Jump to content

Carburatoare


tonic
 Share

Postare recomandată

Baieti,

am si eu o intrebare. Care este cota la flotorul de benzina in camera de nivel constant la un carburator Solex 28 PICT? Masina este din 1963, 1200 cmc.

Sau unde ma pot uita sa gasesc diverse cote pt.reglaj?

Merci,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci,

dar eu nu vad acolo in sectiunea de carburatoare trecut nivelul de la flotor. Sunt o gramada de date tehnice in germanda dar asta nu este (sau nu am gasit-o eu)...mai pot cauta in alta parte?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-am nimic la indemana acum....din cate tin minte, nivelul e la fel la toate modelele, parca 12 mm, masurati de la marginea de sus a camerei de nivel

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci,

12 mm de la marginea de sus a camerei de nivel pana la marginea de sus a flotorului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu. Masori 12 mm si faci un semn. Apoi pornesti motorul, il opresti, scoti capacul carb-ului si te uiti inauntru cum stai cu nivelul. Functie de ce gasesti acolo, mai adaugi sau scoti saibe de la scaunul cuiului poantou. Chestia cu 12 mm e din ce-mi amintesc, s-ar putea sa fie gresit, am uitat sa ma uit prin carti. Eu folosesc alt carburator, de-aia nu le mai stiu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inteles acum...daca gasesti undeva cifra exacta te rog sa imi zici. Nu umblu daca zici ca 12 mm nu esti sigur...nu vreau sa stric mai rau...

merci,

toni

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Cine poate sa ma sfatuiasca unde as putea gasi un carburator bun sa il cumpar. Acum pe masina este un 28 PICT, dar curge pe la axul clapetei de acceleratie. Merge sa ii pun si alt tip:30PICT etc? fara sa fac modificari?

Se gasesc undeva in tara de cumparat carburatoare noi?

Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Din punct de vedere al montajului poti sa pui si 30 sau 31 pict. 34 Pict nu merge pentru ca are talpa mai mare.

In tara nu gasesti carburatoare noi.

In legatura cu uzura axului clapetei exista solutii. Una ar fi sa bucsezi lagarele axului insa e treaba de meserias.

Alta ar fi sa faci alt ax, dar este si mai complicat.

Exista pe undeva niste discutii despre asta, pe forum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Revenind la mai vechea problema a lui tonic, nu stiti cumva unde se gaseste ceva documentatie despre 28 PICT (explicatii, reglaje etc.)? Tot caut pe net, si nimic. Pe hab tocmai am gasit ceva, da' vine ca melcu' si precis ca nu-i ceva relevant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revenind la mai vechea problema a lui tonic, nu stiti cumva unde se gaseste ceva documentatie despre 28 PICT (explicatii, reglaje etc.)? Tot caut pe net, si nimic. Pe hab tocmai am gasit ceva, da' vine ca melcu' si precis ca nu-i ceva relevant.

http://www.geocities.com/motorcity/lane/1970/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tibi, e fain saitul, dar nu gasesc nimic despre 28 PICT (difera un pic de 28 PICT-1, 28 PICT-2 si 28PCI).

Nu am la carburator nici un surub de reglaj, in afara de "cuiul" pentru aer. Sau nu stiu eu altceva. De aia as dori sa citesc ceva despre dinsul, ca sa ma dumiresc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nasol ca nu gasim nicaieri reglaje decente- cum se da la Dacie de ex- tzii capacul vertical si masori tz milim. intre plutitot si garnitura... aia cu pui-scotzi capacul e cam aberant... Chiar si carb noi de Trabi au un dop mare pe lateral, benz tre' sa fie la marginea lui de jos.....

Modificat de mihaiachi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tibi, e fain saitul, dar nu gasesc nimic despre 28 PICT (difera un pic de 28 PICT-1, 28 PICT-2 si 28PCI).

Nu am la carburator nici un surub de reglaj, in afara de "cuiul" pentru aer. Sau nu stiu eu altceva. De aia as dori sa citesc ceva despre dinsul, ca sa ma dumiresc.

