Jump to content

Ce va place si ce nu... la Passat-ul B5/B5.5


sasa
 Share

Postare recomandată

singurul lucru care-l pot reprosa acetsei masini pe care o am de 5 ani este faptul ca din cand in cand mai are nevoie de motorina :lol: :lol: :lol:

Modificat de kelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-au scris multe minusuri de la inceputul topicului. Cateva dintre minusurile citite mi se par si mie minusuri, altele imi par lucruri normale. Adaug si eu doar doua minusuri care ma deranjeaza pe mine:

-farurile de ceata bat foarte aproape, probabil le-au pus doar pentru design;

-viteza a 6-a foarte scurta la 4MOTION(stiu, stiu, s-a mai spus);

In rest doar plusuri :vwrullz:

Am postat mesajul acum un an, la vreo doua luni dupa ce mi-am luat Passatul.

Am aflat dupa ca farurile de ceata se pot regla sa bata si pe nori daca vreau... dar nu este necesar caci nu le aprind niciodata. Continua sa ma enerveze treptele de viteza de pe 4Motion, sunt foarte scurte. Inafara de zgomotul motorului cam puternic, greierasi nesuferiti si uzura (de neinteles) unor bolturi de la scaunele fata, totul este corect. Masina nu m-a lasat niciodata la greu si pe zapada parca are senile...

Un prieten care are tractor a ramas profund impresionat cand a vazut ca am urcat pe o colina inzapezita pe unde el urcat cu greu cu tractorul. Si eu am ramas uimit cand am pornit fara probleme de la jumatatea colinei respective, caci m-am oprit ca sa vad daca mai poate urca. Bineinteles cu cauciucuri de iarna si prudenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pozitionarea reostatului si reglajul farurilor are un mare minus de la mine. Daca te uiti la ele in timp ce conduci ai sanse mari sa faci chiar si un accident. Eu le-as fi pus pe usa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer, nu am vazut masina care sa aibe acele reglaje pe usa..... da, nu le vezi si nu le nimeresti, cum sunt puse la noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De nimerit sigur ca le nimeresc dar daca vreau sa vad pe ce pozitie sunt farurile e destul de nasol.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si au continuat cu pozitionarea asta si la fabia 2....sincer pana acum nu am bagat de seama cat de deranjanta e pozitia lor, insa dupa ce am citit topicul am plecat cu masina si chiar asa e :lol: un lucru enervant

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu cati dintre voi ati fost pasageri in Passat-urile voastre, eu am fost din cand in cand... si mi-am dat seama ca pozitionarea butoanelor de deschis geamul la pasageri fata si spate este foarte rau plasata. Pe langa ca butonul trebuie tinut apasat pana la deschiderea dorita si deschiderea cu impuls nu functioneaza decat de la sofer, butoanele se apasa foarte greu si nu sunt deloc practice.

In plus deschiderea geamurilor prin impuls nu functioneaza decat pe fata la majoritatea dintre noi... majoritatea care nu a facut modificarea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

desi raspund si eu cu intarziere la remarca unor colegi forumisti cum ca,cu durere in suflet desi isi iubesc pssaturile ca si cand fac parte din familie vor sa le vanda pentru ca asa trebuie!sa va spun ceva...nasul meu de botez a cumparat o dacie in anul 1977 si..o are si acum si porneste la prima cheie cu socul si pedalele de rigoare de sprit.si omul pe timpuri a lucrat in ministerul de masini grele unde concepea macarale portuare si a vazut lumea si a condus la acea vreme masini v8,v12 samd.imi spunea ca nu ar da masina aceea niciodata.si nua dat-o!asa ca passat for life!la mine moare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

are stabilitate,e confortabil,e nemteasca,e incapatoare si cand e vorba de depasiri nu ai nici o frica . ce sa iti doresti mai mult ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passat: foarte bun pentru familiie, comfortabil pentru deplasari lungi - unde masina se simte in largul ei-, puternic, fiabil. Are un feeling aparte, cine detine un exemplar stie despre ce este vorba ... :icon_cheesygrin:

Si nu o mai dau, va imbatrani in familie, odata cu mine :lol:

P.S. Desi in familie va sosi in curand un Audi A3, eu tot cu batranica mea raman

Modificat de FLORO
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aici va pot spune si eu ceva.in urma cu vreo luna am avut un impact frontal tot cu un passat.desi masina a iesit sifonata rau de tot miau iesit airbagurile frontale si in afara de sperietura si de cateva vanatai la genunchi in conditiile in care nu aveam centura si eu si pasagerul am scapat fara nimic.Un atuu f important se comporta fffff bn la impact.sa va fereasca Dumnezeu de astea da va puteti baza pe el.Bravo Vw urmatoarea masina fara discutie o sa fie tot PASSAT B5 1.9.

s-aveti mare grija la condus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu ca e off topic... dar va rog oameni buni... puneti-va centurile!!! Centura de siguranta chiar salveaza viata. Saptamana asta a fost ingropat un fost coleg de clasa pentru ca a avut accident si nu purta centura. A murit la Cluj putin timp dupa accident. Avea 25 de ani. El era pasager in fata. Soferul avea centura pusa si n-a patit nimic. Erau numai ei doi in masina.

