Jump to content

volumul noxelor la broasca


alexrotaru
 Share

Postare recomandată

salut,

eu sunt mai ecologist asa de felul meu, si trebuie sa recunosc ca ma deranjeaza noxele de la broasca.

sunt proprietar de broasca de foarte putin timp, si mai sunt si novice intr-ale mecanicii, dar as vrea sa stiu daca e vreo posibilitate prin care sa micsorez cat mai mult noxele scoase de masina.

tinanand cont ca masina merge pe benzina fara plumb, trebuie sa recunosc ca nu prea imi place sa poluez asa de tare :lol:.

alex

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tinanand cont ca masina merge pe benzina fara plumb, trebuie sa recunosc ca nu prea imi place sa poluez asa de tare :lol:.

alex

masina ar trebui sa mearga cu benzina cu plumb, ca asa a fost conceputa -reducerea noxelor? un carburator in firea lui, un set motor nou, un delco bun si reglaje :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

elkan peter emil
salut,

eu sunt mai ecologist asa de felul meu, si trebuie sa recunosc ca ma deranjeaza noxele de la broasca.

sunt proprietar de broasca de foarte putin timp, si mai sunt si novice intr-ale mecanicii, dar as vrea sa stiu daca e vreo posibilitate prin care sa micsorez cat mai mult noxele scoase de masina.

tinanand cont ca masina merge pe benzina fara plumb, trebuie sa recunosc ca nu prea imi place sa poluez asa de tare :lol:.

alex

de aia esista catalizator pt motoarele boxer, 700-1500 euro.

sau cum sa mai enuntat un reglaj facut cu simt..

ultima data CO lamine a fost 0.42

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cit polueaza masina ta nu este nimic comparind cu fabricile de acasa. nu mai retin in ce sat in ardeal, cind mergi cu trenul vezi un sat negru de dpunerile de la o fabrica invecinata(doar un exemplu)

de ce nu ai luat o masina noua sau mai noua cu catalizator?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e adevarat ca exista multe alte lucruri care polueaza muult mai tare ca o broasca, si nu ma refer la mina de la Copsa Mica ;) (probabil ca asta e satul din ardeal desprea care vorbesti). insa in acelasi timp, daca se poate face ceva, de ce sa nu incerc sa o fac.

as putea sa gasesc si motive ecologice pentru care nu mi-am luat alta masina ;)

700-1500 catalizator-ul ...... ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu zic ca se poate si cu una universala(aici in state gasesc si la $60), dar nu uita ca iti trebuie alt sistem de esapament si o sa-ti scada puterea masinii. pe linga esapamant iti trebuie alt carburator, egr si mai stie cine ce. merita? eu zic ca mai bine lasi asa cum este si in fiecare an planteaza un pom si atunci pe linga un lucru rau ai facut si un lucru bun :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu zic ca mai bine lasi asa cum este si in fiecare an planteaza un pom si atunci pe linga un lucru rau ai facut si un lucru bun :rolleyes:

tre sa recunosc ca nu m-am gandit la asa ceva =))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La un congres de ginecologi- lume fina, costum, cravata... printre ei, distonand total- un coshar, negru, cu biloi, cabluri, perii.... Il intreaba lumea: Nenica, nu ti se pare ca ai greshit locul? Aici este congresul anual al societatzii romane de ginecologie!" La care omul: " Nu, n-am greshit- eu sunt ginecologul din Copsha Mica!"

Acum serios. In Rom poluarea a scazut muult, ca s-au inchis mii de fabrici ceaushiste. Din cate shtiu nici Copsha Mica nu mai functzioneaza. Romania este in situatzia de a vinde aer curat- nu shtiu daca shtitzi ce-i aia dar n-am rabdare sa explic.

Ref la poluarea broashtei- o broasca cu motorul bun nu scoate fum deloc. Cine a vazut broasca mea de coshmar asta-toamna poate confirma, cine nu- sa vina pe la mine si ii arat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine a vazut broasca mea de coshmar asta-toamna poate confirma, cine nu- sa vina pe la mine si ii arat.

Ai pus-o la tester ? :angry: Ca si a mea, cand te uiti la ea, nu se vede nimic. Insa ala zice altceva ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bai nu scoate nici fir de fum. NI-MIC! Acum cu monoxidul nu-mi fac eu gretzuri ca ala se scoate din carburici, iar de ITP nu este cazul inca- in hartia de la polutzie scrie ca-mi lipseshte doar RCA-ul! :angry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai de monoxid ziceam, n-auzi ca nici a mea nu abureste lla teava ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost azi la itepeu. Directie OK, suspensie OK (ma rog, un joc infim in pivotul inferior sting), frine beton, eficiente si echilibrate), becurile toate la locul lor cu filamentele intacte :D . Noxe OK, adica baietii aia n-au umblat la carburator ca sa o "scoata", da' au incalzit un senzor cu bricheta :angry:

BTW, la seria sasiului nici nu s-au uitat, ca nu stiau unde e, i-am spus eu omului si mi-a zis sa tac, sa vedem daca se prinde asistentul lui unde e. :D

Taxa oficiala: 55 RON

Paznic insetat: 3 RON (ca sa stea masina in curtea servisului pe timp de noapte si sa fie prima dimineata).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost azi la itepeu. frine beton, eficiente si echilibrate

