Jump to content

Ulei motor golf3


krisscop
 Share

Postare recomandată

Inca o chestie, din poza uleiul e cam negricios. Nu stiu ce a facut mecanicul tau acolo dar dupa un schimb de ulei, trec cativa km buni pana se inegreste. :lol:

Doar desfacand busonul, varianta murdara si fara sa stii exact cat ulei scoti, Sau furtunas in lucul jojei si cu siringa, varianta munca chinezeasca :)

Modificat de Aerofan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in poza nu stiu cum de a iesit asa negricios, cred ca din cauza luminii slabe de afara,in realitate nu este asa. :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca sa nu te chinui , parerea mea , cel putin eu asa fac : pentru a mai scoate din ulei poti sa desfaci filtru si in scurgi , repeta de 2-3 ori , nu dureaza mult , dupa ce il golesti monteazal la loc , porneste motorul pentru 30 -60 sec pentru a intra iar ulei in filtru si scoatel iar .

legat de buzzerul de la ulei : au am avut problema asta de cand am luat masina si ma chinuit ceva vreme buna ( am schimbat sondele - la mine sunt doua , apoi am schimbat filtru - cu unul mann , am curatat sorbul de la pompa de ulei - adevarul este ca daca nu s-a umblat deloc la el este cam infundat si dupa toate astea tot asa facea ( toate astea in decursul unui an cam asa :) ) si acum 3-4 luni am schimbat iar sondele si nu a mai facut de atunci deci ..... variante posibile sunt multe .

in alta oridine de idei : daca alarma este pe bune motorul se gripeaza in cateva minute garantat deci nu este de ignorat acea alarma si este bine de vazut si verificat ce cauza/cauze o declanseaza .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum mai nou am observat ca senzorul de la ulei sia facut un ritm,metaforic spus.Dupa aproximatix 20 km atunci incepe sa sune ,dar numai cand motorul este cald,iar peste 2000,nu mai suna.Poate fi de la uleiul in exces?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi problema am avut-o si eu, cand era cald motorul se aprindea becul la presiune de ulei, daca turam putin se stingea. Nu aveam presiune de ulei prea grozava (la cald, la relanti era sub 0,5 bari). Am schimbat pompa de ulei si totul e ok de atunci.

Modificat de mihi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze petru ca reinvii acest thread dar am ajuns intr-un impas, am consum destul de mare de ulei 1l la 2,3000km iar scurgerile pe care le am nu ar justifica aceasta cantitate, din ce zice mecanicul. Ce ma nedumereste este lipsa simptomelor evidente, in afara disparitiei uleiului, motorul trage bine pana la 200km/h, nu am fum albastru, am scos si capacelul de la teava care vine din galeria de evacuare si nu iese fum pe acolo iar teava de esapament si bujiile nu par a avea depuneri de zgura. E posibil ca motorul sa manance ulei si sa nu am fum albastru?

p.s. Am acasa, semeringuri si ghiduri de supape noi, dar am rezerve in privinta schimbatului datorita faptului ca mecanicul de acum a dat recent rateu la un ford cand i-a umblat la supape.

Modificat de delfinasul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai si ce faci acum , astepti sa se scoleasca mecanicul ?! nu mai bine te duci la un alt mecanic ?!

legat de problema ta : pai daca zici ca nu se pierde singura varianta al fi ca se consuma , ori una ori alta , nu exista alta varianta logica .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta stiam si eu . Problema e ca nu cunosc nici un mecanic bun in cl :rolleyes: si nici nu cred ca este vre-unul , vroiam sa stiu la ce sa ma astept din punct de vedere al reparatiilor. Nu prea imi vine sa cred ca e de la segmenti asa cum zice mecanicul actual si as merge pe varianta cu semeringurile de supape datorita faptului ca nu scoate fum. Mecanicul meu spune ca e de la segmenti de radere problema, ca cei de foc ar fi buni si ca un test de compresie nu mi-ar zice nimic. :lol:

Modificat de delfinasul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:lol: adevarul este ca am citit numai minuni despre mecanici il ultima vreme asa ca iti inteleg ingrijorarea .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consumul max. admisibil de ulei dat de constructor este de 1l la 1.000 km, asa ca esti in limite. Mai putina talpa si eventual un alt ulei mai imbunatateste consumul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mi se pare cam mult 1l /1.000km si a mea mai savureaza cate 1pic dar 0.5l / 8.000 sau mai mult,acum depinde de talpa fiecaruia

daca ii dau tare atunci s-ar putea sa ia mai mult desi nu cred

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

delfinasul

ce ulei folosesti? e posibil sa folosesti un ulei neadecvat motorului tau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foloseam pana aseara Aral Bluetronic 10w40 (505 00 pt ca nu gaseam 500 00 si cel de la magazin a zis ca 505 e compatibil cu cele de pana la el) iar de aseara am trecut pe mobil 10w40(500 00) ca sa ma conving ca nu e vina uleiului. O sa revin cu impresii dupa ce mai umblu un pic cu masina.

