Jump to content

Electronic Parking Brake (Frana De Mana) si Auto-Hold


Mama Omide
 Share

Postare recomandată

Diagnoza sa vedem ce module se pot accesa si ce nu 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

filip_cena@yahoo.com

Buna seara.am ceva probleme la frana de mana la un passat cc 2009 2.0tdi 170 HP.am observat ca aceasta problema e des intalnita la passat .nu stiu ce sa ii mai fac.am schimbat 3 comutatori(butoane)dar nimic.dezactiveaza toate funcțiile. Auto hold.pilot automat.front asist line asist.se aprinde martorul doar la temperaturi de peste 10°C.iarna trecuta sa comportat absolut normal.

Daca a rezolvat cineva problema asta si ma poate ajuta cu o informatie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune o scanare sa vedem erorile. In functie de acesta, te putem ajuta. Banuiesc/sper ca ai pus buton nou, original 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

florynbadescu

A curățat cineva servomotoarele etrietilor spate? Dacă da, îl rog frumos să mă îndrume si pe mine. Întreb deoarece am un zgomot pe stânga (ceva gen scartait) si mi-e teamă să nu se gripeze de tot. Frâna de mână functioneaza. Multumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu le poti curata usor . Fiecare motoras are 4 rulmenti ,din care doar la unul ai acces ,dupa ce desfaci carcasa.

Acesti rulmenti trebuie inlocuiti 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

colegu e 20 de euro unu chinezesc,nu merita sa il repari,trebuie sertizata bine carcasa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gasesti chiar si pe OLX. Nu prea merita reparati. Am pus unul de aproape un an si 4 luni si il folosesc zilnic de cel putin doua ori pe zi. Si nu s-a stricat. 

Verivica-i pe amandoi si daca e vreunul crapat sau face zgomot schimba-l. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am luat de pe OLX cu 200 lei. Nu stiu daca e chinezesc, dar asa cred. Scrie TRW pe el. Deocamdata merge bine. Am pe dreapta motoras original. Se aud la fel, merg la fel. Trebuie sa fii atent daca e cu 6 sau 12 dinti torxul din centru - axul care actioneaza etrierul. 

Cand dai cautare pe olx sau similar o sa te convingi inca o data ce treaba de soi a facut VW si cu astea. E plin de oferte. 

 

Modificat de valioglu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu le-am curatat, lipit la un mecanic de langa Valcea. L-am gasit pe olx.

Cert este ca, daca au fisurata carcasa, nu trebuie lasate asa, risti sa ai probleme cand nu te astepti (de ex. Grecia, concediu, platforma, euro, etc).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

florynbadescu

Multumesc pentru raspunsuri, o sa il schimb cel mai sigur pe cel de pe stanga, dar cum stiu cati dinti are torxul, trebuie sa demontez sa ma uit sau comand dupa seriie? Dupa montare este nevoie de vcds pentru setarea de baza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La tine MY2006 are 6 dinti. Dupa montaj se face setarea de baza. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am schimbat motorasul,, nu am martori aprinsi in bord, dar când eliberez frâna de mână nu se eliberează ambele roți deodată (se ridica mai întâi stânga și apoi dreapta), se mișcă mașina aiurea de spate si cu zgomot. Cred ca e nevoie de basic settings. Am găsit o procedură, se cheamă "function test" pe ross tech unde zice ca e nevoie neapărat de battery charger si, cu parking brake off , ignittion on, engine off este cam asa:

53 parking brake si apoi pe 04 basic settings apoi group 10 si go, se așteaptă 30 sec., done close controller go back.

Dacă știe cineva altfel please help.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

faci ce indicațiilor pe care le da vcds ul, cand începi procedura

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, un singur lucru ma încurca ... lipsa unui redresor auto. Cica nu se poate altfel pt. ca se strică calculatorul franei de mână. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu se strica, decât dacă e bateria slaba și se va bloca în timpul procedurii. Oricum, in cazul tău, pune un redresor pe ea, ca să stai linistit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara, imi cer scuze daca nu postez unde trebuie. Nu am reusit sa fac un topic nou, prima oara aici.

Am si eu nevoie de putin ajutor la o problema la care si mecanicii s-au dat batuti.

Passat B6, 2.0tdi 2007. Problema: frana de mana ( electromecanica ) defecta. La inspectia la service s-a constatat ca etrierul stanga era ars si cel de pe dreapta curgea. Au fost inlocuitii ambii etrieri spate, cu tot cu motorase, butonul de frana de parcare, discurile, placutele spate si lichidul de frana. Etrierii cuplau si decuplau legati la baterie insa, pe masina nu miscau deloc. Sigurantele erau ok, la baterie functionau etrierii. Erorile nu se puteau sterge cu testerul si aparea ca pe partea stanga, etrierul nu comunica.

Eroarea cu acel P taiat a ramas in bord, la fel si un beep foarte enervant in mers si becul de pe butonul de frana de mana se aprinde intermitent.

Intrebarea mea este care ar putea fi problema?

A mai patit cineva?

Seara buna!

Modificat de Manuel N.
Citeste cat mai mult din topic si o sa gasesti o parte din raspunsuri!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca setarea de baza e acelasi lucru cu calibrarea, da, s-a incercat.

Baietii din service au spus ca nu comunica deloc etrierul si nu se pot sterge nici erorile existente.

 

Modificat de Manuel N.
Nu era nevoie de quote. Se sanctioneaza. Citeste regulamentul.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu exista etrier care sa "comunice" cu testerul. 

Au incercat cei de la service sa urmeze instructiunile specifice? respectiv sa puna redresor pe baterie in timpul efectuarii testelor? 

au luat borna la baterie? 

trebuie verificate cele 2 sigurante de putere. Respectiv daca la intrarea in modulul franei de parcare exista tensiunea de 12 V corespunzatoare celor 2 etrieri.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

probabil se refera ca are eroare electrica pe acel etrier. 

Pune erorile de pe modul 53 frana de mana

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua, îmi cer scuze dacă cumva e off-topic însă am văzut ca aici sunt problemele legate de EPB. Am probleme la frâna de mâna de 2 zile, adică nu o mai acționează . Erorile pe vcds le atașez in poze. Dacă știe cineva ce problema are sunt recunoscător! Menționez ca butonul am încercat sa îl schimb și nimic diferit,iar carcasele la motorașe nu sunt sparte.multumesc !

048E422B-708D-431D-BB6A-B2FEB3A9EAAF.jpeg

3C1E35F1-8E0C-4880-8473-E2C68805C570.jpeg

Modificat de Vlad74
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pune motorasele pe direct la baterie sa vezi daca merg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

exact. Daca merg, verifica sigurantele, mai departe calc frana de mana

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Siguranțele nu sunt arse (cele de 20 de la pozițiile 22/24 și nici cea de 5 de la poziția 17). Rămâne sa dau jos motorasele sa văd pe direct ce se întâmpla cu ele..doar ca vremea nu o ținut cu mine .. mulțumesc revin cu detalii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!