Am in fata HAYNES VW1200 BEETLE 1954 TO 1977 ALL MODELS 1192cc. ; la capitolul carburatoare, reglajul este prezentat ca fiind similar la 20PICT cu 28 PICT1 (PICT1 am avut eu pe broscoi). Nivelul in camera de nivel constant = 12-14 mm de la partea de sus a camerei.

Suruburi de reglaj sunt 2: cel de amestec si cel al clapetei de acceleratie (care "calca" pe scarita socului)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...
Publicat (modificat)

si la 30 sau 31 pict?

despre cele Brosol zice ceva?

Modificat de tonic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la 30 sau 31 pict?

despre cele Brosol zice ceva?

Doar pana la 30 PICT3. Brosol nu dar presupun ca e similar Solex

"Reglajul carburatoarelor ulterioare lui 30-PICT 1 se face dupa ce motorul a fost incalzit. Se regleaza intai surubul clapetei de acceleratie, astfel incat sa atinga usor „scarita”, pe ultima treapta. Apoi, se insurubeaza un sfert de rotatie. Insurubati pana la capat surubul de amestec, cel subtire din dreapta, apoi desurubati-l 2,5 ture. Porniti motorul, si cu surubul de bypass (cel mare din stanga, in forma de glont), reglati turatia de ralanti la aprox. 850 rot/min. Reglati din nou surubul de amestec rotindu-l cel mult o jumatate de tura spre stanga sau dreapta, pana ce turatia de ralanti creste. Apoi insurubati-l lent (carburatorului ii trebuie timp ca sa reactioneze) pana turatia motorului scade cu aproximativ 30 rot/min. Ajustati din nou surubul de bypass pana turatia se stabileste la 850 rot/min."

(de pe rrtech.home.ro care acu nu mai functioneaza)

si

"Iata si cateva specificatii, in limba masinilor noastre, chiar daca nu o stiti, va prindeti;

Serienvergaser

==============

Die PICT-Vergaser haben alle einen Plastikschwimmer mit einem Gewicht

von 8,5g.

CO-Wert Vol % PICT-Vergaser (die neueren mit Umluftabschaltventil):

bis 07/1975: 3 (+/- 1)

ab 08/1975: 2 (+/- 1)

1200er 28PCI 30PS

=================

Lufttrichter .......... 21,5mm oder 20mm

Hauptd

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

radui, mie si rusine sa intreb dar totusi intreb ca sa vad daca am facut reglajul carbului corect sau nu.

prima treapta la care se refera? chiar virful sau prima treapta de la virf? :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

radui, mie si rusine sa intreb dar totusi intreb ca sa vad daca am facut reglajul carbului corect sau nu.

prima treapta la care se refera? chiar virful sau prima treapta de la virf? :Driver:

prima treapta de la varf, din ce am observat, datorita arcului de retur, surubul de pe clapeta nu va sta chiar pe varful rotitei canelate ci va reveni la prima treapta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu scria prima treapta acolo, ci ultima, aia cu raza minima, daca luam centrul in axul clapetei. Doar motorul e cald...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu scria prima treapta acolo, ci ultima, aia cu raza minima, daca luam centrul in axul clapetei. Doar motorul e cald...

raspunsul meu s-a raportat la notiunea descrisa de tibi, el neraportandu-se la materialul postat de radui - dar intelegerea noastra asupra ce a intrebat el si am raspuns eu a fost comuna :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aha. Pardon. Da apropos, de ce oare nu sta socul inchis la prima treapta aia decit pina porneste motorul? Adica, oricit de mult l-ai stringe? Probabil din cauza depresiunii, are tendinta sa se deschida...

Dar n-are sens, clapeta nu e solidara cu tabla aia cu trepte, ea ar trebui sa se mentina la prima treapta "indiferent" de pozitia clapetei, pentru a pastra ralantiul accelerat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!