Jump to content

Cand apare pe Seat motorul TSI?


Havoc
 Share

Postare recomandată

Cand o sa apara motorul TSI si pe SEAT?! :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stie nimeni.Dar daca vrei sa vezi culmea ghinionului comanda-ti una actuala si la vreo 2 zile dupe o primesti apare TSI-ul :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

TSI sau TFSI,pt. ca TFSI este deja pe ALTEA FR si LEON FR 2.0,147kw(200cp),6 viteze,vmax 220 kmh. :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai eu am scris TSI,nu TFSI! :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze,nu pot sa te ajut.Nu stiu nici eu. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"04 July 2006

200 CP from a 1.4? It's no joke, says VW.

The Golf, and other VWs, will soon have a new turbocharged, supercharged 140bhp 1.4-litre unit

• VW launches turbocharged, supercharged engine

• 1.4-litre unit available in Golf, Golf Plus and Touran

• Units have 140bhp and 170bhp; 200bhp possible

Fancy a 1.4-litre engine in your Golf GTI? New TSI engine technology from Volkswagen has the potential to dramatically downsize from the 2.0-litre currently used to power the flagship hot hatch.

The new engine uses both a supercharger and a turbocharger, along with the latest in precise fuel injection, to dramatically boost the output of smaller-capacity engines and maintain strong fuel economy.

Initially, the new 1.4-litre powerplant goes on sale in the Golf, Golf Plus and Touran this month, at £15,995 for the 140bhp unit and £18,095 for the 170bhp unit, but that's not the end of the engine's potential.

TSI technology for Golf GTI? Maybe not…

Dr Hermann Middendorf, head of engine development for the Volkswagen Group, told What Car? that 200bhp versions are already being tested.

:offtopic: se anunta un TSI de 200 CP

Middendorf would only shrug at suggestions that it will actually find a home in the GTI, however. Volkswagen may well be worried that buyers could be put off by the engine's diminutive size.

None of the cars using the 140bhp and 170bhp versions of the powerplant flag up the size of the engine, and won't be badged as 1.4s.

The engine is also more unrefined than the GTI's 2.0-litre, especially at low engine speeds, which could also act against it.

TSI for other VAG cars - but not Audi

A drop in refinement is the main reason you won't find it in any models from sister company Audi. It will stick with smoother, larger-capacity engines that better reflect its more upmarket status.

While Seat and Skoda are almost certain to get TSI engines in time, Middendorf says it's exclusively reserved for Volkswagen for the time being.

Over the course of this year, it's going to power a range of models including the Polo, Eos convertible and Passat family car. "

http://www.whatcar.com/news-article.aspx?NA=220889

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nice!! :P

Acum mai ramane sa asteptam!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Singurul motiv pentru care merita ales 1.4TSI contra 2.0TFSI e costul redus al impozitelor si asigurarii, alte avantaje n-ai.

~Nautilus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

corect!

+

la fiecare 10 cm cubi scoti un cal putere :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Cred ca TSI de 1,4 va fi destul de apropiat ca pret de motorul de 2.0 l. Banuiesc ca e mai mult un fel de demonstratie tehnica prin care grupul VW vrea sa arate concurentei ca poate sa faca cu un motor super mic ceea ce ei fac cu motoare mai mari. La consum sigur va fi diferenta dar nu cred ca asta va determina pe cineva sa ia 1,4 in loc de 2 litri. Cred ca va fi o chestiune de gust pana la urma.

P.S. Consumul mixt din carte la 2.0 TFSI e 8,1 litri - eu am reusit numai la drum intins sa il scot

Modificat de DMY
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da dar pretul de achizitionare a unei masini cu motor tsi va fi foarte mare.Pe site la vw scrie ca noul golf cu motor tsi va costa 22.000 de euro cip varianta trendline cea mai slab echipata,deci ddp va fi undeva in jur de 27-28 mii euro.Mi se pare extrem de scump.Parerea mea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avand in vedere ca 1.4FSI consuma in medie cam 7-7.2 (consum pe 5000km) si in extraurban consuma cam 6%, cu tempomatul setat la 120km/h, parerea mea ca 1.4TSI va consuma mult mai putin ca 2L FSI. Cuplat cu o cutie dsg parerea mea ca va consuma mai putin ca un motor 1.4FSI.. ceea ce este extraordinar...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Golf V Confortline 1.4 TSI, 2 usi este 15.105 EUR CIP si 18.124 DDP. Probabil Seat Leon Reference va fi in jur de 15.500 EUR CIP

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

se mai aude ceva de TSI pe seat leon? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!