Jump to content

Reset adapt. ECU - clapeta acceleratie


Andi TDI
 Share

Postare recomandată

sal all,la polo meu auc din 2001 am aceeasi problema cu oscilatia si mi- a dat si o eroare 16825 - Evap Emission Control Sys: Incorrect Flow PO441, din cate am inteles pierde benzina sau gaze de benzina,am desfacut clapeta de acceleratie sa o curat am gasit si un furtunas mic rupt(mai degraba taiat pe de-a lungul..) ,cred ca de la aia e oscilatia si eroarea.am facut comanda de furtunas vine in cateva zile si dupa ce montez totul la loc si va anunt cum merge.bft

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

sunt nou Am dat si eu jos clapeta si am curatat-o, mai bine o lasam asa... cred ca nu vrea sa mi se readapteze (nu am vag-com). Mi s-a aprins martorul EPC si triunghiul cu sageata in jurul sau. de accelerat nu se accelereaza si sta subturata, se cam ineaca. ce naiba sa aiba?

este vorba de un golf 1.4 benzina nu mai stiu casa fac cu clapeta de acceleratie, imi da doaua erori pe vag com legate de clapeta ,, imi poate spune cineva pasii pentru resetare cu vag com multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

engine basic setings - grup 60 - run.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Va salut, am curatat azi EGR si clapeta de acceleratie la Vw polo a tatalui meu (an 2000 motor 999 cm3, cod motor AUC); operatia a reusit in sensul ca am scapat de erorile date de EGR (17852 - Potentiometer for EGR (G212): Implausible Signal). Problema este ca nu pot sa fac adaptarea la niciuna dintre ele cu vagcom adica, canalele 60 si 74 din measuring blocks nu au butonul "GO" activ.

Control Module Part Number: 030 906 032 G si label file este: 030-906-032-AUD.lbl.

Aveti vreo idee ce gresesc ?, imi trebuie al label file pt acest controler ?

PS: nu am mai facut niciodata adaptare EGR sau clapeta cu vagcom

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat si din basic settings dar n-am reusit; dupa ce am consultat mai atent procedura pe wiki.ross-tech.com am vazut ca mai intai sterse erorile memorate ceea ce nu sunt sigur ca am facut. Si inca ceva: pentru a verifica egr-ul (modelul cu comanda electromagnetica) se poate alimenta bobina de comanda cu 12 V si astfel se observa daca valva comuta sau daca este in continuare blocata; bobina se poate identifica cu un aparat de masura (are aprox 8 ohmi); potentiometrul are aprox 3 Kohm. Am sa mai incerc adaptarea zilele astea desi cred ca s-a facut deja dupa deconectarea si apoi reconectarea bateriei (motorul merge bine).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Motorasul pas cu pas se poate curata? La mine nu mai vrea sa se adapteze clapeta si nici sa se stearga erorile date de ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam rau....s-ar putea sa necesite inlocuirea clapetei. Ce eroare stocheaza ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BINE ? S-au mai vazut cazuri cind mecanicul a dat cu pensula putin si un spray si gata...

A montat-o inapoi corect? Poate trage aer fals pe undeva...iar s-a vazut caz din asta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e cazul aici s-a curat cum trebuie si montat cum trebuie, nu trage aer fals.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi surpriza clapeta se adapteaza fara probleme cred ca am rulat de vreo 20 de ori sa ma conving ca e ok. A mers si cu motorul rece si cu motorul cald.Eu nu mai inteleg nimic ce a avut la mesterul ala de nu s-a adaptat.

LE: Cat a stat clapeta neadaptata nu a mai aparut eroarea de amestec prea bogat, deci oricum cred ca are inceput de sfarsit clapeta.

Modificat de dizy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am un Golf 4, 1,4 16v cod AHW din 2001. Aceasta masina a avut probleme din totdeauna cu clapeta mai ales dupa 100K.

Acum 15k am schimbat clapeta cu una de la SH la mecanicul din coltul strazii. La lasarea sezonului rece am avut iarasi probleme(pana acum am curatat clapeta superficial doar cu spray si o laveta), si am decis sa demontez tot blocul clapetei de acceleratie, ocazie cu care am constatat ca pe post de garnitura am o foita subtire de tabla si nicidecum o garnitura de klingherit cum ma asteptam.

As vrea sa stiu daca a uitat mecanicul meu sa-mi puna garnitura sau asa arata. Undeva pe forum am vazut ca cineva spunea de o garnitura de klingherit.

Modificat de tonibrag
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este normal sa ai doar tabla ca si garnitura. La mine tot asa este si numai eu am umblat la masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu problema mea. Dupa cum am descris mai sus am curatat complet blocul clapetei de acceleratie. Dupa aceasta operatie am resetat clapita de acceleratie fara VAG-COM, prin scoaterea bornei 15 min, si urmat pasii parcurs 70 Km. simtomele se pastrau la motorul rece. Refacut operatiunea de resetare fara VAG-COM mers 100 km simtomele se pastreaza. La prima cheie dimineata, cu motorul rece motorul se opreste daca nu o turez bine, dupa cateva secunde 20-30 relantiul este foarte scazut 300-400(evident fara consumatori, altfel se opreste). Dupa ce se incalzeste bine motorul si mers aprox 20 min turatia se pastreaza la relanti relativ stabil la 750 rot, variatiile sunt vizibile dar nu sicanatorii pentru mers.Astept sugestii de rezolvare si eventual o directionare catre cineva care sa cunoasca aceste chichite ale motorului 1,4 16 V AHV.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru edificare, as vrea sa adaug ca la momentul curatarii clapetei de acceleratie am gasit ulei din belsug pe imbusurile de fixare de blocul motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FA o adaptare a clapetei cu VCDS.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut... sunt nou pe aici si am si eu 2 probleme am o bora din 2001 16 16v 105 cp motor aus

prima problema am o intarziere la acceleratie, adica accelerez acum si dupa 3,4 sec se accelereaza , mie imi sta la relanti la 700 e ok asa sau e prea mic relantiu, si daca e prea mic se poate mari, sau daca a-si vre sa il maresc am cum?

a doua problema am demontat mai de mult clapeta de acceleratie, egr-ul etc sa le curat si am uitat sa pun o mufa am pornit si nu statea masina la relanti murea motoru, dupa ce mi-am dat seama de mufa am pus-o si mi-a ramas niste erori pe care le-am sters si una care nu am putut sa o sterg (masina inainte nu avea nici o eroare) P1612 Electronic Control Module Incorrect Coding. am inteles ca e ceva cu calculatorul motorului cum rezolv aceasta problema, eu merg de ceva timp cu masina cu eroarea asta, e vreo problema? scuze daca nu am postat unde trebuie... va multumesc pentru eventualele sfaturi salutari...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune o scanare sa vad ce coding ai. Trebuie schimbat.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa pun dar nush cand ca baiatu cu testeru nu mai are hartie sa imi scoata reportu, dar ce trebuie schimbat calculatoru? codu arata asa : 18020 P1612 Electronic Control Module Incorrect Coding

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu trebuie schimbat - trebuie doar interogat 1 Engine si sa postezi coding-ul. Dupa aia vedem daca e gresit sau nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!