Purtati centura, ca a fost facuta cu un scop: siguranta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

  Salut! am urmarit acest topic si nimeni nu se plange decat de lucruri minore.Passatul meu are peste 430000 km si nu pot spune ca m-a suparat vreodata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

E o relatie dragoste ura intensa. O masina second hand cu plusurile si minusurile ei. Cu probleme care se rezolva, evident cu bani, dar ieftin, ca la noi, nu ca la nemti dar si cu avantajele clasei ei: spatiu, stabilitate, putere, confort (la nivelul anilor ei). Cu beculete capricioase care se aprind pe bord doar ca sa te scoata din minti dar si cu rezolvari simple ale unor probleme aparent complicate. Cateva minusuri: fragilitatea reglajelor farurilor, instalatia electrica pe partea de comfort predispusa la defectiuni (anumite functii inceteaza inexplicabil). Instalatia de climatizare (cel putin la mine) parca e un aspirator de mirosuri (e drept ca si numarul masinilor "puturoase" aka diesel s-a inmultit in trafic in ultimii ani substantial).

 

Pe ansamblu e un cal de povara care isi merita locul langa casa omului: cu consumabile bune si la timp, cu piese inlocuite pe original (chiar daca s/h) e o masina de care teoretic poti ajunge sa te plictisesti, dar nu o faci, din ratiuni... irationale!

 

Un amic spunea ca unii conduc masini si altii "ani" adica masini de referinta ca fiabilitate sau masini la moda, ca asa se poarta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

 

In zeci de ani de condus masini, sute de mii de kilometri si mii de ore petrecute la volan;

Passat-ul te relaxeaza la drum, iti ofera siguranta indiferent daca ninge sau ploua, are grija de tine atata timp cat si tu ai grija de ea.

 

Nu am gasit nimic sa-i reprosez si va ramane in familie pentru totdeauna.

 

P.S. O masina care ingroapa masini...........(nu vreau sa dau nume).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am băgat aproape 400.000 km într-un B5... Să fim serioși, nu e prea plăcut să o conduci în oraș, nici să faci manevre cu spatele... Nu vezi nimic, te bazezi mai mult pe simțuri. La drum întins, este mașina ideală, confortabilă, stabilă, frânează bine, suficient de fâșneață, ai un sentiment de siguranță. Modelul care-l conduc are diferențial pseudo-blocant, în combinație cu anvelope de iarnă urcă unde nici mie nu-mi vine să cred. Unii clienți mă avertizează prin telefon că "nu puteți veni cu mașina până la casă", prima întrebare după ce vede că apare la orizont tancul șerpuind, patinând și cârâind este "are 4x4"? ("Nu, dar are un sofer bun" :P)  În oraș însă e o balenă greoaie.

 

-Ușița de la cutia de acte (bordul) se strică la toate.

-Suspensia multilink este exagerat de scumpă (vorbim de piese originale).

-Climatizarea își trage aerul din compartimentul bateriei, deci șanse maxime să tragă și niște gaze de la acumulator.

-Portbagajul e uriaș dar totuși nu e bun de nimic, gura de încărcare e prea mică, plus că dacă vrei să scoți ceva din fundul portbagajului, obligatoriu lustruiești bara din spate cu pantalonii de la costumul Armani. Etc :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Să fim serioși, nu e prea plăcut să o conduci în oraș, nici să faci manevre cu spatele... Nu vezi nimic, te bazezi mai mult pe simțuri.

 ("Nu, dar are un sofer bun" :P)  În oraș însă e o balenă greoaie.

 

 Ne hotaram, suntem sau nu ,,sofer bun"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toți de-aici suntem șoferi buni și foarte buni :) Dar unde e contradicția? Dacă o pot manevra cu spatele din simțuri, fără să văd mare lucru... :P


Și de foarte multe ori nu am loc să întorc pe ulițe înguste și merg cu spatele sute de metri... de multe ori la vale, pe zăpadă sau noroi.

