Jump to content

Electronic Parking Brake (Frana De Mana) si Auto-Hold


Mama Omide
 Share

Postare recomandată

Salut baieti, am si eu o problema cu frana de mana la un passat b6 break si am nevoie de un sfat.

Mie imi da eroare frana de mana pe partea dreapta spate asa ca azi am fost la un service si mi sa umblat la acel motoras.Cand sa desfacut mufa aceea de la el, a inceput sa curga lichid de frana. Mi sa zis ca din motoras curge lichid de frana in partea electica si de asta imi da eroarea. Acum voi ce ma sfatuiti,sa schimb si etrierul sau doar motorasul???

Modificat de eu1989
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca e cum ai zis tu, atunci alta varianta nu ai - decat alt etrier.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci etrierul + motoras,nu? mersi mult pentru raspuns

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Etrierul complet.... din pacate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc pentru raspuns inca o data,dar mai am si eu o intrebare: un motoras bun si un kit de reparare pentru etrier(garnituri +etc) nu ar rezolva situatia? pentru ca pistonasul ala de la etrier nu e gripat. Mie uneori imi cupleaza frana de mana,uneori da eroare dar nu pentru ca nu ar functiona pistonasul ci nu merge motorasul(nu se aude ca vrea sa"traga frana de mana")

Modificat de eu1989
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai, numai cel care are etrierul in mana si-l desface, poate spune acest lucru......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

stiti unde as putea gasi un motoras cu etrier (second) pt frana de mana pe partea stanga? Mi-a cedat si unul nou am inteles ca e f scump. De asemenea, am inteles ca trebuie urmarit la acel motoras ca acea carcasa din plastic in care e invelit sa nu fie fisurata (asta fiind cauza majoritatii problemelor la ele).Ce altceva ar trebui sa urmaresc la unul second? Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intervin si eu cu o intrebare . De aproximativ 6-7 luni mie mi-a cedat frana de mana in sensul ca odata ce e cuplata si vreau sa o decuplez cu tot cu centura pusa sau prin combinatia frana + buton imi licareste semnul de Hold Parking ( cel rosu ) concomitent cu ce-l portocaliu care se afla in ceasul de la turatii . Am tot incercat sa opresc , pornesc motorul de nenumarate ori , sa plec cu frana de mana trasa cu ideea ca se va dezactiva , dar pace . Am tot citit si unii colegi spun ca ar fi de vina butonul , altii ca ar avea ceva probleme , dar cu ajutorul bornelor de la baterie scoase timp de 20-30 min aceste setari si-ar revenii . A mai patit vreun coleg recent aceasi problema ?

P.S: Ma gandeam ca poate nu e devina butonul in sine ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FA o diagnoza si aflii sigur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... andu, pune mana si repara masina... sa stai de 6 - 7 luni cu probleme la frana de mana, imi pare un pic cam multicel....

intr-o zi o sa ramai cu ea blocata si aia a fost...

de cele mai multe ori, butonul este.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la diagnoza apare ca ar fi modulul care se afla in porbagaj , dar cand am fost mi-a si testat si ambele motorase care lucrau si separat si in grup . dupa cate am citit 95 % din posesorii de b6 au avut probleme cu butonul , am sa scot si eu bornele de la baterie circa 30 minute , iar daca nu se poate face nimic am sa shcimb butonul si asta e , sper sa mearga in cele din urma , nu de alta dar am faqt vara trecut transalpina si transfagarasan si puneam bolovani la roata cand era mai aplecata masina :)) . Nush cat e de ras , dar am stat cu frana blocata 30 minute pana am reusit sa o deblochez .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si nu e pacat sa ai Passat si sa stai cu bolovanul la roata ?

modulul... din portbagaj - nu ai asa ceva la frana. Poate cel de sub cotiera...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Normal ca este pacat . Acum dupa ce trece iarna ma duc cu el la doctor sa mai vad odata ce zice , iar dupa il bag direct la operatie ! :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De multe ori curatarea contactelor butonului rezolva problema. O scanare cu VCDSul ajuta mult la diagnosticare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As dori un mic ajutor din partea posesorilor de B6 (3C) 2005-2007 dupa specificatile lui Cristi ,dupa schimbarea modulului (parcare electronica) trebuia configurat modulul de abs dar din pacate nu mai am codul de ABS si as avea nevoie de un cod de ABS fara (parcare asistata,auto hold,fara xenon ) .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai salvat codul de la modul precedent? Incearca cu 0029986, 0013626, 0000282. Primul este cel care il am pe masina, numai ca este codat cu autohold - din el scazi valoarea ptr autohold si e standard (repet, cu ce modul am eu pe masina). Daca ai posibilitatea, monteaza modulul vechi, citeste-i codding-ul si gata, ai rezolvat problema, decat sa incerci cine stie ce ciduri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari dinou !

Azi dimineata cand am vrut sa scot butonul de la frana de mana , ghiciti ce mi s'a intamplat . L-am intors cu partea de la chipuri in sus si mi-au picat piesele care sunt in imagine . Am incercat si cu borna scosa dar degeaba , aceeasi problema . P-ul galben Taiat si licaritul de la Parking Brake Rosu ! Intrebarea mea este , oare sa fie de la buton de data aceasta ? :| Ma gandesc ca nu as vrea sa dau comanda de buton si sa nu mearga...

post-96202-0-71566100-1359802738_thumb.j

post-96202-0-42725400-1359802745_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt tare curios cum de a ajuns butonul acesta cu acea gaura in mijloc? si de ce ai asteptat pana a capatat gaura? de ce are punctuletele acelea pe langa gaura unde trebuia sa fie "P"-ul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gaura au toate , doar ca peste au desenul cu P-ul . Iar gaurile despre care spui nu imi pot da seama . In fine , ce vroiam sa spun este ca acel suport la mn a cedat . Mi-a picat butonul si suportul acela alb de-odata !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum adica gaura au toate?

dupa ce am citit mai sus problema ta cu frana de mana se leaga cu butonul. si acum butonul fiind deconectat e normal sa ai eroare. ma gandesc ca nu e in zadar sa il schimbi chiar daca nu rezolvi problema tehnica, rezolvi cu estetica, scapi de o gaura ce este iluminata de un bec cand e actionata frana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact asta am sa si fac ! voi achizitiona sapt asta un buton si sper ca voi si rezolva problema cu erorile din bord !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da cite sute de mii km are la bord cazanul asta al tau? dupa cum arata aceste butoane peste 800 mii!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

prietene , are 180mii , toata treaba este ca masina in momentul actual sta nemiscata de ceva timp !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andu, dar chiar nemiscata fiind. butonul de parking nu se toceste singur. asta a vrut sa sublinieze "monica_33".

ca aia e uzura de folosinta. dar nu mai conteaza atata timp cat remediezi acest aspect ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!