Jump to content

Electronic Parking Brake (Frana De Mana) si Auto-Hold


Mama Omide
 Share

Postare recomandată

Am eroare doar in bord "P"taiat care se aprinde intermitent non-stop (si in mers si stationare si cu motorul oprit doar cu contactul pus) si Auto Hold nefunctional (nu se aprinde led-ul deloc). In VCDS nu mai am nicio eroare . E totul curat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie verifica in blocurile de masura, de pe 53 - parking brake - sa vedem ce se intampla.

 

verifica daca ai pus siguranta unde trebuie..... vezi daca lucreaza butonul.

 

daca nu se identifica alte probleme si totul e ok, e posibil sa fie de la calculatorul franei de mana.... sa speram ca nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  Dupa greseala cu scoaterea sigurantei, am mers la un prieten care este mecanic, el a intrat cu VCDS-ul si i s-a cerut recodare, a introdus codul bun, i s-a dat mesajul OK, nu a mai aparut nicio eroare, dar P-ul taiat tot licarea in bord si AUTO HOLD nu functiona. Am iesit cu el la o tura, a spus ca o sa dispara eroarea din bord, dar nimic. Ne-am intors la el la service si a intrat din nou cu diagnoza si nu aparea nicio eroare. Mi-a spus ca nu are timp sa verifice si altceva atunci si crede el ca va disparea totusi, iar in caz ca nu sa il sun si poate va avea timp si de problemuta mea.

 

  Asa ca sper sa il prind putin mai liber sa stea de ea, ii spun si de sfatul tau cu verificarea blocului de masura si vedem ce iese.

  Va tin la curent!

 

 

   Cu toate ca masina functioneaza perfect, dar AUTO HOLD-ul este de vis si mi-ar parea rau sa se fii bulit dintr-o prostie de-a mea.

 

   O sa verific si va tin la curent.

 

   Stima!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai actionat frana de buton de cateva ori ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, am actionat-o! Frana lucreaza normal! O sa mai incerc totusi cu cateva actionari succesive, poate isi revine si Auto Hold.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare la toti colegii!

Am revenit dupa ce am schimbat calculatorul franei de mana cu acelasi model si deci nu este vorba de o problema de compatibilitate. Am urmat toti pasii de pe wiki ross-tech (http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/VW_Passat_%283C%29_Parking_Brake) pana la pasul unde trebuia sa fac setarile de baza la Longitudinal Acceleration Sensor (G251) unde imi apar urmatoarele erori :

 

 Address 03: ABS Brakes       Labels: 3C0-614-109-C4.clb
Control Module Part Number: 3C0 614 109 P    HW: 3C0 614 109 P
Component and/or Version: J104    C4 440 V2   0011
           Software Coding: 0002322
            Work Shop Code: WSC 05311 000 00000
                      VCID: 2B5F76088A1E2F6
2 Faults Found:

01423 - Lateral Acceleration Sensor (G200)
            005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation
01279 - Longitudinal Acceleration Sensor (G251)
            005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation

 

Aveti ideiie care poate fi cauza?

 

O sa incerc sa postez si imaginile de la scanare. Senzorii par sa functioneze, dar nu reusesc sa fac setarile de baza. Poate sa fie de la VCDS 11.11? Dar celelalte setari lea facut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa mearga, deplaseaza putin masina si o sa reusesti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am resetat dinou tot si apoi am reusit sa fac setarile de baza. S-au stins toti martorii din bord si merge si Auto Holdul.

 

Am totusi o intrebare legata de functia Auto Hold.

Am setat-o din FIS sa fie mereu activata si dupa ce inchid usa si pun centura, cu frana de deget cuplata, teoretic ar trebui sa se decupleze automat in momentul in care apas pe acceleratie si dau sa plec. In schimb la mine nu se decupleaza.

Trebuie sa astept un anumit timp dupa ce pornesc motorul ? Sau trebuie sa apas pedala de frana ca sa se activeze Auto Holdul?

 

La oprire, scot centura si frana se cupleaza automat, ceea ce este normal.