Înfine. Per total e o mașină bună și foarte rezistentă.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici măcar revizii nu mai facem la maşina asta, doar completăm cu ulei (mult), totuşi ea continuă să funcţioneze. E ca în reclamele Dedeman: "Completezi cu ulei şi pare că ai făcut revizia!" Cum să nu iubeşti maşina asta? Revizii ioc, băgată des în offroad, 700.000 km reali (am aflat că handlerul neamţ Ahmed a dat înapoi 110.000 km), şi totuşi maşina refuză să se predea!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine punctat,reader,cam aceleasi minusuri le-am observat si eu+farurile..in rest doar de bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
szaszdaniel1988

Eu as descrie astfel :

 CALITATI :  Raportat la caroserie ,  in cazul meu motorul 1.9 TDI de 131 cp ii super ok ... demareaza usor.

                    Interior confortabil , scaune confortabile, bancheta din spate nu mai zic deoarece toti prietenii mei o lauda.

                    Consum excelent. La drum intins am scos si 5.5 l/100km mergand normal adica nu la economie.

                    Intretinerea nu foarte costisitoare ... 

                    Eleganta , sta bine pe drum iar mie imi face deosebita placere de a conduce. 

 

DEFECTE:   Mici probleme cu plasticele din ea , dar asta cred ca ii caracteristica tuturor masinilor din ziua de azi.

                     Farurire ...cam oarbe ele .... dar ne descurcam :P

                    Costurile de la suspensie , brate (piesele originale) cam mari.

Modificat de szaszdaniel1988
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@reader: de ce nu pui senzori de parcare? chiar sunt utili, probleme similare am avut si eu; cred ca ar merge si pe bara din fata...

 

... in rest, de acord cu tine - minusuri mari la plasticele din bord, torpedou... asta e boala lor :)

 

si inca o chestie preponderenta VAG: pozotionarea stalpilor de la parbriz e cam... ciudata, adica, in intersectie iti ia din vizibilitate, de fiecare data trebuie sa imi aplec capul pentru a fi sigur ca nu vine ceva din directia respectiva... am mai auzit la cativa amici chestia asta...

- pe ploaie, geamurile laterale raman foarte incarcate cu apa, nu stiu daca am eu ceva pe geamuri (le-am sters si rassters cu spirt) sau e vorba de forma geamurilor...

 

(la ex Ford-ul din dotare nu am avut problemele astea) :)

 

- switch-urile usi foarte proaste si foarte scumpe

Modificat de Totalsender
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutari!

 

E primul meu post, asa ca incantat de cunostiinta :)

 

Eu mi-am cumparat un Passat B5 din '99(1,9 TDI - 110cp) in Aprilie 2014 cu 410.000 km (acum are 450.000). Am ajuns sa iubesc masina asta.

Inainte am avut un BMW 525tds din '94 si doar probleme peste probleme.

 

Pros:

1. Consum exagerat de mic pentru dimensiunile masinii, pe bord media e de 4,5/100km pe autostrada la 120-130kmh si 5/100 in oras la condus usor (fara accelerari aiurea si liniute).

* am facut proba manuala de consum, cu rezervorul plin, si consuma cu 0.5 L mai mult decat zice. Tot e putin.

 

2. E foarte spatioasa si confortabila la drum lung. In oras mie nu imi pare asa "balena", chiar cred ca e ok si in oras. Prefer sa merg cu Passat-ul meu in loc de un Tico, de exemplu - chiar daca merg in centru.

 

3. E frumoasa, chiar iti face placere sa te uiti la ea, din toate unghiurile.

 

Cons:

1. La varsta care o are masina (15 ani) nu cred ca fi un defect, mai degraba era timpul sa sune plasticele, sa se rupa maneta de la torpedou, sa faca figuri incuietorile de la usi (lipituri reci), si in general chestii marunte care nu afecteaza chiar asa mult functionarea masinii.

 

2. Farurile. Le-am schimbat cu altele aftermarket dar fara xenon. Tot nu fac zi din noapte dar e acceptabil.

 

3. Vizibilitatea la mersul cu spatele. Daca te intorci si te uiti in spate nu prea vezi nimic. Eu m-am obisnuit sa ma uit doar in oglinzi (nu stiu cum e in Romania, eu mi-am luat permisul in Spania si daca intorci capul sa te uiti in spate, pici examenul + amenda daca faci asta in trafic).

 

4. Oglinda din dreapta. Nu cred ca era cu mult mai costisitor sa o faca la fel de mare ca cea din stanga...

 

Si...cam atat. Daca trag linie nu vreau alta masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

5,5 in oras. Ea zice ca 5, dar consumul real e cu 0,5 mai mare. Cel putin la a mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!