Sa nu te mai aud ca mananci cacutza ca mashina e de vina :angry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mishule, aici gresesti, abia acum s-a pus la punct cu franele, pana acum a mers cu carpeli si cilindrii refurbishati in loc sa puna piesa noua - si ce a castigat? nota de plata la tinichigiu si vopsitor! parol!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Faza. Sapt trecuta am facut 2 curse Drumul Taberei-Pipera, cu mashina full, cu frana pe fatza tzinand la a 5-a pedala si fara frana de mana (e desprins un levier de la roate dr spate). Tocmai schimbasem garnitura dinspre "gura" pompei cu una din setul ala de Dacea, de 2 lei, si aerisisem doar partea dreapta, fatza-spate, asta de 2 ori, fara rezultat pt frana fatza- in ambele cazuri mashina era data'n boschetzi cu stanga. Am mers pe ideea ca n-are cum sa intre aer mai mult de prima bucatzica de conducta, care da intr-un teu deci aerul iese tot daca aerisesc doar pe la etrierul din dreapta. Disperat, am reluat a 3-a oara operatzia, tot cu stanga la boschetzi, fara rezultat. Dar de data asta- eram cu amicul pe care l-am mutat, si ala a zis intra bah fraiere in boschet si aeriseshte si pe partea aia, poate-poate...

Morala: pedala BETON! :D avea aer la greu in etr de pe stanga, nu-mi imaginez cum ajunsese acolo dar asta e- pana atunci dadusem vina pe noua garnitura, credeam ca trage aer. :angry:

Morala: sa nu fim leneshi!

mishule, aici gresesti, abia acum s-a pus la punct cu franele, pana acum a mers cu carpeli si cilindrii refurbishati in loc sa puna piesa noua - si ce a castigat? nota de plata la tinichigiu si vopsitor! parol!

Coane eu niciodata n-am cumparat pompa sau cil noi si am constatat ca singurul dezavantaj al cil cu urme de rugina (mici excavatzii ramase dupa shmirghelul de apa) este ca garniturile tzin doar 1,5-2 ani, dupa care se tocesc si incepe sa supureze, lucru constatat prin scaderea nivelului. Altfel, presiune fac beton.

Exista si varianta alezare la interior, pistonashe noi din bronz, alama sau inox, garnituri noi pe cota majorata. Investitzia bate catre pretzul cilindrilor noi, dar calitatea este net superioara datorita pistonashelor de calitate.

Apropo: am mishcat zilele astea broasca, dupa juma' de an si mai bine. Pompa de Trabi adaptata merge brici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Faza. Sapt trecuta am facut 2 curse Drumul Taberei-Pipera, cu mashina full, cu frana pe fatza tzinand la a 5-a pedala si fara frana de mana (e desprins un levier de la roate dr spate). Tocmai schimbasem garnitura dinspre "gura" pompei cu una din setul ala de Dacea, de 2 lei, si aerisisem doar partea dreapta, fatza-spate, asta de 2 ori, fara rezultat pt frana fatza- in ambele cazuri mashina era data'n boschetzi cu stanga.

Asta suna a autodenunt! Morala ta e urmatoarea: "Mie nu mi se poate intimpla!"

Morala mea: „Oricui i se poate intimpla!"

In alta ordine de idei si noxe: Ce e senzorul ala de l-au prajit baietii cu bricheta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bai stai ca n-am zis ca n-am ramas niciodata fara frane. Am zis ca n-am bushit. Gandeshte-te ca am traversat de 4 ori orashul la ora de trafic infernal cu frane impropriu zis frane- mai curand ralantisoare :angry:

Senzorul cred ca e pt temp oloiului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce bine este aici :P nu se mai face testul "euro" la masini pestre 30 de ani, doar platesti inscrierea in trafic in fiecare an si asigurare pe masina :P nu avem itp aici. in state se verifica doar noxele la masinile mai noi de 30 de ani :( si poti umbla cu masina, nu conteaza in ce stare este masina, este problema ta daca nu este ceva in regula

Modificat de tibimakai
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cea mai buna solutie a venit de la Tibi, planteaza un copac daca esti deranjat de noxe. Asa sunt facute masinile vechi. Benzina f plumb iti poate afecta supapele, am auzit eu de la un mecanic. Ca sa treci la f plumb fara probleme incearca niste chiulase speciale pt acest tip de benzina. Si ca sa vedeti ce rai sunt occidentalii, nu te mai lasa sa platesti impozit la o masina mai veche de 30 ani, ai dracu` capitalisti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cea mai buna solutie a venit de la Tibi, planteaza un copac daca esti deranjat de noxe. Asa sunt facute masinile vechi. Benzina f plumb iti poate afecta supapele, am auzit eu de la un mecanic. Ca sa treci la f plumb fara probleme incearca niste chiulase speciale pt acest tip de benzina. Si ca sa vedeti ce rai sunt occidentalii, nu te mai lasa sa platesti impozit la o masina mai veche de 30 ani, ai dracu` capitalisti.

aici nu se mai face nici testul "euro" la masinile peste 30 de ani(itp nu exista in tara asta).

eu nu poluez atit cu motorul meu, pentru ca am chiulasele de care zice dihorul si folosesc f plumb.

vezi, asta ai putea face, schimba chiulasele sau bucsele supapelor(astea sint "de vina")

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!