 

Multumesc pentru eventualele raspunsuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  In week-end-ul ce tocmai a trecut, am mai incercat sa dau de cap problemei legate de AUTO HOLD. Am intrat prin meniu-ul masinii si pe ENGINE, cred ca am observat ceva in neregula (puteti observa in poza atasata). Tinand cont ca am pe masina transmisie automata in 6 trepte, cred ca ar trebui sa am codul pe motor 0000075 si nu 0000078. Am incercat codul cu 75, dar imi da ca este gresit si la fel se intampla si daca il bag pe cel cu 78, asa ca trebuie sa dau renuntare.

 

 

   Voi ce credeti, e posibil ca aici sa fie problema, iar VCDS-ul 12.12 sa nu o vada? Doar reprezentanta sa poata face ceva?

 

 

 

   O saptamana frumoasa, tuturor!

 

 

 

 

post-110628-0-95772100-1405321281_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

codarea pe Engine la Passat cu DSG este 0000078.

 

la cel manual, este 0000072

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aha, am inteles!

 

Atunci de ce imi da fereastra aceea pentru calcularea codului si apare sa introduc cifra 5 in cazul meu (transmisie automata 6 trepte)?!

 

 

Ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

probabil interfata este o clona..... si iti sugereaza o codare aiurea.

 

oricum, codarea corecta e ce ti-am dat eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am resetat dinou tot si apoi am reusit sa fac setarile de baza. S-au stins toti martorii din bord si merge si Auto Holdul.

 

Am totusi o intrebare legata de functia Auto Hold.

Am setat-o din FIS sa fie mereu activata si dupa ce inchid usa si pun centura, cu frana de deget cuplata, teoretic ar trebui sa se decupleze automat in momentul in care apas pe acceleratie si dau sa plec. In schimb la mine nu se decupleaza.

Trebuie sa astept un anumit timp dupa ce pornesc motorul ? Sau trebuie sa apas pedala de frana ca sa se activeze Auto Holdul?

 

La oprire, scot centura si frana se cupleaza automat, ceea ce este normal.

 

Multumesc pentru eventualele raspunsuri.

 

Am citit pe un sit strain ca trebuie sa astepti cam 1 minut dupa ce pornesti motorul ca sa intre auto holdul in functiune iar altii spun ca trebuie sa fie scoasa din viteza cand pornesti....nu mai inteleg nimic.

 

Stie cineva ce scrie in manual, deoarece eu nu il am?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu are treaba - se activeaza imediat dupa ce pornesti motorul. Incearca sa pleci cu ea si vezi daca o lasa jos... nu doar sa o accelerezi. Nu are treaba daca e in viteza sau nu (eu la pornire o scot mereu din viteza... de fapt nu o las niciodata in viteza, cand o opresc).... daca ai ambreiajul apasat - ca sa poata pornii, centura pusa - trebuie sa functioneze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Cum se monteaza pe masina Auto-Hold?

Daca imi poate spune cineva ce piese trebuie sa cumpar si pasii de montare.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

 

10. Înainte de a deschide un topic nou, sau de a posta o intrebare intr-un topic existent, este obligatoriu sa urmati etapele descrise în continuare:

- apelati la functia Search a forumului, pentru ca este foarte probabil ca subiectul sa fi fost discutat anterior si sa existe un remediu. La folosirea functiei Search exista si un meniu extins (More Search Options) care ofera posibilitatea sa detaliati la maximum posibil cautarea dupa criteriile respective;

- cititi mai multe discutii legate (chiar si vag) de subiectul topicului pe care intentionati sa-l deschideti; s-ar putea sa gasiti raspunsul în alta discutie, cu subiect aparent diferit de ceea ce cautati si care nu apare la cautare;

- apelati la functia Google Search din partea de jos a paginilor forumului daca metodele prezentate mai sus nu au ajutat;

- orice discutie, tehnica sau nu, care nu se refera la subiectul topicului se considera off-topic.

Nerespectarea acestui articol va fi sanctionata cu avertisment verbal, iar in cazul repetarii cu warning.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu are treaba - se activeaza imediat dupa ce pornesti motorul. Incearca sa pleci cu ea si vezi daca o lasa jos... nu doar sa o accelerezi. Nu are treaba daca e in viteza sau nu (eu la pornire o scot mereu din viteza... de fapt nu o las niciodata in viteza, cand o opresc).... daca ai ambreiajul apasat - ca sa poata pornii, centura pusa - trebuie sa functioneze.