Modificat de delfinasul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Update: Am testat azi, cu un amic, si se pare ca scoate fum mult gri in momentul in care o forjez deci motorul e de vina :) . Acum apare intrebarea, poate fi acest comportament de la semeringuri sau sa ma pregatesc direct de segmentare? Pt cei care recomanda un test de compresie, nu am gasit pe nimeni pana acum sa imi faca un test de compresie, inca mai caut in oras.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru motoarele pe benzina ( Golf III ) se foloseste ulei norma VW 500 00 , 501 00 , 502 00 , sau API -SF ,API-SG si pentru Diesel VW 505 00 , 505 01 .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc, de ceea ce se recomanda stiam...ce nu stiam e ca 505 e pt diesel. Acum ar trebui sa ma duc sa-l strang de gat pe nemernicul de vanzator care mi-a zis ca 505 e mai nou si ca e compatibil cu 500, 501, 502. Asta e...prostia se plateste..... :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu cred ca puteai pune pentru diesel , scrie pe ambalaj daca e pentru diesel , iti sarea in ocki

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Danny78 spunea ca 505 e pt diesel, eu stiu sigur ca pe sticla scria 505, nu scria diesel ca imi sarea in ochi dar am vazut la un magazin ulei 505 pe care scria diesel. Oricum...dupa ce am pus mobil 10w40, 500 motorul pare ca suna mai bine si nici nu mai scoate cand stau cu ea pe loc, fum alb spre gri (despre care toata lumea inclusiv mecanicul imi spunea ca e condens).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa scrie in carte pentru Golf III ( normele la acea vreme ) , posibil ca pe bidon sa nu scrie Diesel si norma 505 00 sa mearga si la Golf 4 benzina , sper sa nu fi stricat / infundat ceva prin motor . Stie cineva diferenta dintre cele 2 tipuri de ulei ? si ce se intampla daca se incurca ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai sa mai va stresez cu uleiul putin :). Ma chinuie intrebarea de pe vremea cand aveam 4 viteze si simeringurile de la supape duse, numai ca am uitat de ea pana acuma. O masina arde ulei mai mult la turatii mari decat la turatii mici?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi mi-am adus si eu masina din service.Daca tot se vorbeste despre ulei iata ce am folosit eu: la motor Castrol Magnatec 10w40 si la cutie Mobil1 75w90 2l. O mare diferenta am simtit la schimbarea treptelor de viteza in mers care m-a surprins destul de mult in sensul ca intra foarte usor in toate treptele, din inferioara in superioara si invers. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogmotorsport
Astazi mi-am adus si eu masina din service.Daca tot se vorbeste despre ulei iata ce am folosit eu: la motor Castrol Magnatec 10w40 si la cutie Mobil1 75w90 2l. O mare diferenta am simtit la schimbarea treptelor de viteza in mers care m-a surprins destul de mult in sensul ca intra foarte usor in toate treptele, din inferioara in superioara si invers. :rolleyes:

acelasi lucru sa stii ca l-am simtit si eu dupa ce am schimbat uleiul in cutie...mentionez ca inainte se auzea un mic carait cand bagam in marsarier iar in trepte intra mai greu...acum nu mai am niciuna dintre simptomele amintite.asa ca schimbati uleiul(odata la 2 ani se schimba)si nu il completati asta daca vreti sa aiba o viata mai lunga cutia de viteze si sa mearga ok.cat despre uleiurile de motor eu m-am lamurit...majoritatea uleiurilor deja se imbuteliaza la noi si sunt mai mult decat proaste.masina mea nu pierde pe nicaieri dar consuma ulei.devina este uleiul de proasta calitate spun eu...100% o sa va spun dupa ce voi face schimbul cu un ulei original adus direct din fabrica din germania ca sa ma lamuresc...daca nu voi pune uleiul ala(asta depinde daca imi aduce omul uleiul pana sa merg la mecanic zilele astea pt ca e plecat in germania) atunci voi lua castrol magnatec la 5l ca din cate am auzit ala la 4 l e imbuteliat in romania asta la 5 cica ar fi imbuteliat la nemti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uleiul la cutie nu se schimba la 2 ani! De unde ai informatia asta?

Preventiv il poti schimba la 5-6 ani, altfel este o cheltuiala inutila :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incercati www.oilshop.ro apoi intrati pe site-urile producatorilor de uleiuri. astfel veti afla ce ulei trebuie pentru masinile pe care le aveti. simplu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogmotorsport De unde iei ulei la 5L?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!