Jump to content

tune
 Share

Postare recomandată

Seth te rog sa ma anunti si pe mine daca faci functional MFA-ul pe ABD. Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da martorul de benzina e tot pe banda aia in dreapta de tot ,legat de mfa nu cred ca iti trebuie doar maneta(practic maneta iti foloseste in a schimba de pe o optiune pe alta)cred ca o sa iti trebuiasca si instalatia electrica aferenta plus o gramda de senzori(daca nu ma insel e un thread legat de mfa)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, cunosc piesele care sunt necesare. Din cate am inteles eu am nevoie de urmatoarele:

Maneta + cablu de la maneta pana la panou de sigurante

Cablu de la panoul de sigurante pana la ceasuri

Cablu tras de la ECU pana la bord

Senzor temperatura ulei + cablu

Senzor temperatura exterioara + cablu

De functionat cred ca o sa functioneze fara probleme, din ce am citit pe forumul cu MFA, merge pe toate motorizarile care au ECU, dar nu am cablurile pentru el si am gasit doar in arges piesele necesare dar nu dispun de banii necesari deocamdata, cand o sa montez tot ce trebuie o sa va anunt. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o inrebare on topic

de ce cu ceasurile mele (de la 20 la 200) la 100km/h aveam aprox2650 rpm(cutie CHL motor ABU1,6)iar acum cu alte ceasuri (de la o la 220) la 100 km/h am 3000rpm

ce nu e in regula?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru ca ceasurile cu 0 - 220 decaleaza. Trebuia sa pui 0 - 200 . Turometrul e 0-7000 sau 0-5000 ? Sa nu fie de Diesel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e diesel,am si diesel si alea nu merg deloc (licare becul la ulei si nu indica turatia)

astea sunt de benzinar de pe un 1,4 are 6500 turatie

mi se pare ciudat sa decaleze pt ca sin ce stiu are kilometraj electronic

daca as face ros de decaluri de la o,200 si turomeru de la 0-7000 exact cum am avut eu si le lipesc peste astea de 0.220 si 0,6500 or sa mearga?

Modificat de dragosica
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

astea sunt de benzinar de pe un 1,4 are 6500 turatie

Cauta bord de la golfurile care au fost fabricate prin 1997. Conteaza si motorizarea ca asa ai fi pus de VR 6 cu 280 in bord....ca sa vada lumea cat ai in bord. Dar nu se pupa. Nu stiu ce sa zic in legatura cu decalul...incearca. Daca nu merge nici cu decalul atunci cauta unul cu 0 - 200 tot de pe motor 1,6 ca nu cred ca decaleaza.

Eu cred ca tu le-ai schimbat din cauza benzinei. Sa indice corect. Cum ti-am zis: cauta borduri fabricate prin '97 ca alea indica benzina cum ii pui contactul.

Bafta, numai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact ,nu ma intereseaa cat indica pe bord(ca oricum mai mult de 170 nu mai fuge saraca)

de asta le am schimbat sa imi indice corect benzina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci asta era...pai trebuia pus un bord la fel cum l-ai avut. Adica acelasi turometru si acelasi vitezometru. Dar un model mai nou....Sa iti vand un pont ca poate nu stii: ceasurile model nou au formatul scrisului la fel cum sunt astea pe care le-ai pus tu. Mai rotunjit asa....

bafta..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stiu stiu,ceasurile model nou au asa cum zici tu,raspund pe loc la nivelul benzinei,si martorii aia de jos cu apa uleiul si frana de mana nu sunt vizibili decat cand pui contactul

asta e

o sa caut alt bord

problema e ca astia noi nu au cum am eu de la 20 ,la toate incepe de la 0

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e o problema daca ceasurile ince de la 0 si nu de la 20 ca si la tine. Iti vor indica viteza corect chiar daca pui de-alea de la 0. Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are dreptate PMG . O sa indice corect...si arata altfel cand incep si ele de la 0. Ce o fi fost in mintea inginerilor nemti pe vremea aia sa faca ei vitezometre incepand de la 20...In fine. Pune un Bord 0 - 200 / 0 - 7000 si ai terminat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inteles,sarumana,vrea cineva ceas de la 0la 220 cu turatie pama la 6500 model nou su unul de imi trebuie mie tot model nou?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut , asi eu o problema cu indicatorul de benzina si treaba sta in felul urmator: dureaza 1 min pana ce se duce acul in functie de cata benzina e in rezervor, cand pun frana niveloul pe ceas creste mult iar cand accelerez scade la fel de mult. inteleg chestia ca accelerare/frana muta benzina din rezervor in spate si in fata dar totusi...mi se pare aiurea rau modul in care fct indicatorul. din greseala a trebuit sa schimb pompa de benzina cu alta si am zis ca poate e din plutitorul ala de pe pompa dar la fel se manifesta cu amandoua.pot sa fac ceva sau merg pe jumate legat la ochi tot intrebandu-ma de fiecare data cata benzina o mai fi de fapt..mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iti face asa si cand stai pe loc? adica cand benzina nu se miscain rezervor sau iti face si in functie de cat de tare accelerezi sau franezi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema cred ca e de la modelul bordului(presupun ca ai bord tip vechi ,acela cu indicatorii de la martorii de ulei ,apa si frana de mana cu iconitele pictate pe alb)

problema asta o sa o rezolvi cu schimbarea bordului cu unul tip mai nou sau sa ceri bord cu ace pe motorase nu pe parghie cum banuiesc ca ai

