Jump to content

Electronic Parking Brake (Frana De Mana) si Auto-Hold


Mama Omide
 Share

Postare recomandată

Incearca sa il repari pe al tau.Am reparat unul cu B la sfarsit dar dadea rateuri.

Apoi intamplarea a facut sa fac rost de unul cu C care a fost declarat defect.Acesta merge ca nou dupa o luna.

Am refacut lipiturile pe placa pinilor, si am curatat placa cu alcool izopropilic.plus ca am pus 2 bobite de locktite/picatura pe putonele pe care le-am slefuit sa le aduc la acelasi nivel.

Difera constructia intre cele 2 revizii.

Are o banda acolo, intinde de ea sa o indrepti pentru a avea loc de sa lucrezi.

Solutia este pentru passat B6

Succes! 

Modificat de flavyus1987
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

I s-a intamplat cuiva sa i se dezactiveze auto-hold-ul in mers, de unul singur? Adica se stinge becul, ca si cum as apasa eu butonul. Apoi nu mai functioneaza decat daca il reactivez eu (apasand butonul). Cand e activ functioneaza normal. Usile sunt inchise si centura pusa.

In meniu e pus pe "always on". Alte sinptone nu am sesizat. 

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Va expun si eu problema mea legata de frana de mana la un vw passat b6, 2.0 tdi, fabricatie 2008. Cu ceva timp in urma mi-a ramas blocata roata dreapta spate, pentru deblocare fiind nevoit sa desfac "celebrul" motoras si sa deblochez etrierul manual( multumesc colegului Eexcalade pentru ajutor). Am mers asa o perioada, iar astazi m-am hotarat sa  remediez problema. Am mers la un mecanic din zona mea, care a reconditionat motorasul( nici nu stiu daca era necesar),l-a montat si surpriza.... acesta se invartea in gol. L-a demontat din nou, ocazie cu care a contatat ca zimții din locașul etrierului în care intră axul zimțat al motorasului, erau tociți aproape in totalitate, și  astfel axul se învârtea in gol. Mecanicul a zis ca nu are ce sa-i mai facă si trebuie înlocuit etrierul. Eu am observat că acel locaș( o gaură efecttiv) nu este parte din corpul  etrierului, fiind ca un ax intrat in corpul etrierului, prevazut cu o siguranță la capatul unde se imbina cu motorasul. Intrebarea mea este daca aceasta piesa din etrier se poate scoate  pentru  inlocuire/rectificare? Mecanicul mi-a spus ca nu a desfacut niciodata piesa respectiva și nu se bagă!

Orice sfat este binevenit!

Vă mulțumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 9/21/2017 at 7:17 AM, F l o r i n said:

Acuma.....raspunzi la ce te-am intrebat....ca sa te putem ajuta

Revin cu informatiile de la scanare. Prima e EPB  , a doua ABS. 

IMG_20170927_200241.JPG

IMG_20170927_200328.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, am si eu o intrebare legata de frana de mana cand o cuplez se aude un scartait asa de fiecare data pe ambele parti, se poate sa fie uzura la motorase ? mentionez ca se aude putin si cand o decuplez (mult mai incet comparativ cand strange) sunt sanse sa le desfac si sa le gresez ? pentru operatia asta trebuie sa le dezactivez prima data cu testerul ? sau desfac pur si simplu de pe etrier motorasul din cele 2 suruburi.?

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai folosi frana pana rezolvi problema. Trebuie inlocuiti cei patru rulmenti.

Etrierii se deschid cu vcds-ul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu problema mea:

Am reusit sa gasesc codul ABS-ului (sau asa cred), am urmat pasii de pe Ross Tech cu setarile de baza pentru EPB dar tot primesc codurile de eroare de mai jos. Ma ajuta cineva cu un sfat?


3C0614109C
J104 C4 440 V1
03 0000258
0003
Errors found
1299(0x0513):60 Diagnostic interface for data bus Lamp OFF
1044(0x0414):60 Control module incorrectly coded Lamp OFF
778(0x030A):65 Steering angle sensor Erased or bad adaptation/basic settings. Lamp OFF
1423(0x058F):65 Lateral acceleration sensor Erased or bad adaptation/basic settings. Lamp OFF
1279(0x04FF):65 Longitudinal acceleration sensor Erased or bad adaptation/basic settings. Lamp OFF
810(0x032A):65 Sensors 1/2 for brake pressure Erased or bad adaptation/basic settings. Lamp OFF

 


