Share

Postare recomandată

Am in carburatoroteca 3 exemplare de SOLEX 30 PICT 2 (modelul cu un singur jiclor de ralanti, un singur surub de reglaj, camera de nivel constant patrata, fara electrovalva).

Am observat ca toate trei au o bucsa de metal galben (bronz, alama?) exact in zona in care axul clapetei produce uzura cea mai mare, adica pe partea cu arcul si cu prinderea cablului de acceleratie.

Cum cele trei exemplare sint adunate din trei surse diferite, inclin sa cred ca aceasta bucsa a fost montata din fabrica, nu artizanal. As vrea sa pun macar unul dintre ele in functiune, pe cel cu uzura cea mai mica (oricum, astea cu bucsa au ceva mai putina uyura decit alea fara), dar n-am chef sa arunc aiurea 50 de roni pe un kit de reparatie care nu contine mare lucru?

Are cineva mai multe detalii despre aceste carburatoare gata bucsate?

Modificat de bubu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu nu am auzit de asa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si eu stiam ca uzura la axul clapetei e marea buba, fiindca fabrica nu s-a prea obosit sa rezolve problema...

Am uitat sa spun ca si surubul de amestec lucreaza tot pe un adaos de metal mai tare, otel, cred, care, si el, pare a fi pus din fabrica nu de un artizan.

Chiar si la carburatoarele de acelasi tip exista mici diferente constructive, probabil in functie de an...

Dupa ce le spal bine-bine, o sa pun niste poze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se poate bucsa corpul in zona axului... la un atelier mecanic.. se scoate aia de pe corp, daca exista si se face una si se baga in corp..da' ai putea incerca cu garnituirl alea de s efolosesc la alea de dacie.. niste bucatele din plastic albe..tot cu rol de etansare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma intreb daca nu se poate majora putin diametrul, astfel incit sa se reduca ovalizarea lagarului si sa se puna un ax nou adaptat de pe la alt carburator.

Oricum, materialul asta din care se faceau carburile se si deformeaza in timp, chestie care se vede la imbinarea dintre capac si corp :blink:

Bucsele alea albe cica ar fi din teflon sau ceva rezistent la frictiune, dar mai toata lumea de pe aici spune ca-s frectie.

Am facut si putina "anatomopatologie" pe carburile mele si am vazut clapete gaurite intentionat sau capace pilite in asa fel incit, chiar cu socul tras, motorul sa poata suge aer. Probabil din cauza faptului ca nu statea ralantiul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!