Jump to content

Curea distributie


florinSLX
 Share

Postare recomandată

pe mine m-a costat 750 lei kitt-ul de distributie: 2 curele, 4 role si pompa

post-67184-0-27496800-1299527714_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kit conti(4 role+2 curele) + pmp apa Airtex=630ron.

La tine e mai ieftin ca ai doar o curea( 8v).

Ia in calcul si accesoriile.Doar intinzatorul e vreo ~180ron+cealalta rola+curea~=300ron.Astea nu sunt musai,doar recomandate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe accesorii eu am platit 340. tot CONTITECH si INA

post-67184-0-43333000-1299533825_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci daca am inteles bine:

1 pompa h20

2 curele

4 role

+ accesori = intinzator/curea n

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tu la 8v(8valve) ai doar o curea...la 16v e cu 2 curele.

la tine kitul are pompa de apa+1curea de distributie(mare)+1 intinzator(sper sa nu ma insel)

Mai ai accesorii(care daca dispui de bani,e recomandat sa le schimbi) si cuprinde 1curea+1 intinzator+1 rola.

Maxim 1000ron la orice magazin de piese auto.

Curele CONTITECH si role INA.

Pompa de apa Hepu,Airtex.

Manopera MAXIM 250 ron.

Numai bine!

Modificat de zebrocksky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai trebuie si antigel daca schimbati si pompa de apa :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

mai trebuie si antigel daca schimbati si pompa de apa :Driver:

apropo, cat antigel imi trebuie?

trebuie inlocuit si cel din radiator?

eu am 1.litru jumate cumparat, imi ajunge?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand schimbi pompa,iti curge 90%...Tu desfa si surubul de la radiator sa curga tot,si il inlocuiesti.Iti trebuie 3 de antigel g12 si 3 de apa distilata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat distributia la Bora 1.6 16v (AUS): curea(Contitech), rolele(Ina) si pompa de apa(Hepu)+ rola intinzatoare curea alterntor si rola ghidare (la care mecanicul a mesterit ceva mai mult).Dupa aceasta schimbare motorul este mai zgomotos la pornire cam 3 min timp in care turometrul indica 1200 si treptat scade la 750. Zgomotul mai scade treptat dar motorul nu este la fel de silentios ca inainte de schimbarea distributiei.

Care ar fi cauza?

Modificat de wecs
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutari! daca am schimbat distributia la 220.000 km, urmatoarul schimb la cati km ar trebui facut? Skoda Octavia 1,9 TDI

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@silence ai schimbat kitul? Cat te au costat piesele? Are cineva o schema de montaj? sfaturi? Vreau sa o schimb singur, nu sunt in romania si nu sunt specialisti pe aici.( mi au schimbat la o laguna si un 206 la laguna au nimerit o dar la 206 nu prea sunt multumit)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.Am si eu o intrebare am schimbat distributia la masina 14 16V AXP in 2008 si am facut pana acum vreo 30000KM si de o perioada se aude un tacanit fasait de la cureaua cea mica de pe axul cu came.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acolo sunete ar putea scoate intinzatorul de sub role.E tare?E elastica?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e tare dar mie mi se pare ca e prea tare intinsa si se vede pe curea dintii de pe role

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine recunoaste cureaua asta ,e OEM?

dsc00109dv.jpg

Uploaded with ImageShack.us

imi pare rau pt poza nereusita(tel),daca e nevoie fac alta cu un aparat foto

Ma intereseaza dc e OEM sau nu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa se pare...asta nu inseamna ca nu a fost niciodata schimbata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E curea de 1.8,1.8 t si 2 litri benzina,e curea pe gates pe original.GATES dupa conti e urmatorul producator de curele de distributie ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa se pare...asta nu inseamna ca nu a fost niciodata schimbata.

a fost schimbata la 80.000

Masina are acum 135.000.

Ma interesa din pc de vedere al intervalului de schimb...stiu ca asta OEM se schimba la 90.000 pe cand cea aftermarket pe la vreo 60.000

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e o conceptie gresita ceea ce spui tu.NU exista regula ca cureaua af e mai slab calitativa ca o curea originala.Daca tu compari o curea conti originala cu o curea care vine pe relatia af nu o sa vezi nici o diferenta,singura consta in faptul ca cureaua de om are stantate pe ea sigla vag si coduri de produs.Acelasu lucru e valabil si la gates...nu exista diferente.Se fac in acceasi fabrica dar sunt loturi separate unele care intra pe relatia af si altele care intra pe relatia original.Am coleg care a fost la timisoara la training continental acum 2 ani.Pe mine altceva ma pune pe ganduri cum de cureaua ta e Gates si are pe ea siglele de vag..E PRIMA OARA CAND CATES CU SIGLE DE VAG.DE regula vin pe renault si opel..UITE iti las si niste date om la AUDI; A4 (8D2, B5); 1.8 Curea dinţată - interval de

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit si eu o documentatie in ceha in care se specifica la 1.8T interval de schimb 180.000km

Oricat de "nasoale" ar fi conditiile din RO totusi nu cred ca se pune problema de injumatatirea a intervalului de schimb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de ce nu spui ca ai nevoie de date pt masina ta?Date tehnice SKODA; OCTAVIA (1U2); 1.8 T

Materiale consumabile

Examinare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Cine ma poate ajuta cu niste sfaturi, schite, etc. pentru un motor Akl 1.6 8v. Trebuie sa ii schimb distributia. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
cristi_violet

salut...pot sa va intreb si eu ce diferente sunt intre pompele de apa...ca am gasit unele cu 80 euro si altele cu 45 euro. masina e cea din semnatura. daca ma puteti ajuta cu un sfat prietenesc. Va multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!