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi face dute-vino doar in mers cand accelerez/franez. dar si de ficare data dupa ce o pornesc dureaza pana sa ajung acul sa arate nivelul.martorii de frana,apa,si ulei nu sunt marcati cu alb ci doar se aprind cand pun contactul. golful e an 94, am un prieten cu an 95 si ii indica rapid si fara sa sa plimbe acul ceasului aiurea.mentionez ca si indicatorul de temperatura imi face la fel(dureaza cam 30 sec poate si mai bine sa se ridice chiar daca motorul e foarte cald) zilele astea trebuie sa dau bordul jos sa schimb caloriferul de caldura deci as avea acces la ceasuri, sa verific ceva, sau asa e natia lor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum zice si @dragosica s-ar putea sa fie cu parghie, acuma nu stiu daca e normal la ele sa se balangane asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

florea_octavian2000

Salut lume, problema mea este urmatoarea, am achizitionat un golf trei recnt 1.4 benzina ABD din 93, si avea problema la cuita de viteze si la acele din bord, cutia am schimbato si imi merge foarte bine, problema cu bordul nu am rezolvato, mai exact cand pun contactul acul de la viteza imi sare la 110 km pe ora si pe displayul electronic in loc de Km imi apare ERROR, m-am interesat si am aflat ca eepromul este cu probleme, am gasit o capsula 93c46 dar nu am ce sa scriu in ea, AS AVEA NEVOIE DE UN DUMP DE EEprom 93c46 model de bord 1H6 919 033.. Multumesc asnticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu aveam acelasi model de ceas,e normal sa faca asa,se ridica putin la frana si nu e legat nimic de benzina ca vine in fata,am probat chestia asta cu meniul secret ,se da pe4 si atunci arata nivelul real de il citeste pulutitorul ,sa vedeti atunci cum fuge acul in functie de benzina,sa revin ontopic ,sa scapi de problema asta tre sa iti pui ceasuri cu banda aia de are martorii aprinsi numai atunci cand pui contactul(adica sa nu fie vizibili martorii atunci cand nu ai contactul pus sa nu fie conturati cu alb)alea raspund pe loc la nivelul benzinei si temp apei deoarecew au motorase la indicatori nu parghie ca alelalte

pt florea octavian ai instrumentul de scris eeproame ,cred ca cel mai bine incerci pe la un service de asta de da kilometrajul inapoi ca poate ei au salvat pe acolo prin calculatoare vreun eeprom la fel ca al tau

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

florea_octavian2000

am programator, doar un DUMP imi trebuie :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu aveam acelasi model de ceas,e normal sa faca asa,se ridica putin la frana si nu e legat nimic de benzina ca vine in fata,am probat chestia asta cu meniul secret ,se da pe4 si atunci arata nivelul real de il citeste pulutitorul ,sa vedeti atunci cum fuge acul in functie de benzina,sa revin ontopic ,sa scapi de problema asta tre sa iti pui ceasuri cu banda aia de are martorii aprinsi numai atunci cand pui contactul(adica sa nu fie vizibili martorii atunci cand nu ai contactul pus sa nu fie conturati cu alb)alea raspund pe loc la nivelul benzinei si temp apei deoarecew au motorase la indicatori nu parghie ca alelalte

pt florea octavian ai instrumentul de scris eeproame ,cred ca cel mai bine incerci pe la un service de asta de da kilometrajul inapoi ca poate ei au salvat pe acolo prin calculatoare vreun eeprom la fel ca al tau

cum adica in meniul secret?

explica-mi si mie te rog

sau da-mi un pm

merci

Modificat de joker69
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am programator, doar un DUMP imi trebuie :)

stai ca imi dai idei

eu am un bord acum de 1,4 si nu imi bate bine viteza,daca as scrie eeprom din al meu de 1,6 in asta de 1,4 crezi ca s-ar comporta ca si unul de 1,6?.nu am programator ca ti-l citeam si iti trimiteam prin mess continutul din ala de 1,4 ca cred ca ti se nimereste

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va rog si eu baieti, care va pricepeti la corel drow sa-mi modificati si mie la ceasurile atasate de la 0-6500, pt ca am gasit sa le printez pe plexic alb si daca tot platesc o suma de bani macar sa le fac bine din prima. multumesc :(

post-65477-0-59661400-1290333967_thumb.j

Modificat de bushycata89
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!