Jump to content

Reset adapt. ECU - clapeta acceleratie


Andi TDI
 Share

Postare recomandată

Salut,acum cateva ore m-am intalnit cu un prieten si avea o mufa de diagnoza VCDS cred ca era,toate bune am zis:"Hai ma sa imi pui si mie testerul asta sa vedem ce zice"...credeam ca masina merge bine eu neobservand o posibila problema.Am pus testeul toate la locul lor...Cand a dat o eroare 00533 "Bad Fuel Ecomony".Am cautat eroare pe site-ul Ross-tech.com si rezultatul a fost:

00533 - Idle Speed Regulation

00533 - Idle Speed Regulation: Adaptation Limit (Add) Exceeded

Possible Symptoms

Bad Fuel Economy

Possible Causes

Air Leak between Mass Air Flow (MAF) Sensor and Engine

Injector(s) faulty

Fuel Pressure Regulator faulty

Throttle Body faulty

Intake Air Filter dirty

Possible Solutions

Perform Throttle Body Adaptation

Check Hoses and Pipes to/between Components

Check Intake Air Filter

Check Fuel Pressure Regulator

Check Exhaust Gas Recirculation (EGR) Valve

Check Injector(s)

Acum vine intrebarea,a mai intalnit cineva aceasta eroare?daca da,cum sa remediat?Dupa cum se vede sunt mai multe cauze posibile si nust de unde sa incep.Specizez ca eu unu nu am simit consumul afactat...dar e foarte probabil sa fi cumparat masina cu aceasta eroare.

Am schimbat acum 7000km ulei+filtru+filtru de aer,nu am oscilatii in turometru sta fix la 750rpm.

Va multumesc, va doresc numai bine

Modificat de theone_ptm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai sterge eroarea, mergi citeva sute de km si vezi daca mai apare.

Daca da incepi cu variantele mai ieftine : curatat EGR, clapeta (+adaptari), furtune sparte, admisie aer, vacuum, recirculare gaze. Filtrul de aer...daca e curat si pus corect.

Dupa aia...mai postezi pe aici daca e cazul :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai ai dat chiar tu si rezolvarea, in documentarea de la ross-tech,verifici tot ce scrie acolo si singur ve gasi rezolvarea, bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna am si eu o antrebare de curand am acizitionat un vw passat din 2002 motor 1.6 si am avut probleme an sensu ca la relantiu ami murea motorul si dupa aceea pornea forte greu,astazi sa aprins un beculet an bord ,an carte scrie ca ar fi admisia depasita sau anfundat catalizatorul,aveti habar ce anseamna.

post-88512-0-22395100-1301677902_thumb.g

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Singura varianta rapida si cu rezultate e sa gasesti un coleg de forum cu diagnoza in zona ta...sau un service cu asa ceva... vezi ca este o lista cu userii posesori de VAG-COM...

Sa vezi ce erori ai adunat ...

Posteaza-le si te ajutam...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut.

Am şi eu o

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

asa e recomandat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulţumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

volnick1986

Am si eu cu masina o problema. Joi am mers de la Cluj acasa la Alba. Pe drum tot normal. Am ajuns acasa, am parcat si am stat 20 min, iar apoi am vurt sa merg in oras. Dau cheie si mi se parea mie ca realatiul sta ciudat sub normal. Merg 300 m si trag pe dreapta dupa un stop ca ceva nu mergea cu trebuie la motor. Cand ridic capota vad 3 excremente de soarece pe capacul de la motor. Masina incepuse sa ma scuture in 1 si 2. Ajung cu greu acasa. Seara dau o scanare cu VAG-COM-ul si imi da pe engine 01165.

Eu suspectam ceva missfire, bobine... nimic. Masina acuma am vazut ca sta la relati normal la 8-900, dar motorul vibreaza in fata si in spate ca nebunu si toba suna ciudat. Cand vreau sa merg 1-2 zmuceste ciudat. Se simt vibratiile alea bine de tot si cand stai in scaunul soferului.

Am desfacut oricum bujiile sa vad in ce stare sunt si sunt OK, nu sunt umede. La fie m-am uitat nimic ciudat, nimic mancat.

Prima data am suspectat clapeta, dar am pus-o azi tot pe un AGU si a mers perfect fara nici o problema, stat la relanti frumos.