 

Am mai facut unele probe si am observat, cel putin la mine, ca daca pornesc cu masina in viteza si doar cu ambreiajul apasat, nu functioneaza, desi ledul de la buton este aprins si imi confirma ca este activat auto holdul.

 

Trebuie sa o scot din viteza , sa calc ambreiajul, pornesc masina si apoi functioneaza fara probleme.

Modificat de luca00
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri


AM URMATOAREA ERORE    2 Faults Found:

03200 - Switch for Electric Parking Brake (E538) 

            012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent

             Freeze Frame:

                    Fault Status: 00111100

                    Fault Priority: 1

                    Fault Frequency: 14

                    Reset counter: 18

                    Mileage: 76147 km

                    Time Indication: 0

                    Date: 2014.06.15

                    Time: 17:16:59

 

             Freeze Frame:

                    Voltage: 12.00 V

                    Count: 10

                    Speed: 0.0 km/h

                    Hex Value: 0x1470

                    Hex Value: 0x0008

                    Hex Value: 0x0101

 

16352 - Control Module - Electrical Error 

            014 - Defective - Intermittent

             Freeze Frame:

                    Fault Status: 00101110

                    Fault Priority: 1

                    Fault Frequency: 6

                    Reset counter: 18

                    Mileage: 76147 km

                    Time Indication: 0

                    Date: 2014.06.15

                    Time: 17:16:59

 

             Freeze Frame:

                    Voltage: 12.00 V

                    Count: 42

                    Speed: 0.0 km/h

                    Hex Value: 0x1460

                    Hex Value: 0x0008

                    Hex Value: 0x0101


Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E destul de clar. Schimba butonul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

   Salut,

 

   Referitor la problema mea legata de AUTO HOLD, am facut o constatare la reprezentanta, pentru 120 lei... Nu a putut fi remediata problema, dar am primit raspunsul ca este defect calculatorul de comanda frana de parcare, care are codul: 3AA 907 801 E. Pe langa pret, am aflat ca de nou nu mai vine cu terminatia E, ca s-a transformat in G, iar apoi in H... Adica se recodeaza.

 

   Ideea este, ca pretul este unul cam mare la reprezentanta si ca incerc sa il gasesc in alta parte. Am gasit ceva cu terminatia D si as vrea sa stiu daca il pot coda pe masina mea, sa functioneze?!

 

   Ce spuneti?

 

 

   Ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU, ca D e inainte de E.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,am o problema sa oprit masina in mers dupa ce a mers un pic in trei si mia clipacit spirala dupa care am tras pe dreapta si am incercat sa o pornesc iar dar cand pun contactul imi arata martorul frana de mana( P ) taiat si esp-ul si mesaj probleme frana mana dar daca dau cheie invarte si nu porneste.frana de mana se activeaza si dezactiveaza corect dar martorul ramane impreuna cu esp-ul si nu porneste.ce poate fi?de o zi am schimbat turbina si a mers bine o zi dupa care mi-a intrerupt scurt in mers si martor spirala (a clipit scurt)dupa care a facut treaba asta.acum nu porneste si pe langa martorii astia pornesc si ventilatoarele.masina e remapate si eu banuiesc ECU dar nu stiu ce sa zic...poate aveti vreo idee

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FA o diagnoza si posteaza rezultatele, oricum nu are legatura cu frana de mana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum sunt intr-o parcare si nu am nimic la mine.maine tre sa vin aici cu vagul.mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,am o problema sa oprit masina in mers dupa ce a mers un pic in trei si mia clipacit spirala dupa care am tras pe dreapta si am incercat sa o pornesc iar dar cand pun contactul imi arata martorul frana de mana( P ) taiat si esp-ul si mesaj probleme frana mana dar daca dau cheie invarte si nu porneste.frana de mana se activeaza si dezactiveaza corect dar martorul ramane impreuna cu esp-ul si nu porneste.ce poate fi?de o zi am schimbat turbina si a mers bine o zi dupa care mi-a intrerupt scurt in mers si martor spirala (a clipit scurt)dupa care a facut treaba asta.acum nu porneste si pe langa martorii astia pornesc si ventilatoarele.masina e remapate si eu banuiesc ECU dar nu stiu ce sa zic...poate aveti vreo idee

 

verifica comunicatia cu ECU - vezi sa ai toate mufele bagate cum trebuie, vezi cablajul, sigurantele

 

nu are treaba cu frana de mana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!