3C0907801J
J540 EPB3 VW-09393
03 0000057
0009
Errors found
1316(0x0524):ED Brake control module Please read DTCs memory. Lamp ON
2844(0x0B1C):F9 Lamp for automatic parking function Break / short to ground. Lamp ON
1279(0x04FF):F5 Longitudinal acceleration sensor Erased or bad adaptation/basic settings. Lamp ON

 

 


WVWZZZ3CZ8E032164
03G906021LR
R4 1,9L EDC 000SG
03 0000071
9248
Errors found
SAE P1847 :60 Read DTC memory of ABS CM Lamp OFF
SAE P1653 :E0 Read DTC memory of ABS CM Lamp ON
SAE P161A :70 Glow plug cylinder 1 Open circuit Lamp OFF
SAE P161B :70 Glow plug cylinder 2 Open circuit Lamp OFF
SAE P161D :70 Glow plug cylinder 4 Open circuit Lamp OFF

 

 

 

Modificat de gabisivoglo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foloseste un VCDS si fa calibrarea senzorilor g85, g200, g202 si presiune 1/2

procedura o gasesti tot pe rosstech

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EEXCALADE poti sa-mi dai mai multe detalii te rog rulmenti de unde din interiorul motoraselor? se inlocuiesc greu ? este nevoie de o presa de rulmenti? mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

13 hours ago, F l o r i n said:

Foloseste un VCDS si fa calibrarea senzorilor g85, g200, g202 si presiune 1/2

procedura o gasesti tot pe rosstech

Am incercat dar nu ma lasa, imi zice ca nu e corect codul de securitate, 40168.....

Nu am vcds, am vag can pro k 5.5.1, sa fie de la asta?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca sa introduci codul la login.

In teorie trebuie sa mearga si cu ce ai tu - daca nu merge, foloseste un VCDS.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa introduc 40168 la login?

Am sa incerc si asa.

Ai idee, codurile de login sunt corecte? Eu le-am luat de pe net dar poate ai surse mai autorizate decat am gasit eu...

Asa par sa comunice... .

Multumesc frumos oricum Florin,  fac o cinste daca o scot la capat cu asta (nu glumesc) :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

40168 este codul necesar - nu exista altceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci codurile de login ale modulelor epb si abs sunt corecte

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 10/3/2017 at 7:49 AM, F l o r i n said:

40168 este codul necesar - nu exista altceva.

Atunci de ce nu il accepta Florine???

E coding -ul modului incorect (0000258 ca e cu auto hold)? Ori ce naiba are?

Help ! :)))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

presupun ca pe ABS incerci, nu ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, folosesc vag can pro, merg la ABS (03), acolo codul e 0000258, zice ca e ok si cand merg pe security access , introduc 40186, dau ok si zice ca error si ceva cum ca the key is not recognized, e si un numar , 35.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si de ce , ma rog, nu te duci la login sau codding 2, depinde ce e e acolo ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

crede-ma ca nici acolo nu il accepta...

 

Modificat de Dudu
Rog nu mai folosi Quote pentru mesajul anterior. Mersi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU are cum. dar daca totusi asa e, foloseste o interfata originala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa fie de la interfata clonata???

 

Modificat de Dudu
Rog nu mai folosi Quote pentru mesajul anterior. Ultim avertisment.Mersi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

16 hours ago, gabisivoglo said:

Atunci de ce nu il accepta Florine???

E coding -ul modului incorect (0000258 ca e cu auto hold)? Ori ce naiba are?

Help ! :)))

Incearca cu alta intertata - cu un VCDS.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare si revin din nou cu o problema eterna si foarte enervanta!Masina in mers bipaie intr una iar iar lumina si la buton si pe IC(martorul)da "flashuri"in continu!Pe vcds da ca eroare etrier blocat si alta cu lipsa curent pe instalazie catre motoras!Am schimbat etrierul cu motorasul da nu reusesc sa-i dau de cap la problema de tensiune catre motoras care nu vine!Sigurantele sunt bune si mufa de se prinde pe motoras la fel!Cineva are vre o idee de unde poate fii?Multumesc

Modificat de Paparazzi
Corectare de caligrafie!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FA OT sau BS ca sa se poata sterge eroarea.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat tot etrierul cu motoras si cineva de la vw a zis ca din tester trebuie sa le inchid apoi sa le deschid apoi sa le inchid din buton si apoi sa i dau test ca sa se activeze in computerul masina!

Modificat de Paparazzi
Corectare de caligrafie!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!