Ross Tech si Autodata 3.18 imi zic urmatoarele:

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/01165

Alte idei? Mentionez ca debitmetrul de aer si sonda lambda sunt noi de 2 luni, iar filtrul de benzina are 3000 km.

post-37459-0-60180700-1305664837_thumb.j

Modificat de volnick1986
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sigur ai ceva fire roase, doar ca nu se prea vad... cauta mai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

volnick1986

O alta chestie ce am observat. Ieri cand am pornit 1.8T-ul acela cu clapeta mea am uitat sa bag mufa in clapeta prima data. I-am dat cheie si statea normal relantiul la 900, frumos fara nici o vibratie. La mine cand am pornit masina fara mufa in clapeta statea la 500 de zici ca era de jumate oprit motorul.

Modificat de volnick1986
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

muresan_octavian

salutare ...eu am un eos cu motor de 2.0tdi 140 cp si cand ajuing in treapata 2 pica acceleratia complect pentru 2 3 secunde apoi isi revine iar....sau daca calc ambreiaju isi revine.si tot asa si mai sus la viteza mai mare sau la turatii mai mari.inainte facea f rar acum tot mai des.pe tester nu se vede nici o eroare.poate cineva sa ma ajute va rog.VA MULTUMESC ANTICCIPAT*

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am dus si eu masina la electrician si se pare ca si la mine este ce a scris Laurentiu in postul #23 din 2005, adica acel Ignition amplifiner de pe filtrul de aer. M-am gandit initial la clapeta de acceleratie (datorita codului de eroare stocat) dar nu a fost clapeta problema. In cazul meu o persoana in 15 minute, timp in care a facut si un test de compresie, a pus diagnositcul.

Modificat de volnick1986
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salutare

ma poate ajuta cineva si pe mine cu localizarea clapetei de acceleratie la seat cordoba din 96 101 hp cod motor aft si eventual o poza?

ms mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Am curatat si eu clapeta de acceleratie -asa arata inainte...post-67642-0-69563500-1308490076_thumb.j

Si dupa:post-67642-0-75517900-1308488217_thumb.j

Am folosit wd40. Nu am facut adaptare cu vag-com.In timpul acestei operatiuni am descoperit un furtun fisurat(cca 4 cm)post-67642-0-44090600-1308488721_thumb.j-banuiesc ca e de aer, l-am izolat cu putina banda...si daca e nevoie o sa il schimb.

Am uitat sa mentionez ca inainte de a curata clapeta aveam oscilatii de relanti intre 600 si 700 uneori..mi se oprea chiar si in mers..si acum e ok..

Multumesc tuturor - foarte util acest topic..

Modificat de catarapid
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut tuturor

Am o BORA 1.6 tip Aus. I-am curatat clapeta de acceleratie ,dupa care am adaptat-o cu Vag-com dupa cum zicea ANDI TDI la postul #1,insa am probleme.Ralantiul este pe la 1500rpm si oscileaza .Nu mult dar nu e stabil.Acestea sunt codurile de eroare dupa diagnosticare.

Address 01: Engine Labels: Redir Fail!

Part No: 036 906 034 BB

Component: MARELLI 4LV G 3772

Coding: 00031

Shop #: WSC 49557

VCID: 53AF7DB48B65

4 Faults Found:

17961 - Barometric / Manifold Pressure Signals: Implausible Correlation

P1553 - 35-10 - - - Intermittent

17912 - Intake Air System: Leak Detected

P1504 - 35-10 - - - Intermittent

17580 - Angle Sensor 2 for Throttle Actuator (G188) Signal too Low

P1172 - 35-10 - - - Intermittent

17952 - Angle Sensor 1 for Throttle Actuator (G187): Signal too Large

P1544 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: 1010 0001

Ma poate ajuta cineva ???Orice parere e binevenita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

17912 - Intake Air System: Leak Detected asta ar fi ca trage aer-fals.Inspecteaza bine pe langa clapeta-galerie de furtune coapte/rupte,crapaturi,etc.Poate de aici se trage totul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aceeasi problema am avut-o si eu la un golf 4!nu te speria si nu mai cauta pe unde trage aer fals(cu conditia sa nu fie ceva neetans).rezolvarea este urmatoarea:mergi cu masina vreo cativa km(in regim noprmal de mers) si o sa vezi ca nu mai are nici pe naiba!eu la a mea am verificat tot,am schimbat senzorul barometric si degeaba!tot ce-i trebuia era sa merg cu ea cativa km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai dreptate cosminwon, ieri am decuplat bateria am lasat-o cateva minute dupa care am conectat-o inapoi.Am facut o tura de cartier dar tot s-au aprins martorii EPC,ABS si evacuare gaze.Azi am facut vreo 20-30 km cu opriri la 3-4 km si nu mi s-a mai aprins nimic pe bord.Minune....sau nici macar nu stiu cum sa-i zic.Nu stiu cat o sa tina dar in ultimii 4-5 km am tras bine de tot de ea.Am bruscat-o si a raspuns foarte bine.Nu ma asteptam.E ok deocamdata,sper sa tina.O sa revin cu alte relatari daca va mai fi cazul.Multumesc frumos inca odata tuturor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca mai ai becuri aprinse in bord,sterge-i erorile si nu o sa mai ai probleme cu ea!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am dat si eu jos clapeta si am curatat-o, mai bine o lasam asa... cred ca nu vrea sa mi se readapteze (nu am vag-com). Mi s-a aprins martorul EPC si triunghiul cu sageata in jurul sau. de accelerat nu se accelereaza si sta subturata, se cam ineaca. ce naiba sa aiba?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai incercat procedura cu contactul pus ? Verifica conectorii clapetei, scoate borna si reinceaca adaptarea ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut colegii, sunt nou pe-aici, am si eu o problema ciudata cu clapeta de pe admisie. conduc un volkswagen crafter si de vreo 2 saptamani am observat ca la frana de motor se inchide clapeta si merge sugrumat motorul, iar cand o accelerez dupa frana de motor se aude cum pocneste usor tubulatura de admisie cand intra turbosuflanta in actiune. am fost si la reprezentanta, totul e ok, turbo in parametrii, nu au gasit erori la tot ce inseamna motor, si ei banuiesc doar ca ar fi clapeta de vina. mentionez ca a inceput sa consume ulei exact de cand a aparut fenomenul acesta, probabil pt ca n-are de unde sa traga aer si datorita vidului din cilindrii isi trage ulei prin fanta segmentilor. daca aveti pareri le accept bucuros, marti schimbam oricum clapeta sa vedem ce se intampla. o seara placuta la toti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut. problema mea este la un Polo 6N motor 1L cod AER. am fost la un service unde am curatat clapeta si am schimbat bujiile. motivul acestor operatiuni a fost consumul mare de carburant. de atunci am urmatoarea problema, si anume, dupa ce pornesti motorul sta la relanti foarte bine, dar dupa ce te pui in miscare si opresti la un stop/semafor sta undeva la 1200r/min pana in momentul in care se opreste si roata. opresti roata dureaza 1-2 sec si relantiul revine la 850r/min. in mers daca o scot pe liber relantiul sta acolo, la 1200 pana se opreste masina, indiferent de distanta parcursa in acest timp. adaptarea clapetei a fost facuta si prin deconectarea bateriei cat si cu VagCom atat cu motorul cald cat si rece. va rog da-ti cateva sfaturi si ideii, ce as putea face sa remediez acasta problema. la scanarea nu se gaseste nici o eroare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru adaptare fara VAGCom puteti incerca varianta cu scosul bateriei, contact timp de 1 minut (in care daca e deschisa capota se si aude clapeta) si pornit dupa aceea. La mine a mers perfect nu mai fluctueaza deloc turometrul... chiar azi am curatat clapeta:D

La mine se pare ca nu de acolo era problema. Mergea in 3 pistoane. Cand sa ajung la baiatu cu testeru...surpriza... masina mergea foooarte foarte bine.

A dat si el o tura sa se convinga ca e ok, a pus-o pe tester si a dat: Missfire la cilindrul 2 si 4, a aparut clapeta (ca am deconectat-o), MAF-ul (tot eu l-am dat jos sa-l curat) si cam atat legat de motor.

Dupa ce mi-a sters erorile masina merge impecabil.

// E vorba de un Leon 1.8T AUQ.

Modificat de aLexR46
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!